Just like in Real life huh.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Neem aan dat de handerlaren gewoon in hun eigen huisje zitten en als je een kip neukt op het plein buiten dan npc's komen kijken
quote:
mijn theorie kan dus kloppenquote:Live Another Life in Another World. Create and play any character you can imagine, from the noble warrior to the sinister assassin to the wizened sorcerer.
Gewoon je verborgen fetishen kunnen uitleven dus.. voor jou leuk om dan eens te zien hoe het is om een kip te neuken.quote:
Kerel alsof ik het nog nooit gezien hebquote:Op maandag 20 maart 2006 16:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gewoon je verborgen fetishen kunnen uitleven dus.. voor jou leuk om dan eens te zien hoe het is om een kip te neuken.
Ik ga op zoek naar een harem dan
Zuper Onbetrouwbaar. Ding herkent niet eens SLIquote:Op maandag 20 maart 2006 17:08 schreef KingOfTheDead het volgende:
http://www.srtest.com/referrer/srtest
Als je wil weten of je computer het redt
ah ik kan em makkelijk draaien geeft ie aan, en toch haal ik em op de 360quote:Op maandag 20 maart 2006 17:08 schreef KingOfTheDead het volgende:
http://www.srtest.com/referrer/srtest
Als je wil weten of je computer het redt
Ja zo werkt dat bij PC games, als een component niet volstaat dan volstaat je systeem niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:21 schreef Haijo het volgende:
Ik kom 256 mb te kort en het is meteen ubergefaald?
"Gelukkig" bieden ze wel een oplossing...
Weet je nog die N64 games die alleen speelbaar waren met die extra toevoeging voor de grafische beeldjes?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat bij PC games, als een component niet volstaat dan volstaat je systeem niet.
Mja, ik ben zo'n idioot met een 500e+ videokaart.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:45 schreef Retuobak het volgende:
Nee, nooit een N64 gehad.
Maar tis geen PC bash van mij ofzo, tis gewoon puur zo, als je systeem uber is maar je videokaart ver onder de minimumeisen zit dan ga je de game alsnog niet spelen om maar een voorbeeld te geven.
Waar is 'ie uit dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:52 schreef -skippybal- het volgende:
Net even rondje fora gemaakt en allemaal foto's en verhalen van mensen die 'm al hebben.
Waarom is dat kut Europa weer eens later met een spel![]()
Maar hopen dat 'ie snel even op gebruiknet komt
VS en Canada.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |