Die toevalligheid dat er goede items droppen is op lange termijn verwaarloosbaar. Daarnaast is het bij ons niet /40 maar verdeeld over iedereen die op dat moment online was.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die formule raakt kant noch wal...
Dus als er toevallig goede items droppen krijg je die keer meer DKP, slaat echt helemaal nergens op. De meer logische DKP verdeling is per uur, ook vele malen logischer als die formule die jullie hanteren..
Bij onze guild is het (aantal druids in de raid)*(aantal priests in de raid)/(aantal minuten dat het duurde totdat de boss down was)![]()
![]()
![]()
Tot nu toe vind ik het een leuke instance, maar de kans is inderdaad wel groot. Na drie keer Strat Baron op lvl 55 / 56 was ik het ook wel zat. Misschien was dat omdat ik toen al de valor daar vandaan had en er dus eigenlijk weinig nog te zoeken had in een raidquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Hehe, dat zei ik ook over de pristine hide of the beast....Wacht maar tot je een stuk of 15 runs gedaan hebt, dan heb je er al snel genoeg van
…………………………..__…………………………………………quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:44 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Blizzard van te voren niet zelf had ingezien dat Shamans echt zeer zwaar overpowered zijn.
Ik bedoel, welke class kan nou nature, frost en fire damage casten en daarmee slowen, totems gebruiken voor extra damage of healing, mail dragen, een travel-form hebben, net zo goed healen als druids en bovendien, welke class heeft een talent die 100% critical strike garandeert, echt ziek gewoon, de meeste warriors en rogue's, vechten om 1% of 2% en shamans gewoon zonder items 100%, belachelijk!![]()
Of zou Blizzard het expres hebben gedaan, de horde een sterkere class geven, zodat er toch nog mensen met die oerlelijke races gaan spelen?![]()
De standaard UIquote:Op zondag 26 maart 2006 12:43 schreef Koentje3 het volgende:
wat is nou de beste UI voor WoW ? ?
Bij stancedancen gingen balken door elkaar heen, had ik defensive knopjes opeens bij beserker stancequote:Op zondag 26 maart 2006 15:20 schreef seto het volgende:
Wat ging er mis dan?
Ik kan prima stancedancen met DAB op mijn warrior
Diegene die 't beste voor jou werktquote:Op zondag 26 maart 2006 12:43 schreef Koentje3 het volgende:
wat is nou de beste UI voor WoW ? ?
They said Nerf. But he said:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:44 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Blizzard van te voren niet zelf had ingezien dat Shamans echt zeer zwaar overpowered zijn.
Ik bedoel, welke class kan nou nature, frost en fire damage casten en daarmee slowen, totems gebruiken voor extra damage of healing, mail dragen, een travel-form hebben, net zo goed healen als druids en bovendien, welke class heeft een talent die 100% critical strike garandeert, echt ziek gewoon, de meeste warriors en rogue's, vechten om 1% of 2% en shamans gewoon zonder items 100%, belachelijk!![]()
Of zou Blizzard het expres hebben gedaan, de horde een sterkere class geven, zodat er toch nog mensen met die oerlelijke races gaan spelen?![]()
Samequote:Op zondag 26 maart 2006 22:50 schreef Platina het volgende:
Kut warriors in Aeternum dan Richard :|
Ik zou dat eye meten nemen al is het maar omdat ik dan kan patsen met een oranje wapen
Volgens mij heb je het niet helemaal begrepen... Allies hebben toch ook een "easy to play" class... Horde ook.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:44 schreef Shreyas het volgende:
ik ga het zeker proberen of het een leuk spel isquote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Zijn er eigenlijk nog WoW spelers die denken te gaan overstappen op Vanguard: Saga Of Heroes?
Ik ookquote:Op maandag 27 maart 2006 12:26 schreef Typhon het volgende:
[..]
ik ga het zeker proberen of het een leuk spel is
Saai...quote:
Heb eraan zitten denken om over te stappen naar RF Online, maar toen kreeg ik weer een coole guild, zeker één van de leukste van de server en ben ik blijven spelen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Zijn er eigenlijk nog WoW spelers die denken te gaan overstappen op Vanguard: Saga Of Heroes?
Ik wil die tijger.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:20 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
Kvind ZG altijd wel lache , zeker als alle NL leden van de Guild mee doen (wat ook allemaal vrienden zijn) . En idd ik wil die raptor!
Yep.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:16 schreef GaRleC het volgende:
Is die tijger een drop dan ?
nou, dat is veel werk zeg...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:30 schreef GaRleC het volgende:
En je moet ook nog eerst honored bij thorium brotherhood worden, voor de plans van hand of raganaros.
Ik wil de raptor! Ik zou dr op maxbiddenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:16 schreef GaRleC het volgende:
Is die tijger een drop dan ?
vandaag niet whipen maar een killquote:Op maandag 27 maart 2006 17:49 schreef Ferdii het volgende:
wij gaan vanavond weer lekker whipen op nefarian
20% is beste try tot nu toe
hebben blauw en groene kleurtjes
Hier nog niet.quote:
Tier 2 helm? of wat zoek je daar nog?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:33 schreef Myst.nl het volgende:
Gratz met de kills!
Vanavond gaan wij weer lekker Onyxia doen. 30 mins of fun! :S
is juist het makkelijkste stukquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:51 schreef GaRleC het volgende:
Hahah ik kan spelen wat ik wil, maar ik kom niet verder dan 56...
Kom wel verder, maar alleen door eindeloos grinden. EPL en WPL nog paar Q's doen en dan heb ik bijna alles gehad.![]()
epix lewt! Head on Ony en Collarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:58 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
Tier 2 helm? of wat zoek je daar nog?
Khoor wel hoe het ging
Gewoon full-time BS farmen... goeie drops ook nogquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:51 schreef GaRleC het volgende:
Hahah ik kan spelen wat ik wil, maar ik kom niet verder dan 56...
Kom wel verder, maar alleen door eindeloos grinden. EPL en WPL nog paar Q's doen en dan heb ik bijna alles gehad.![]()
quote:
Kut, dan hoop ik dat vandaag mijn Wildheart kilt toch dropt. Zit zo ongeveer al op 50 van die baron runs en het wil maar niet.quote:
Met een goeie druid kan dat zeker welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:24 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Je kunt een druid namelijk niet echt als enige healer meenemen
Natuurlijk maar een goede druid is nog niks met matige partymembers, wat je ongetwijfeld veel tegengaat komen met de 5-limit. Het is lang geleden dat ik een warrior in een PUG tegenkwam, die meerdere mobs tankte, sunder op 1 mob kunnen ze op level 60 meestal wel.quote:
Mwoh. Ik pwn qua helaing nog steeds, b-res en innervate blijven imba, ik zie het nog zonnig inquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:49 schreef Appellenflappen het volgende:
Wat blacksheep zegt, met 1.10 komt een druid bijna niet meer mee. Men wil een warrior om te tanken, een rogue om te dpsén en een priest om te healen en niet zo een fake wannabe als de druid. Ik ben blij dat ik de meeste spullen al heb en desnoods kan bouwen op mijn medeguildies die mij wel meenemen. Laatst gandalf gepakt met z'n 5e (en ja, dat koste ons wel een paar wipes omdat je de shackle/shadowres ontzettend mist).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |