En heel veel mensen halen volgens mij het spel alleen voor de graphics. Om daarna te zeiken dat het spel "nergens op slaat" en '"niks anders heeft dan geile plaatjes"quote:Op maandag 20 maart 2006 11:59 schreef EmjaY het volgende:
Jezus, wat wordt Oblivion verschrikkelijk gehyped zeg![]()
Is gewoon niet leuk meer om het officiele forum te bekoekeloeren (elderscrolls.com). Wat een trieste gasten zeg![]()
Denk dat het ingame wel wordt uitgelegt waar het voor dient.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:35 schreef Bastard het volgende:
Hmm.. het spel heeft niks anders dan geile plaatjes
Oh ne...
Ik moet eerst nog spelen
In de tussentijd..
weet iemand een aardig overzicht van die karakter capaciteiten.. en wat het doet?
Strength lijkt me duidelijk.. maar mysticism bijvoorbeeld, wat doet dat?
Niet dat je denkt... ah cool .. zal wel mystiek zijn, maar dan niet weet wat je karakter er mee kan
Och ik hoor ook eens iets niet hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Denk dat het ingame wel wordt uitgelegt waar het voor dient.
maargoed aangezien je na het uitspelen van GR3 er pas achter kwam dat die drone ook kan scannen zal je ingame wel niet echt opletten
Op GameFaqs even bij Morrowind kijken. Bij Oblivion zall dat wel het zelfde zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 12:35 schreef Bastard het volgende:
Hmm.. het spel heeft niks anders dan geile plaatjes
Oh ne...
Ik moet eerst nog spelen
In de tussentijd..
weet iemand een aardig overzicht van die karakter capaciteiten.. en wat het doet?
Strength lijkt me duidelijk.. maar mysticism bijvoorbeeld, wat doet dat?
Niet dat je denkt... ah cool .. zal wel mystiek zijn, maar dan niet weet wat je karakter er mee kan
niet in nederland toch?quote:
Nee,... maar denk wel dat die vanaf morgen of woensdag al beschikbaar is.... ! Of vandaag,... geen idee!quote:
hou is opquote:Op maandag 20 maart 2006 14:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee,... maar denk wel dat die vanaf morgen of woensdag al beschikbaar is.... ! Of vandaag,... geen idee!
Ik ga Donderdag toch ff naar de MM.. misschien dat ik hem gelijk ff meepikquote:
2 tientjes, zoals je op ieder willekeurig zichzelf respecterende gameverkoop site al zelf kon vinden.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:15 schreef _Flash_ het volgende:
Wat kost dat ding eigenlijk in een Nederlandse winkel?
subtielquote:Op maandag 20 maart 2006 15:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
2 tientjes, zoals je op ieder willekeurig zichzelf respecterende gameverkoop site al zelf kon vinden.
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
2 tientjes, zoals je op ieder willekeurig zichzelf respecterende gameverkoop site al zelf kon vinden.
Das dan ook één belachelijk dure winkel waar ik nooit iets zal kopenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
bij Dynabyte hoef je iig niet meer te proberen de Collectors Edition te reserveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |