Radio kan ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:54 schreef Roderick2085 het volgende:avondje tv kan ook niet meer tegenwoordig
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
Worldbeater heeft een slechte invloed![]()
One word?quote:
dit zingt wat makkelijkerquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:52 schreef R2-D2 het volgende:
What goes around comes around
Lalalalala
Nobodys wife
Lalalalalala![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:33 schreef R2-D2 het volgende:
@Pimber
Categorie "Theemuts" moet er nog bij![]()
Faithy
Bazziek
R2-D2
![]()
Ohmen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je ondertiteling?![]()
K'heb geen geluid..
[..]
Dat is geen nummer van Anouk.![]()
GraduatedFoolquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ohmen...![]()
Het ging over "radio"
Jij zei:"One"
Ik zeg:"nee, op radio 3
![]()
tt 888quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je ondertiteling?![]()
K'heb geen geluid..
Is ie de SC00T4H-80Y5 (boYs) Ik doe m'n best maar kan het waarschijnlijk gewoon niet oan't pestuhquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Pimber je moet die scootahpimps niet zo klieren hoor![]()
Zouden ze ook in strak leren pak op de scoot zitten? Wel stoer, 130 km/u op een rijdende pleepot. Vooral als ze op hun bek gaan met hun spijkerbroekjes![]()
quote:
quote:
Jeeeee, lijkt me duidelijk wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:09 schreef R2-D2 het volgende:
Ohmen...![]()
Het ging over "radio"
Jij zei:"One"
Ik zeg:"nee, op radio 3
![]()
Een beetje pesten en dan goedmakenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jeeeee, lijkt me duidelijk wat ik bedoelde.
Maar goed een beetje miscommunicatie kan soms ook lekker zijn achteraf.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:20 schreef R2-D2 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ben ook boos, van de topictitel enzo
Oops....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die post van Fullie daarna.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met je mensenkennis en ervaring mij wel heel goed kan inschattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die post van Fullie daarna.![]()
![]()
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |