Mogguh Volvofapperquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:19 schreef BaraCuda het volgende:
Murning
ik wacht op de uitsmijterquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Niet te gleuuuuuuuuuuuuuuuven![]()
Ik ben even een gigantisch ei cheffen![]()
Ik had gedroomt dat m'n volvo op de rollerbank nog mag 180pk had en dat de motor rijp was voor de sloopquote:
Oooh kersenflapquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:24 schreef Sjoem het volgende:
Leuke OP
En goedemorgenIk heb een kersenflap als ontbijt
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:23 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.ciao-shopping.(...)Altea_461_DB__252817 deze weegt 887 kg
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik had gedroomt dat m'n volvo op de rollerbank nog mag 180pk had en dat de motor rijp was voor de sloop![]()
Heb ik al eens gedaanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kom op man, zo'n caravan is kei uniek![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had gedroomd dat ik pasta lag te vreten snachts in bed![]()
slopels naar de sloopquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]dat doe ik liever dan m'n volvo naar de sloop brengen
speciaal voor mijn mattiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:38 schreef hermandeperman het volgende:
http://angel.library.ubc.ca/fisherman/image/887.jpg
Ik heb het ook gemist. Ik ben om 6 uur opgestaan, maar ik ben in slaap gevallenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:45 schreef Hugster het volgende:
Kom ik vannochtend om 05:30 thuis, ik denk nah nog ff wakker blijven om de F1 om 07:00 ff te loeren. Ging heel goed, ik heb het nog 06:30 zien worden, maar toen ik daarna m'n ogen open deed was het toch al 11:30
Mislukt
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:45 schreef Hugster het volgende:
Kom ik vannochtend om 05:30 thuis, ik denk nah nog ff wakker blijven om de F1 om 07:00 ff te loeren. Ging heel goed, ik heb het nog 06:30 zien worden, maar toen ik daarna m'n ogen open deed was het toch al 11:30
Mislukt
Jawel, om 12:15 komt de herhalingquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
Vroegah herhaalde ze het dan rond een uur of 12:')
Die tijd is voorbij blijkbaar
Die is hier van de kabel gehaaldquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:49 schreef Sjoem het volgende:
Wel op de Duitse RTL btw.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:50 schreef M5 het volgende:
[..]
Die is hier van de kabel gehaald [afbeelding]
eens kijken of die op de schotel zittenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:49 schreef Sjoem het volgende:
Wel op de Duitse RTL btw.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:55 schreef hermandeperman het volgende:
Morgenochtend om 08h00 of niet...?
Me too. Nou ja, Rosberg dan weer nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:52 schreef M5 het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb de uitslag al gezien. en 't was weer slecht voor m'n f1 manager hier
ik zat nog te twijfelen of ik die er in zou zetten. heb ik niet gedaan, staat ie 3e in de kwalificatie.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:59 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Me too. Nou ja, Rosberg dan weer nietDie had ik gisteren nog even snel ingezet
Ik heb nu 53 punten gehaald
nee toch?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:55 schreef hermandeperman het volgende:
Morgenochtend om 08h00 of niet...?
En wie heb jij dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:00 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zat nog te twijfelen of ik die er in zou zetten. heb ik niet gedaan, staat ie 3e in de kwalificatie.
Coulthard, Speed, Michelin, STR, STR.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En wie heb jij dan?
Ik had Sato ook nog, geen puntjes dus
En ik had de verkeerde banden
mja. zolang er coureurs met michelins op het podium staan na de race ben ik te vreden. volgende race misschien maar eens wat williams materiaal inzetten. (coureur of chassis) denk ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:06 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de goede banden![]()
Voordeel
Ja, williams doet het goed.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:08 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. zolang er coureurs met michelins op het podium staan na de race ben ik te vreden. volgende race misschien maar eens wat williams materiaal inzetten. (coureur, chassis) denk ik
Idd. en dat voor 'n team zonder fabrieks support. erg knap.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:09 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, williams doet het goed.
Rosberg trouwens ook, had ik niet verwacht![]()
ik moet eerst kijken wat er mis is met mijn 205quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bo mag helemaal niet liggen en niks doen, want hij heeft een motor die hij schoon moet maken![]()
Ik heb niet eens gekekenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:06 schreef BoJo het volgende:
ik heb niks gewisselt, moest teveel gaan schuiven met die crap
Wat denk je dat er mis is?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet eerst kijken wat er mis is met mijn 205
er hangt geen tekoopbordje aanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet eerst kijken wat er mis is met mijn 205
doe je wel mee '?quote:
iets met de koelvloeistof iigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat denk je dat er mis is?
Wat doet ie of doet ie niet?
visje erbij?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:15 schreef BoJo het volgende:
ik ben nog steeds op die uitsmijter aan het wachten![]()
Bij m'n cabrio was m'n koelvloeistof reservoir gewoon gescheurd van onder.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
iets met de koelvloeistof iig![]()
want het lampje dat ging branden is daarvan denk ik (moet nog ff checken in boekje) enne er lag vloeistof op het blok en het was nogal vochtig rond die leidingen en die fles waar die meuk in zit.
als ik geluk heb is het een slangetje, als ik pech heb dan ligt de koppakking eruit denk ik.
ah daar komt ie net aanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:15 schreef BoJo het volgende:
ik ben nog steeds op die uitsmijter aan het wachten![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:16 schreef lipje het volgende:
* lipje geeft Alfristi de opdracht Bo uit de kamer te smijten
Geen probleem hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:17 schreef lipje het volgende:
* Bojo nodigt BaraCuda uit te komen sleutelen
YEP! Vooral de aziatische Rotax Max Worldcup.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:14 schreef BaraCuda het volgende:
Vet Raceworld laat keiveel karting zien![]()
En in Dakar tijd ook ontzettend veel Dakar. Ze hadden zelfs telkens een mobiele tv studio in een tent in het bivak.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:14 schreef BaraCuda het volgende:
Vet Raceworld laat keiveel karting zien![]()
idd, lekker veel ruimte. Dinsdag ofzo bleef m'n gaskabel hangenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij m'n cabrio was m'n koelvloeistof reservoir gewoon gescheurd van onder.
Kwam bij m'n auto en lag een plas bagger onder die auto, schrok me de tering![]()
Gelukkig kun je bij oude auto's zoals die 205 nog alles zelf doen
te ver rijdenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen probleem hoor
Oude auto's zijn net karts joh
Nah, heb eigenlijk alleen meegedaan omdat het volgens Alexxxx het minder dan 2 minuten werk was en hij mensen in de subleage wilde hebbenquote:
Joah...quote:
Het is ook maar 2 minuten per week werkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, heb eigenlijk alleen meegedaan omdat het volgens Alexxxx het minder dan 2 minuten werk was en hij mensen in de subleage wilde hebben
[..]
Joah...
Moet ik er wel aan denkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Het is ook maar 2 minuten per week werk
57 jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
YEP! Vooral de aziatische Rotax Max Worldcup.
Ontdek je die zender nu pas?op 57 toch?
inderdaad Hermanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ver onder je stand natuurlijk
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
57 ja
Ik kwam nooit verder dan 30 omdat de rest van de zenders allemaal kut waren of de helft niet werkte
Raceworld![]()
Ik ben al ver onder m'n stand gegaan door me aan te melden voor die ongein. Daarom zal ik me er nu van distantiëren en mij niet meer te mengen in deze pietpraat.quote:
en zo hoort hetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben al ver onder m'n stand gegaan door me aan te melden voor die ongein. Daarom zal ik me er nu van distantiëren en mij niet meer te mengen in deze pietpraat.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
en zo hoort het [afbeelding]
Het blijft een soort van dartvolk, die echte F1 fans met die bierpenzen en pauper verlepte Michael Shumacher World Champion 1999 semi voetbalshirts.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ZJOINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ZIE CLUP
Nee. En Motors TV is in een betaalpakket gegaan. M'n pa heeft al het nieuws en wetenschapspakket erbij, met NL Discovery en Eurosport enzo, maar daar zit ie niet bijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
Zit AB Moteurs btw nog steeds op de schotel of is die ervan af? Vond ik vroeger echt![]()
![]()
ik heb er nog zo een op de fotoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:28 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Tering Alexxxx, dit ding is echt gaaf ja![]()
!
Ik tegen huisgenoot: "Gaan die verrotte dikke kijkertjes van je vandaag nog open?"quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:39 schreef Hugster het volgende:
[..][afbeelding]
M'n ma kwam net al weer m'n kamer binnen "Wat heb jij vannacht allemaal wel niet uitgevretenWat een ogen heb je in je kop staan!
![]()
"
Vroeger was alles beter, en kocht je voor 5 ruggen een schotel en was je overal vanafquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee. En Motors TV is in een betaalpakket gegaan. M'n pa heeft al het nieuws en wetenschapspakket erbij, met NL Discovery en Eurosport enzo, maar daar zit ie niet bij
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voetbal
![]()
Voetbalshirts
![]()
![]()
![]()
Verlepte Schumacher World Champion 1999 semi voetbalshirts
![]()
![]()
Ik zie het ook helemaal voor mequote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik tegen huisgenoot: "Gaan die verrotte dikke kijkertjes van je vandaag nog open?"
Huisgenoot tegen mij: "Kun jij dat zien door die viezige gleufjes van je dan?"
Nah, dat wil ik ook weer niet zeggen, 3 hele goede vrienden van me zijn voetbalfans...quote:
Ze worden verwend?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:
@BoJo ik hoop wel dta je vanavond komt, morgen is Sandra de hel dag weg, dus vanavond is gezelliger. We gaan over een uurtje bnaar de winkel wat lekkers kopen(visite is daar altijd een goed excuus voor
)
Oja inderdaad jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zie het ook helemaal voor meMede doordat ik Dorst z'n brakke opgezwolle rode oogjes wel eens heb mogen bewonderen
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
En in Dakar tijd ook ontzettend veel Dakar. Ze hadden zelfs telkens een mobiele tv studio in een tent in het bivak.
Paar vrienden van me zijn ook ernstig fanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, dat wil ik ook weer niet zeggen, 3 hele goede vrienden van me zijn voetbalfans...
En zij hebben dan weer een grafhekel aan F1
ik heb een Mika Häkkinen semi ijshockeyshirtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voetbal
![]()
Voetbalshirts
![]()
![]()
![]()
Verlepte Schumacher World Champion 1999 semi voetbalshirts
![]()
![]()
Wat is er in friesland te doen dat bo daar in godsnaam heen gaat?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze worden verwend?
En de buren zullen wel denken, wat doen die drugsdealer Alfa's daar op die oprit
De buren zijn doodquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze worden verwend?
En de buren zullen wel denken, wat doen die drugsdealer Alfa's daar op die oprit
Digitale schotel. Even een schotelsetje van marktplaats sleuren, en dan een abbo van ¤12,50 per jaar aan Canal Digitaal betalen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]hoe kom ik aan die zender? Digitale TV?
Douwe Dokter!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is er in friesland te doen dat bo daar in godsnaam heen gaat?
Buiten de hele gezellige alex dan
Ik neem het mee naar achterenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Digitale schotel. Even een schotelsetje van marktplaats sleuren, en dan een abbo van ¤12,50 per jaar aan Canal Digitaal betalen.
Absoluut lekker om te zeggen jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Paar vrienden van me zijn ook ernstig fanMaar dan is het nog wel ff lekker om te zeggen
Ik kan alttijd precies merken wanneer Ajax verloren heeft, staat er direct iets in de trant van KANKERLIJEEERSSS bla bla etx.![]()
![]()
!!!!! in z'n msn naam, en hij wordt er _zonder grappen_ echt sjaggo van
![]()
Van Vietnamezen moet je ook nooit iets jattenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een Mika Häkkinen semi ijshockeyshirt
gekocht op een Vietnamese markt in Tsjechie, op het moment dat een van de menen waar ik mee was achtervolgd werd doro een Vietnamees met een stok die hem te lijf ging
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En in hun MSN-namen staan altijd alleen maar dingen als "HUNTELAAAAAAAAAAR![]()
![]()
" enzo
Dan heb je ook gelijk de rest van de nederlandse zenderquote:
Buurman dood, buurvrouw naar verzorgingsteheuis. buren andere kant zien of horen we vrijwel nooitquote:
AAAAAAARGH! AAAAAAARGH! AAAAAAARGH! AAAAAAARGH!quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Absoluut lekker om te zeggen ja
Het mooiste vind ik als we een interland ofzo gaan kijken in de kroeg, dan ga ik altijd gigantisch zitten te zieken als ze achterstaanEn dan gaan ze ook echt schelden enzo ja
GODVERDOMMEKUTVINKIKLACHJOUTOCHOOKNIETUITALSSCHUMIUITVALT enz enz enz
![]()
En ik kan ze maar niet duidelijk maken dat ik het racen ansich gewoon mooi vind en dat het me aan m'n anus zal oxideren wie wint
En in hun MSN-namen staan altijd alleen maar dingen als "HUNTELAAAAAAAAAAR![]()
![]()
" enzo
Met een witte kop?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
een pukkel op het puntje van je neus is nooit grappig
Nah da's wel lekker rustig dan jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Buurman dood, buurvrouw naar verzorgingsteheuis. buren andere kant zien of horen we vrijwel nooit
en dan nog de buren met de mohawk en de Chevrolet Corsica met nepkogelgatenMaar die negeren we gewoon verder
Als ik heb meegekregen dat Ajax heeft verloren dan spreek ik ze ook altijd even vermanend aan op MSN jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:01 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lekker zieken is OK, doe ik vaak [afbeelding] Ze kunnen er ook slecht tegen![]()
En die msn namen idd [afbeelding]
Je hoeft ook echt maar 50 meter te lopen voor een peukenautomaatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
AAAAAAARGH! AAAAAAARGH! AAAAAAARGH! AAAAAAARGH!
* Sjoewe rent met z'n handen in de lucht hysterisch rond
Te verquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je hoeft ook echt maar 50 meter te lopen voor een peukenautomaat
Ik minstens 70
als die gast van die velgen niet ineens afbelt dan komen we hoor. Heb om 20:00 afgesproken met hem dus daarna komen we buurten. We zijn overigens met maar 1 Alfaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:
@BoJo ik hoop wel dta je vanavond komt, morgen is Sandra de hel dag weg, dus vanavond is gezelliger. We gaan over een uurtje bnaar de winkel wat lekkers kopen(visite is daar altijd een goed excuus voor
)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JAZEKER DE HYPOTHEKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dokkum = noordoosthoek = opslagplaats voor asotuigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:05 schreef BaraCuda het volgende:
Koppige Fries krijgt zes bekeuringen
Bron : Crosspost van : [Prikbord] Klein/Vaag/Grappig nieuws.
Koppige Fries krijgt zes bekeuringen
Een koppige Fries heeft het voor elkaar gekregen om binnen een paar minuten zes bekeuringen binnen te slepen.
Eerst kreeg hij een bon voor te hard rijden en rijden zonder gordel. Daarna reed hij luid toeterend en nog steeds zonder gordel weg. Dat pikte de agent niet en hij schreef bekeuringen uit voor het rijden zonder gordel en voor onnodig claxonneren.
De boze Fries verscheurde daarop zijn kwartetje bonnen, gooide ze op straat en reed weg. En je raadt het al, bon 5 kreeg hij voor gooien van afval op straat en de zesde bon voor onnodig toeteren.
Had alex kunnen zijn als hij een rijbewijs had
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben blij te zien dat je net zo lui bent als ik![]()
Welke alfa, de jouwe?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
als die gast van die velgen niet ineens afbelt dan komen we hoor. Heb om 20:00 afgesproken met hem dus daarna komen we buurten. We zijn overigens met maar 1 Alfa![]()
Wat een teringluie grafhondenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je ze niet vandaag meer
Velgen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
als die gast van die velgen niet ineens afbelt dan komen we hoor. Heb om 20:00 afgesproken met hem dus daarna komen we buurten. We zijn overigens met maar 1 Alfa![]()
we gaan 6 liter Coca cola kopenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet ik veul
doe mij maar cola, anders redden we de terug reis niet![]()
Luie flikkersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een teringluie grafhonden![]()
hij zuipt het maarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:10 schreef Alexxxxx het volgende:
als alfisti voor 14:00 nog lansg komt mag ie kiezen, anders krijgt ie wat wij denken wat lekker is
Aan de advertentie te zien krijg je vanavond te maken met een lampie eerste klasquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:11 schreef BoJo het volgende:
deze velgen zelfde als ik nu heb alleen een maatje groter. Velgen zien er goed uit en banden zijn ook goed volgens de verkoper, voor 200 euro echt een prikkie
die 15 incherzz verkoop ik ook voor minimaal 200 euro![]()
Mooie tussenstap tot ik weet wat voor 17 inch ik wil (en geld voor heb)
ik heb hem al aan de telefoon gehadquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aan de advertentie te zien krijg je vanavond te maken met een lampie eerste klas
Heeft alfa 4 gaats velgen joh?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:11 schreef BoJo het volgende:
deze velgen zelfde als ik nu heb alleen een maatje groter. Velgen zien er goed uit en banden zijn ook goed volgens de verkoper, voor 200 euro echt een prikkie
die 15 incherzz verkoop ik ook voor minimaal 200 euro![]()
Mooie tussenstap tot ik weet wat voor 17 inch ik wil (en geld voor heb)
Bier over datum laten gaanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
overdatumde Bavaria it is(die staat nog in de kelder
)
Werkt weerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe, ik kan niets meer tegen je zeggen op MSN
ahum... als Alfristi en ik er niet zijn om 20:30 dan kom je ons redden toch Alexxxx ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:16 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ken heul geen Michel uit Tzummarum
Het internet is hier een puike kabelbendequote:
Het is 5 kwartier fietsen hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ahum... als Alfristi en ik er niet zijn om 20:30 dan kom je ons redden toch Alexxxx ?![]()
ik vertrouw die Friezen met hun kleine meisjes met grote bijlen voor geen meter![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo klinkt alles binnen de Randstad en onder de 18 jaar tegenwoordig![]()
Komop je bent Bijlmerghettoboyquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ahum... als Alfristi en ik er niet zijn om 20:30 dan kom je ons redden toch Alexxxx ?![]()
ik vertrouw die Friezen met hun kleine meisjes met grote bijlen voor geen meter![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
BOH GEK DA'S HENDIG SNEL!![]()
RESTECP VOOR ZO'N COUREUR
Cornjum - Britsum-Stiens-Vrouwbuurtstermolen-Vrouwbuurt-Sint Annaparochie-SintJaconieparochie-Mooie Paal-Minnertsga-Tzummarumquote:
John heeft een dikke vinger in de pap, dus kwaliteit gegarandeerdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het internet is hier een puike kabelbende
waarom heb je PeuRac in je MSN?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
hmm tis toch nog 25 km.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Cornjum - Britsum-Stiens-Vrouwbuurtstermolen-Vrouwbuurt-Sint Annaparochie-SintJaconieparochie-Mooie Paal-Minnertsga-Tzummarum
quote:
Waarom wist ik dat het PeuRac was?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat hij zich bij mij aanmeldde
En toen ik een keertje niet zo lief was tegen hem heeft hij mij geblocked.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat hij zich bij mij aanmeldde
Omdat dat de zieligste persoon is die jij je kan herinneren die mogelijk in m'n lijst zou kunnen staanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat het PeuRac was?
gadver waar heb je die gestoken gehad?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom is mijn 1ne wijsvinger zwart-wit?![]()
ach Alfristi neemt zijn navi meequote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
preciuesHet Bildt
wat er tussen ligt.
136 kilometer per uurquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
zal ik aan mn mohwak-chevrolet-corsica-woonwageninterieus-buurman vragen wat zn MSN is?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat dat de zieligste persoon is die jij je kan herinneren die mogelijk in m'n lijst zou kunnen staan
Je bent stervendequote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom is mijn 1ne wijsvinger zwart-wit?![]()
1 zo'n rukker is meer dan genoegquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal ik aan mn mohwak-chevrolet-corsica-woonwageninterieus-buurman vragen wat zn MSN is?Dan heb je een nog zieliger figuur in je MSN
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet je me wel ff je straatnaam mailen![]()
Delete alffappergrappenquote:
best een redelijke gemiddelde snelheid hoor. Op vakantie mag ik blij zijn met gemiddeld 100 km/u. Vooral door werk aan de weg, files en wachttijd aan grenzen bij Hongarije en Servie.quote:
bij de ene ingang van het dorp zit een autogarage, bij de andere ingang is een fabriek wara o.a. auto-ambulances gebouwd worden. Komt goedquote:
Dudequote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
best een redelijke gemiddelde snelheid hoor. Op vakantie mag ik blij zijn met gemiddeld 100 km/u. Vooral door werk aan de weg, files en wachttijd aan grenzen bij Hongarije en Servie.
Je weet hoe goed ik met getallen benquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je rekenmachine naast je pc ligt
Toen je die foto plaatste wilde ik ook al een opmerking maken maar ik hield me inquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je weet hoe goed ik met getallen ben
Niet als je Peurac heetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
best een redelijke gemiddelde snelheid hoor. Op vakantie mag ik blij zijn met gemiddeld 100 km/u. Vooral door werk aan de weg, files en wachttijd aan grenzen bij Hongarije en Servie.
ik hap nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heeft Peu je account gekaapt?
Je hapt als de ziekte en beargumenteert gelijk Peu
Welke foto?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen je die foto plaatste wilde ik ook al een opmerking maken maar ik hield me in![]()
Dat doe jij nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, hier even een slotje, julile gaan me te snel, ik wil rustig bijlezen.
Ik heb je post maar half gelezenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hap niet
enne ik zeg alleen dat ik het knap vind![]()
Je postte eens iets van je ramplank ofzo, dunno, en daar lag een tikdoos naastquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Welke foto?
Ik heb trouwens weer nieuwkwaliteits fotobattle materiaal
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!
M'n heldquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je postte eens iets van je ramplank ofzo, dunno, en daar lag een tikdoos naast
En ik heb al lang geen nieuw materiaal gemaakt![]()
moet je die viezige gleufjes van je uitwrijvenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb je post maar half gelezen
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet je die viezige gleufjes van je uitwrijven![]()
Moest me een beetje uitlevenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zag de restanten nog staan
Die hagelslag btw![]()
Alleen fanboy worthy drinks in tha fanboy-cavequote:
Jij hebt geen msn transferquote:
Absoluut jaquote:
Dat lijkt me inderdaad een goed idee jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij hebt geen msn transferEn dit ga ik niet op internet zetten
Niet meer roken in de treinquote:
Ducttapejongenquote:
Als ik dat zou zien 's ochtends zou ik door t plafond vliegenquote:
quote:
Nu niet?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik dat zou zien 's ochtends zou ik door t plafond vliegen![]()
De pauperquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zelfs daar beknibbel je nog op
Neuh, ben al wakkerquote:
Ik beknibbel nergens opquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zelfs daar beknibbel je nog op
wat jij doet is hetzelfde als bij mij een nos set erop zettenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik beknibbel nergens opheb net voor 370 euro aan remmerij besteld, dat is alleen nog maar voor de voorzijde, de achterzijde komt de volgende maand. Ik had voor 200 euro ook rondom alles kunnen doen, als ik goedkope zooi nam.
Als mensen slaapwandelen zijn ze niet wakker, maar hebben ze toch echt de ogen openquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:45 schreef Fugie het volgende:
wat is dat voor domme opmerking, wil je 's ochtends wat kunnen zien moet je toch ook wakker zijn
Ik monteer die remmen niet voordat ik zeker weet dat hij door de APK komt over 2 weken, anders heeft een kennis al beloofd alles voor hetzelfde geld over te nemen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat jij doet is hetzelfde als bij mij een nos set erop zetten
Jij woont bij je oudersquote:
Als jouw omgeving schoon is sterf jequote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als jouw omgeving schoon is sterf je
Dus vanavond feestje bij jou?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar dies een weekend weg en heb zondag dringend een schoonmaakhulp nodig
nee mijn broertjes hebben het huis al afgehuurdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus vanavond feestje bij jou?
Pete Philly & Perquisite - Insomniaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij m'n ouders nies ik me altijd wel kapot ja
Wacht maar, tot je zelf een huisje hebtquote:
en dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wacht maar, tot je zelf een huisje hebt
ik denk dat hij die pic hier een paar post boven bedoelt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Oh je had het over de honkbakknuppel en niet het schoonmakenquote:
Pass eens door danquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pete Philly & Perquisite - InsomniaLekker nummer
![]()
Daarom wilde jij op jezelfquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:28 schreef M5 het volgende:
[..]
ik denk dat hij die pic hier een paar post boven bedoelt.en ja die is te ranzig.
Kan ik de hele dag me sjorren op knuppelmanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |