kijk dit ftp://213.202.233.103/lin(...)h_Vergleich_0001.zipquote:Op zondag 19 maart 2006 15:05 schreef KingOfTheDead het volgende:
2166 MHz Athlon (3000+)
System Memory 512 MB
RADEON 9800 PRO
Ik wil de beste graphics, maar ben bang dat het niet gaat lukken met mijn videokaart
Nee, het spel heeft minimaal een GeForce 6800 nodig dacht ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Draait Oblivion daar uberhaupt wel op?
Ik vraag me af of mijn 360 hem wel kan draaien, of ik niet een nieuwe videokaart moet kopen, of de juiste drivers gedownload heb, oh wachtquote:
Geforce 6800 is aangeraden, niet minimaal. Maar je kaart is minimaal ps2.0 nodig geloof ik, dat is geforce fx/radeon 9xxx+. Op een geforce 4 werkt het volgens mij niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, het spel heeft minimaal een GeForce 6800 nodig dacht ik.
Ach, je PC updaten is tenminste niet zo riskant als je 360 updatenquote:Op zondag 19 maart 2006 16:53 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mijn 360 hem wel kan draaien, of ik niet een nieuwe videokaart moet kopen, of de juiste drivers gedownload heb, oh wacht![]()
Truequote:Op zondag 19 maart 2006 16:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, je PC updaten is tenminste niet zo riskant als je 360 updaten
Xbox Live update zorgt voor kapotte Xbox 360\'s
That's mequote:Op zondag 19 maart 2006 14:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Heerlijk mensen vermoorden en daarna door een stad lopen alsof er niks is gebeurd
quote:Op zondag 19 maart 2006 16:53 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mijn 360 hem wel kan draaien, of ik niet een nieuwe videokaart moet kopen, of de juiste drivers gedownload heb, oh wacht![]()
Ja geen race spellen(die de moeite waard zijn), geen vecht spellen, geen Japanse games, 5 X zo duur, alleen maar voordelen idd.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:57 schreef Dementor het volgende:
Xbox360
Het zal nog een lange tijd duren voordat ik weer een console in huis neem.
De pc heeft teveel voordelen
Als je die discussie niet wil moet je hem niet startenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:00 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja geen race spellen(die de moeite waard zijn), geen vecht spellen, geen Japanse games, 5 X zo duur, alleen maar voordelen idd.
Maar goed laten we deze discussie hier maar niet gaan voeren.
Ja ik begrijp de discussie wel, maar ieder zijn ding. De een zweert bij zijn pc en de ander bij zijn console. Iig kunnen we beiden allemaal genieten deze week van Oblivion en daar gaat het omquote:Op zondag 19 maart 2006 18:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, zie je nou wat je weer gestart hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik begrijp de discussie wel, maar ieder zijn ding. De een zweert bij zijn pc en de ander bij zijn console. Iig kunnen we beiden allemaal genieten deze week van Oblivion en daar gaat het omIk zweer bij geen van beide voor dit soort gamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou hem ws. voor de 360 halen wegens de betere performance in dit geval, denk niet dat de game me lang genoeg zou boeien om ervoor te zorgen dat ik mods zou willen installeren.
Niet iedereen heeft de luxe om een goede stoel te bezitten.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:15 schreef Bastard het volgende:
Ik zou liever op mn luie bank onderuit een rpg willen spelen op een lekker groot scherm, dan op een harde burostoel op mn kamertje.
Maar niet iedereen heeft de luxe in dit topic om de tv te claimen, zeker niet nog thuiswonende
Niet iedereen heeft een harde burostoel.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:15 schreef Bastard het volgende:
Ik zou liever op mn luie bank onderuit een rpg willen spelen op een lekker groot scherm, dan op een harde burostoel op mn kamertje.
Maar niet iedereen heeft de luxe in dit topic om de tv te claimen, zeker niet nog thuiswonende
was long of broadsword dacht ik, hij stak er niet meequote:Op maandag 20 maart 2006 00:20 schreef Haijo het volgende:
Iedereen het laatste filmpje gezien? Zag er goed uit, en vooral bedoeld voor degenen die deel 3 hadden gespeeld. Ik meende een Daedric shortsword te herkennen. En die etterende crabdieren kunnen nu ook op het land, merk ik.
http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=17518quote:Op zondag 19 maart 2006 16:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, je PC updaten is tenminste niet zo riskant als je 360 updaten
Xbox Live update zorgt voor kapotte Xbox 360\'s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |