Volgens mij heb je het niet helemaal begrepen... Allies hebben toch ook een "easy to play" class... Horde ook.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:44 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Blizzard van te voren niet zelf had ingezien dat Shamans echt zeer zwaar overpowered zijn.
Ik bedoel, welke class kan nou nature, frost en fire damage casten en daarmee slowen, totems gebruiken voor extra damage of healing, mail dragen, een travel-form hebben, net zo goed healen als druids en bovendien, welke class heeft een talent die 100% critical strike garandeert, echt ziek gewoon, de meeste warriors en rogue's, vechten om 1% of 2% en shamans gewoon zonder items 100%, belachelijk!![]()
Of zou Blizzard het expres hebben gedaan, de horde een sterkere class geven, zodat er toch nog mensen met die oerlelijke races gaan spelen?![]()
ik ga het zeker proberen of het een leuk spel isquote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Zijn er eigenlijk nog WoW spelers die denken te gaan overstappen op Vanguard: Saga Of Heroes?
Ik ookquote:Op maandag 27 maart 2006 12:26 schreef Typhon het volgende:
[..]
ik ga het zeker proberen of het een leuk spel is
Saai...quote:
Heb eraan zitten denken om over te stappen naar RF Online, maar toen kreeg ik weer een coole guild, zeker één van de leukste van de server en ben ik blijven spelen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Zijn er eigenlijk nog WoW spelers die denken te gaan overstappen op Vanguard: Saga Of Heroes?
Ik wil die tijger.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:20 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
Kvind ZG altijd wel lache , zeker als alle NL leden van de Guild mee doen (wat ook allemaal vrienden zijn) . En idd ik wil die raptor!
Yep.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:16 schreef GaRleC het volgende:
Is die tijger een drop dan ?
nou, dat is veel werk zeg...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:30 schreef GaRleC het volgende:
En je moet ook nog eerst honored bij thorium brotherhood worden, voor de plans van hand of raganaros.
Ik wil de raptor! Ik zou dr op maxbiddenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:16 schreef GaRleC het volgende:
Is die tijger een drop dan ?
vandaag niet whipen maar een killquote:Op maandag 27 maart 2006 17:49 schreef Ferdii het volgende:
wij gaan vanavond weer lekker whipen op nefarian
20% is beste try tot nu toe
hebben blauw en groene kleurtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |