das toch niks bijzonders? sta er al van te kijken dat je 4 lvl 60's meekrijgt naar Scholo?? Scholo is goed te doen met allemaal 56+ groepje......quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan makkelijk, heb al een keer Scholo gedaan met 4 lvl 60's en 1 lvl 56 hunter en dat ging prima
De naieviteitquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:26 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
4 uur pas? das wel klote als je vrij heb en je zit er op te wacten.
kben 17:00 pas thuis , dus dan kan ik gelijk loggen.
Ja, maar vorige ervaringen hebben geleerd dat "gelijk loggen" er op patch day meestal niet bij is.quote:
Groen in mc kan best, 1 druid maakt niet het verschil tussen alles en niks. Ik durf te wedden dat die guild ook met 39 man mc makkelijk klaren. Dus na 2/3 runs heeft ie waarschijnlijk al redelijk gear gekregen. Maar tuurlijk, het is beter om druids met goede blues (of zelfs tier1 gear) binnen te halen, scheelt een hoop zorgen. Ik ben ong vanaf lvl56 alle instances afgelopen en had daarom op lvl 60 redelijk snel een mooie outfit, DM ftw.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:27 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, 2 pro guilds zoeken druids atm omdat een paar druids bij hun gestopt zijn. Maar met groen mc in wordt niet altijd gewaardeerd tho.
op mijn server is normaal loggen trouwens sowieso niet mogelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ja, maar vorige ervaringen hebben geleerd dat "gelijk loggen" er op patch day meestal niet bij is.
Download WoW model viewer en je kunt alles bekijken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:04 schreef Sextreme het volgende:
Heeft iemand voor mij een pic of link naar een pic waarop je de Genesis-set (druid tier 3) goed kan zien?
thnx in advance
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:26 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
4 uur pas? das wel klote als je vrij heb en je zit er op te wacten.
kben 17:00 pas thuis , dus dan kan ik gelijk loggen.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mja, het probleem daarmee is dat niemand nog C'thun verslagen heeft meen ik. Ergo, de chest is er nog niet.Dus op live kan je hem nog niet zien.
http://wow.segamer.com/setaq.php?set=493&race=ne&gender=f Daarintegen.
Ben al exalted, die quest krijg je dacht ik als je friendly bent. En tot revered krijg je 5 rep per mob, dus je kan beter die feathers opsparen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:45 schreef V-Unit het volgende:
Nog mensen bezig met Timbermaw hold excalted worden?
Kben bijna neutral. Al heel wat van die kut beren gekilled. Maar vraag me af of je ook gewoon quests krijg als je neutral bent
linkje?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:57 schreef Fratz het volgende:
patch gedownload. nou maar wachten tot 16:00. ben echt benieuwd naar de wheater effects!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:31 schreef bigshadow het volgende:
GiEV REALM!!!
I totally agreequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:31 schreef bigshadow het volgende:
GiEV REALM!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |