Oh, dat is opzich wel erg interessantquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:17 schreef Wessiej het volgende:
Nieuw filmpje, heeft volgens mij met het landschap te maken.
Ja, maar dan speel je het en denk je: Die trailers waren een leugenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:54 schreef TC03 het volgende:
Ben benieuwd of mijn Athlon XP 2800+ en 6600GT dat gaan trekken. Denk het wel.
Die staat er al http://media.xbox360.ign.com/media/702/702493/vids_1.htmlquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:33 schreef Dementor het volgende:
Four days to go video zal zo wel komen...
Pff wat ziet het er toch bizar mooi uit hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die staat er al http://media.xbox360.ign.com/media/702/702493/vids_1.html
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:52 schreef pkwarts het volgende:
Die gasten bij Bethesda zijn sadisten. Klote filmpjes.
Ik denk wel meer.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:51 schreef ArtfulDodger het volgende:
Wwow, mooie drawdistance, is dat gelijk de hele wereld die hij laat zien? Of zou er achter de bergen nog wat meer zitten.kwijl
Niet waar zijn, mooi isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:36 schreef _Flash_ het volgende:
Hmm ik vind dit filmpje wat minder.
Het ziet er zo gemaakt uit. Plat terrein met om de halve meter een plukje gras en op de heuvels om de paar meter een boom en verder dus tja, plat.
WTF, waarom dan een 360 gekocht :|quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:44 schreef cynnie het volgende:
ik kan niet wachten tot hij uit is.. Ik heb mijn xbox360 al vanaf kerst maar dit wordt mijn eerste spel.. kan echt niet wachten..![]()
quote:
De spanning wordt mij ook teveel ja.quote:
Helemaal mee eens. In een eerder filmpje was ook een stukje bos te zien en daar zat het gras ook waar 't hoorde te zijn, net als in 't echt. Dus niet om de paar meter een .gif-je van een plukje gras.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:36 schreef _Flash_ het volgende:
Hmm ik vind dit filmpje wat minder.
Het ziet er zo gemaakt uit. Plat terrein met om de halve meter een plukje gras en op de heuvels om de paar meter een boom en verder dus tja, plat.
wtf !!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:44 schreef cynnie het volgende:
ik kan niet wachten tot hij uit is.. Ik heb mijn xbox360 al vanaf kerst maar dit wordt mijn eerste spel.. kan echt niet wachten..![]()
Het doel kan je grotendeels zelf bepalen. Je kan van alles worden, je kan van alles doen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:10 schreef renz0r het volgende:
Lijkt me erg gaaf, wat is nou het doel van zo'n spel en overtuig me ff
Sick, maar ik wacht wel tot ie op mijn deurmat ligt. (Of ja, brievenbus, heb geen deurmat)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:08 schreef pkwarts het volgende:
Gamespot gaat Oblivion 12 uur lang achter elkaar spelen. Je kan als je wilt meekijken op de live-feed, maar dan moet je wel oppassen voor mogelijke spoilers. Begint maandag
Onze spellen worden gewoon in Europa gedrukt hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:47 schreef Game_Error het volgende:
zijn er niet winkels die hem mogelijk eerder krijgen? want het opsturen duurt toch nie tzolang vanuit de VS?
Niet doen........... alsjeblieft niet doen !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:20 schreef Gamedemon het volgende:
ik wil dit spel een kans geven...klote hypehoeren ook altijd
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:20 schreef _Flash_ het volgende:
de 20ste toch?
Leuk initiatief........ ga echter niet kijken. Teveel spoilers idd !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:08 schreef pkwarts het volgende:
Gamespot gaat Oblivion 12 uur lang achter elkaar spelen. Je kan als je wilt meekijken op de live-feed, maar dan moet je wel oppassen voor mogelijke spoilers. Begint maandag
maar...ik moet die CE gewoon hebben... al is het maar voor het doosje!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Niet doen........... alsjeblieft niet doen !
Oeh, ik bedenk me iets. De economie is sowieso levenderiger in Oblivion.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:47 schreef Fliepke het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de handelaren in Oblivion.
Ik had namelijk het probleem in morrowind dat ik hele toffe spullen had die ik zelf niet kon gebruiken en geen verkoper had genoeg pieken om ze voor genoeg geld over te nemen. Dat zoog NOGAL.
Ik denk dat je de A.I. overschatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:02 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Oeh, ik bedenk me iets. De economie is sowieso levenderiger in Oblivion.. Vergeet niet dat NPC's ook van elkaar kopen en aan elkaar verkopen. Dus je kan iets heel duurs verkopen aan een bepaalde merchant, en als die het lukt om het voor nog duurder door te verkopen, dan heeft die de volgende keer nog meer geld. Of ben ik nu een beetje aan het dromen.
.
Dromen mag altijdquote:
Het feit is wel dat elke NPC een behoeften lijstje heeft die hij/zij moet afwerken. Als beth in dat lijstje ook heeft neer gezet van "betere armor kopen" dan zie ik het wel gebeuren.quote:
Dat was best kut ja. Had je uit één of andere dungeon een spear gevonden die wel 15000 waard was. Maar je spear skills waren slecht, en heb je ook geen zin om dat omhoog te krijgen, dus verkopen maar. Maar dat kon (bijna) nergens, maar je hield hem wel want hij was wel veel waar enzo. Zeulde je weer de hele tijd met 20 extra gewichtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:47 schreef Fliepke het volgende:
Ik had namelijk het probleem in morrowind dat ik hele toffe spullen had die ik zelf niet kon gebruiken en geen verkoper had genoeg pieken om ze voor genoeg geld over te nemen. Dat zoog NOGAL.
Je had zo'n krab met heel veel geld, dat was nog wel grappigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat was best kut ja. Had je uit één of andere dungeon een spear gevonden die wel 15000 waard was. Maar je spear skills waren slecht, en heb je ook geen zin om dat omhoog te krijgen, dus verkopen maar. Maar dat kon (bijna) nergens, maar je hield hem wel want hij was wel veel waar enzo. Zeulde je weer de hele tijd met 20 extra gewicht![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat was best kut ja. Had je uit één of andere dungeon een spear gevonden die wel 15000 waard was. Maar je spear skills waren slecht, en heb je ook geen zin om dat omhoog te krijgen, dus verkopen maar. Maar dat kon (bijna) nergens, maar je hield hem wel want hij was wel veel waar enzo. Zeulde je weer de hele tijd met 20 extra gewicht![]()
quote:
Ja daarom kreeg je ook van die bizarre savefilesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:31 schreef Blinker het volgende:
Het maakt niet uit waar je je spullen laat ze verdwijnen toch nooit
Ik las als je in Oblivion iemand om niks vermoordtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:20 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Ik had in Seyda Neen (?) de bewoner van zo'n shack vermoord en gebruikte dat huisje om dat soort spullen in te bewaren
De wapens netjes op de tafel en de kruiden en potions enzo in de bags en chests die er stonden.. Gemeen om zomaar iemand te vermoorden heh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Ik had een housemod gedowned en de mannequin mod, dus ik had een heel mooi groot huisje met bijna ALLE armours in het spel compleet. Ik weet bijna zeker dat ik ALLES had. Ook daedric, ik verkocht ook niks ofzo. Er was trouwens een truukje om veel geld te verkopen. Eerst een heleboel kleine shit verkopen binnen het budget van de handelaar tot het op was. Dan nog een dag wachten, en nog een en nog een tot dat AL DIE kleine shit bij elkaar genoeg was(je kan dus ook ruilen bij handelaars dan wordt het natuurlijk verkoopprijs minus inkoopprijs) om dat ene grote ding te verkopen en dan weer een X aantal dagen wachten om al die kleine shit te verkopen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:20 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Ik had in Seyda Neen (?) de bewoner van zo'n shack vermoord en gebruikte dat huisje om dat soort spullen in te bewaren
De wapens netjes op de tafel en de kruiden en potions enzo in de bags en chests die er stonden.. Gemeen om zomaar iemand te vermoorden heh
NPC jatten niet van jou. (Staat in de faq geloof ik op de site)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:32 schreef Wessiej het volgende:
Nou door die Radiant A.I. gaat het nog wel eens fout dat als je het neer legt dat alle NCP het gaan jatten enz.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik las als je in Oblivion iemand om niks vermoordtDat klinkt wel erg vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Een simpele Xbox 360quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:45 schreef DarkManta het volgende:
Ik vind `m op de Xbox 360 eigenlijk cooler uitzien dan op de PC. Net zoals met Need for Speed Mosta wanted. Xbox 360 geeft meer detail lijkt het wel. En dat terwijl mijn PC op zijn Top is geconfigureert met een Ati X1900 Pentium 4 3.8 GHZ 4 Gb geheugen verwacht ik toch meer detail dan een simpele xbox 360![]()
Simpel in die zin vergelijking van prijs. Maar ik heb me door Ati laten vertellen, dat de Ati-kaarten voor de PC veel te ver op de ontwikkeling liggen van de Games zelf. Ik moet wel zeggen, op de PC render ik 3D objecten nu veel lekkerder.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een simpele Xbox 360
3x een 3.2Ghz core
Een Ati kaart net zo goed als dat ding van jou
Ok, minder RAM, maar dat heeft een console niet nodig.
Ik verwacht dat de komende 2 jaar console games net zo mooi zijn als PC games, daarna neemt de PC het weer over.
Ik vind Oblivion en GR:AW ook erg next generation eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:54 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Simpel in die zin vergelijking van prijs. Maar ik heb me door Ati laten vertellen, dat de Ati-kaarten voor de PC veel te ver op de ontwikkeling liggen van de Games zelf. Ik moet wel zeggen, op de PC render ik 3D objecten nu veel lekkerder.
Ben erg benieuwd naar het vervolg van Oblivion wanneer in november de Next gen Gameconsoles alle drie op de markt zijn.
Playstation en de Revolution zullen in november dit jaar ook op de markt zijn en dan gaat het gevecht beginnen.
Halo 3 en o.a. Crysis zullen de Next Gen Games zijn, dan wordt vergelijken met een PC ook makkelijker.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik las als je in Oblivion iemand om niks vermoordtVerdomme... ik ga voor Dark Brotherhood !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
Ik vond magie redelijk ingewikkeld in morrowind. Gewoon hakken met een groot lomp bijl/zwaard is toch het makkelijkst om mee te beginnen (denk ik)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:58 schreef Sjotime het volgende:
Welke character / ras / class is het beste om mee te starten als je nieuw bent in de Elderscrolls wereld. Wil een combo van attack en magic gaan gebruiken.
Okidoki, lekker Hack & slashen kortomquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vond magie redelijk ingewikkeld in morrowind. Gewoon hakken met een groot lomp bijl/zwaard is toch het makkelijkst om mee te beginnen (denk ik)
Om er even in te komen vind ik dat toch altijd het makkelijkste in een RPGquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Okidoki, lekker Hack & slashen kortom
Das zeker waar, alleen in WoW ging ik gelijk voor Mage.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Om er even in te komen vind ik dat toch altijd het makkelijkste in een RPG
Mmm,.. klinkt erg goed... ben ook dol op bow's !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:12 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga denk ik voor een thief met bow, maar die ook wel met blade (long) en armor om kan gaan. Sneaken, lockpicken en dure/zeldzame spullen jatten![]()
![]()
.....quote:
Dat is voor iedereen verschillend, aangezien ik 50 post per pagina hebquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:53 schreef Refragmental het volgende:
Zow hey!!! 4 pagina's in 1 dag erbij
NFS:MW moet je dan goed instellen, want ik heb beide versies naast elkaar gehouden. En alles zag er beter uit op de PC. Daarentegen was een CoD2 weer mooier op de 360, op de karteltjes na. En als de screenshots van de PC versie van Condemned enige indicatie zijn dan gaat het voordeel daar ruim naar de 360.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:45 schreef DarkManta het volgende:
Ik vind `m op de Xbox 360 eigenlijk cooler uitzien dan op de PC. Net zoals met Need for Speed Mosta wanted. Xbox 360 geeft meer detail lijkt het wel.
En dat terwijl mijn PC op zijn Top is geconfigureert met een Ati X1900 Pentium 4 3.8 GHZ 4 Gb geheugen verwacht ik toch meer detail dan een simpele xbox 360![]()
Ik zie niet in waarom nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:04 schreef -skippybal- het volgende:
Even copy/pasten
http://img137.imageshack.us/img137/463/dscf00042lp.jpg
http://img137.imageshack.us/my.php?image=dscf00055xz.jpg
Zou dit echt zijn....
Anders ik welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:22 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand zit live te spelen en laat het via z'n webcam zien. Refresh elke 30 seconden.
Ik ben jaloers![]()
De Dunmer (dark elfs) zijn een erg goede keuze voor een battle mage. Die is bijvoorbeeld goed in blade en destruction.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:58 schreef Sjotime het volgende:
Welke character / ras / class is het beste om mee te starten als je nieuw bent in de Elderscrolls wereld. Wil een combo van attack en magic gaan gebruiken.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:22 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand zit live te spelen en laat het via z'n webcam zien. Refresh elke 30 seconden.
Ik ben jaloers![]()
http://www.thelys.org/mods.php?a=Mortquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:47 schreef Fliepke het volgende:
Cheaten noemen ze dat ook wel in sommige delen van de wereldquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
http://www.thelys.org/mods.php?a=Mort
Ik heb met de Construction Set aangepast dat de Creeper 1 miljard aan geld heeft en alles koopt van je. Lekker makkelijk! En dan heb je ook genoeg geld om te trainen waardoor je snel in levels stijgt
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Cheaten noemen ze dat ook wel in sommige delen van de wereld![]()
Met die Creepermod sla je al deze stappen over, en je bereikt hetzelfde resultaat. Ik noem dit dus geen cheaten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:35 schreef Haijo het volgende:
[..]
Er was trouwens een truukje om veel geld te verkopen. Eerst een heleboel kleine shit verkopen binnen het budget van de handelaar tot het op was. Dan nog een dag wachten, en nog een en nog een tot dat AL DIE kleine shit bij elkaar genoeg was(je kan dus ook ruilen bij handelaars dan wordt het natuurlijk verkoopprijs minus inkoopprijs) om dat ene grote ding te verkopen en dan weer een X aantal dagen wachten om al die kleine shit te verkopen.
God, ik had ook GEEN sociaal leven toen.![]()
Oh man hoe vaak die discussie wel niet gevoerd, en dan bedoel ik EXACT dit onderwerp.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Met die Creepermod sla je al deze stappen over, en je bereikt hetzelfde resultaat. Ik noem dit dus geen cheaten.
Zou ik niet wetenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:16 schreef Haijo het volgende:
[..]
Oh man hoe vaak die discussie wel niet gevoerd, en dan bedoel ik EXACT dit onderwerp.![]()
Ik geleuf dr niks van. Hij ligt in Nederland iig nog niet bij de distributeur heb ik uit betrouwbare bronquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:56 schreef Dementor het volgende:
Op GOT post er nu ook iemand met wel hele overtuigende screens.
HIj heeft hem uit duitsland gehaald.
Geloof me. VAAK. Te vaak.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zou ik niet weten
Blijkbaar vaak
Ik weet het!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:23 schreef Haijo het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met mods maken op de 360?
Ik zou blij zijn dat Oblivion geen multiplayer is.quote:
lichteffectenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:35 schreef -skippybal- het volgende:
3 days 'till the gates open!!
Die graphics bij die Priester![]()
Boeiend! 100 goud en je bent helemaal de man weer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:54 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn dat Oblivion geen multiplayer is.![]()
Dat filmpje!
I can only speak to this to a friend.
ZO Morrowind.![]()
Dude! I know!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Boeiend! 100 goud en je bent helemaal de man weer.![]()
Of natuurlijk intimidate![]()
Hey Haijo, komt je 360 wel op tijd dan voor de launch van TES4 ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:06 schreef Haijo het volgende:
[..]
Dude! I know!
(check mijn sig - geen slecht woord over de magie van morrowind/obliivion)
Nee.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:35 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hey Haijo, komt je 360 wel op tijd dan voor de launch van TES4 ?
Said it before and i will say it again, dump die chickquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:16 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik geleuf dr niks van. Hij ligt in Nederland iig nog niet bij de distributeur heb ik uit betrouwbare bron
ik weet, heb hem al op de pre-order lijst staan, alleen geen goeie geschiedenis aan die shop overgehouden, dus als ie hier in me woonplaats ligt, koop ik hem..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:57 schreef franske19 het volgende:
Jij nog wachten moet!
Denk dat ik me deze keer eens in de CS ga verdiepen. In morrowind heb ik dat ding alleen gebruikt om de boeken te (her)lezen.
Zooo dan,.. dan wil je hem wel heel graag hebben. Dat doe ik ook wel eens met sommige games hoor...quote:Op zondag 19 maart 2006 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik weet, heb hem al op de pre-order lijst staan, alleen geen goeie geschiedenis aan die shop overgehouden, dus als ie hier in me woonplaats ligt, koop ik hem..
en dan heb ik hem dubbel, en die mag dan weg voor een zacht prijsje van 40 of 45 euro inclusief
Wat blijft dat toch een onwijs mooi beeldquote:Op zondag 19 maart 2006 09:25 schreef Sjotime het volgende:
Briljante face motion zeg![]()
Lip synching en voiceacting +8 en idd,... de priester
[afbeelding]
Erg mooi hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 09:25 schreef Sjotime het volgende:
Briljante face motion zeg![]()
Lip synching en voiceacting +8 en idd,... de priester
[afbeelding]
Kan je iemand noemen in deze topic die wel kan wachten tot vrijdag (of zaterdag, afhankelijk van hoe snel de TPG werkt)quote:Op zondag 19 maart 2006 10:12 schreef Sjotime het volgende:
Ja dat vind ik dus ook,... erg mooi beeld en sfeer. Heb er zo'n zin in
Haiquote:Op zondag 19 maart 2006 10:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kan je iemand noemen in deze topic die wel kan wachten tot vrijdag (of zaterdag, afhankelijk van hoe snel de TPG werkt)
quote:Op zondag 19 maart 2006 10:35 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
http://www.telefragged.co(...)arch2006/shots/5.jpg
En dan nagaan dat ik morrowind niet veel heb gedaan..quote:Op zondag 19 maart 2006 01:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zooo dan,.. dan wil je hem wel heel graag hebben. Dat doe ik ook wel eens met sommige games hoor...
Gelukkig niet. Als je een onschuldig iemand vermoord zonder dat iemand het ziet is er niks aan de hand dus.quote:
Ik geloof dat het dan verspreid wordt dat je onschuldige mensen vermoord en dan willen mensen niet meer met je praten.quote:
+ je kan terug van het slechte pad...quote:Op zondag 19 maart 2006 13:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik geloof dat het dan verspreid wordt dat je onschuldige mensen vermoord en dan willen mensen niet meer met je praten.
Heerlijk mensen vermoorden en daarna door een stad lopen alsof er niks is gebeurdquote:Op zondag 19 maart 2006 14:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
+ je kan terug van het slechte pad...
Briljant trouwens dat als niemand het ziet er ook niks gebeurd... zo hoort het ook. Tevens moet je niet van good or evil praten denk ik. Er zijn diverse stadia waar je je in kan bevinden !
Dat komt door de capture software. Als je die review ook had gelezen stond dat er ook, het liep zo'n 30 fps met een 9800quote:Op zondag 19 maart 2006 13:37 schreef kipknots het volgende:
Ik zag net een ander filmpje waar je niet bepaald vrolijk van werd. Daar haalde het spel net 5 fps ofzo.Hopen dat mijn pc het beter trekt.
Ik wacht in ieder geval een weekje met kopen zodat ik weet of m'n pc het trekt of niet.
Draait Oblivion daar uberhaupt wel op?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:14 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een Geforce 4...ook niet van je het![]()
kijk dit ftp://213.202.233.103/lin(...)h_Vergleich_0001.zipquote:Op zondag 19 maart 2006 15:05 schreef KingOfTheDead het volgende:
2166 MHz Athlon (3000+)
System Memory 512 MB
RADEON 9800 PRO
Ik wil de beste graphics, maar ben bang dat het niet gaat lukken met mijn videokaart
Nee, het spel heeft minimaal een GeForce 6800 nodig dacht ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Draait Oblivion daar uberhaupt wel op?
Ik vraag me af of mijn 360 hem wel kan draaien, of ik niet een nieuwe videokaart moet kopen, of de juiste drivers gedownload heb, oh wachtquote:
Geforce 6800 is aangeraden, niet minimaal. Maar je kaart is minimaal ps2.0 nodig geloof ik, dat is geforce fx/radeon 9xxx+. Op een geforce 4 werkt het volgens mij niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, het spel heeft minimaal een GeForce 6800 nodig dacht ik.
Ach, je PC updaten is tenminste niet zo riskant als je 360 updatenquote:Op zondag 19 maart 2006 16:53 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mijn 360 hem wel kan draaien, of ik niet een nieuwe videokaart moet kopen, of de juiste drivers gedownload heb, oh wacht![]()
Truequote:Op zondag 19 maart 2006 16:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, je PC updaten is tenminste niet zo riskant als je 360 updaten
Xbox Live update zorgt voor kapotte Xbox 360\'s
That's mequote:Op zondag 19 maart 2006 14:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Heerlijk mensen vermoorden en daarna door een stad lopen alsof er niks is gebeurd
quote:Op zondag 19 maart 2006 16:53 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mijn 360 hem wel kan draaien, of ik niet een nieuwe videokaart moet kopen, of de juiste drivers gedownload heb, oh wacht![]()
Ja geen race spellen(die de moeite waard zijn), geen vecht spellen, geen Japanse games, 5 X zo duur, alleen maar voordelen idd.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:57 schreef Dementor het volgende:
Xbox360
Het zal nog een lange tijd duren voordat ik weer een console in huis neem.
De pc heeft teveel voordelen
Als je die discussie niet wil moet je hem niet startenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:00 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja geen race spellen(die de moeite waard zijn), geen vecht spellen, geen Japanse games, 5 X zo duur, alleen maar voordelen idd.
Maar goed laten we deze discussie hier maar niet gaan voeren.
Ja ik begrijp de discussie wel, maar ieder zijn ding. De een zweert bij zijn pc en de ander bij zijn console. Iig kunnen we beiden allemaal genieten deze week van Oblivion en daar gaat het omquote:Op zondag 19 maart 2006 18:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, zie je nou wat je weer gestart hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik begrijp de discussie wel, maar ieder zijn ding. De een zweert bij zijn pc en de ander bij zijn console. Iig kunnen we beiden allemaal genieten deze week van Oblivion en daar gaat het omIk zweer bij geen van beide voor dit soort gamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou hem ws. voor de 360 halen wegens de betere performance in dit geval, denk niet dat de game me lang genoeg zou boeien om ervoor te zorgen dat ik mods zou willen installeren.
Niet iedereen heeft de luxe om een goede stoel te bezitten.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:15 schreef Bastard het volgende:
Ik zou liever op mn luie bank onderuit een rpg willen spelen op een lekker groot scherm, dan op een harde burostoel op mn kamertje.
Maar niet iedereen heeft de luxe in dit topic om de tv te claimen, zeker niet nog thuiswonende
Niet iedereen heeft een harde burostoel.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:15 schreef Bastard het volgende:
Ik zou liever op mn luie bank onderuit een rpg willen spelen op een lekker groot scherm, dan op een harde burostoel op mn kamertje.
Maar niet iedereen heeft de luxe in dit topic om de tv te claimen, zeker niet nog thuiswonende
was long of broadsword dacht ik, hij stak er niet meequote:Op maandag 20 maart 2006 00:20 schreef Haijo het volgende:
Iedereen het laatste filmpje gezien? Zag er goed uit, en vooral bedoeld voor degenen die deel 3 hadden gespeeld. Ik meende een Daedric shortsword te herkennen. En die etterende crabdieren kunnen nu ook op het land, merk ik.
http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=17518quote:Op zondag 19 maart 2006 16:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, je PC updaten is tenminste niet zo riskant als je 360 updaten
Xbox Live update zorgt voor kapotte Xbox 360\'s
tja een tft scherm in je huiskamer met een pc aangeslotenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:15 schreef Bastard het volgende:
Jammer alleen dat er geen fatsoenlijke joysticks op de pc te krijgen zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
tja een tft scherm in je huiskamer met een pc aangesloten
met een controller die draad lose is
kan je ook erg genieten .
fuck dat kan een xdoos 360 ook
De 360 controllert?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jammer alleen dat er geen fatsoenlijke joysticks op de pc te krijgen zijn.
omg een fatsoenlijk combat systeem, grootste minpunt van morrowind is weg!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:57 schreef Sjotime het volgende:
2 days to go trailer
http://www.xboxyde.com/news_2675_en.html
Voor een spel als Oblivion gaat een muis en toetsenbord boven iedere controller.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Betere dan op consolesquote:Op maandag 20 maart 2006 01:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
waarom?quote:Op maandag 20 maart 2006 07:43 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Voor een spel als Oblivion gaat een muis en toetsenbord boven iedere controller.
2 dimensionale platformspelletjes en race-spellen zijn prima met een controller te spelen. Zodra het wat ingewikkelder wordt werkt een muis + toetsenbord vele malen sneller en nauwkeuriger. Ik heb Morrowind op de xbox gespeelt, maar heb hem snel weer ingeruild voor de pc-versie.quote:
Ik heb vele games op PC en Xbox gespeeld, bij sommige was de Xbox besturing beter, Halo, KotoR, en bij sommige de PC besturing, Doom. Een game als Oblivion kan perfect met de Xbox controller bestuurd worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:38 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
2 dimensionale platformspelletjes en race-spellen zijn prima met een controller te spelen. Zodra het wat ingewikkelder wordt werkt een muis + toetsenbord vele malen sneller en nauwkeuriger. Ik heb Morrowind op de xbox gespeelt, maar heb hem snel weer ingeruild voor de pc-versie.
Ja dat las ik in diverse previews ook.... meer een soort Condemned vecht systeem... alleen met magie danquote:Op maandag 20 maart 2006 01:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omg een fatsoenlijk combat systeem, grootste minpunt van morrowind is weg!
Mja ik kijk wel johquote:Op maandag 20 maart 2006 09:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat las ik in diverse previews ook.... meer een soort Condemned vecht systeem... alleen met magie dan
@ B,... ik denk dat het spel woensdag verstuurd wordt door bv een dimplus en dat het donderdag beschikbaar is. Ik heb zelf bij gcshop besteld dus krijg hem pas vrijdag denk ik
Van het pad Gijs... je 3e RPG,.. en wat voor een... direct een hele zwarequote:
Ja.. ik weet ook niet of ik er slim aan doe.. maar hij lijkt me mooi en groot.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Van het pad Gijs... je 3e RPG,.. en wat voor een... direct een hele zware
Thanksquote:Op maandag 20 maart 2006 09:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. ik weet ook niet of ik er slim aan doe.. maar hij lijkt me mooi en groot.
Dat, en je bent een hypehoer.
Oh jammer.. dus ik kan niet verdwalen in een bosquote:Op maandag 20 maart 2006 09:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Thanksmaar je moet toegeven dat ik ook heel vaak gezegd heb dat het niet voor iedereen is. Ga me nu niet de schuld geven als het niks is voor je he
Eerlijk gezegd denk ik dat dit spel niet stuk kan maar het kan gewoon de groot zijn voor sommige.
Gelukkig zit er een goed quest management systeem in en kan je niet echt verdwalen of ronddolen zoals in Morrowind !
Zeer zeker wel Gijs.... je kan zolang van het pad lopen als je zelf wilt.... 16 vierkante mijlen lang !!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh jammer.. dus ik kan niet verdwalen in een bos
Kijk.. dat is een beste wereld!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zeer zeker wel Gijs.... je kan zolang van het pad lopen als je zelf wilt.... 16 vierkante mijlen lang !!![]()
Dat was de reden waarom ik Morrowind niet lang heb gedaan..WIEJ!!!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gelukkig zit er een goed quest management systeem in en kan je niet echt verdwalen of ronddolen zoals in Morrowind !
De discussie ging over draadloos met een controller op je PC gamen in de woonkamer op de bank.quote:Op maandag 20 maart 2006 07:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Betere dan op consoles
En mocht je joypads bedoelen, jij hebt ook gewoon de Xbox 360 controller op je PC.
Join the clubquote:Op maandag 20 maart 2006 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk.. dat is een beste wereld!
En als het me niet bevalt ga ik net als Gdemon gewoon het spel afkraken!
Het zou mijn plezier niet bederven Gijs... ik zweer bij deze gamesquote:Op maandag 20 maart 2006 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk.. dat is een beste wereld!
En als het me niet bevalt ga ik net als Gdemon gewoon het spel afkraken!
retail? of zo'n test versie?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:06 schreef =HellFire= het volgende:
Hey zeg, had ik al gezegd dat Mirik van XBW.nl die game al het hele weekend heeft, al vele achievments heeft behaald en al level 11 is?!.
Ik. Wil. OOK!
Jij denkt dat ik het spel niet trek he Gijsquote:Op maandag 20 maart 2006 11:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het zou mijn plezier niet bederven Gijs... ik zweer bij deze gamesMaar ik hoop dat je het cool vind.
Oh ja.. ook achievments ook? Waar moet je dan zoal aan denken eigenlijk?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:06 schreef =HellFire= het volgende:
Hey zeg, had ik al gezegd dat Mirik van XBW.nl die game al het hele weekend heeft, al vele achievments heeft behaald en al level 11 is?!.
Ik. Wil. OOK!
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja.. ook achievments ook? Waar moet je dan zoal aan denken eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het spoilt wel goddamn veel moet ik zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Retail, anders zat hij op de debug.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
retail? of zo'n test versie?
Mja ik heb vandaag vernomen, dat europa hem ook de 21ste krijgt, 22ste zou ie al in de winkels liggen.
maar ze wachten tot de 24ste
Woensdag en donderdag check hier wel ff de bart smit
Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 maart 2006 11:19 schreef Dementor het volgende:
Vandaag of morgen zal hij wel op nforce staan
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:24 schreef =HellFire= het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het spoilt wel goddamn veel moet ik zeggen.Dat kun je wel zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Hey, ik hoop dat ik het nu niet voor je hebt verpest dude. Ik dacht dat de spoilertags en m'n zin wel genoeg zeiden?quote:
Dan nog, ik weet al wel hoe het eindigt en met welk ras een cruciale rol gaat spelen in de main quest.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:35 schreef Tain het volgende:
Ach je weet alleen wat je moet halen en niet de manier waarop
De greys?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:36 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dan nog, ik weet al wel hoe het eindigt en met welk ras een cruciale rol gaat spelen in de main quest.
Hey ik probeer het te vergeten, te wissen uit m'n geheugen, stoor me nou niet.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:42 schreef Retuobak het volgende:
Maar het zijn de greys?
En de boss aan het einde is Lord Xenu of niet?
Tom Cruise en John Travolta zeker?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:46 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
.
Wacht even, er zit iemand in de kast hier.
Ja.. nu weet ik het einde al.. de boot zinktquote:Op maandag 20 maart 2006 11:34 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hey, ik hoop dat ik het nu niet voor je hebt verpest dude. Ik dacht dat de spoilertags en m'n zin wel genoeg zeiden?
Jezus sterftquote:Op maandag 20 maart 2006 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. nu weet ik het einde al.. de boot zinkt
En heel veel mensen halen volgens mij het spel alleen voor de graphics. Om daarna te zeiken dat het spel "nergens op slaat" en '"niks anders heeft dan geile plaatjes"quote:Op maandag 20 maart 2006 11:59 schreef EmjaY het volgende:
Jezus, wat wordt Oblivion verschrikkelijk gehyped zeg![]()
Is gewoon niet leuk meer om het officiele forum te bekoekeloeren (elderscrolls.com). Wat een trieste gasten zeg![]()
Denk dat het ingame wel wordt uitgelegt waar het voor dient.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:35 schreef Bastard het volgende:
Hmm.. het spel heeft niks anders dan geile plaatjes
Oh ne...
Ik moet eerst nog spelen
In de tussentijd..
weet iemand een aardig overzicht van die karakter capaciteiten.. en wat het doet?
Strength lijkt me duidelijk.. maar mysticism bijvoorbeeld, wat doet dat?
Niet dat je denkt... ah cool .. zal wel mystiek zijn, maar dan niet weet wat je karakter er mee kan
Och ik hoor ook eens iets niet hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Denk dat het ingame wel wordt uitgelegt waar het voor dient.
maargoed aangezien je na het uitspelen van GR3 er pas achter kwam dat die drone ook kan scannen zal je ingame wel niet echt opletten
Op GameFaqs even bij Morrowind kijken. Bij Oblivion zall dat wel het zelfde zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 12:35 schreef Bastard het volgende:
Hmm.. het spel heeft niks anders dan geile plaatjes
Oh ne...
Ik moet eerst nog spelen
In de tussentijd..
weet iemand een aardig overzicht van die karakter capaciteiten.. en wat het doet?
Strength lijkt me duidelijk.. maar mysticism bijvoorbeeld, wat doet dat?
Niet dat je denkt... ah cool .. zal wel mystiek zijn, maar dan niet weet wat je karakter er mee kan
niet in nederland toch?quote:
Nee,... maar denk wel dat die vanaf morgen of woensdag al beschikbaar is.... ! Of vandaag,... geen idee!quote:
hou is opquote:Op maandag 20 maart 2006 14:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee,... maar denk wel dat die vanaf morgen of woensdag al beschikbaar is.... ! Of vandaag,... geen idee!
Ik ga Donderdag toch ff naar de MM.. misschien dat ik hem gelijk ff meepikquote:
2 tientjes, zoals je op ieder willekeurig zichzelf respecterende gameverkoop site al zelf kon vinden.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:15 schreef _Flash_ het volgende:
Wat kost dat ding eigenlijk in een Nederlandse winkel?
subtielquote:Op maandag 20 maart 2006 15:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
2 tientjes, zoals je op ieder willekeurig zichzelf respecterende gameverkoop site al zelf kon vinden.
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
2 tientjes, zoals je op ieder willekeurig zichzelf respecterende gameverkoop site al zelf kon vinden.
Das dan ook één belachelijk dure winkel waar ik nooit iets zal kopenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
bij Dynabyte hoef je iig niet meer te proberen de Collectors Edition te reserveren
je doet hem pijn in zijn hartquote:Op maandag 20 maart 2006 15:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Das dan ook één belachelijk dure winkel waar ik nooit iets zal kopen
hehequote:Op maandag 20 maart 2006 15:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je doet hem pijn in zijn hart
[jambers]
Overdag is MMaRsu en net gekleede Dynabyte medewerker, maar als hij thuiskomt dan gaan de remmen los en verandert hij in thijs postma en luistert hij 50 cent.[/jambers]
Kun je niet even predikten dat die irri-klantenpasquote:Op maandag 20 maart 2006 15:47 schreef MMaRsu het volgende:
En trouwens een klantenkaart prijs van 41 euro vind ik nog heeeel goedkoop.
https://www.dynabyte.nl/article.php?i=1611
c1000 heeft geen fratsen, dat scheeltquote:Op maandag 20 maart 2006 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
Dude het is een gratis pasje, wat is daar mis mee
Is KUT!!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
Dude het is een gratis pasje, wat is daar mis mee
Dynabyte ook niet, maargoed ontopicquote:Op maandag 20 maart 2006 15:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
c1000 heeft geen fratsen, dat scheelt
Ik bedoel dus geen online winkel... Maar een BartSmit, Intertoys ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 15:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is KUT!!
Coop clubcard, AH-bonuskaart, pas van een kroeg, pinpas x 2, donald duck club pasje, ID kaart, bieb pasje en nog veeeel meer![]()
Ophoeren met die rommel, m'n beurs scheurt zowat uit![]()
Tegenwoordig zijn geen online winkels ook online voor prijsinfo.... misschien een ideequote:Op maandag 20 maart 2006 15:56 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus geen online winkel... Maar een BartSmit, Intertoys ofzo
watquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:56 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus geen online winkel... Maar een BartSmit, Intertoys ofzo
wat denk jezelf?quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat denk jezelf?
Zeuren om een dynabyte klantenkaart en wel rondlopen met een donald duck clubpas
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat denk jezelf?
Zeuren om een dynabyte klantenkaart en wel rondlopen met een donald duck clubpas
Vind je?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:47 schreef MMaRsu het volgende:
En trouwens een klantenkaart prijs van 41 euro vind ik nog heeeel goedkoop.
https://www.dynabyte.nl/article.php?i=1611
[tellsell stem]quote:Op maandag 20 maart 2006 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ja en als je korting wil bij de dynabyte hoef je hem niet eens bij je te hebben, gewoon in het systeem staan!
Jaquote:Op maandag 20 maart 2006 16:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zou je ook geloven als ik nu zeg dat ik Oblivion aan het installen ben?
![]()
Neem aan dat de handerlaren gewoon in hun eigen huisje zitten en als je een kip neukt op het plein buiten dan npc's komen kijkenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:35 schreef =HellFire= het volgende:
Er zit trouwens een ding me erg dwars (bij deze game dus). Op alle screens zie je maximaal 5 tot 6 NPC's rondlopen. Allesbehalve druk en een bruisend stadsleven dus. Is het echt zo uitgestorven of slapen ze op die screenshots allemaal nog?
Kzal wel niet de eerste zijn die dit opmerkt, maar tzou jammer zijn als je maar een paar NPC's per 50 meter ziet.
Just like in Real life huh.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Neem aan dat de handerlaren gewoon in hun eigen huisje zitten en als je een kip neukt op het plein buiten dan npc's komen kijken
quote:
mijn theorie kan dus kloppenquote:Live Another Life in Another World. Create and play any character you can imagine, from the noble warrior to the sinister assassin to the wizened sorcerer.
Gewoon je verborgen fetishen kunnen uitleven dus.. voor jou leuk om dan eens te zien hoe het is om een kip te neuken.quote:
Kerel alsof ik het nog nooit gezien hebquote:Op maandag 20 maart 2006 16:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gewoon je verborgen fetishen kunnen uitleven dus.. voor jou leuk om dan eens te zien hoe het is om een kip te neuken.
Ik ga op zoek naar een harem dan
Zuper Onbetrouwbaar. Ding herkent niet eens SLIquote:Op maandag 20 maart 2006 17:08 schreef KingOfTheDead het volgende:
http://www.srtest.com/referrer/srtest
Als je wil weten of je computer het redt
ah ik kan em makkelijk draaien geeft ie aan, en toch haal ik em op de 360quote:Op maandag 20 maart 2006 17:08 schreef KingOfTheDead het volgende:
http://www.srtest.com/referrer/srtest
Als je wil weten of je computer het redt
Ja zo werkt dat bij PC games, als een component niet volstaat dan volstaat je systeem niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:21 schreef Haijo het volgende:
Ik kom 256 mb te kort en het is meteen ubergefaald?
"Gelukkig" bieden ze wel een oplossing...
Weet je nog die N64 games die alleen speelbaar waren met die extra toevoeging voor de grafische beeldjes?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat bij PC games, als een component niet volstaat dan volstaat je systeem niet.
Mja, ik ben zo'n idioot met een 500e+ videokaart.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:45 schreef Retuobak het volgende:
Nee, nooit een N64 gehad.
Maar tis geen PC bash van mij ofzo, tis gewoon puur zo, als je systeem uber is maar je videokaart ver onder de minimumeisen zit dan ga je de game alsnog niet spelen om maar een voorbeeld te geven.
Waar is 'ie uit dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:52 schreef -skippybal- het volgende:
Net even rondje fora gemaakt en allemaal foto's en verhalen van mensen die 'm al hebben.
Waarom is dat kut Europa weer eens later met een spel![]()
Maar hopen dat 'ie snel even op gebruiknet komt
VS en Canada.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |