Nee. En Motors TV is in een betaalpakket gegaan. M'n pa heeft al het nieuws en wetenschapspakket erbij, met NL Discovery en Eurosport enzo, maar daar zit ie niet bijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
Zit AB Moteurs btw nog steeds op de schotel of is die ervan af? Vond ik vroeger echt![]()
![]()
ik heb er nog zo een op de fotoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:28 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Tering Alexxxx, dit ding is echt gaaf ja![]()
!
Ik tegen huisgenoot: "Gaan die verrotte dikke kijkertjes van je vandaag nog open?"quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:39 schreef Hugster het volgende:
[..][afbeelding]
M'n ma kwam net al weer m'n kamer binnen "Wat heb jij vannacht allemaal wel niet uitgevretenWat een ogen heb je in je kop staan!
![]()
"
Vroeger was alles beter, en kocht je voor 5 ruggen een schotel en was je overal vanafquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee. En Motors TV is in een betaalpakket gegaan. M'n pa heeft al het nieuws en wetenschapspakket erbij, met NL Discovery en Eurosport enzo, maar daar zit ie niet bij
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voetbal
![]()
Voetbalshirts
![]()
![]()
![]()
Verlepte Schumacher World Champion 1999 semi voetbalshirts
![]()
![]()
Ik zie het ook helemaal voor mequote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik tegen huisgenoot: "Gaan die verrotte dikke kijkertjes van je vandaag nog open?"
Huisgenoot tegen mij: "Kun jij dat zien door die viezige gleufjes van je dan?"
Nah, dat wil ik ook weer niet zeggen, 3 hele goede vrienden van me zijn voetbalfans...quote:
Ze worden verwend?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:
@BoJo ik hoop wel dta je vanavond komt, morgen is Sandra de hel dag weg, dus vanavond is gezelliger. We gaan over een uurtje bnaar de winkel wat lekkers kopen(visite is daar altijd een goed excuus voor
)
Oja inderdaad jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zie het ook helemaal voor meMede doordat ik Dorst z'n brakke opgezwolle rode oogjes wel eens heb mogen bewonderen
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
En in Dakar tijd ook ontzettend veel Dakar. Ze hadden zelfs telkens een mobiele tv studio in een tent in het bivak.
Paar vrienden van me zijn ook ernstig fanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, dat wil ik ook weer niet zeggen, 3 hele goede vrienden van me zijn voetbalfans...
En zij hebben dan weer een grafhekel aan F1
ik heb een Mika Häkkinen semi ijshockeyshirtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voetbal
![]()
Voetbalshirts
![]()
![]()
![]()
Verlepte Schumacher World Champion 1999 semi voetbalshirts
![]()
![]()
Wat is er in friesland te doen dat bo daar in godsnaam heen gaat?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze worden verwend?
En de buren zullen wel denken, wat doen die drugsdealer Alfa's daar op die oprit
De buren zijn doodquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze worden verwend?
En de buren zullen wel denken, wat doen die drugsdealer Alfa's daar op die oprit
Digitale schotel. Even een schotelsetje van marktplaats sleuren, en dan een abbo van ¤12,50 per jaar aan Canal Digitaal betalen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]hoe kom ik aan die zender? Digitale TV?
Douwe Dokter!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is er in friesland te doen dat bo daar in godsnaam heen gaat?
Buiten de hele gezellige alex dan
Ik neem het mee naar achterenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Digitale schotel. Even een schotelsetje van marktplaats sleuren, en dan een abbo van ¤12,50 per jaar aan Canal Digitaal betalen.
Absoluut lekker om te zeggen jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Paar vrienden van me zijn ook ernstig fanMaar dan is het nog wel ff lekker om te zeggen
Ik kan alttijd precies merken wanneer Ajax verloren heeft, staat er direct iets in de trant van KANKERLIJEEERSSS bla bla etx.![]()
![]()
!!!!! in z'n msn naam, en hij wordt er _zonder grappen_ echt sjaggo van
![]()
Van Vietnamezen moet je ook nooit iets jattenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een Mika Häkkinen semi ijshockeyshirt
gekocht op een Vietnamese markt in Tsjechie, op het moment dat een van de menen waar ik mee was achtervolgd werd doro een Vietnamees met een stok die hem te lijf ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |