http://www.thelys.org/mods.php?a=Mortquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:47 schreef Fliepke het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de handelaren in Oblivion.
Ik had namelijk het probleem in morrowind dat ik hele toffe spullen had die ik zelf niet kon gebruiken en geen verkoper had genoeg pieken om ze voor genoeg geld over te nemen. Dat zoog NOGAL.
Cheaten noemen ze dat ook wel in sommige delen van de wereldquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
http://www.thelys.org/mods.php?a=Mort
Ik heb met de Construction Set aangepast dat de Creeper 1 miljard aan geld heeft en alles koopt van je. Lekker makkelijk! En dan heb je ook genoeg geld om te trainen waardoor je snel in levels stijgt
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Cheaten noemen ze dat ook wel in sommige delen van de wereld![]()
Met die Creepermod sla je al deze stappen over, en je bereikt hetzelfde resultaat. Ik noem dit dus geen cheaten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:35 schreef Haijo het volgende:
[..]
Er was trouwens een truukje om veel geld te verkopen. Eerst een heleboel kleine shit verkopen binnen het budget van de handelaar tot het op was. Dan nog een dag wachten, en nog een en nog een tot dat AL DIE kleine shit bij elkaar genoeg was(je kan dus ook ruilen bij handelaars dan wordt het natuurlijk verkoopprijs minus inkoopprijs) om dat ene grote ding te verkopen en dan weer een X aantal dagen wachten om al die kleine shit te verkopen.
God, ik had ook GEEN sociaal leven toen.![]()
Oh man hoe vaak die discussie wel niet gevoerd, en dan bedoel ik EXACT dit onderwerp.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Met die Creepermod sla je al deze stappen over, en je bereikt hetzelfde resultaat. Ik noem dit dus geen cheaten.
Zou ik niet wetenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:16 schreef Haijo het volgende:
[..]
Oh man hoe vaak die discussie wel niet gevoerd, en dan bedoel ik EXACT dit onderwerp.![]()
Ik geleuf dr niks van. Hij ligt in Nederland iig nog niet bij de distributeur heb ik uit betrouwbare bronquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:56 schreef Dementor het volgende:
Op GOT post er nu ook iemand met wel hele overtuigende screens.
HIj heeft hem uit duitsland gehaald.
Geloof me. VAAK. Te vaak.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zou ik niet weten
Blijkbaar vaak
Ik weet het!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:23 schreef Haijo het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met mods maken op de 360?
Ik zou blij zijn dat Oblivion geen multiplayer is.quote:
lichteffectenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:35 schreef -skippybal- het volgende:
3 days 'till the gates open!!
Die graphics bij die Priester![]()
Boeiend! 100 goud en je bent helemaal de man weer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:54 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn dat Oblivion geen multiplayer is.![]()
Dat filmpje!
I can only speak to this to a friend.
ZO Morrowind.![]()
Dude! I know!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Boeiend! 100 goud en je bent helemaal de man weer.![]()
Of natuurlijk intimidate![]()
Hey Haijo, komt je 360 wel op tijd dan voor de launch van TES4 ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:06 schreef Haijo het volgende:
[..]
Dude! I know!
(check mijn sig - geen slecht woord over de magie van morrowind/obliivion)
Nee.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:35 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hey Haijo, komt je 360 wel op tijd dan voor de launch van TES4 ?
Said it before and i will say it again, dump die chickquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:16 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik geleuf dr niks van. Hij ligt in Nederland iig nog niet bij de distributeur heb ik uit betrouwbare bron
ik weet, heb hem al op de pre-order lijst staan, alleen geen goeie geschiedenis aan die shop overgehouden, dus als ie hier in me woonplaats ligt, koop ik hem..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:57 schreef franske19 het volgende:
Jij nog wachten moet!
Denk dat ik me deze keer eens in de CS ga verdiepen. In morrowind heb ik dat ding alleen gebruikt om de boeken te (her)lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |