als ik ooit weer ga spelen, ga ik een hunter levellen. Lijkt me best cool.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:12 schreef Migwi het volgende:
[..]
Hunter![]()
http://www.wow-europe.com(...)00000000000000000000 < Beastmaster Build, ultimate leveling buildDie overgebleven 3 punten kun je ergens instoppen waar je zelf zin in hebt.
Ik wou dat BM er zo uitzag toen ik moest levelen
http://www.wow-europe.com(...)30513300000000000000 < Marksmanship Build, de overgebleven 9 punten in Survival stoppen. Ik zou in ieder geval voor Deterrence gaan. Dat heeft me echt al zo vaak het leven gered
http://www.wow-europe.com(...)00003300250510303050 < Mijn build op 't moment. De damage buildMaar eigenlijk pas echt interessant als je flink wat Agility hebt zodat je meer Ranged Attack Power krijgt dan de Marksmanship tree geeft.
Verder lekker monkey items verzamelen en betere blue items en dan zit je wel goed. STA+AGI = win
Vind wel dat je een frappant melee weapon hebt. De crit is leuk, maar verder totaal geen stats die je char verbeteren. Lekker dual wielden en meer agi+sta krijgen
Maar weet je, belangrijkste is. Doe waar je zelf zin in hebt en heb plezier
Moet zeggen dat deze damage build op lvl 39 erg leuk is mits je de juiste gear hebtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:12 schreef Migwi het volgende:
[..]
http://www.wow-europe.com(...)00003300250510303050 < Mijn build op 't moment. De damage buildMaar eigenlijk pas echt interessant als je flink wat Agility hebt zodat je meer Ranged Attack Power krijgt dan de Marksmanship tree geeft.
Voor pve idd dual wield met op beide wapens leuke agi/sta stats, dmg ervan boeit niet echtquote:Verder lekker monkey items verzamelen en betere blue items en dan zit je wel goed. STA+AGI = win
Vind wel dat je een frappant melee weapon hebt. De crit is leuk, maar verder totaal geen stats die je char verbeteren. Lekker dual wielden en meer agi+sta krijgen
Maar weet je, belangrijkste is. Doe waar je zelf zin in hebt en heb plezier
Ah, dat is wel zo fair eigenlijk, ik bedoel, de CC van andere classes is ook diminishing returns. Maar goed, die zijn allemaal wel 10x beter.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:23 schreef Xpression het volgende:
[..]
als ik ooit weer ga spelen, ga ik een hunter levellen. Lijkt me best cool.
in pvp kun je echt leuke dingen doen met hunter, freezing traps geweldig!
Jammer dat ze nu ook worden beinvloed door dimishing returns (1.10)
nog altijd beter dan de gemiddelde warrior op ragnaros in AVquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:31 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ah, dat is wel zo fair eigenlijk, ik bedoel, de CC van andere classes is ook diminishing returns. Maar goed, die zijn allemaal wel 10x beter.
Ach ja
Frostsaber Leather, Warbear Leather, Chimerae Leather, alles dropped daar. Met nog een redelijk droprate ook. Echt dé plaats voor skinners en leatherworkers.quote:
idd.. warlocks kunnen zonder stat loss +75 of +85 shadow resistance krijgen met master demonology + demon armor + undead racial..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:33 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ligt er ook weer aan, ik heb bijv. 317 shadow resistance, en tanks zitten rond de...120. Dan scheelt het echt ENORM veel (900 damage tegen ~3000?)
Agreed.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:16 schreef GaRleC het volgende:
56 is kut level man.... schiet niet meer echt op..
Ah onze warriors hebben inderdaad wat hogere resists waardoor het bij ons niet genoeg voordeel oplevert dat opweegt tegen het meer health hebben van warriors en de risicos die warlock switches met zich meebrengen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:33 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ligt er ook weer aan, ik heb bijv. 317 shadow resistance, en tanks zitten rond de...120. Dan scheelt het echt ENORM veel (900 damage tegen ~3000?)
Dus je kon niet stoppen met WoW.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:06 schreef Jajong het volgende:
Ik ben nog steeds zo blij dat ik ( onterecht ) gepermbanned werd. Mijn social life is nog nooit ergens zó blij mee geweest.
Was t eigenlijk ook al van plan.. ( Was paladinquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:14 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dus je kon niet stoppen met WoW.
Addict! :p
Ja als je allen Q al hebt gedaan.. Behalve wat red Q's...quote:
grinden, sabers, ghosts, furbolgs, owlbeastsquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:04 schreef GaRleC het volgende:
[..]
Ja als je allen Q al hebt gedaan.. Behalve wat red Q's...
troost je, wrists zijn niet zo super, en je hebt toch al het beste setitem, de gloves!quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
stfu gisteren bloodfang wrist en shoulders gedropt en dan ik moest sitout zijn
daar gaat me 8/8 damn
Ze hebben helemaal geen bewijs, want ik kreeg eerst een e-mail, dat er niks aan de hand was en dat ik gewoon zou moeten kunnen spelen. En toen t nog steeds niet werkte kreeg ik ineens een email dat ik gecheat zou hebben. En wat de fuck boeit mij die reputatie nou dan, ik speel dat spel toch al een jaar niet meerquote:Op woensdag 22 maart 2006 02:43 schreef Ferdii het volgende:
bij ons iin de guild is ook iemand geband die beweert niks gedaan te hebben...
maar ja hoe controleer je dit?
zover ik weet werkt warden (het anti cheat systeem van blizzard) ZEER goed.
ze bannen je echt niet zonder reden, maar ja veel mensen durven het niet toe te geven want tja, "daar gaat je reputatie"
imo als die gasten je mailen dat je geband bent geef ik blizzard het voordeel van de twijfel. hun hebben bewijs, jij niet...
M'n sociale leven heeft nog nooit onder wow geleden, en ik heb genoeg sociaal leven...quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:06 schreef Jajong het volgende:
Ik ben nog steeds zo blij dat ik ( onterecht ) gepermbanned werd. Mijn social life is nog nooit ergens zó blij mee geweest.
Waar kan je die Pre q's krijgen ??quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:46 schreef Appellenflappen het volgende:
Regel je MC/BWL/Ony key eens, daar krijg je ook exp voor .... Hoef je dat naderhand ook niet meer te doen. Verder kun je strat/scholo/dm/ubrs/lbrs farmen en exp binnenhalen, allemaal dingen die nog op je lijstje zouden moeten staan tenzij je in je groene set mc in gaat.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef Platina het volgende:
fook man, ging ik zo lekker snel met grinden, nou lvls 20-24 is ontieglijk kut dus, en 24-28 gaat niet veel beter worden, daar gaat mijn owh zo snelle lvlen
Dat heb ik ook wel gemerkt ja. Vanaf level 20 schiet het niet echt meer op en vanaf level 30 ging het weer een stuk beter. Zo heb ik nog 3 characters van rond de lv 23 waar ik eigenlijk amper mee speel, terwijl het bij m'n main character, die eerst gelijk liep met de rest en inmiddels weer lv 41 is, veel lekkerder lijkt te gaan.quote:
BRD kun je wel in, dat moet vanaf 56 wel te doen zijn. De quest gever staat beneden en je komt er langs (niet te missen als je naar brd gaat). Plaguelands zijn ook wel leuk om te questen of je doet een 54/58 gebied waar je nog niet geweest bent (burning steppes/cauldron).quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:09 schreef GaRleC het volgende:
[..]Waar kan je die Pre q's krijgen ??
Als je vraagt voor strat/scholo/dm/ubrs/lbrs krijg je 9 vd 10 keer; Sry to low. meestal laten ze je pas binnen als je 58 bent.
Hier nog niet. Eerst MC leeg krijgenquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:30 schreef Myst.nl het volgende:
Jullie al begonnen met AQ40?
Onzin.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:39 schreef Biotje het volgende:
DKP systemen die werken met bieden zijn ook klote vergeleken met systemen die vaste kosten hanteren.
Echnie! het geeft de meest hilarische momentenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:39 schreef Biotje het volgende:
DKP systemen die werken met bieden zijn ook klote vergeleken met systemen die vaste kosten hanteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |