Een HondaBankstel....quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:54 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Honda stelletjes zijn de beste.![]()
Zo lekker bescheiden ook he.![]()
Tja het gaat om het inhoudnerlijk hequote:Op donderdag 16 maart 2006 22:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Een HondaBankstel....![]()
tering.....po![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tja het gaat om het inhoudnerljik he
1200 cc of zo![]()
We proberen het tempo wat jij er overdag in gooit nu te evenarenquote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Who caresdie moet toch af bij het poimpen
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
We proberen het tempo wat jij er overdag in gooit nu te evenaren![]()
![]()
Jij bent echt evilquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Who caresdie moet toch af bij het poimpen
![]()
Mannuh ..........quote:
Ik was foto's aan het kijken van m'n oude motorquote:
Sentimentquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik was foto's aan het kijken van m'n oude motor![]()
Kun je nagaan, dit is nog niksquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jij bent echt evil![]()
[..]
Mannuh ..........![]()
neej liefhebberquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jij bent echt evil![]()
[..]
Mannuh ..........![]()
Dat is maar goed ook, je zou maar een pompmachine hebben en er dan helemaal niets mee hebben.quote:
RausPowerrrrquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Kun je nagaan, dit is nog niks![]()
Mannuh idd, gelukkig kan ik soms nog wel wat tegengas geven.![]()
Wie nietquote:
Check de schaamranden op m'n achterband eensquote:
Die hebben dan ook weer iets met pompmachines, maar dan anders dan ik bedoelde.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hun![]()
[afbeelding]
Die moeten er schijnbaar niets van hebben![]()
sukkels![]()
Daarom deed je hem gauw weg hequote:Op donderdag 16 maart 2006 22:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Check de schaamranden op m'n achterband eens![]()
![]()
2 mannen met baardenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hun![]()
[afbeelding]
Die moeten er schijnbaar niets van hebben![]()
sukkels![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Die hebben dan ook weer iets met pompmachines, maar dan anders dan ik bedoelde.![]()
Die gigantische spiegels danquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Check de schaamranden op m'n achterband eens![]()
![]()
Ik heb weleens verloren van een RR, verlies ook van m'n broer met z'n Z1000quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Daarom deed je hem gauw weg hevoordat het meet weer word
![]()
Getfer.....viesuh mannuhquote:
Ónbegrijpelijk......quote:Die moeten er schijnbaar niets van hebben![]()
sukkels![]()
Hoezo gigantischquote:
Radio *Aan*quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Getfer.....viesuh mannuh![]()
![]()
[..]
Ónbegrijpelijk......
Iemand Anouk-fan? Nu op 3 FM concert van afgelopen december.....KEIGOED![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb weleens verloren van een RR, verlies ook van m'n broer met z'n 45 km karretje![]()
Radio kan ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:54 schreef Roderick2085 het volgende:avondje tv kan ook niet meer tegenwoordig
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
Worldbeater heeft een slechte invloed![]()
One word?quote:
dit zingt wat makkelijkerquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:52 schreef R2-D2 het volgende:
What goes around comes around
Lalalalala
Nobodys wife
Lalalalalala![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:33 schreef R2-D2 het volgende:
@Pimber
Categorie "Theemuts" moet er nog bij![]()
Faithy
Bazziek
R2-D2
![]()
Ohmen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je ondertiteling?![]()
K'heb geen geluid..
[..]
Dat is geen nummer van Anouk.![]()
GraduatedFoolquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ohmen...![]()
Het ging over "radio"
Jij zei:"One"
Ik zeg:"nee, op radio 3
![]()
tt 888quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je ondertiteling?![]()
K'heb geen geluid..
Is ie de SC00T4H-80Y5 (boYs) Ik doe m'n best maar kan het waarschijnlijk gewoon niet oan't pestuhquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Pimber je moet die scootahpimps niet zo klieren hoor![]()
Zouden ze ook in strak leren pak op de scoot zitten? Wel stoer, 130 km/u op een rijdende pleepot. Vooral als ze op hun bek gaan met hun spijkerbroekjes![]()
quote:
quote:
Jeeeee, lijkt me duidelijk wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:09 schreef R2-D2 het volgende:
Ohmen...![]()
Het ging over "radio"
Jij zei:"One"
Ik zeg:"nee, op radio 3
![]()
Een beetje pesten en dan goedmakenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jeeeee, lijkt me duidelijk wat ik bedoelde.
Maar goed een beetje miscommunicatie kan soms ook lekker zijn achteraf.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:20 schreef R2-D2 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ben ook boos, van de topictitel enzo
Oops....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die post van Fullie daarna.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met je mensenkennis en ervaring mij wel heel goed kan inschattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die post van Fullie daarna.![]()
![]()
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik kijk er al naar uit.![]()
![]()
Ik ben slapen.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik kijk er al naar uit.![]()
![]()
Ik ben slapen.![]()
Ik klier ze niet, hooguit de reacties van Geqxon zijn altijd zo belachelijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Pimber je moet die scootahpimps niet zo klieren hoor![]()
Ziet er netjes uitquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
De nieuwe uitlaat voor de TL is binnen.![]()
[afbeelding]
600 euro in Nederland, 400 euro via Amerika.![]()
Zelfs nog inclusief 128 dollar verzendkostenen 50 euro belasting.
![]()
Noobquote:
Reacties? Hij is gewoon belachelijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik klier ze niet, ooguit de reacties van Geqxon zijn altijd zo belachelijk.
Heyquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik klier ze niet, ooguit de reacties van Geqxon zijn altijd zo belachelijk.
Als je had gezegd dat het voor de Fiero was had ik het ook geloofdquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
De nieuwe uitlaat voor de TL is binnen.![]()
[afbeelding]
600 euro in Nederland, 400 euro via Amerika.![]()
Zelfs nog inclusief 128 dollar verzendkostenen 50 euro belasting.
![]()
Volgens mij heb je het nog niet doorquote:
Ah you spoiled itquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als je had gezegd dat het voor de Fiero was had ik het ook geloofd
![]()
[afbeelding]
Meldt zichquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey
maak even een werkloze afdeling voor de MC![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als je had gezegd dat het voor de Fiero was had ik het ook geloofd
![]()
[afbeelding]
Ziet er voor mij allemaal uit als stofzuigslangen, 0,0 verstand vanquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het nog niet door![]()
Stofzuigerslangen are teh pwnagequote:Op donderdag 16 maart 2006 23:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ziet er voor mij allemaal uit als stofzuigslangen, 0,0 verstand van![]()
![]()
Je zit momenteel al op de werklozen afdeling vrindquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey
maak even een werkloze afdeling voor de MC![]()
Ach ja ook jij moet ergens je gerief halen hequote:Op donderdag 16 maart 2006 23:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Stofzuigerslangen are teh pwnage![]()
Ciao bellaquote:
Sexistisch varkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja ook jij moet ergens je gerief halen he![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Volgens mij heb je het nog niet door![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn niet originele filter was maar een euro of 5quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, zat er ook bij, the ultimate goodies voor mannen![]()
K&N oliefilter met terugslagklep.
![]()
Die zorgt dat niet al de olie terug naar het carter stroomt als je de motor uitzet.
Dus de volgende koude start heeft het blok gelijk smering.![]()
En dan zaten ze gisteren bij de motorzaak nog af te geven op originele oliefilters van Suzuki.
Die kosten ¤ 12.50, terwijl after marktet filters slechts ¤ 9.00 kosten.
Wohoooo wat een besparing dacht ik gelijk.![]()
Ze moesten eens weten van dit filter.![]()
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Sexistisch varken![]()
Ik had het meer over Kawasaki's [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Dat ziet toch iedereen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het niet weten
![]()
![]()
quote:
Dat papierfilter zeker? Was voor mijn Kawa ook.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:38 schreef Roderick2085 het volgende:
mijn niet originele filter was maar een euro of 5![]()
En ik ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
100% goed zo, vooral omdat ik bij de meeters sta.
![]()
Puur mierenneukwerk dat soort dingen, je motor wordt sowieso vrijwel direct gesmeerd of je nu wel of niet een terugslagflipflapklep hebt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
Dus de volgende koude start heeft het blok gelijk smering.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
Uitlaattest is een onderdeel van herken de homo.
Nou die 2e keer komt vrij snel hopelijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand minimaal 2 keer moeten meeten voordat ze erin mogen.![]()
quote:
Meiden, het gaat om de intentiequote:Op donderdag 16 maart 2006 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
Eigenlijk zou iemand minimaal 2 keer moeten meeten voordat ze erin mogen.![]()
Ik ook van jouquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Meiden, het gaat om de intentieJullie zie ik als meeters, de rest moet zich nog bewijzen of is gewoon geen meeter.
![]()
^^quote:
met een pijlstokquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Puur mierenneukwerk dat soort dingen, je motor wordt sowieso vrijwel direct gesmeerd of je nu wel of niet een terugslagflipflapklep hebt.
*knuppel in hoenderhok*
Hoe tjek je trouwen je oliepeil![]()
De eerste paar slagen = droog, moet je oliepomp het nog opzuigen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:43 schreef worldpimber het volgende:
Puur mierenneukwerk dat soort dingen, je motor wordt sowieso vrijwel direct gesmeerd of je nu wel of niet een terugslagflipflapklep hebt.
*knuppel in hoenderhok*
Hoe tjek je trouwen je oliepeil![]()
Maar.. maar.. Fullie hapt, dan ben ik toch geen meid he.. nee..quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:45 schreef worldpimber het volgende:
Meiden, het gaat om de intentieJullie zie ik als meeters, de rest moet zich nog bewijzen of is gewoon geen meeter.
![]()
maar.. maar... ben ik niet ouder als jijquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En waar zitten peilstok en glaasje??
Muil houwen jung, als de mannen aan het woord zijn![]()
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op !quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
Of is gewoon nog een kutkindquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
![]()
Hee, niet aftrekken op mijn liefje!quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:48 schreef Roderick2085 het volgende:
en het is of niet van 2 walletjes eten he
Deugnietquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:50 schreef R2-D2 het volgende:
Uhm, ben er nog...![]()
Heb iets gevonden![]()
[afbeelding]
Leuke he [afbeelding]
[afbeelding]
En nu echt weg![]()
Netjes op de witte gedeeltes.. je ziet er niks vanquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hee, niet aftrekken op mijn liefje!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar dat filter voorkomt toch teruglopen van lichaamssappen van het motorblok in het carter?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:46 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe check je je oliepiel.![]()
Zit geen halve liter in dat filter.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:50 schreef R2-D2 het volgende:
Uhm, ben er nog...![]()
Heb iets gevonden![]()
[afbeelding]
Leuke he [afbeelding]
[afbeelding]
En nu echt weg![]()
Ok, ga ik voor het glaasje, mag jij op het peilstokje gaan zitten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:48 schreef Roderick2085 het volgende:
en het is of niet van 2 walletjes eten he
Er mist nog een theemuts.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:50 schreef ondeugend het volgende:
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op !![]()
Naar bed jij!quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
Netjes op de witte gedeeltes.. je ziet er niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Batavus?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er mist nog een theemuts.![]()
Naja, officieel ben je bij een meet geweest ja! Ondeugend erin .. met welke motor.![]()
![]()
2 grote en nog wat minimeets.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Naja, officieel ben je bij een meet geweest ja! Ondeugend erin .. met welke motor.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je zit momenteel al op de werklozen afdeling vrind
De sectie voor luie systeembeheerders is aan de overkant
quote:
Theemuts catogorie (lesser)quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, ga ik voor het glaasje, mag jij op het peilstokje gaan zitten.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Naar bed jij!![]()
![]()
[..]
![]()
Doe es nu, hang aan je lippen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:54 schreef ondeugend het volgende:
Er komen nog een paar schokkende mededelingen.
Meisje...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:58 schreef Roderick2085 het volgende:
slaat ze zo hardis een meisje hoor
Ze is erg ervaren met spankingquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ze is erg ervaren met spanking [afbeelding]
Meldt er zich nou een vrijwilliger ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ze is erg ervaren met spanking [afbeelding]
dat zou ik niet te hard roepen richting Fulcrumquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Meldt er zich nou een vrijwilliger ?![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Meldt er zich nou een vrijwilliger ?![]()
Ah, vandaar er een gebruiksaanwijzing uit de verpakking viel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:52 schreef worldpimber het volgende:
Nee, maar dat filter voorkomt toch teruglopen van lichaamssappen van het motorblok in het carter? [
Je moet haar gewoon schatje noemen, dan wordt ze woest.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:58 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik weet dat je van zwart houdt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:54 schreef ondeugend het volgende:
Binnenkort in dit theater!
quote:
Tjek het scootertopic, het is aan jou weer een achterlijke smileypost te maken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Somebody help meeeee [afbeelding]
Moi, iemand met een Suzuki Alto koopt niet veel meer dan een XJ600.. wel zwart dat wel..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:08 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Tis echt tijd voor een batsmeet
Ik ga uit vanaf volgende week weer pogingen tot wekelijks meets plannen waar niets van terecht komt. Vraag me af op welke van de meets ondeugend met haar ZX-10 op komt dagen![]()
![]()
Ik kan het niet goed op commandoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tjek het scootertopic, het is aan jou weer een achterlijke smileypost te maken.![]()
Hmmm best lekker voor een Italiaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet dat je van zwart houdt.![]()
[afbeelding]
Heel mooi!![]()
![]()
Kawaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tis echt tijd voor een batsmeet
Ik ga uit vanaf volgende week weer pogingen tot wekelijks meets plannen waar niets van terecht komt. Vraag me af op welke van de meets ondeugend met haar ZX-10 op komt dagen![]()
![]()
quote:Interpol-Maastricht:
als je een nederlandse wilt neuken, moet je dus naar spanje. daar laten ze zich door iedereen nemen om vervolgens hier weer een jaar lang de frigide trut uit te hangen.
quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:18 schreef worldpimber het volgende:
Nog even een quote voor Pepijn die ik op het forum tegenkwam:
[..]
quote:
[..]
dat roep je al meer dan een jaarquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
2 grote en nog wat minimeets.
Maar laat het maar lekker zo hoor.
Binnenkort in dit theater!
Goed !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat roep je al meer dan een jaar![]()
hoest met je voet ?![]()
[..]
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
lijkt wel weer alsof het bedtijd is
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ben nog 2 pagina's aan het bijlezen
![]()
Kom MC-ers , sneller typen en posten !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ben nog 2 pagina's aan het bijlezen
![]()
zodat ie iedere keer als ie denkt klaar te zijn met bijlezen nog meer te gaan heeftquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kom MC-ers , sneller typen en posten !
Goed idee !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zodat ie iedere keer als ie denkt klaar te zijn met bijlezen nog meer te gaan heeft![]()
en dan gaat het niet zo vlot heHquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
gaan we doen
geloof alleen dat we wel met z'n 2'tjes zijn
niet echt neequote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dan gaat het niet zo vlot heH![]()
Gelukkig werkt ie zelf goed mee.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
gaan we doen
Moet lukkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gaat dit topic vannacht op slot ?
Je moet ook lezen, niet spellen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:32 schreef Mercy_symbol het volgende:ben nog 2 pagina's aan het bijlezen
![]()
4 mannen met 1 vrouw hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:36 schreef Roderick2085 het volgende:
gaan we doen
ik doe zeker geen spelings controlequote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet ook lezen, niet spellen.![]()
[..]
4 mannen met 1 vrouw hoor.![]()
Alleen alle leeftijden bij elkaar opgeteld zijn we gelijk.![]()
Oh nee, Bazzie is er nog.![]()
................quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet ook lezen, niet spellen.![]()
[..]
4 mannen met 1 vrouw hoor.![]()
Alleen alle leeftijden bij elkaar opgeteld zijn we gelijk.![]()
Oh nee, Bazzie is er nog.![]()
Damn, ik bedoel dat 2 pagina's zo gelezen zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik doe zeker geen spelings controlezie soms wel eens foutjes maar boeiuh
na een edit staat dat stomme regeltje onderaan je post
![]()
Uniek druk op de night Fok! MC.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:44 schreef Roderick2085 het volgende:
en wij dan... wij zijn met meer hoor![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, ik bedoel dat 2 pagina's zo gelezen zijn.![]()
![]()
Ben je trouwens sowieso niet van slag deze week qua slapen?![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uniek druk op de night Fok! MC.![]()
Maar ik zat ook alleen maar wat anders te doen. Dus laat ik het maar hierbij houden.![]()
![]()
![]()
Dat niet, maar jij hebt het meestal wel extreem fout.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij bent altijd zo duidelijk in je posts
iedereen heeft meteen door wat jij bedoelt
![]()
ga pitten
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
tot nu toe nog helemaal niets van gemerkt![]()
ga pitten
![]()
is ook een topsportquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat niet, maar jij hebt het meestal wel extreem fout. HBOér.![]()
Trusten hÈh.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uniek druk op de night Fok! MC.![]()
Maar ik zat ook alleen maar wat anders te doen. Dus laat ik het maar hierbij houden.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
tot nu toe nog helemaal niets van gemerkt![]()
ga pitten
![]()
ik had er ook al bijna op gereageerd, maar je edit was op tijdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Edit, stond een beetje raar.![]()
Wat bedoel ik nou weer.![]()
Mja dit edit ik ook maar weer.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:50 schreef Roderick2085 het volgende:
ik had er ook al bijna op gereageerd, maar je edit was op tijd![]()
quote:
Kijk maar, ik vind het in ieder geval een foute manier van je gebrek aan zelfvertrouwen opkrikken als je het niet hebt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:02 schreef Roderick2085 het volgende:
nu heb ik wel op tijd gequote
kan uiteraard ook wel geedit worden![]()
Sommige al heel......wijsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dan zitten hier ook nog wijze mensen
sja, als het om die reden gaat heb je wel gelijk....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kijk maar, ik vind het in ieder geval een foute manier van je gebrek aan zelfvertrouwen opkrikken als je het niet hebt.![]()
Am I evil?![]()
![]()
Misschien heb ik het fout, maar in dat geval is er wel sprake van een zware onderbetaling.![]()
over wie heb je het nou?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:08 schreef Worldbeater het volgende:
En toch hou ik van die gozer.![]()
I am the last one to be perfect.
Truste nogmaals.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
verklaard misschien ook wel zijn wijsheid![]()
hmm, nog 96, is wel veel iddquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:27 schreef BazzieK het volgende:
Ik gok het volkrijgen van dit topic zeer somber in
haha, ag ja... ik mag zaterdag weer aan de bakquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:35 schreef BazzieK het volgende:
Ik heb nu al een paar maanden op een paar uur in de week werk vrij dus ik kom er wel overheen![]()
werken op zaterdagquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
haha, ag ja... ik mag zaterdag weer aan de bak![]()
enige voordeel (afgezien van het geld) is dat ik daar leuke collega's heb
ik doe niks anders.... laatste zondag in de maand mag ik ook iedere keer komen opdagenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
werken op zaterdagOh wacht, ik mag zaterdag ook
![]()
![]()
en dat is?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:04 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja, lijkt me toch beter dan wat ik doe
lijkt me ook niet echt geweldig om (lang) te doen idd...quote:
Bedankt voor de herinneringquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
post bezorgen helemaal niet met dit weer![]()
net als het lekker weer word stoppenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja het is te doen zolang ik er maar niet te lang meer door ga
Heb een folderwijk denk ik maar 6 maanden volgehouden ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
net als het lekker weer word stoppen
doet me denken aan mijn folderwijk een aantal jaar terug... in januari beginnenen dan vervolgens dus maar tot januari volhouden, kan je tenminste 1 keer kerstkaartjes lopen
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:21 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga maar eens slapen...
die laatste 81 posts voor dit topic zijn morgen voor ik wakker ben waarschijnlijk wel gemaakt![]()
komt er nog eentje kijkenquote:
ag ja, kan je beter doen dan in januari beginnen, zo ongeveer het slechtste tijdstip denk ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb een folderwijk denk ik maar 6 maanden volgehouden ofzoWaren wel toevallig de zomermaanden
![]()
quote:
Ik ben er weer.quote:
Geen kletskousen, maar streepjeskousen bij Faithyquote:
En welke goede smoes heb jij om die foto te bewaren?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:22 schreef hicham het volgende:
Geen kletskousen, maar streepjeskousen bij Faithy
[afbeelding]
Nee tochquote:En begrijp ik nou goed dat Fulcrum 4 maanden niet heeft gereden
Mân, dat zou wel heel erg zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee toch
Dat zou betekenen dat ie minder heeft gereden dan Raus met winterstop![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:22 schreef hicham het volgende:
En begrijp ik nou goed dat Fulcrum 4 maanden niet heeft gereden [afbeelding]
Streepjeskousfetisjquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En welke goede smoes heb jij om die foto te bewaren? [afbeelding]
quote:[..]
Nee toch
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En welke goede smoes heb jij om die foto te bewaren? [afbeelding]
[..]
Nee toch
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie ... maar dat was niet leuk genoeg volgens pimber
Bah nee ik heb niks met kousen - die stinkdingerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie ... maar dat was niet leuk genoeg volgens pimber
mannen hebben ook geen sexy kousen of zo hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bah nee ik heb niks met kousen - die stinkdinger![]()
nee mannen hebben niet echt veel sexy spullen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
mannen hebben ook geen sexy kousen of zo hoor![]()
http://i3.ebayimg.com/02/i/03/d5/09/38_1_b.JPGquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
nee mannen hebben niet echt veel sexy spullen.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik had ook man moeten worden, is wel makkelijk bij het motorrijden. Hoewel... er zijn tot nu toe alleen mannen die tijdens het rijden in de broek hebben geplast.![]()
![]()
Plaatje kwam op Ebay ... hoe kwam je daar zo terecht?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik zie mezelf er nou niet echt mee lopen![]()
ik had het over SEXYquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
http://i3.ebayimg.com/02/i/03/d5/09/38_1_b.JPG
BazzieK snotneus, niet kijken naar deze fotois voor 18 jaar en ouder
![]()
edit toch maar even alleen de linkanders kijken mijn collega's mij een beetje vreemd aan.
Wil je erover pratenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
de wereld zit gewoon stom in elkaar
Dat is het toch al gewordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Wil je erover praten [afbeelding]
Zijn er nog collectieve meetplannen voor a.s zaterdag / zondagIk hoorde OPM hier al en in het Bossche Bollen topic ook iets. Wordt dat samengetrokken of wordt het ons-kent-ons?
Wil ff afspraak maken om mijn kleppentrein te controleren en eventueel te stellen. Moet natuurlijk niet gemeet worden dan anders kan ik er niet bij zijn
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Wil je erover praten [afbeelding]
Zijn er nog collectieve meetplannen voor a.s zaterdag / zondagIk hoorde OPM hier al en in het Bossche Bollen topic ook iets. Wordt dat samengetrokken of wordt het ons-kent-ons?
Wil ff afspraak maken om mijn kleppentrein te controleren en eventueel te stellen. Moet natuurlijk niet gemeet worden dan anders kan ik er niet bij zijn
quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
misschien is het beter om over iest luchtigers te praten.
ik weet nog niet wat ik ga doen met het meeten. Het wordt volgens mij niet zo heel erg warm, dus ik ben zelf denk ik meer voor een iets kortere probeerronde. Ik heb erg veel pijn de laatste dagen, dus ik denk dat ik beter niet de eerste rit meteen heel ver kan gaan.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat je bij de posers staat?
[..]
Ik spreek zondagochtend af. Ben ik hele zaterdag en de zondagmiddag 'vrij'
Zien we dan wel weer verderAls jij niet naar ons toe komt, komen wij wel naar jou
Google is my friendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:18 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
[..]
Plaatje kwam op Ebay ... hoe kwam je daar zo terecht?
Ze dat ding ff achter een linkje ofzo
-edit
Heb je al gedaan![]()
Denk het welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat je bij de posers staat?
[..]
Ik spreek zondagochtend af. Ben ik hele zaterdag en de zondagmiddag 'vrij'
Zien we dan wel weer verderAls jij niet naar ons toe komt, komen wij wel naar jou
Zondag is een twijfelgevalletje, zal waarschijnlijk wel wat neerslag zijn maar niet veelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
wordt het zondag nou wel of geen mooi weer? de ene keer hoor ik mooi weer, de andere keer hoor ik winterse buien.![]()
Wat een slijmbal ben je zegquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Denk het welals je aan Gawaine vraagt of ie wil rijden dan zit ie meteen op de motor
en raus & ikke van FOK hebben al best vaak met hem gereden,![]()
dus ik vind dat ie bij de vaste meeters hoort![]()
Jij moet je echt vervelen vandaagquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:33 schreef Faithy het volgende:
tering wat snel!
en ja!? Wat moet mijn geweldige streepjeskousvoet hier?
tsk!![]()
nou ja, laatste dagje 'werk' wrsch geen pc beschikbaar, dus jullie moeten het even zonder mij doen misschien
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:56 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Het is vrijdag en ik heb deze week hard gewerkt (nou ja meer thuis dan hier denk ik, want ik was nog 1,5 dag afwezig), dus vandaag mag ik fokken.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
nee mannen hebben niet echt veel sexy spullen.![]()
ik had ook man moeten worden, is wel makkelijk bij het motorrijden. Hoewel... er zijn tot nu toe alleen mannen die tijdens het rijden in de broek hebben geplast.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
http://i3.ebayimg.com/02/i/03/d5/09/38_1_b.JPG
edit toch maar even alleen de linkanders kijken mijn collega's mij een beetje vreemd aan.
en jijquote:
Die Friese schoenmakers doen er wel lang over he.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat jij eerder voor tijgerprint zou kiezen ipv effen rood![]()
Meer iets voor FXHeeft ie z'n pakkie nou terug
![]()
Sorry, kon 1.5 uur geleden nog niet reageren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:58 schreef Rausdouwer het volgende:
De afdeling Werkelozen slaapt zeker nog?![]()
Er wordt nog koffie gedronken en gebak gegetenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
en jij![]()
wordt er nog gebak gegeten of een poets gebakken?![]()
heeft niets met slijmen te maken is gewoon realiteitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Zondag is een twijfelgevalletje, zal waarschijnlijk wel wat neerslag zijn maar niet veel
[..]
Wat een slijmbal ben je zeg
Hoe moeten wij pimber nou weten dat hij een vaste meeter is
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sorry, kon 1.5 uur geleden nog niet reageren.![]()
Heb jij de afgelopen 4 maanden meer gereden dan Fulcrum?![]()
Zelfs Faithy heeft meer motoruren gemaakt dan FX de afgelopen 4 maandenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sorry, kon 1.5 uur geleden nog niet reageren.![]()
Heb jij de afgelopen 4 maanden meer gereden dan Fulcrum?![]()
En als jij jouw creativiteit er op los laat, dan snappen ze het zeker niet ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Er wordt nog koffie gedronken en gebak gegeten
Poets zal vast wel gebakken worden alhoewel ik enorm twijfel aan de creativiteit van m'n collega's![]()
Sorry, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en de MC bestaat nie alleen uit Hicham, Pimber, en OPM![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zelfs Faithy heeft meer motoruren gemaakt dan FX de afgelopen 4 maanden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar is dat rijden alleen maar van een kapot motorpakkie afhankelijk?![]()
![]()
Hebben we al gecontroleerd of hij weer niet stiekem in de PTA autoslowchat zit te posten?![]()
Ik stem voor Fullie bij de posers.![]()
Heeft E-J dan niks geleerd van jouquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Er wordt nog koffie gedronken en gebak gegeten
Poets zal vast wel gebakken worden alhoewel ik enorm twijfel aan de creativiteit van m'n collega's![]()
over 10 jaar pas waarschijnlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En als jij jouw creativiteit er op los laat, dan snappen ze het zeker niet ?![]()
Mijn inschatting is dat het RIAGG overuren zou maken als ik met wat FOK! MC-ers een poets zou bakkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En als jij jouw creativiteit er op los laat, dan snappen ze het zeker niet ?![]()
Ja.. ik verveel me de teringquote:
[..]
Je hebt een pc gevondenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ja.. ik verveel me de tering
ik wil RIJDEN! NU! MOTOR! NU! NU! NU!
zo... tot zover mijn drammerige verveeldheid
mogge!
Gewoon niet doen, wat willen ze anders doen? Gaan ze je ontslaan ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:56 schreef Faithy het volgende:
mag nu van een hele stapel onderwijs overeenkomsten de nietjes eruit gaan halen en ze 2 keer kopieeren..
heb ik hier mn GYMNASIUM voor gehaald?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:57 schreef Worldbeater het volgende:
Bling!Pijn aan je ogen.
![]()
[afbeelding]Trek op z'n minst je onderbroek eens aan voordat je zo een foto maakt joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
als de kopieermachine nou nog in het latijn was, OK!
maar dat is ook teveel gevraagd
Zelfontspanner, en ik ging maar even 2 meter achteruit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:59 schreef hicham het volgende:
Trek op z'n minst je onderbroek eens aan voordat je zo een foto maakt joh!
Sommigen komen alleen met LTS 3 heel verquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:56 schreef Faithy het volgende:
mag nu van een hele stapel onderwijs overeenkomsten de nietjes eruit gaan halen en ze 2 keer kopieeren..
heb ik hier mn GYMNASIUM voor gehaald?![]()
![]()
lopen hier alleen marrokkaanse jongerenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad een uitdaging.Trek een paar kinderen van de straat en geef ze 1 euro per uur.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:06 schreef Faithy het volgende:
lopen hier alleen marrokkaanse jongerendie vragen dan meteen of ik ze ook een beurt geef joh
Naast je oliestapelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:07 schreef Worldbeater het volgende:
Niet bling: de doos waar de uitlaat in vervoerd is vanuit Amerika.![]()
Waar ga ik die nou laten inclusief al het verpakkingsmateriaal wat er in zat. Wat een rommel.![]()
Fantastische man, ik heb die documentaire over hem gezien. Dialect praten bij de inkoop van antieke Aziatische meubels in china. Iedereen verstond hemquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:07 schreef Worldbeater het volgende:
Niet bling: de doos waar de uitlaat in vervoerd is vanuit Amerika.![]()
Waar ga ik die nou laten inclusief al het verpakkingsmateriaal wat er in zat. Wat een rommel.![]()
[..]
Bij alle bedrijven van Hennie van der Most werken in totaal zo'n 2000 mensen.
Dan kan je wel iemand inhuren om de nietjes uit je documenten te verwijderen.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:11 schreef R2-D2 het volgende:
Fantastische man, ik heb die documentaire over hem gezien. Dialect praten bij de inkoop van antieke Aziatische meubels in china. Iedereen verstond hem![]()
Niks slijmbal, ik heb hem betaald om dat te zeggenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Zondag is een twijfelgevalletje, zal waarschijnlijk wel wat neerslag zijn maar niet veel
[..]
Wat een slijmbal ben je zeg
Hoe moeten wij pimber nou weten dat hij een vaste meeter is
Heb jij dat rood gevalletje gegevenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:13 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Niks slijmbal, ik heb hem betaald om dat te zeggen![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb jij dat rood gevalletje gegeven [afbeelding]
Betaald of iets anders?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:13 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Niks slijmbal, ik heb hem betaald om dat te zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |