je doet hem pijn in zijn hartquote:Op maandag 20 maart 2006 15:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Das dan ook één belachelijk dure winkel waar ik nooit iets zal kopen
hehequote:Op maandag 20 maart 2006 15:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je doet hem pijn in zijn hart
[jambers]
Overdag is MMaRsu en net gekleede Dynabyte medewerker, maar als hij thuiskomt dan gaan de remmen los en verandert hij in thijs postma en luistert hij 50 cent.[/jambers]
Kun je niet even predikten dat die irri-klantenpasquote:Op maandag 20 maart 2006 15:47 schreef MMaRsu het volgende:
En trouwens een klantenkaart prijs van 41 euro vind ik nog heeeel goedkoop.
https://www.dynabyte.nl/article.php?i=1611
c1000 heeft geen fratsen, dat scheeltquote:Op maandag 20 maart 2006 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
Dude het is een gratis pasje, wat is daar mis mee
Is KUT!!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
Dude het is een gratis pasje, wat is daar mis mee
Dynabyte ook niet, maargoed ontopicquote:Op maandag 20 maart 2006 15:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
c1000 heeft geen fratsen, dat scheelt
Ik bedoel dus geen online winkel... Maar een BartSmit, Intertoys ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 15:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
2 tientjes, zoals je op ieder willekeurig zichzelf respecterende gameverkoop site al zelf kon vinden.
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is KUT!!
Coop clubcard, AH-bonuskaart, pas van een kroeg, pinpas x 2, donald duck club pasje, ID kaart, bieb pasje en nog veeeel meer![]()
Ophoeren met die rommel, m'n beurs scheurt zowat uit![]()
Tegenwoordig zijn geen online winkels ook online voor prijsinfo.... misschien een ideequote:Op maandag 20 maart 2006 15:56 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus geen online winkel... Maar een BartSmit, Intertoys ofzo
watquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:56 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus geen online winkel... Maar een BartSmit, Intertoys ofzo
wat denk jezelf?quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat denk jezelf?
Zeuren om een dynabyte klantenkaart en wel rondlopen met een donald duck clubpas
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat denk jezelf?
Zeuren om een dynabyte klantenkaart en wel rondlopen met een donald duck clubpas
Vind je?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:47 schreef MMaRsu het volgende:
En trouwens een klantenkaart prijs van 41 euro vind ik nog heeeel goedkoop.
https://www.dynabyte.nl/article.php?i=1611
[tellsell stem]quote:Op maandag 20 maart 2006 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ja en als je korting wil bij de dynabyte hoef je hem niet eens bij je te hebben, gewoon in het systeem staan!
Jaquote:Op maandag 20 maart 2006 16:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zou je ook geloven als ik nu zeg dat ik Oblivion aan het installen ben?
![]()
Neem aan dat de handerlaren gewoon in hun eigen huisje zitten en als je een kip neukt op het plein buiten dan npc's komen kijkenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:35 schreef =HellFire= het volgende:
Er zit trouwens een ding me erg dwars (bij deze game dus). Op alle screens zie je maximaal 5 tot 6 NPC's rondlopen. Allesbehalve druk en een bruisend stadsleven dus. Is het echt zo uitgestorven of slapen ze op die screenshots allemaal nog?
Kzal wel niet de eerste zijn die dit opmerkt, maar tzou jammer zijn als je maar een paar NPC's per 50 meter ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |