In 1.10 is de priest weer de beste healer, ik neig te zeggen dat voor 1.10 de druid de priest minstens matchte. Kwam vooral door een enorm mana efficiente healing touch, die door zn 3,5 sec cast (3 met talents) gigantisch veel van de +healing bonussen meepakte. Nu de priest in 1.10 ook greater heals in die tijd kan doen valt dat voordeel eigenlijk weg. Wel blijven de druid HoT's geniaal. Met de nieuwe ranks die droppen in AQ is er dus zeker nog plek voor de druid als main/backuphealer, maar stiekem zal de priest toch beter zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:46 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb een dwarf hunter is nu 60 maar ik ben nu meer bezig met mijn human mage omdat dat eigelijk veel mooier is dan een hunter. Maar is een druid een betere healer dan een priest of maakt dat niet zoveel uit?
Een priest is mijn inziens an sich een betere healer dan een druid, echter door gear en spec kan dat veranderen. Het mooie aan WoW dus, ik heb geen probleem met een priest als main healer en ik als back up, met BWL op farm hoef je als druid niet meer echt een healbot te zijn, de priest kunnen het wel zonder innervate af (en ik ook met heart of the wild, 8k mana ftwquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:46 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb een dwarf hunter is nu 60 maar ik ben nu meer bezig met mijn human mage omdat dat eigelijk veel mooier is dan een hunter. Maar is een druid een betere healer dan een priest of maakt dat niet zoveel uit?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:58 schreef bigshadow het volgende:
Druid is een prima healer, ik heb alle dm, scholo, lbrs, strat baron/scarlet als enkel healer zonder problemen gedaan. Na 1.10 zal dit nog steeds kunnen, ook al ben ik het stadium van die instances redelijk voorbij.
Dat is natuurlijk het grote probleem, ik heb ook met pickups gewerkt, maar ik had een warrior maatje waarmee ik de instances vnl deed. Dus tank + healer, de rest vind je wel, en dan maar hopen op geen noobs. PuG zuigen, dat zal iedereen beamen die nu in een redelijk guild zit, probeer een vast groepje te vinden/krijgen en daarmee te spelen in instanced. Hybrid in instances als druid is eigenlijk alleen mogelijk als Off-tanker/dps-er/healer, en dat komt niet vaak voor. Ik zie en snap het probleem, en ik ben bang dat het zo zou blijven, maar als druid heb je over het algemeen wel snel een echte endgame guildquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:08 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan et. Ik heb genoeg ervaring met die instances en het is echt niet moeilijk. Maar maak jij het random groups duidelijk? Voor mensen die niet in een guild zitten die vaak nog zulke raids doet, of helemaal nog niet toe is aan zulke raids, wordt het knap lastig ineens om nu nog hun items te krijgen.
Twas maar een grap hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:13 schreef Maanvis het volgende:
Mên, vandaag heeft een guildleader van 1 van de beste guilds op de server zijn guild geleaved omdat een hunter een askhandi kreeg! Wat vinden jullie daar nou van
Gefeli met de progress!quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:14 schreef DjNivek het volgende:
Yay, Eye of C'Thun neergemaaid, nu C'Thun nog
En Viscidus op ~50%, die gaat binnenkort ook wel neer. Giev Femur!
Weet ik jongen, maar het was wel weer eens tijd voor een goeie flamewar dus hou nou effe je mond ;Dquote:
Je moet hem bevriezen met frostbite procs.... gg blizzard specs gestapoquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gefeli met de progress!Is het trouwens echt zo dat je voor Viscidus een truukje moet weten en dat het dan exponentieel makkelijker wordt?
Dat klopt wel ja, 2 pro guilds zoeken druids atm omdat een paar druids bij hun gestopt zijn. Maar met groen mc in wordt niet altijd gewaardeerd tho.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:16 schreef bigshadow het volgende:
[..]maar als druid heb je over het algemeen wel snel een echte endgame guildFuck strat etc. Sesam open MC. BWL en AQ
Dat denk ik niet nu ze gecapped zijn op 5-man en 10-man instances.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:29 schreef GaRleC het volgende:
URL voor manual patch te downen ?
Jeej eindelijk (bijna) dat kut level voorbij... Als ik 57 ben wordt ik tenminste al toegelaten in Strat / SCholo /UBRS/ etc party's
Kan makkelijk, heb al een keer Scholo gedaan met 4 lvl 60's en 1 lvl 56 hunter en dat ging primaquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet nu ze gecapped zijn op 5-man en 10-man instances.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |