Oh, dat is opzich wel erg interessantquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:17 schreef Wessiej het volgende:
Nieuw filmpje, heeft volgens mij met het landschap te maken.
Ja, maar dan speel je het en denk je: Die trailers waren een leugenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:54 schreef TC03 het volgende:
Ben benieuwd of mijn Athlon XP 2800+ en 6600GT dat gaan trekken. Denk het wel.
Die staat er al http://media.xbox360.ign.com/media/702/702493/vids_1.htmlquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:33 schreef Dementor het volgende:
Four days to go video zal zo wel komen...
Pff wat ziet het er toch bizar mooi uit hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die staat er al http://media.xbox360.ign.com/media/702/702493/vids_1.html
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:52 schreef pkwarts het volgende:
Die gasten bij Bethesda zijn sadisten. Klote filmpjes.
Ik denk wel meer.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:51 schreef ArtfulDodger het volgende:
Wwow, mooie drawdistance, is dat gelijk de hele wereld die hij laat zien? Of zou er achter de bergen nog wat meer zitten.kwijl
Niet waar zijn, mooi isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:36 schreef _Flash_ het volgende:
Hmm ik vind dit filmpje wat minder.
Het ziet er zo gemaakt uit. Plat terrein met om de halve meter een plukje gras en op de heuvels om de paar meter een boom en verder dus tja, plat.
WTF, waarom dan een 360 gekocht :|quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:44 schreef cynnie het volgende:
ik kan niet wachten tot hij uit is.. Ik heb mijn xbox360 al vanaf kerst maar dit wordt mijn eerste spel.. kan echt niet wachten..![]()
quote:
De spanning wordt mij ook teveel ja.quote:
Helemaal mee eens. In een eerder filmpje was ook een stukje bos te zien en daar zat het gras ook waar 't hoorde te zijn, net als in 't echt. Dus niet om de paar meter een .gif-je van een plukje gras.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:36 schreef _Flash_ het volgende:
Hmm ik vind dit filmpje wat minder.
Het ziet er zo gemaakt uit. Plat terrein met om de halve meter een plukje gras en op de heuvels om de paar meter een boom en verder dus tja, plat.
wtf !!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:44 schreef cynnie het volgende:
ik kan niet wachten tot hij uit is.. Ik heb mijn xbox360 al vanaf kerst maar dit wordt mijn eerste spel.. kan echt niet wachten..![]()
Het doel kan je grotendeels zelf bepalen. Je kan van alles worden, je kan van alles doen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:10 schreef renz0r het volgende:
Lijkt me erg gaaf, wat is nou het doel van zo'n spel en overtuig me ff
Sick, maar ik wacht wel tot ie op mijn deurmat ligt. (Of ja, brievenbus, heb geen deurmat)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:08 schreef pkwarts het volgende:
Gamespot gaat Oblivion 12 uur lang achter elkaar spelen. Je kan als je wilt meekijken op de live-feed, maar dan moet je wel oppassen voor mogelijke spoilers. Begint maandag
Onze spellen worden gewoon in Europa gedrukt hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:47 schreef Game_Error het volgende:
zijn er niet winkels die hem mogelijk eerder krijgen? want het opsturen duurt toch nie tzolang vanuit de VS?
Niet doen........... alsjeblieft niet doen !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:20 schreef Gamedemon het volgende:
ik wil dit spel een kans geven...klote hypehoeren ook altijd
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:20 schreef _Flash_ het volgende:
de 20ste toch?
Leuk initiatief........ ga echter niet kijken. Teveel spoilers idd !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:08 schreef pkwarts het volgende:
Gamespot gaat Oblivion 12 uur lang achter elkaar spelen. Je kan als je wilt meekijken op de live-feed, maar dan moet je wel oppassen voor mogelijke spoilers. Begint maandag
maar...ik moet die CE gewoon hebben... al is het maar voor het doosje!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Niet doen........... alsjeblieft niet doen !
Oeh, ik bedenk me iets. De economie is sowieso levenderiger in Oblivion.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:47 schreef Fliepke het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de handelaren in Oblivion.
Ik had namelijk het probleem in morrowind dat ik hele toffe spullen had die ik zelf niet kon gebruiken en geen verkoper had genoeg pieken om ze voor genoeg geld over te nemen. Dat zoog NOGAL.
Ik denk dat je de A.I. overschatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:02 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Oeh, ik bedenk me iets. De economie is sowieso levenderiger in Oblivion.. Vergeet niet dat NPC's ook van elkaar kopen en aan elkaar verkopen. Dus je kan iets heel duurs verkopen aan een bepaalde merchant, en als die het lukt om het voor nog duurder door te verkopen, dan heeft die de volgende keer nog meer geld. Of ben ik nu een beetje aan het dromen.
.
Dromen mag altijdquote:
Het feit is wel dat elke NPC een behoeften lijstje heeft die hij/zij moet afwerken. Als beth in dat lijstje ook heeft neer gezet van "betere armor kopen" dan zie ik het wel gebeuren.quote:
Dat was best kut ja. Had je uit één of andere dungeon een spear gevonden die wel 15000 waard was. Maar je spear skills waren slecht, en heb je ook geen zin om dat omhoog te krijgen, dus verkopen maar. Maar dat kon (bijna) nergens, maar je hield hem wel want hij was wel veel waar enzo. Zeulde je weer de hele tijd met 20 extra gewichtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:47 schreef Fliepke het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de handelaren in Oblivion.
Ik had namelijk het probleem in morrowind dat ik hele toffe spullen had die ik zelf niet kon gebruiken en geen verkoper had genoeg pieken om ze voor genoeg geld over te nemen. Dat zoog NOGAL.
Je had zo'n krab met heel veel geld, dat was nog wel grappigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat was best kut ja. Had je uit één of andere dungeon een spear gevonden die wel 15000 waard was. Maar je spear skills waren slecht, en heb je ook geen zin om dat omhoog te krijgen, dus verkopen maar. Maar dat kon (bijna) nergens, maar je hield hem wel want hij was wel veel waar enzo. Zeulde je weer de hele tijd met 20 extra gewicht![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat was best kut ja. Had je uit één of andere dungeon een spear gevonden die wel 15000 waard was. Maar je spear skills waren slecht, en heb je ook geen zin om dat omhoog te krijgen, dus verkopen maar. Maar dat kon (bijna) nergens, maar je hield hem wel want hij was wel veel waar enzo. Zeulde je weer de hele tijd met 20 extra gewicht![]()
quote:
Ja daarom kreeg je ook van die bizarre savefilesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:31 schreef Blinker het volgende:
Het maakt niet uit waar je je spullen laat ze verdwijnen toch nooit
Ik las als je in Oblivion iemand om niks vermoordtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:20 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Ik had in Seyda Neen (?) de bewoner van zo'n shack vermoord en gebruikte dat huisje om dat soort spullen in te bewaren
De wapens netjes op de tafel en de kruiden en potions enzo in de bags en chests die er stonden.. Gemeen om zomaar iemand te vermoorden heh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Ik had een housemod gedowned en de mannequin mod, dus ik had een heel mooi groot huisje met bijna ALLE armours in het spel compleet. Ik weet bijna zeker dat ik ALLES had. Ook daedric, ik verkocht ook niks ofzo. Er was trouwens een truukje om veel geld te verkopen. Eerst een heleboel kleine shit verkopen binnen het budget van de handelaar tot het op was. Dan nog een dag wachten, en nog een en nog een tot dat AL DIE kleine shit bij elkaar genoeg was(je kan dus ook ruilen bij handelaars dan wordt het natuurlijk verkoopprijs minus inkoopprijs) om dat ene grote ding te verkopen en dan weer een X aantal dagen wachten om al die kleine shit te verkopen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:20 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Ik had in Seyda Neen (?) de bewoner van zo'n shack vermoord en gebruikte dat huisje om dat soort spullen in te bewaren
De wapens netjes op de tafel en de kruiden en potions enzo in de bags en chests die er stonden.. Gemeen om zomaar iemand te vermoorden heh
NPC jatten niet van jou. (Staat in de faq geloof ik op de site)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:32 schreef Wessiej het volgende:
Nou door die Radiant A.I. gaat het nog wel eens fout dat als je het neer legt dat alle NCP het gaan jatten enz.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik las als je in Oblivion iemand om niks vermoordtDat klinkt wel erg vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Een simpele Xbox 360quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:45 schreef DarkManta het volgende:
Ik vind `m op de Xbox 360 eigenlijk cooler uitzien dan op de PC. Net zoals met Need for Speed Mosta wanted. Xbox 360 geeft meer detail lijkt het wel. En dat terwijl mijn PC op zijn Top is geconfigureert met een Ati X1900 Pentium 4 3.8 GHZ 4 Gb geheugen verwacht ik toch meer detail dan een simpele xbox 360![]()
Simpel in die zin vergelijking van prijs. Maar ik heb me door Ati laten vertellen, dat de Ati-kaarten voor de PC veel te ver op de ontwikkeling liggen van de Games zelf. Ik moet wel zeggen, op de PC render ik 3D objecten nu veel lekkerder.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een simpele Xbox 360
3x een 3.2Ghz core
Een Ati kaart net zo goed als dat ding van jou
Ok, minder RAM, maar dat heeft een console niet nodig.
Ik verwacht dat de komende 2 jaar console games net zo mooi zijn als PC games, daarna neemt de PC het weer over.
Ik vind Oblivion en GR:AW ook erg next generation eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:54 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Simpel in die zin vergelijking van prijs. Maar ik heb me door Ati laten vertellen, dat de Ati-kaarten voor de PC veel te ver op de ontwikkeling liggen van de Games zelf. Ik moet wel zeggen, op de PC render ik 3D objecten nu veel lekkerder.
Ben erg benieuwd naar het vervolg van Oblivion wanneer in november de Next gen Gameconsoles alle drie op de markt zijn.
Playstation en de Revolution zullen in november dit jaar ook op de markt zijn en dan gaat het gevecht beginnen.
Halo 3 en o.a. Crysis zullen de Next Gen Games zijn, dan wordt vergelijken met een PC ook makkelijker.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik las als je in Oblivion iemand om niks vermoordtVerdomme... ik ga voor Dark Brotherhood !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
Ik vond magie redelijk ingewikkeld in morrowind. Gewoon hakken met een groot lomp bijl/zwaard is toch het makkelijkst om mee te beginnen (denk ik)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:58 schreef Sjotime het volgende:
Welke character / ras / class is het beste om mee te starten als je nieuw bent in de Elderscrolls wereld. Wil een combo van attack en magic gaan gebruiken.
Okidoki, lekker Hack & slashen kortomquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vond magie redelijk ingewikkeld in morrowind. Gewoon hakken met een groot lomp bijl/zwaard is toch het makkelijkst om mee te beginnen (denk ik)
Om er even in te komen vind ik dat toch altijd het makkelijkste in een RPGquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Okidoki, lekker Hack & slashen kortom
Das zeker waar, alleen in WoW ging ik gelijk voor Mage.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Om er even in te komen vind ik dat toch altijd het makkelijkste in een RPG
Mmm,.. klinkt erg goed... ben ook dol op bow's !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:12 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga denk ik voor een thief met bow, maar die ook wel met blade (long) en armor om kan gaan. Sneaken, lockpicken en dure/zeldzame spullen jatten![]()
![]()
.....quote:
Dat is voor iedereen verschillend, aangezien ik 50 post per pagina hebquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:53 schreef Refragmental het volgende:
Zow hey!!! 4 pagina's in 1 dag erbij
NFS:MW moet je dan goed instellen, want ik heb beide versies naast elkaar gehouden. En alles zag er beter uit op de PC. Daarentegen was een CoD2 weer mooier op de 360, op de karteltjes na. En als de screenshots van de PC versie van Condemned enige indicatie zijn dan gaat het voordeel daar ruim naar de 360.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:45 schreef DarkManta het volgende:
Ik vind `m op de Xbox 360 eigenlijk cooler uitzien dan op de PC. Net zoals met Need for Speed Mosta wanted. Xbox 360 geeft meer detail lijkt het wel.
En dat terwijl mijn PC op zijn Top is geconfigureert met een Ati X1900 Pentium 4 3.8 GHZ 4 Gb geheugen verwacht ik toch meer detail dan een simpele xbox 360![]()
Ik zie niet in waarom nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:04 schreef -skippybal- het volgende:
Even copy/pasten
http://img137.imageshack.us/img137/463/dscf00042lp.jpg
http://img137.imageshack.us/my.php?image=dscf00055xz.jpg
Zou dit echt zijn....
Anders ik welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:22 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand zit live te spelen en laat het via z'n webcam zien. Refresh elke 30 seconden.
Ik ben jaloers![]()
De Dunmer (dark elfs) zijn een erg goede keuze voor een battle mage. Die is bijvoorbeeld goed in blade en destruction.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:58 schreef Sjotime het volgende:
Welke character / ras / class is het beste om mee te starten als je nieuw bent in de Elderscrolls wereld. Wil een combo van attack en magic gaan gebruiken.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:22 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand zit live te spelen en laat het via z'n webcam zien. Refresh elke 30 seconden.
Ik ben jaloers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |