kijk dit ftp://213.202.233.103/lin(...)h_Vergleich_0001.zipquote:Op zondag 19 maart 2006 15:05 schreef KingOfTheDead het volgende:
2166 MHz Athlon (3000+)
System Memory 512 MB
RADEON 9800 PRO
Ik wil de beste graphics, maar ben bang dat het niet gaat lukken met mijn videokaart
Nee, het spel heeft minimaal een GeForce 6800 nodig dacht ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Draait Oblivion daar uberhaupt wel op?
Ik vraag me af of mijn 360 hem wel kan draaien, of ik niet een nieuwe videokaart moet kopen, of de juiste drivers gedownload heb, oh wachtquote:
Geforce 6800 is aangeraden, niet minimaal. Maar je kaart is minimaal ps2.0 nodig geloof ik, dat is geforce fx/radeon 9xxx+. Op een geforce 4 werkt het volgens mij niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, het spel heeft minimaal een GeForce 6800 nodig dacht ik.
Ach, je PC updaten is tenminste niet zo riskant als je 360 updatenquote:Op zondag 19 maart 2006 16:53 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mijn 360 hem wel kan draaien, of ik niet een nieuwe videokaart moet kopen, of de juiste drivers gedownload heb, oh wacht![]()
Truequote:Op zondag 19 maart 2006 16:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, je PC updaten is tenminste niet zo riskant als je 360 updaten
Xbox Live update zorgt voor kapotte Xbox 360\'s
That's mequote:Op zondag 19 maart 2006 14:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Heerlijk mensen vermoorden en daarna door een stad lopen alsof er niks is gebeurd
quote:Op zondag 19 maart 2006 16:53 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mijn 360 hem wel kan draaien, of ik niet een nieuwe videokaart moet kopen, of de juiste drivers gedownload heb, oh wacht![]()
Ja geen race spellen(die de moeite waard zijn), geen vecht spellen, geen Japanse games, 5 X zo duur, alleen maar voordelen idd.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:57 schreef Dementor het volgende:
Xbox360
Het zal nog een lange tijd duren voordat ik weer een console in huis neem.
De pc heeft teveel voordelen
Als je die discussie niet wil moet je hem niet startenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:00 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja geen race spellen(die de moeite waard zijn), geen vecht spellen, geen Japanse games, 5 X zo duur, alleen maar voordelen idd.
Maar goed laten we deze discussie hier maar niet gaan voeren.
Ja ik begrijp de discussie wel, maar ieder zijn ding. De een zweert bij zijn pc en de ander bij zijn console. Iig kunnen we beiden allemaal genieten deze week van Oblivion en daar gaat het omquote:Op zondag 19 maart 2006 18:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, zie je nou wat je weer gestart hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik begrijp de discussie wel, maar ieder zijn ding. De een zweert bij zijn pc en de ander bij zijn console. Iig kunnen we beiden allemaal genieten deze week van Oblivion en daar gaat het omIk zweer bij geen van beide voor dit soort gamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou hem ws. voor de 360 halen wegens de betere performance in dit geval, denk niet dat de game me lang genoeg zou boeien om ervoor te zorgen dat ik mods zou willen installeren.
Niet iedereen heeft de luxe om een goede stoel te bezitten.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:15 schreef Bastard het volgende:
Ik zou liever op mn luie bank onderuit een rpg willen spelen op een lekker groot scherm, dan op een harde burostoel op mn kamertje.
Maar niet iedereen heeft de luxe in dit topic om de tv te claimen, zeker niet nog thuiswonende
Niet iedereen heeft een harde burostoel.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:15 schreef Bastard het volgende:
Ik zou liever op mn luie bank onderuit een rpg willen spelen op een lekker groot scherm, dan op een harde burostoel op mn kamertje.
Maar niet iedereen heeft de luxe in dit topic om de tv te claimen, zeker niet nog thuiswonende
was long of broadsword dacht ik, hij stak er niet meequote:Op maandag 20 maart 2006 00:20 schreef Haijo het volgende:
Iedereen het laatste filmpje gezien? Zag er goed uit, en vooral bedoeld voor degenen die deel 3 hadden gespeeld. Ik meende een Daedric shortsword te herkennen. En die etterende crabdieren kunnen nu ook op het land, merk ik.
http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=17518quote:Op zondag 19 maart 2006 16:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, je PC updaten is tenminste niet zo riskant als je 360 updaten
Xbox Live update zorgt voor kapotte Xbox 360\'s
tja een tft scherm in je huiskamer met een pc aangeslotenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:15 schreef Bastard het volgende:
Jammer alleen dat er geen fatsoenlijke joysticks op de pc te krijgen zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
tja een tft scherm in je huiskamer met een pc aangesloten
met een controller die draad lose is
kan je ook erg genieten .
fuck dat kan een xdoos 360 ook
De 360 controllert?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jammer alleen dat er geen fatsoenlijke joysticks op de pc te krijgen zijn.
omg een fatsoenlijk combat systeem, grootste minpunt van morrowind is weg!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:57 schreef Sjotime het volgende:
2 days to go trailer
http://www.xboxyde.com/news_2675_en.html
Voor een spel als Oblivion gaat een muis en toetsenbord boven iedere controller.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Betere dan op consolesquote:Op maandag 20 maart 2006 01:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
waarom?quote:Op maandag 20 maart 2006 07:43 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Voor een spel als Oblivion gaat een muis en toetsenbord boven iedere controller.
2 dimensionale platformspelletjes en race-spellen zijn prima met een controller te spelen. Zodra het wat ingewikkelder wordt werkt een muis + toetsenbord vele malen sneller en nauwkeuriger. Ik heb Morrowind op de xbox gespeelt, maar heb hem snel weer ingeruild voor de pc-versie.quote:
Ik heb vele games op PC en Xbox gespeeld, bij sommige was de Xbox besturing beter, Halo, KotoR, en bij sommige de PC besturing, Doom. Een game als Oblivion kan perfect met de Xbox controller bestuurd worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:38 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
2 dimensionale platformspelletjes en race-spellen zijn prima met een controller te spelen. Zodra het wat ingewikkelder wordt werkt een muis + toetsenbord vele malen sneller en nauwkeuriger. Ik heb Morrowind op de xbox gespeelt, maar heb hem snel weer ingeruild voor de pc-versie.
Ja dat las ik in diverse previews ook.... meer een soort Condemned vecht systeem... alleen met magie danquote:Op maandag 20 maart 2006 01:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omg een fatsoenlijk combat systeem, grootste minpunt van morrowind is weg!
Mja ik kijk wel johquote:Op maandag 20 maart 2006 09:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat las ik in diverse previews ook.... meer een soort Condemned vecht systeem... alleen met magie dan
@ B,... ik denk dat het spel woensdag verstuurd wordt door bv een dimplus en dat het donderdag beschikbaar is. Ik heb zelf bij gcshop besteld dus krijg hem pas vrijdag denk ik
Van het pad Gijs... je 3e RPG,.. en wat voor een... direct een hele zwarequote:
Ja.. ik weet ook niet of ik er slim aan doe.. maar hij lijkt me mooi en groot.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Van het pad Gijs... je 3e RPG,.. en wat voor een... direct een hele zware
Thanksquote:Op maandag 20 maart 2006 09:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. ik weet ook niet of ik er slim aan doe.. maar hij lijkt me mooi en groot.
Dat, en je bent een hypehoer.
Oh jammer.. dus ik kan niet verdwalen in een bosquote:Op maandag 20 maart 2006 09:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Thanksmaar je moet toegeven dat ik ook heel vaak gezegd heb dat het niet voor iedereen is. Ga me nu niet de schuld geven als het niks is voor je he
Eerlijk gezegd denk ik dat dit spel niet stuk kan maar het kan gewoon de groot zijn voor sommige.
Gelukkig zit er een goed quest management systeem in en kan je niet echt verdwalen of ronddolen zoals in Morrowind !
Zeer zeker wel Gijs.... je kan zolang van het pad lopen als je zelf wilt.... 16 vierkante mijlen lang !!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh jammer.. dus ik kan niet verdwalen in een bos
Kijk.. dat is een beste wereld!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zeer zeker wel Gijs.... je kan zolang van het pad lopen als je zelf wilt.... 16 vierkante mijlen lang !!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |