quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En in hun MSN-namen staan altijd alleen maar dingen als "HUNTELAAAAAAAAAAR![]()
![]()
" enzo
Dan heb je ook gelijk de rest van de nederlandse zenderquote:
Buurman dood, buurvrouw naar verzorgingsteheuis. buren andere kant zien of horen we vrijwel nooitquote:
AAAAAAARGH! AAAAAAARGH! AAAAAAARGH! AAAAAAARGH!quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Absoluut lekker om te zeggen ja
Het mooiste vind ik als we een interland ofzo gaan kijken in de kroeg, dan ga ik altijd gigantisch zitten te zieken als ze achterstaanEn dan gaan ze ook echt schelden enzo ja
GODVERDOMMEKUTVINKIKLACHJOUTOCHOOKNIETUITALSSCHUMIUITVALT enz enz enz
![]()
En ik kan ze maar niet duidelijk maken dat ik het racen ansich gewoon mooi vind en dat het me aan m'n anus zal oxideren wie wint
En in hun MSN-namen staan altijd alleen maar dingen als "HUNTELAAAAAAAAAAR![]()
![]()
" enzo
Ze kunnen er ook slecht tegen
Met een witte kop?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
een pukkel op het puntje van je neus is nooit grappig
Nah da's wel lekker rustig dan jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Buurman dood, buurvrouw naar verzorgingsteheuis. buren andere kant zien of horen we vrijwel nooit
en dan nog de buren met de mohawk en de Chevrolet Corsica met nepkogelgatenMaar die negeren we gewoon verder
Als ik heb meegekregen dat Ajax heeft verloren dan spreek ik ze ook altijd even vermanend aan op MSN jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:01 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lekker zieken is OK, doe ik vaak [afbeelding] Ze kunnen er ook slecht tegen![]()
En die msn namen idd [afbeelding]
Je hoeft ook echt maar 50 meter te lopen voor een peukenautomaatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
AAAAAAARGH! AAAAAAARGH! AAAAAAARGH! AAAAAAARGH!
* Sjoewe rent met z'n handen in de lucht hysterisch rond
Te verquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je hoeft ook echt maar 50 meter te lopen voor een peukenautomaat
Ik minstens 70
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |