mja. zolang er coureurs met michelins op het podium staan na de race ben ik te vreden. volgende race misschien maar eens wat williams materiaal inzetten. (coureur of chassis) denk ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:06 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de goede banden![]()
Voordeel
Ja, williams doet het goed.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:08 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. zolang er coureurs met michelins op het podium staan na de race ben ik te vreden. volgende race misschien maar eens wat williams materiaal inzetten. (coureur, chassis) denk ik
Idd. en dat voor 'n team zonder fabrieks support. erg knap.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:09 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, williams doet het goed.
Rosberg trouwens ook, had ik niet verwacht![]()
ik moet eerst kijken wat er mis is met mijn 205quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bo mag helemaal niet liggen en niks doen, want hij heeft een motor die hij schoon moet maken![]()
Ik heb niet eens gekekenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:06 schreef BoJo het volgende:
ik heb niks gewisselt, moest teveel gaan schuiven met die crap
Wat denk je dat er mis is?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet eerst kijken wat er mis is met mijn 205
er hangt geen tekoopbordje aanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet eerst kijken wat er mis is met mijn 205
doe je wel mee '?quote:
iets met de koelvloeistof iigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat denk je dat er mis is?
Wat doet ie of doet ie niet?
visje erbij?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:15 schreef BoJo het volgende:
ik ben nog steeds op die uitsmijter aan het wachten![]()
Bij m'n cabrio was m'n koelvloeistof reservoir gewoon gescheurd van onder.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
iets met de koelvloeistof iig![]()
want het lampje dat ging branden is daarvan denk ik (moet nog ff checken in boekje) enne er lag vloeistof op het blok en het was nogal vochtig rond die leidingen en die fles waar die meuk in zit.
als ik geluk heb is het een slangetje, als ik pech heb dan ligt de koppakking eruit denk ik.
ah daar komt ie net aanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:15 schreef BoJo het volgende:
ik ben nog steeds op die uitsmijter aan het wachten![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:16 schreef lipje het volgende:
* lipje geeft Alfristi de opdracht Bo uit de kamer te smijten
Geen probleem hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:17 schreef lipje het volgende:
* Bojo nodigt BaraCuda uit te komen sleutelen
YEP! Vooral de aziatische Rotax Max Worldcup.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:14 schreef BaraCuda het volgende:
Vet Raceworld laat keiveel karting zien![]()
En in Dakar tijd ook ontzettend veel Dakar. Ze hadden zelfs telkens een mobiele tv studio in een tent in het bivak.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:14 schreef BaraCuda het volgende:
Vet Raceworld laat keiveel karting zien![]()
idd, lekker veel ruimte. Dinsdag ofzo bleef m'n gaskabel hangenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij m'n cabrio was m'n koelvloeistof reservoir gewoon gescheurd van onder.
Kwam bij m'n auto en lag een plas bagger onder die auto, schrok me de tering![]()
Gelukkig kun je bij oude auto's zoals die 205 nog alles zelf doen
te ver rijdenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen probleem hoor
Oude auto's zijn net karts joh
Nah, heb eigenlijk alleen meegedaan omdat het volgens Alexxxx het minder dan 2 minuten werk was en hij mensen in de subleage wilde hebbenquote:
Joah...quote:
Het is ook maar 2 minuten per week werkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, heb eigenlijk alleen meegedaan omdat het volgens Alexxxx het minder dan 2 minuten werk was en hij mensen in de subleage wilde hebben
[..]
Joah...
Moet ik er wel aan denkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Het is ook maar 2 minuten per week werk
57 jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
YEP! Vooral de aziatische Rotax Max Worldcup.
Ontdek je die zender nu pas?op 57 toch?
inderdaad Hermanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ver onder je stand natuurlijk
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
57 ja
Ik kwam nooit verder dan 30 omdat de rest van de zenders allemaal kut waren of de helft niet werkte
Raceworld![]()
Ik ben al ver onder m'n stand gegaan door me aan te melden voor die ongein. Daarom zal ik me er nu van distantiėren en mij niet meer te mengen in deze pietpraat.quote:
en zo hoort hetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben al ver onder m'n stand gegaan door me aan te melden voor die ongein. Daarom zal ik me er nu van distantiėren en mij niet meer te mengen in deze pietpraat.

quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
en zo hoort het [afbeelding]
Het blijft een soort van dartvolk, die echte F1 fans met die bierpenzen en pauper verlepte Michael Shumacher World Champion 1999 semi voetbalshirts.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ZJOINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ZIE CLUP

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |