Ashenvale maybe?, en hillsbrad...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:02 schreef Platina het volgende:
Lvl 17 warrior in 10hours played, ik ga voor lvl 60 onder 6dagen played
Iemand nog tips waar te questen/grinden lvl 23-28 (camp taurajo quests uitgezonderd)
Bij mijn aquatic form had ik de meeste moeite met dat ding in het water vindenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:47 schreef Fratz het volgende:
Gisteren mijn tauren druid geleveled. Damn wat is die quest voor aquatic form irritant! Na eenhalf uurtje rondrennen maar ff Thotbot nagekeken om te kijken waar ik heen moest.
onder de 6 is echt moeilijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:02 schreef Platina het volgende:
Lvl 17 warrior in 10hours played, ik ga voor lvl 60 onder 6dagen played
Iemand nog tips waar te questen/grinden lvl 23-28 (camp taurajo quests uitgezonderd)
Nef was op gelijk niveau met vael, toen we nog geen anti aggro totems haddenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ach ja, dinsdag nef down, gisteren 7 wipes op Vael. Moet kunnen.
Schoenmaker, een schoenlepel graag!
U bent ziek !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:47 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ashenvale maybe?, en hillsbrad...
Ben zelf bezig met warlock, was in 4 dagen lvl 40. Ik hoop onder de 7 dagen lvl 60 te zijn!
EPL ? (Ben nogeen beetje naabquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:55 schreef seto het volgende:
Bewaar gewoon je quests van EPL voor 58-60, was in 2 dagen klaar.
Phase 1: 46% (of iets in die zin), dus binnenkort hopelijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:30 schreef Maanvis het volgende:
Hey, is er hier al iemand die C'thun in phase 2 heeft?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:24 schreef Takje het volgende:
Ik volg Richardfun in zijn schaamteloosheid
Nee, maarja boeie, gold boeit neit zoveel ik koop dus het beste van het beste. En 6dagen lukt echt wel hoor.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:39 schreef Janteh het volgende:
[..]
onder de 6 is echt moeilijken warriors kunnen toch ook niet supersnel grinden?
Affliction all the way.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:28 schreef YPrue het volgende:
Ik heb een vraagje: ik heb een warlock en nu heb ik gehoord dat ik mijn talent points beter niet in Demonology kan stoppen. Is dat echt zo? Hoe kan ik ze dan het beste verdelen?
heb je een screeniequote:Op zondag 19 maart 2006 15:32 schreef Un-X-PecteD het volgende:
8/8 Dragonstalker!
bout fucking time ook...
Hunterquote:Op zondag 19 maart 2006 15:58 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik heb nu 2 costum models, black/red Dragonstalker skin, en een andere skin voor de Hunter staff...
pic: http://www.project2140.com/files/pics/new_ds.jpg
profile: http://wow.allakhazam.com/profile.html?309423
Nu nog 2 nieuwe ringen en een cloak, vooral een nieuwe cloak![]()
mja ik vond het niet zo verschrikkelijk boeiend.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:18 schreef Ferdii het volgende:
dark pact is jusit de ebste skill in de affliction tree voor grinden....
nooti meer cooldown en altijd mana genoeg (gewoon je succu uit zonder skills te gebruiken, dus gewoon white dmg laten doen) heeft hij altijd mana genoeg om te tappen en doet nog aardige dmg ook.
Neem herbalism en probeer zoveel mogelijk swiftthistle bij elkaar te krijgen, wordt gebruikt door rogues voor thistletea en door alchemists voor swiftness potions.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:07 schreef P-Style het volgende:
Heeft iemand nog goeie tips voor een lv 39 hunter om in korte tijd 80 goud bij elkaar te sprokkelen?
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:02 schreef seto het volgende:
[..]
Neem herbalism en probeer zoveel mogelijk swiftthistle bij elkaar te krijgen, wordt gebruikt door rogues voor thistletea en door alchemists voor swiftness potions.
Mijn warrior is 38 en heeft het geld voor zijn mount al, nu zelfs nog 25g over
Ja.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:07 schreef P-Style het volgende:
Heeft iemand nog goeie tips voor een lv 39 hunter om in korte tijd 80 goud bij elkaar te sprokkelen?
Tja.. die hunter is dus m'n main.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:25 schreef Migwi het volgende:
Ja.
Geld van je main char gebruiken
Nee, maar het welbekende SM farmen werkt fantastisch.
Sterker nog, helemaal niet naar AH gaan en lekker levelen tot 60 met wat er dropt of wat je krijgt voor quest rewards, des te eerder kan je je mounts (ja, de trage op lvl 40 en snelle op lvl 60) kopen en eventuele epics op AH als je wilt.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja.. die hunter is dus m'n main.Ach ik zie wel hoe ik aan het geld kom. Maar wat minder naar de AH gaan dan maar.
Ja sinds twee weken geleden is het ons gelukt om C'Thun phase 2 te halen, alleen wat er daarna komt... het is een vrij moeilijke klus om uit te vinden hoe je hem kan damagen in phase2, al helemaal aangezien je niet heel erg veel tijd krijgt om dingen uit te testen omdat raid vrij snel doodgaat daarna :pquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:30 schreef Maanvis het volgende:
Hey, is er hier al iemand die C'thun in phase 2 heeft?
Dat vind ik ook weer een beetje rigoreus.quote:Op maandag 20 maart 2006 04:18 schreef Migwi het volgende:
Sterker nog, helemaal niet naar AH gaan...
Komt volgens mij hoofdzakelijk doordat je minder gear afhankelijk bent om dmg te doen als caster. Zonder dmg gear kom je ook een heel eindquote:Op maandag 20 maart 2006 11:20 schreef DjNivek het volgende:
Moet ik eerlijk toegeven dat ik met m'n lock tot ergens level 40 nooit iets van de AH had gekocht... en niet eens om geld te besparen
Met m'n warrior nu kijk ik wel dagelijks op de AH of er wat leuks tussen staat (op 42)
Wij hadden een nieuw record gisteren, 28% voor sons, en Nemesis Leggings erbijquote:Op maandag 20 maart 2006 14:17 schreef Appellenflappen het volgende:
tvp
Gisteren 2 pogingen op ragnaros. 1st keer tot 80% en de 2e keer tot 75%. We komen er wel.
14% here, slacker Hunters bij ons.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ons record is 16 % pre sons op Rag.Zelf al klaar in MC, dus mijn portie kan aan fikkie worden gegeven.
En dat nog steeds zonder moeitequote:Op woensdag 15 maart 2006 17:23 schreef Mister_T het volgende:
Ok, account stopgezet, wow van mijn pc verwijderd!
Het afkikken kan beginnen
De tank die melee heeft gewoon altijd op 100% health houden. En casters moeten gewoon ongelooflijk oppassen met hun threat, gewoon eerste paar switches niets laten doen en vanaf daar langzaam opbouwen. Probleem van emperors is gewoon dat alles precies goed moet gaan, één persoon die even niet oplet en iets verkeerd doet zorgt ervoor dat het hele gevecht mislukt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:38 schreef Xeanor het volgende:
DjNivek,
Wij hebben een paar kleine probleempjes op emps:
Pull enzo gaat goed, geen problemen. Alleen de tanks worden af en toe gewoon 1-shotted doordat hij een 5k unbalancing strike doet samen met nog heel snel 3 hits erna ofzo, en wat ook wel eens gebeurt is dat de warlock aggro overneemt, en vek'lor gewoon bovenop de warlock rent en hem aoe'd voor 4k+ dmg.... enige goede oplossingen? de tanks hebben overigens flasks
Handelen op AH van de alliance. Ik zit op een pvp server en doe niks met de horde. Simpel het spul kopen wat goedkoop erop staat en het weer voor meer erop zetten. Verdien er wel een aardig zakcentje meequote:
First Aid boeken doen het ook altijd wel goed op AHquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:20 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Handelen op AH van de alliance. Ik zit op een pvp server en doe niks met de horde. Simpel het spul kopen wat goedkoop erop staat en het weer voor meer erop zetten. Verdien er wel een aardig zakcentje mee. Het kost ook niet zoveel tijd, ben er 30m aan kwijt om de veilingen te bekijken, bieden en het er eventueel op te zetten. Soms koop ik ook iets bij een vendor en zet ik dat erop voor meer. Het verbaasd met dat mensen dat kopen maar ze doen het wel
.
Van de melee tank is het gewoon pech, weet niet zeker hoe je dit goed tegen kan gaan. Grootste probleem hier is als Vek'lor een bug laat exploderen net voor de teleport, Vek'linash een Unballancing Strike doet en daarna die bug explodeert (dus 5000+3000 damage). Kan je eigenlijk weinig tegen beginnen, denk dat het puur geluk is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:38 schreef Xeanor het volgende:
DjNivek,
Wij hebben een paar kleine probleempjes op emps:
Pull enzo gaat goed, geen problemen. Alleen de tanks worden af en toe gewoon 1-shotted doordat hij een 5k unbalancing strike doet samen met nog heel snel 3 hits erna ofzo, en wat ook wel eens gebeurt is dat de warlock aggro overneemt, en vek'lor gewoon bovenop de warlock rent en hem aoe'd voor 4k+ dmg.... enige goede oplossingen? de tanks hebben overigens flasks
Opbouwen? Hoe wil je dat doen? Een teleport = complete aggro-wipe.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:43 schreef Biotje het volgende:
[..]
En casters moeten gewoon ongelooflijk oppassen met hun threat, gewoon eerste paar switches niets laten doen en vanaf daar langzaam opbouwen.
We negeren Vek'lor ook idd. Maar wat er gebeurt is dat we een teleport krijgen, warrior krijgt aggro van Vek'lor en loopt een beetje weg, Warlock begint Vek'lor te nuken om hem te tanken, en dan krijgt die Warlock aggro van Vek'lor en dan gaat Vek'lor leuk die warlock melee'en + arcane burst.... de warlock doet dus niet searing pain om hem te damagen, maar om hem te tanken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:49 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dat van Vek'lor heb ik ook een paar keer gehad, doet ie 1 shadowbolt en rent hij daarna op me af. Denk dat het iets met range te maken heeft, als je net iets te dichtbij staat gaat hij meleeën (meestal overleef ik het wel, maar de Arcane Burst heeft een impact op m'n aggro). Het beste is gewoon Vek'lor te negeren het hele gevecht. Wel de tanks healen enzo, maar niet hem ook apart gaan damagen.
Leen geld van guildies voor je mountquote:Op zondag 19 maart 2006 20:07 schreef P-Style het volgende:
Hillsbrad / duskwood?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:13 schreef Platina het volgende:
lvl 10 in 2h20m36s
lvl 20 in 13h38m20s
Iemand ideen waar ik 20-24 moet gaan doorkomen? liefst in barrens...
Ik ben een 55 (nog 3 blocks tot 56) Shamman (Zijn er helemaas veel vnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:36 schreef Richardfun het volgende:
Wat voor class speel je Garlec? En wat voor build/spec?
Stonetalon Mountains of zuiden van de barrens misschienquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:53 schreef Platina het volgende:
[..]
ik wou het eigenlijk anders doen en alleen op Kalimdorben horde warrior
Die razormane tribes kan je lekker doorheen grindenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Stonetalon Mountains of zuiden van de barrens misschien
Die mijn zuid-oost van Taurajo.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:13 schreef Platina het volgende:
lvl 10 in 2h20m36s
lvl 20 in 13h38m20s
Iemand ideen waar ik 20-24 moet gaan doorkomen? liefst in barrens...
Oeps link vergetenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Leen geld van guildies voor je mount.
Hier is mijn character nog ff trouwens, is alles qua stats wel een beetje goed verdeelt?
je bent wel naar de europese website gegaan en niet per ongeluk naar de amerikaanse? (ga er vanuit dat je speelt op een europese server). als je account frozen is kun je trouwens ook niet op de forums posten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:34 schreef Mordreth het volgende:
Ik dacht.. laat ik weer eens WoW gaan spelen (lang inactief geweest). Nu wou ik inloggen op de website.. en men herkende mijn loginnaam niet, evenals mijn emailadres enz. Nu log ik in met het spel en daar doet ie het wel (hij is nu aan het updaten). Iemand die dit snapt?![]()
Ga voor meer agi, int en spi heb je minder aan als hunter zijnde.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oeps link vergeten
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1020396
Warlock laten tanken is meestal wel wat makkelijker, maar het is niet nodig. De aggro die degene bij de teleport krijgt is ENORM groot. Ik had bijv. Ony voor 20% op me terwijl ik alleen maar melee-de na een teleport (en iedereen all-out aan het nuken was). Het is ong. hetzelfde bij de emperors.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:44 schreef Xeanor het volgende:
[..]
We negeren Vek'lor ook idd. Maar wat er gebeurt is dat we een teleport krijgen, warrior krijgt aggro van Vek'lor en loopt een beetje weg, Warlock begint Vek'lor te nuken om hem te tanken, en dan krijgt die Warlock aggro van Vek'lor en dan gaat Vek'lor leuk die warlock melee'en + arcane burst.... de warlock doet dus niet searing pain om hem te damagen, maar om hem te tanken.
Equip die imba firestone dan ook niet als je gaat meppenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Warlock laten tanken is meestal wel wat makkelijker, maar het is niet nodig. De aggro die degene bij de teleport krijgt is ENORM groot. Ik had bijv. Ony voor 20% op me terwijl ik alleen maar melee-de na een teleport (en iedereen all-out aan het nuken was). Het is ong. hetzelfde bij de emperors.
Spirit is toch juist handig voor mana en hp regen? Waar is int ook alweer voor?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Ga voor meer agi, int en spi heb je minder aan als hunter zijnde.
Waar ik met mijn hunter op focus qua stats is eerst agility en dan stamina voor pvp
Mijn nog niet geupdate profile van mijn toen lvl 37 hunter: http://wow.allakhazam.com/profile.html?1022024
Wij vinden juist met gewoon warrior tanken makkelijker omdat je veel minder risico hebt dat de verkeerde agro krijgt, daarnaast schelen de resists van warlock helemaal niet zoveel wat betreft de damage.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Warlock laten tanken is meestal wel wat makkelijker, maar het is niet nodig. De aggro die degene bij de teleport krijgt is ENORM groot. Ik had bijv. Ony voor 20% op me terwijl ik alleen maar melee-de na een teleport (en iedereen all-out aan het nuken was). Het is ong. hetzelfde bij de emperors.
Hunterquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oeps link vergeten
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1020396
Fuck spiritquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Spirit is toch juist handig voor mana en hp regen? Waar is int ook alweer voor?
Ligt er ook weer aan, ik heb bijv. 317 shadow resistance, en tanks zitten rond de...120. Dan scheelt het echt ENORM veel (900 damage tegen ~3000?)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:10 schreef Biotje het volgende:
[..]
Wij vinden juist met gewoon warrior tanken makkelijker omdat je veel minder risico hebt dat de verkeerde agro krijgt, daarnaast schelen de resists van warlock helemaal niet zoveel wat betreft de damage.
als ik ooit weer ga spelen, ga ik een hunter levellen. Lijkt me best cool.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:12 schreef Migwi het volgende:
[..]
Hunter![]()
http://www.wow-europe.com(...)00000000000000000000 < Beastmaster Build, ultimate leveling buildDie overgebleven 3 punten kun je ergens instoppen waar je zelf zin in hebt.
Ik wou dat BM er zo uitzag toen ik moest levelen
http://www.wow-europe.com(...)30513300000000000000 < Marksmanship Build, de overgebleven 9 punten in Survival stoppen. Ik zou in ieder geval voor Deterrence gaan. Dat heeft me echt al zo vaak het leven gered
http://www.wow-europe.com(...)00003300250510303050 < Mijn build op 't moment. De damage buildMaar eigenlijk pas echt interessant als je flink wat Agility hebt zodat je meer Ranged Attack Power krijgt dan de Marksmanship tree geeft.
Verder lekker monkey items verzamelen en betere blue items en dan zit je wel goed. STA+AGI = win
Vind wel dat je een frappant melee weapon hebt. De crit is leuk, maar verder totaal geen stats die je char verbeteren. Lekker dual wielden en meer agi+sta krijgen
Maar weet je, belangrijkste is. Doe waar je zelf zin in hebt en heb plezier
Moet zeggen dat deze damage build op lvl 39 erg leuk is mits je de juiste gear hebtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:12 schreef Migwi het volgende:
[..]
http://www.wow-europe.com(...)00003300250510303050 < Mijn build op 't moment. De damage buildMaar eigenlijk pas echt interessant als je flink wat Agility hebt zodat je meer Ranged Attack Power krijgt dan de Marksmanship tree geeft.
Voor pve idd dual wield met op beide wapens leuke agi/sta stats, dmg ervan boeit niet echtquote:Verder lekker monkey items verzamelen en betere blue items en dan zit je wel goed. STA+AGI = win
Vind wel dat je een frappant melee weapon hebt. De crit is leuk, maar verder totaal geen stats die je char verbeteren. Lekker dual wielden en meer agi+sta krijgen
Maar weet je, belangrijkste is. Doe waar je zelf zin in hebt en heb plezier
Ah, dat is wel zo fair eigenlijk, ik bedoel, de CC van andere classes is ook diminishing returns. Maar goed, die zijn allemaal wel 10x beter.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:23 schreef Xpression het volgende:
[..]
als ik ooit weer ga spelen, ga ik een hunter levellen. Lijkt me best cool.
in pvp kun je echt leuke dingen doen met hunter, freezing traps geweldig!
Jammer dat ze nu ook worden beinvloed door dimishing returns (1.10)
nog altijd beter dan de gemiddelde warrior op ragnaros in AVquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:31 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ah, dat is wel zo fair eigenlijk, ik bedoel, de CC van andere classes is ook diminishing returns. Maar goed, die zijn allemaal wel 10x beter.
Ach ja
Frostsaber Leather, Warbear Leather, Chimerae Leather, alles dropped daar. Met nog een redelijk droprate ook. Echt dé plaats voor skinners en leatherworkers.quote:
idd.. warlocks kunnen zonder stat loss +75 of +85 shadow resistance krijgen met master demonology + demon armor + undead racial..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:33 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ligt er ook weer aan, ik heb bijv. 317 shadow resistance, en tanks zitten rond de...120. Dan scheelt het echt ENORM veel (900 damage tegen ~3000?)
Agreed.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:16 schreef GaRleC het volgende:
56 is kut level man.... schiet niet meer echt op..
Ah onze warriors hebben inderdaad wat hogere resists waardoor het bij ons niet genoeg voordeel oplevert dat opweegt tegen het meer health hebben van warriors en de risicos die warlock switches met zich meebrengen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:33 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ligt er ook weer aan, ik heb bijv. 317 shadow resistance, en tanks zitten rond de...120. Dan scheelt het echt ENORM veel (900 damage tegen ~3000?)
Dus je kon niet stoppen met WoW.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:06 schreef Jajong het volgende:
Ik ben nog steeds zo blij dat ik ( onterecht ) gepermbanned werd. Mijn social life is nog nooit ergens zó blij mee geweest.
Was t eigenlijk ook al van plan.. ( Was paladinquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:14 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dus je kon niet stoppen met WoW.
Addict! :p
Ja als je allen Q al hebt gedaan.. Behalve wat red Q's...quote:
grinden, sabers, ghosts, furbolgs, owlbeastsquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:04 schreef GaRleC het volgende:
[..]
Ja als je allen Q al hebt gedaan.. Behalve wat red Q's...
troost je, wrists zijn niet zo super, en je hebt toch al het beste setitem, de gloves!quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
stfu gisteren bloodfang wrist en shoulders gedropt en dan ik moest sitout zijn
daar gaat me 8/8 damn
Ze hebben helemaal geen bewijs, want ik kreeg eerst een e-mail, dat er niks aan de hand was en dat ik gewoon zou moeten kunnen spelen. En toen t nog steeds niet werkte kreeg ik ineens een email dat ik gecheat zou hebben. En wat de fuck boeit mij die reputatie nou dan, ik speel dat spel toch al een jaar niet meerquote:Op woensdag 22 maart 2006 02:43 schreef Ferdii het volgende:
bij ons iin de guild is ook iemand geband die beweert niks gedaan te hebben...
maar ja hoe controleer je dit?
zover ik weet werkt warden (het anti cheat systeem van blizzard) ZEER goed.
ze bannen je echt niet zonder reden, maar ja veel mensen durven het niet toe te geven want tja, "daar gaat je reputatie"
imo als die gasten je mailen dat je geband bent geef ik blizzard het voordeel van de twijfel. hun hebben bewijs, jij niet...
M'n sociale leven heeft nog nooit onder wow geleden, en ik heb genoeg sociaal leven...quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:06 schreef Jajong het volgende:
Ik ben nog steeds zo blij dat ik ( onterecht ) gepermbanned werd. Mijn social life is nog nooit ergens zó blij mee geweest.
Waar kan je die Pre q's krijgen ??quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:46 schreef Appellenflappen het volgende:
Regel je MC/BWL/Ony key eens, daar krijg je ook exp voor .... Hoef je dat naderhand ook niet meer te doen. Verder kun je strat/scholo/dm/ubrs/lbrs farmen en exp binnenhalen, allemaal dingen die nog op je lijstje zouden moeten staan tenzij je in je groene set mc in gaat.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef Platina het volgende:
fook man, ging ik zo lekker snel met grinden, nou lvls 20-24 is ontieglijk kut dus, en 24-28 gaat niet veel beter worden, daar gaat mijn owh zo snelle lvlen
Dat heb ik ook wel gemerkt ja. Vanaf level 20 schiet het niet echt meer op en vanaf level 30 ging het weer een stuk beter. Zo heb ik nog 3 characters van rond de lv 23 waar ik eigenlijk amper mee speel, terwijl het bij m'n main character, die eerst gelijk liep met de rest en inmiddels weer lv 41 is, veel lekkerder lijkt te gaan.quote:
BRD kun je wel in, dat moet vanaf 56 wel te doen zijn. De quest gever staat beneden en je komt er langs (niet te missen als je naar brd gaat). Plaguelands zijn ook wel leuk om te questen of je doet een 54/58 gebied waar je nog niet geweest bent (burning steppes/cauldron).quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:09 schreef GaRleC het volgende:
[..]Waar kan je die Pre q's krijgen ??
Als je vraagt voor strat/scholo/dm/ubrs/lbrs krijg je 9 vd 10 keer; Sry to low. meestal laten ze je pas binnen als je 58 bent.
Hier nog niet. Eerst MC leeg krijgenquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:30 schreef Myst.nl het volgende:
Jullie al begonnen met AQ40?
Onzin.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:39 schreef Biotje het volgende:
DKP systemen die werken met bieden zijn ook klote vergeleken met systemen die vaste kosten hanteren.
Echnie! het geeft de meest hilarische momentenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:39 schreef Biotje het volgende:
DKP systemen die werken met bieden zijn ook klote vergeleken met systemen die vaste kosten hanteren.
Als ze 250DKP bieden en 30 per run krijgen dan zijn ze gewoon gewend aan meer DKP per run, dat krijgen ze vanzelf wel door dat dit niet voor hunzelf opschiet als ze 8 runs moeten doen om 1 item te krijgen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:12 schreef Myst.nl het volgende:
vaste waardes ftw. Dat bieden ging in mn vorige guild soms over de 250 DKP terwijl je maar 30 voor een run kreeg ofzo... gekken.
Nu krijg je 10-15 per run en full tier 1 kost je 150 DKP
Moet je die tankhandschoentjes bij pakken die ook in AQ droppen, die staan er heel mooi bijquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:16 schreef jogy het volgende:
Ik heb net mijn eerste epics mogen ontvangen.
Alleen is het zo'n lelijke robe in AQ die helemaal roze isen een epic wand die een roze gloed afgeeft.
Mijn char heet Tinko en die noemt nu iedereen Pinko. Maar aan de andere kant, ik ben nu met een raidgroep bezig in ZG en MC en van alle warlocks heb ik de meeste punten om te bieden op spul
. Dat is dan wel weer leuk.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet je die tankhandschoentjes bij pakken die ook in AQ droppen, die staan er heel mooi bij.
http://www.thottbot.com/?i=52973 .. heeft ook nog eens 120 meer armor dan hetgeen ik normaal draag
Dit vind ik wel een erg gortige DKP verdeling hoor. Bij ons krijg je alleen per uur punten als we trash mobs farmen in MC, en dan nog maar 2 per uur. Als we bosses doen 1 punt als je op tijd bent, 2 per boss, en 1 voor raid completion.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:50 schreef Platina het volgende:
Dragon Kill Points.
Je krijgt voor 20 en 40man raids in de meeste guilds DKP, bijvoorbeeld 10 voor elk uur dat je raid, 20 voor lucifron (boss) en 50 voor Ragnaros (eindbaas in MC). Sommige guilds geven negatieve dkp als je niet oplet in raids of telaat komt, andere geven + dkp bij first kills, snelle runs of als je op tijd bent.
Die DKP points die je verdiend kun je vervolgens gebruiken om te bieden op de epics die je in een raid vind.
Mooie site Mystquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:14 schreef Myst.nl het volgende:
http://www.epixplx.com Kan je ff kijken naar onze DKP site.
Wij krijgen bijv niets voor elk uur. Maar 1 per boss 2 voor domo en 3 voor rag. De cap is 34 voor perdition's en Spinal. Verder gaat het allemaal lekker hoor. Weinig problemen met de DKP.
Gister CHT gewonnen. Het begint nu ergens op te lijken. Deze week ff mn ZG enchant halen en burning essence farmen in BRD voor +20FR. Eerst volgende BF pants is namelijk van mij. w00t w00t
Het is een heel goed systeem waar zich eigenlijk heel weinig problemen mee voordoen.quote:
Dit was slechts een voorbeeld mijn beste Richardquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:15 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een erg gortige DKP verdeling hoor. Bij ons krijg je alleen per uur punten als we trash mobs farmen in MC, en dan nog maar 2 per uur. Als we bosses doen 1 punt als je op tijd bent, 2 per boss, en 1 voor raid completion.
Maar ik neem aan dat bij jullie de prijzen voor items ook wel een stuk hoger liggen. Ik betaalde bv. voor mn Nightslayer shoulderpads 25dkp.
Je bedoelt dus gewoon 0-sum dkpquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:26 schreef Ferdii het volgende:
wij werken met Ndkp, oftewel alle items hebben een vaste item waarde, en het DKP dat je verdient ligt aan de items die droppen.
(bv rag dropt 2x warth legs en spinal raeper. warth leggins zijn 10.380 waard. spinal reaper is 64.375 waard.)
bij mekaar is dit dus 85.135 DKP.
dan doe je 85.135/40 (totaal verdient DKP: aantal mensen in raid) = 2.128
iedereen krijgt dan van rag dus 2.128 DKP
ook kan je items upgraden, bv van tier1 naar tier 2.
als je tier en al hebt en er dropt een tier2 item hoef je dus alleen het verschil tussen de 2 items te betalen. dit stimuleert het blijven bieden op tier1 sets terwijl je easy de tier2 kan ophalen
Wij ook, vind 't maar een kut systeem vergeleken met openbaar bieden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:26 schreef Ferdii het volgende:
wij werken met Ndkp, oftewel alle items hebben een vaste item waarde, en het DKP dat je verdient ligt aan de items die droppen.
(bv rag dropt 2x warth legs en spinal raeper. warth leggins zijn 10.380 waard. spinal reaper is 64.375 waard.)
als je tier en al hebt en er dropt een tier2 item hoef je dus alleen het verschil tussen de 2 items te betalen. dit stimuleert het blijven bieden op tier1 sets terwijl je easy de tier2 kan ophalen
Die formule raakt kant noch wal...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:26 schreef Ferdii het volgende:
Thanksquote:
Hehe, dat zei ik ook over de pristine hide of the beast....Wacht maar tot je een stuk of 15 runs gedaan hebt, dan heb je er al snel genoeg vanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:48 schreef Xinouth het volgende:
[..]
Thanks![]()
Alle alts die ik heb worden vanaf nu genegeerd.. Ik ga net zolang UBRS doen tot de Chromatic Carapace dropt en ik hem win
M'n vriend heeft de zjine al, probleem is.. hij speelt niet meer op dat character. Ofwel zonde van de carapce.
DKP per uur slaat echt nergens op. Sommige instances kan je gewoon 2x zo snel doen als je een beetje door speelt, als mensen per uur DKP krijgen maakt het hun ook niet meer uit of je nou tot 2 uur of tot 3 uur 'snachts door speelt, de DKP die komt er toch welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die formule raakt kant noch wal...
Dus als er toevallig goede items droppen krijg je die keer meer DKP, slaat echt helemaal nergens op. De meer logische DKP verdeling is per uur, ook vele malen logischer als die formule die jullie hanteren..
Bij onze guild is het (aantal druids in de raid)*(aantal priests in de raid)/(aantal minuten dat het duurde totdat de boss down was)![]()
![]()
![]()
Ik ben niet kapot van die claw, dan mis ik mijn % critquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Heb 20 runs op Mageblade gewacht, wat dropt er een week na? Juist, Claw.Ook genomen, zit nu voor een 2e spellpower te farmen.
Die toevalligheid dat er goede items droppen is op lange termijn verwaarloosbaar. Daarnaast is het bij ons niet /40 maar verdeeld over iedereen die op dat moment online was.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die formule raakt kant noch wal...
Dus als er toevallig goede items droppen krijg je die keer meer DKP, slaat echt helemaal nergens op. De meer logische DKP verdeling is per uur, ook vele malen logischer als die formule die jullie hanteren..
Bij onze guild is het (aantal druids in de raid)*(aantal priests in de raid)/(aantal minuten dat het duurde totdat de boss down was)![]()
![]()
![]()
Tot nu toe vind ik het een leuke instance, maar de kans is inderdaad wel groot. Na drie keer Strat Baron op lvl 55 / 56 was ik het ook wel zat. Misschien was dat omdat ik toen al de valor daar vandaan had en er dus eigenlijk weinig nog te zoeken had in een raidquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Hehe, dat zei ik ook over de pristine hide of the beast....Wacht maar tot je een stuk of 15 runs gedaan hebt, dan heb je er al snel genoeg van
…………………………..__…………………………………………quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:44 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Blizzard van te voren niet zelf had ingezien dat Shamans echt zeer zwaar overpowered zijn.
Ik bedoel, welke class kan nou nature, frost en fire damage casten en daarmee slowen, totems gebruiken voor extra damage of healing, mail dragen, een travel-form hebben, net zo goed healen als druids en bovendien, welke class heeft een talent die 100% critical strike garandeert, echt ziek gewoon, de meeste warriors en rogue's, vechten om 1% of 2% en shamans gewoon zonder items 100%, belachelijk!![]()
Of zou Blizzard het expres hebben gedaan, de horde een sterkere class geven, zodat er toch nog mensen met die oerlelijke races gaan spelen?![]()
De standaard UIquote:Op zondag 26 maart 2006 12:43 schreef Koentje3 het volgende:
wat is nou de beste UI voor WoW ? ?
Bij stancedancen gingen balken door elkaar heen, had ik defensive knopjes opeens bij beserker stancequote:Op zondag 26 maart 2006 15:20 schreef seto het volgende:
Wat ging er mis dan?
Ik kan prima stancedancen met DAB op mijn warrior
Diegene die 't beste voor jou werktquote:Op zondag 26 maart 2006 12:43 schreef Koentje3 het volgende:
wat is nou de beste UI voor WoW ? ?
They said Nerf. But he said:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:44 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Blizzard van te voren niet zelf had ingezien dat Shamans echt zeer zwaar overpowered zijn.
Ik bedoel, welke class kan nou nature, frost en fire damage casten en daarmee slowen, totems gebruiken voor extra damage of healing, mail dragen, een travel-form hebben, net zo goed healen als druids en bovendien, welke class heeft een talent die 100% critical strike garandeert, echt ziek gewoon, de meeste warriors en rogue's, vechten om 1% of 2% en shamans gewoon zonder items 100%, belachelijk!![]()
Of zou Blizzard het expres hebben gedaan, de horde een sterkere class geven, zodat er toch nog mensen met die oerlelijke races gaan spelen?![]()
Samequote:Op zondag 26 maart 2006 22:50 schreef Platina het volgende:
Kut warriors in Aeternum dan Richard :|
Ik zou dat eye meten nemen al is het maar omdat ik dan kan patsen met een oranje wapen
Volgens mij heb je het niet helemaal begrepen... Allies hebben toch ook een "easy to play" class... Horde ook.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:44 schreef Shreyas het volgende:
ik ga het zeker proberen of het een leuk spel isquote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Zijn er eigenlijk nog WoW spelers die denken te gaan overstappen op Vanguard: Saga Of Heroes?
Ik ookquote:Op maandag 27 maart 2006 12:26 schreef Typhon het volgende:
[..]
ik ga het zeker proberen of het een leuk spel is
Saai...quote:
Heb eraan zitten denken om over te stappen naar RF Online, maar toen kreeg ik weer een coole guild, zeker één van de leukste van de server en ben ik blijven spelen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Zijn er eigenlijk nog WoW spelers die denken te gaan overstappen op Vanguard: Saga Of Heroes?
Ik wil die tijger.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:20 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
Kvind ZG altijd wel lache , zeker als alle NL leden van de Guild mee doen (wat ook allemaal vrienden zijn) . En idd ik wil die raptor!
Yep.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:16 schreef GaRleC het volgende:
Is die tijger een drop dan ?
nou, dat is veel werk zeg...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:30 schreef GaRleC het volgende:
En je moet ook nog eerst honored bij thorium brotherhood worden, voor de plans van hand of raganaros.
Ik wil de raptor! Ik zou dr op maxbiddenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:16 schreef GaRleC het volgende:
Is die tijger een drop dan ?
vandaag niet whipen maar een killquote:Op maandag 27 maart 2006 17:49 schreef Ferdii het volgende:
wij gaan vanavond weer lekker whipen op nefarian
20% is beste try tot nu toe
hebben blauw en groene kleurtjes
Hier nog niet.quote:
Tier 2 helm? of wat zoek je daar nog?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:33 schreef Myst.nl het volgende:
Gratz met de kills!
Vanavond gaan wij weer lekker Onyxia doen. 30 mins of fun! :S
is juist het makkelijkste stukquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:51 schreef GaRleC het volgende:
Hahah ik kan spelen wat ik wil, maar ik kom niet verder dan 56...
Kom wel verder, maar alleen door eindeloos grinden. EPL en WPL nog paar Q's doen en dan heb ik bijna alles gehad.![]()
epix lewt! Head on Ony en Collarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:58 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
Tier 2 helm? of wat zoek je daar nog?
Khoor wel hoe het ging
Gewoon full-time BS farmen... goeie drops ook nogquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:51 schreef GaRleC het volgende:
Hahah ik kan spelen wat ik wil, maar ik kom niet verder dan 56...
Kom wel verder, maar alleen door eindeloos grinden. EPL en WPL nog paar Q's doen en dan heb ik bijna alles gehad.![]()
quote:
Kut, dan hoop ik dat vandaag mijn Wildheart kilt toch dropt. Zit zo ongeveer al op 50 van die baron runs en het wil maar niet.quote:
Met een goeie druid kan dat zeker welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:24 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Je kunt een druid namelijk niet echt als enige healer meenemen
Natuurlijk maar een goede druid is nog niks met matige partymembers, wat je ongetwijfeld veel tegengaat komen met de 5-limit. Het is lang geleden dat ik een warrior in een PUG tegenkwam, die meerdere mobs tankte, sunder op 1 mob kunnen ze op level 60 meestal wel.quote:
Mwoh. Ik pwn qua helaing nog steeds, b-res en innervate blijven imba, ik zie het nog zonnig inquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:49 schreef Appellenflappen het volgende:
Wat blacksheep zegt, met 1.10 komt een druid bijna niet meer mee. Men wil een warrior om te tanken, een rogue om te dpsén en een priest om te healen en niet zo een fake wannabe als de druid. Ik ben blij dat ik de meeste spullen al heb en desnoods kan bouwen op mijn medeguildies die mij wel meenemen. Laatst gandalf gepakt met z'n 5e (en ja, dat koste ons wel een paar wipes omdat je de shackle/shadowres ontzettend mist).
Juist dat is het probleem. En zelfs main healen willen ze niet. Dan ist: "OMG NEED PRIST." Puur omdat ze zelf er totaal niks van bakken kunnen wij als druids niet meer mee. Dan krijg je precies hetzelfde als grotere raids. Waarom neem je een druid mee als je ook afzonderlijke classes mee kan nemen, die het net zo goed, zo niet beter kunnen. Dat verandert pas als mensen druids meer als hybrids zien, die van alles kunnen. En dat komt pas weer als er zowaar items zijn die daarvoor gemaakt zijn. Op dit moment kun je je alleen maar specialiseren in 1 bepaalde tak en dan ben je daarin ongeveer net zo goed als de andere classes. Maar omdat de standaard-rollen inmiddels allang verdeeld zijn kom je niet meer aan de bak voor die rollen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:14 schreef Appellenflappen het volgende:
Ja, wij druids weten dat het kan. Het is de Community van koters die vinden van niet en dát is het probleem. Met mijn warlock heb ik vaak zat strat/scholo gedaan met 5 man (horde tho) maar met mijn ne druid eigenlijk bijna nooit. Alleen maar class runs en zelfs dan mag ik alleen maar healen terwijl ik praktisch net zo goed tank als een warrior. In brd 2 firelords op mij houden bv...
inderdaad.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:51 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Vandaar dat ik vrees dat mensen door hun eigen incompetentie een priest vragen, omdat dat het makkelijker maakt
3 of 4 inderdaad, maar dankzij het warlock tekort kan ik altijd meequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:56 schreef Appellenflappen het volgende:
Hm wij nemen maar 3 locks mee naar mc. We hebben juist veel pallies/priests/mages bij ons. Zal ook wel verschillen per server. Bij ons hoef je echt geen rogue te gaan levellen, die komen echt bijna nergens aan de bak dankzij het overschot aan de class. Healers daarentegen zijn bjina altijd wel nodig en sinds aq open is zijn druids nog wat meer in trek dan normaal.
Bij ons hadden we ook een tijdje niet genoeg NR, dus toen hebben we de raid voor die dag gestopt en zijn we met zijn allen maraodon ingedoken. By the way, je heb het over het feit dat de helft van de raid niet genoeg NR heeft. Eigenlijk hebben maar 15 personen goeie NR nodig, want dat zijn degenen die de poison volley krijgen op 30%. Dus liefst alle melee (10 tot 12 personen) en dan nog wat hunters of MD warlocks. Behalve die 15 personen nog een aantal backups met hoge NR en de raid is set. De rest van de raid moet echt gewoon zijn gebruikelijke gear dragen anders red je het niet in DPS en healing termenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:55 schreef Migwi het volgende:
[..]
Hier nog niet.
Helft van de raid heeft niet genoeg NR, including me want die Leatherworker is nooit online om Sandstalker te craften dus schiet niet echt op bij 30%
En 't zit niet mee met attendance![]()
In 1.10 is de priest weer de beste healer, ik neig te zeggen dat voor 1.10 de druid de priest minstens matchte. Kwam vooral door een enorm mana efficiente healing touch, die door zn 3,5 sec cast (3 met talents) gigantisch veel van de +healing bonussen meepakte. Nu de priest in 1.10 ook greater heals in die tijd kan doen valt dat voordeel eigenlijk weg. Wel blijven de druid HoT's geniaal. Met de nieuwe ranks die droppen in AQ is er dus zeker nog plek voor de druid als main/backuphealer, maar stiekem zal de priest toch beter zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:46 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb een dwarf hunter is nu 60 maar ik ben nu meer bezig met mijn human mage omdat dat eigelijk veel mooier is dan een hunter. Maar is een druid een betere healer dan een priest of maakt dat niet zoveel uit?
Een priest is mijn inziens an sich een betere healer dan een druid, echter door gear en spec kan dat veranderen. Het mooie aan WoW dus, ik heb geen probleem met een priest als main healer en ik als back up, met BWL op farm hoef je als druid niet meer echt een healbot te zijn, de priest kunnen het wel zonder innervate af (en ik ook met heart of the wild, 8k mana ftwquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:46 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb een dwarf hunter is nu 60 maar ik ben nu meer bezig met mijn human mage omdat dat eigelijk veel mooier is dan een hunter. Maar is een druid een betere healer dan een priest of maakt dat niet zoveel uit?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:58 schreef bigshadow het volgende:
Druid is een prima healer, ik heb alle dm, scholo, lbrs, strat baron/scarlet als enkel healer zonder problemen gedaan. Na 1.10 zal dit nog steeds kunnen, ook al ben ik het stadium van die instances redelijk voorbij.
Dat is natuurlijk het grote probleem, ik heb ook met pickups gewerkt, maar ik had een warrior maatje waarmee ik de instances vnl deed. Dus tank + healer, de rest vind je wel, en dan maar hopen op geen noobs. PuG zuigen, dat zal iedereen beamen die nu in een redelijk guild zit, probeer een vast groepje te vinden/krijgen en daarmee te spelen in instanced. Hybrid in instances als druid is eigenlijk alleen mogelijk als Off-tanker/dps-er/healer, en dat komt niet vaak voor. Ik zie en snap het probleem, en ik ben bang dat het zo zou blijven, maar als druid heb je over het algemeen wel snel een echte endgame guildquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:08 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan et. Ik heb genoeg ervaring met die instances en het is echt niet moeilijk. Maar maak jij het random groups duidelijk? Voor mensen die niet in een guild zitten die vaak nog zulke raids doet, of helemaal nog niet toe is aan zulke raids, wordt het knap lastig ineens om nu nog hun items te krijgen.
Twas maar een grap hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:13 schreef Maanvis het volgende:
Mên, vandaag heeft een guildleader van 1 van de beste guilds op de server zijn guild geleaved omdat een hunter een askhandi kreeg! Wat vinden jullie daar nou van
Gefeli met de progress!quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:14 schreef DjNivek het volgende:
Yay, Eye of C'Thun neergemaaid, nu C'Thun nog
En Viscidus op ~50%, die gaat binnenkort ook wel neer. Giev Femur!
Weet ik jongen, maar het was wel weer eens tijd voor een goeie flamewar dus hou nou effe je mond ;Dquote:
Je moet hem bevriezen met frostbite procs.... gg blizzard specs gestapoquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gefeli met de progress!Is het trouwens echt zo dat je voor Viscidus een truukje moet weten en dat het dan exponentieel makkelijker wordt?
Dat klopt wel ja, 2 pro guilds zoeken druids atm omdat een paar druids bij hun gestopt zijn. Maar met groen mc in wordt niet altijd gewaardeerd tho.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:16 schreef bigshadow het volgende:
[..]maar als druid heb je over het algemeen wel snel een echte endgame guildFuck strat etc. Sesam open MC. BWL en AQ
Dat denk ik niet nu ze gecapped zijn op 5-man en 10-man instances.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:29 schreef GaRleC het volgende:
URL voor manual patch te downen ?
Jeej eindelijk (bijna) dat kut level voorbij... Als ik 57 ben wordt ik tenminste al toegelaten in Strat / SCholo /UBRS/ etc party's
Kan makkelijk, heb al een keer Scholo gedaan met 4 lvl 60's en 1 lvl 56 hunter en dat ging primaquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet nu ze gecapped zijn op 5-man en 10-man instances.
das toch niks bijzonders? sta er al van te kijken dat je 4 lvl 60's meekrijgt naar Scholo?? Scholo is goed te doen met allemaal 56+ groepje......quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan makkelijk, heb al een keer Scholo gedaan met 4 lvl 60's en 1 lvl 56 hunter en dat ging prima
De naieviteitquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:26 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
4 uur pas? das wel klote als je vrij heb en je zit er op te wacten.
kben 17:00 pas thuis , dus dan kan ik gelijk loggen.
Ja, maar vorige ervaringen hebben geleerd dat "gelijk loggen" er op patch day meestal niet bij is.quote:
Groen in mc kan best, 1 druid maakt niet het verschil tussen alles en niks. Ik durf te wedden dat die guild ook met 39 man mc makkelijk klaren. Dus na 2/3 runs heeft ie waarschijnlijk al redelijk gear gekregen. Maar tuurlijk, het is beter om druids met goede blues (of zelfs tier1 gear) binnen te halen, scheelt een hoop zorgen. Ik ben ong vanaf lvl56 alle instances afgelopen en had daarom op lvl 60 redelijk snel een mooie outfit, DM ftw.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:27 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, 2 pro guilds zoeken druids atm omdat een paar druids bij hun gestopt zijn. Maar met groen mc in wordt niet altijd gewaardeerd tho.
op mijn server is normaal loggen trouwens sowieso niet mogelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ja, maar vorige ervaringen hebben geleerd dat "gelijk loggen" er op patch day meestal niet bij is.
Download WoW model viewer en je kunt alles bekijken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:04 schreef Sextreme het volgende:
Heeft iemand voor mij een pic of link naar een pic waarop je de Genesis-set (druid tier 3) goed kan zien?
thnx in advance
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:26 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
4 uur pas? das wel klote als je vrij heb en je zit er op te wacten.
kben 17:00 pas thuis , dus dan kan ik gelijk loggen.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mja, het probleem daarmee is dat niemand nog C'thun verslagen heeft meen ik. Ergo, de chest is er nog niet.Dus op live kan je hem nog niet zien.
http://wow.segamer.com/setaq.php?set=493&race=ne&gender=f Daarintegen.
Ben al exalted, die quest krijg je dacht ik als je friendly bent. En tot revered krijg je 5 rep per mob, dus je kan beter die feathers opsparen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:45 schreef V-Unit het volgende:
Nog mensen bezig met Timbermaw hold excalted worden?
Kben bijna neutral. Al heel wat van die kut beren gekilled. Maar vraag me af of je ook gewoon quests krijg als je neutral bent
linkje?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:57 schreef Fratz het volgende:
patch gedownload. nou maar wachten tot 16:00. ben echt benieuwd naar de wheater effects!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:31 schreef bigshadow het volgende:
GiEV REALM!!!
I totally agreequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:31 schreef bigshadow het volgende:
GiEV REALM!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |