Als ze 250DKP bieden en 30 per run krijgen dan zijn ze gewoon gewend aan meer DKP per run, dat krijgen ze vanzelf wel door dat dit niet voor hunzelf opschiet als ze 8 runs moeten doen om 1 item te krijgen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:12 schreef Myst.nl het volgende:
vaste waardes ftw. Dat bieden ging in mn vorige guild soms over de 250 DKP terwijl je maar 30 voor een run kreeg ofzo... gekken.
Nu krijg je 10-15 per run en full tier 1 kost je 150 DKP
Moet je die tankhandschoentjes bij pakken die ook in AQ droppen, die staan er heel mooi bijquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:16 schreef jogy het volgende:
Ik heb net mijn eerste epics mogen ontvangen.
Alleen is het zo'n lelijke robe in AQ die helemaal roze isen een epic wand die een roze gloed afgeeft.
Mijn char heet Tinko en die noemt nu iedereen Pinko. Maar aan de andere kant, ik ben nu met een raidgroep bezig in ZG en MC en van alle warlocks heb ik de meeste punten om te bieden op spul
. Dat is dan wel weer leuk.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet je die tankhandschoentjes bij pakken die ook in AQ droppen, die staan er heel mooi bij.
http://www.thottbot.com/?i=52973 .. heeft ook nog eens 120 meer armor dan hetgeen ik normaal draag
Dit vind ik wel een erg gortige DKP verdeling hoor. Bij ons krijg je alleen per uur punten als we trash mobs farmen in MC, en dan nog maar 2 per uur. Als we bosses doen 1 punt als je op tijd bent, 2 per boss, en 1 voor raid completion.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:50 schreef Platina het volgende:
Dragon Kill Points.
Je krijgt voor 20 en 40man raids in de meeste guilds DKP, bijvoorbeeld 10 voor elk uur dat je raid, 20 voor lucifron (boss) en 50 voor Ragnaros (eindbaas in MC). Sommige guilds geven negatieve dkp als je niet oplet in raids of telaat komt, andere geven + dkp bij first kills, snelle runs of als je op tijd bent.
Die DKP points die je verdiend kun je vervolgens gebruiken om te bieden op de epics die je in een raid vind.
Mooie site Mystquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:14 schreef Myst.nl het volgende:
http://www.epixplx.com Kan je ff kijken naar onze DKP site.
Wij krijgen bijv niets voor elk uur. Maar 1 per boss 2 voor domo en 3 voor rag. De cap is 34 voor perdition's en Spinal. Verder gaat het allemaal lekker hoor. Weinig problemen met de DKP.
Gister CHT gewonnen. Het begint nu ergens op te lijken. Deze week ff mn ZG enchant halen en burning essence farmen in BRD voor +20FR. Eerst volgende BF pants is namelijk van mij. w00t w00t
Het is een heel goed systeem waar zich eigenlijk heel weinig problemen mee voordoen.quote:
Dit was slechts een voorbeeld mijn beste Richardquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:15 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een erg gortige DKP verdeling hoor. Bij ons krijg je alleen per uur punten als we trash mobs farmen in MC, en dan nog maar 2 per uur. Als we bosses doen 1 punt als je op tijd bent, 2 per boss, en 1 voor raid completion.
Maar ik neem aan dat bij jullie de prijzen voor items ook wel een stuk hoger liggen. Ik betaalde bv. voor mn Nightslayer shoulderpads 25dkp.
Je bedoelt dus gewoon 0-sum dkpquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:26 schreef Ferdii het volgende:
wij werken met Ndkp, oftewel alle items hebben een vaste item waarde, en het DKP dat je verdient ligt aan de items die droppen.
(bv rag dropt 2x warth legs en spinal raeper. warth leggins zijn 10.380 waard. spinal reaper is 64.375 waard.)
bij mekaar is dit dus 85.135 DKP.
dan doe je 85.135/40 (totaal verdient DKP: aantal mensen in raid) = 2.128
iedereen krijgt dan van rag dus 2.128 DKP
ook kan je items upgraden, bv van tier1 naar tier 2.
als je tier en al hebt en er dropt een tier2 item hoef je dus alleen het verschil tussen de 2 items te betalen. dit stimuleert het blijven bieden op tier1 sets terwijl je easy de tier2 kan ophalen
Wij ook, vind 't maar een kut systeem vergeleken met openbaar bieden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:26 schreef Ferdii het volgende:
wij werken met Ndkp, oftewel alle items hebben een vaste item waarde, en het DKP dat je verdient ligt aan de items die droppen.
(bv rag dropt 2x warth legs en spinal raeper. warth leggins zijn 10.380 waard. spinal reaper is 64.375 waard.)
als je tier en al hebt en er dropt een tier2 item hoef je dus alleen het verschil tussen de 2 items te betalen. dit stimuleert het blijven bieden op tier1 sets terwijl je easy de tier2 kan ophalen
Die formule raakt kant noch wal...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:26 schreef Ferdii het volgende:
Thanksquote:
Hehe, dat zei ik ook over de pristine hide of the beast....Wacht maar tot je een stuk of 15 runs gedaan hebt, dan heb je er al snel genoeg vanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:48 schreef Xinouth het volgende:
[..]
Thanks![]()
Alle alts die ik heb worden vanaf nu genegeerd.. Ik ga net zolang UBRS doen tot de Chromatic Carapace dropt en ik hem win
M'n vriend heeft de zjine al, probleem is.. hij speelt niet meer op dat character. Ofwel zonde van de carapce.
DKP per uur slaat echt nergens op. Sommige instances kan je gewoon 2x zo snel doen als je een beetje door speelt, als mensen per uur DKP krijgen maakt het hun ook niet meer uit of je nou tot 2 uur of tot 3 uur 'snachts door speelt, de DKP die komt er toch welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die formule raakt kant noch wal...
Dus als er toevallig goede items droppen krijg je die keer meer DKP, slaat echt helemaal nergens op. De meer logische DKP verdeling is per uur, ook vele malen logischer als die formule die jullie hanteren..
Bij onze guild is het (aantal druids in de raid)*(aantal priests in de raid)/(aantal minuten dat het duurde totdat de boss down was)![]()
![]()
![]()
Ik ben niet kapot van die claw, dan mis ik mijn % critquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Heb 20 runs op Mageblade gewacht, wat dropt er een week na? Juist, Claw.Ook genomen, zit nu voor een 2e spellpower te farmen.
Die toevalligheid dat er goede items droppen is op lange termijn verwaarloosbaar. Daarnaast is het bij ons niet /40 maar verdeeld over iedereen die op dat moment online was.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die formule raakt kant noch wal...
Dus als er toevallig goede items droppen krijg je die keer meer DKP, slaat echt helemaal nergens op. De meer logische DKP verdeling is per uur, ook vele malen logischer als die formule die jullie hanteren..
Bij onze guild is het (aantal druids in de raid)*(aantal priests in de raid)/(aantal minuten dat het duurde totdat de boss down was)![]()
![]()
![]()
Tot nu toe vind ik het een leuke instance, maar de kans is inderdaad wel groot. Na drie keer Strat Baron op lvl 55 / 56 was ik het ook wel zat. Misschien was dat omdat ik toen al de valor daar vandaan had en er dus eigenlijk weinig nog te zoeken had in een raidquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Hehe, dat zei ik ook over de pristine hide of the beast....Wacht maar tot je een stuk of 15 runs gedaan hebt, dan heb je er al snel genoeg van
…………………………..__…………………………………………quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:44 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Blizzard van te voren niet zelf had ingezien dat Shamans echt zeer zwaar overpowered zijn.
Ik bedoel, welke class kan nou nature, frost en fire damage casten en daarmee slowen, totems gebruiken voor extra damage of healing, mail dragen, een travel-form hebben, net zo goed healen als druids en bovendien, welke class heeft een talent die 100% critical strike garandeert, echt ziek gewoon, de meeste warriors en rogue's, vechten om 1% of 2% en shamans gewoon zonder items 100%, belachelijk!![]()
Of zou Blizzard het expres hebben gedaan, de horde een sterkere class geven, zodat er toch nog mensen met die oerlelijke races gaan spelen?![]()
De standaard UIquote:Op zondag 26 maart 2006 12:43 schreef Koentje3 het volgende:
wat is nou de beste UI voor WoW ? ?
Bij stancedancen gingen balken door elkaar heen, had ik defensive knopjes opeens bij beserker stancequote:Op zondag 26 maart 2006 15:20 schreef seto het volgende:
Wat ging er mis dan?
Ik kan prima stancedancen met DAB op mijn warrior
Diegene die 't beste voor jou werktquote:Op zondag 26 maart 2006 12:43 schreef Koentje3 het volgende:
wat is nou de beste UI voor WoW ? ?
They said Nerf. But he said:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:44 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Blizzard van te voren niet zelf had ingezien dat Shamans echt zeer zwaar overpowered zijn.
Ik bedoel, welke class kan nou nature, frost en fire damage casten en daarmee slowen, totems gebruiken voor extra damage of healing, mail dragen, een travel-form hebben, net zo goed healen als druids en bovendien, welke class heeft een talent die 100% critical strike garandeert, echt ziek gewoon, de meeste warriors en rogue's, vechten om 1% of 2% en shamans gewoon zonder items 100%, belachelijk!![]()
Of zou Blizzard het expres hebben gedaan, de horde een sterkere class geven, zodat er toch nog mensen met die oerlelijke races gaan spelen?![]()
Samequote:Op zondag 26 maart 2006 22:50 schreef Platina het volgende:
Kut warriors in Aeternum dan Richard :|
Ik zou dat eye meten nemen al is het maar omdat ik dan kan patsen met een oranje wapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |