Zooo dan,.. dan wil je hem wel heel graag hebben. Dat doe ik ook wel eens met sommige games hoor...quote:Op zondag 19 maart 2006 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik weet, heb hem al op de pre-order lijst staan, alleen geen goeie geschiedenis aan die shop overgehouden, dus als ie hier in me woonplaats ligt, koop ik hem..
en dan heb ik hem dubbel, en die mag dan weg voor een zacht prijsje van 40 of 45 euro inclusief
Wat blijft dat toch een onwijs mooi beeldquote:Op zondag 19 maart 2006 09:25 schreef Sjotime het volgende:
Briljante face motion zeg![]()
Lip synching en voiceacting +8 en idd,... de priester
[afbeelding]
Erg mooi hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 09:25 schreef Sjotime het volgende:
Briljante face motion zeg![]()
Lip synching en voiceacting +8 en idd,... de priester
[afbeelding]
Kan je iemand noemen in deze topic die wel kan wachten tot vrijdag (of zaterdag, afhankelijk van hoe snel de TPG werkt)quote:Op zondag 19 maart 2006 10:12 schreef Sjotime het volgende:
Ja dat vind ik dus ook,... erg mooi beeld en sfeer. Heb er zo'n zin in
Haiquote:Op zondag 19 maart 2006 10:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kan je iemand noemen in deze topic die wel kan wachten tot vrijdag (of zaterdag, afhankelijk van hoe snel de TPG werkt)
quote:Op zondag 19 maart 2006 10:35 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
http://www.telefragged.co(...)arch2006/shots/5.jpg
En dan nagaan dat ik morrowind niet veel heb gedaan..quote:Op zondag 19 maart 2006 01:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zooo dan,.. dan wil je hem wel heel graag hebben. Dat doe ik ook wel eens met sommige games hoor...
Gelukkig niet. Als je een onschuldig iemand vermoord zonder dat iemand het ziet is er niks aan de hand dus.quote:
Ik geloof dat het dan verspreid wordt dat je onschuldige mensen vermoord en dan willen mensen niet meer met je praten.quote:
+ je kan terug van het slechte pad...quote:Op zondag 19 maart 2006 13:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik geloof dat het dan verspreid wordt dat je onschuldige mensen vermoord en dan willen mensen niet meer met je praten.
Heerlijk mensen vermoorden en daarna door een stad lopen alsof er niks is gebeurdquote:Op zondag 19 maart 2006 14:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
+ je kan terug van het slechte pad...
Briljant trouwens dat als niemand het ziet er ook niks gebeurd... zo hoort het ook. Tevens moet je niet van good or evil praten denk ik. Er zijn diverse stadia waar je je in kan bevinden !
Dat komt door de capture software. Als je die review ook had gelezen stond dat er ook, het liep zo'n 30 fps met een 9800quote:Op zondag 19 maart 2006 13:37 schreef kipknots het volgende:
Ik zag net een ander filmpje waar je niet bepaald vrolijk van werd. Daar haalde het spel net 5 fps ofzo.Hopen dat mijn pc het beter trekt.
Ik wacht in ieder geval een weekje met kopen zodat ik weet of m'n pc het trekt of niet.
Draait Oblivion daar uberhaupt wel op?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:14 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een Geforce 4...ook niet van je het![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |