quote:
Dat papierfilter zeker? Was voor mijn Kawa ook.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:38 schreef Roderick2085 het volgende:
mijn niet originele filter was maar een euro of 5![]()
En ik ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
100% goed zo, vooral omdat ik bij de meeters sta.
![]()
Puur mierenneukwerk dat soort dingen, je motor wordt sowieso vrijwel direct gesmeerd of je nu wel of niet een terugslagflipflapklep hebt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
Dus de volgende koude start heeft het blok gelijk smering.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
Uitlaattest is een onderdeel van herken de homo.
Nou die 2e keer komt vrij snel hopelijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand minimaal 2 keer moeten meeten voordat ze erin mogen.![]()
quote:
Meiden, het gaat om de intentiequote:Op donderdag 16 maart 2006 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
Eigenlijk zou iemand minimaal 2 keer moeten meeten voordat ze erin mogen.![]()
Ik ook van jouquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Meiden, het gaat om de intentieJullie zie ik als meeters, de rest moet zich nog bewijzen of is gewoon geen meeter.
![]()
^^quote:
met een pijlstokquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Puur mierenneukwerk dat soort dingen, je motor wordt sowieso vrijwel direct gesmeerd of je nu wel of niet een terugslagflipflapklep hebt.
*knuppel in hoenderhok*
Hoe tjek je trouwen je oliepeil![]()
De eerste paar slagen = droog, moet je oliepomp het nog opzuigen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:43 schreef worldpimber het volgende:
Puur mierenneukwerk dat soort dingen, je motor wordt sowieso vrijwel direct gesmeerd of je nu wel of niet een terugslagflipflapklep hebt.
*knuppel in hoenderhok*
Hoe tjek je trouwen je oliepeil![]()
Maar.. maar.. Fullie hapt, dan ben ik toch geen meid he.. nee..quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:45 schreef worldpimber het volgende:
Meiden, het gaat om de intentieJullie zie ik als meeters, de rest moet zich nog bewijzen of is gewoon geen meeter.
![]()
maar.. maar... ben ik niet ouder als jijquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En waar zitten peilstok en glaasje??
Muil houwen jung, als de mannen aan het woord zijn![]()
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op !quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
Of is gewoon nog een kutkindquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
![]()
Hee, niet aftrekken op mijn liefje!quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:48 schreef Roderick2085 het volgende:
en het is of niet van 2 walletjes eten he
Deugnietquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:50 schreef R2-D2 het volgende:
Uhm, ben er nog...![]()
Heb iets gevonden![]()
[afbeelding]
Leuke he [afbeelding]
[afbeelding]
En nu echt weg![]()
Netjes op de witte gedeeltes.. je ziet er niks vanquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hee, niet aftrekken op mijn liefje!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar dat filter voorkomt toch teruglopen van lichaamssappen van het motorblok in het carter?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:46 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe check je je oliepiel.![]()
Zit geen halve liter in dat filter.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:50 schreef R2-D2 het volgende:
Uhm, ben er nog...![]()
Heb iets gevonden![]()
[afbeelding]
Leuke he [afbeelding]
[afbeelding]
En nu echt weg![]()
Ok, ga ik voor het glaasje, mag jij op het peilstokje gaan zitten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:48 schreef Roderick2085 het volgende:
en het is of niet van 2 walletjes eten he
Er mist nog een theemuts.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:50 schreef ondeugend het volgende:
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op !![]()
Naar bed jij!quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
Netjes op de witte gedeeltes.. je ziet er niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Batavus?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er mist nog een theemuts.![]()
Naja, officieel ben je bij een meet geweest ja! Ondeugend erin .. met welke motor.![]()
![]()
2 grote en nog wat minimeets.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Naja, officieel ben je bij een meet geweest ja! Ondeugend erin .. met welke motor.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je zit momenteel al op de werklozen afdeling vrind
De sectie voor luie systeembeheerders is aan de overkant
quote:
Theemuts catogorie (lesser)quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, ga ik voor het glaasje, mag jij op het peilstokje gaan zitten.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Naar bed jij!![]()
![]()
[..]
![]()
Doe es nu, hang aan je lippen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:54 schreef ondeugend het volgende:
Er komen nog een paar schokkende mededelingen.
Meisje...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:58 schreef Roderick2085 het volgende:
slaat ze zo hardis een meisje hoor
Ze is erg ervaren met spankingquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ze is erg ervaren met spanking [afbeelding]
Meldt er zich nou een vrijwilliger ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ze is erg ervaren met spanking [afbeelding]
dat zou ik niet te hard roepen richting Fulcrumquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Meldt er zich nou een vrijwilliger ?![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Meldt er zich nou een vrijwilliger ?![]()
Ah, vandaar er een gebruiksaanwijzing uit de verpakking viel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:52 schreef worldpimber het volgende:
Nee, maar dat filter voorkomt toch teruglopen van lichaamssappen van het motorblok in het carter? [
Je moet haar gewoon schatje noemen, dan wordt ze woest.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:58 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik weet dat je van zwart houdt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:54 schreef ondeugend het volgende:
Er komen nog een paar schokkende mededelingen.
Binnenkort in dit theater!
quote:
Tjek het scootertopic, het is aan jou weer een achterlijke smileypost te maken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Somebody help meeeee [afbeelding]
Moi, iemand met een Suzuki Alto koopt niet veel meer dan een XJ600.. wel zwart dat wel..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:08 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Tis echt tijd voor een batsmeet
Ik ga uit vanaf volgende week weer pogingen tot wekelijks meets plannen waar niets van terecht komt. Vraag me af op welke van de meets ondeugend met haar ZX-10 op komt dagen![]()
![]()
Ik kan het niet goed op commandoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tjek het scootertopic, het is aan jou weer een achterlijke smileypost te maken.![]()
Hmmm best lekker voor een Italiaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet dat je van zwart houdt.![]()
[afbeelding]
Heel mooi!![]()
![]()
Kawaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tis echt tijd voor een batsmeet
Ik ga uit vanaf volgende week weer pogingen tot wekelijks meets plannen waar niets van terecht komt. Vraag me af op welke van de meets ondeugend met haar ZX-10 op komt dagen![]()
![]()
quote:Interpol-Maastricht:
als je een nederlandse wilt neuken, moet je dus naar spanje. daar laten ze zich door iedereen nemen om vervolgens hier weer een jaar lang de frigide trut uit te hangen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |