quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
verklaard misschien ook wel zijn wijsheid![]()
hmm, nog 96, is wel veel iddquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:27 schreef BazzieK het volgende:
Ik gok het volkrijgen van dit topic zeer somber in
haha, ag ja... ik mag zaterdag weer aan de bakquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:35 schreef BazzieK het volgende:
Ik heb nu al een paar maanden op een paar uur in de week werk vrij dus ik kom er wel overheen![]()
werken op zaterdagquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
haha, ag ja... ik mag zaterdag weer aan de bak![]()
enige voordeel (afgezien van het geld) is dat ik daar leuke collega's heb
ik doe niks anders.... laatste zondag in de maand mag ik ook iedere keer komen opdagenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
werken op zaterdagOh wacht, ik mag zaterdag ook
![]()
![]()
en dat is?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:04 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja, lijkt me toch beter dan wat ik doe
lijkt me ook niet echt geweldig om (lang) te doen idd...quote:
Bedankt voor de herinneringquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
post bezorgen helemaal niet met dit weer![]()
net als het lekker weer word stoppenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja het is te doen zolang ik er maar niet te lang meer door ga
Heb een folderwijk denk ik maar 6 maanden volgehouden ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
net als het lekker weer word stoppen
doet me denken aan mijn folderwijk een aantal jaar terug... in januari beginnenen dan vervolgens dus maar tot januari volhouden, kan je tenminste 1 keer kerstkaartjes lopen
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:21 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga maar eens slapen...
die laatste 81 posts voor dit topic zijn morgen voor ik wakker ben waarschijnlijk wel gemaakt![]()
komt er nog eentje kijkenquote:
ag ja, kan je beter doen dan in januari beginnen, zo ongeveer het slechtste tijdstip denk ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb een folderwijk denk ik maar 6 maanden volgehouden ofzoWaren wel toevallig de zomermaanden
![]()
quote:
Ik ben er weer.quote:
Geen kletskousen, maar streepjeskousen bij Faithyquote:
En welke goede smoes heb jij om die foto te bewaren?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:22 schreef hicham het volgende:
Geen kletskousen, maar streepjeskousen bij Faithy
[afbeelding]
Nee tochquote:En begrijp ik nou goed dat Fulcrum 4 maanden niet heeft gereden
Mân, dat zou wel heel erg zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee toch
Dat zou betekenen dat ie minder heeft gereden dan Raus met winterstop![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:22 schreef hicham het volgende:
En begrijp ik nou goed dat Fulcrum 4 maanden niet heeft gereden [afbeelding]
Streepjeskousfetisjquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En welke goede smoes heb jij om die foto te bewaren? [afbeelding]
quote:[..]
Nee toch
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En welke goede smoes heb jij om die foto te bewaren? [afbeelding]
[..]
Nee toch
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie ... maar dat was niet leuk genoeg volgens pimber
Bah nee ik heb niks met kousen - die stinkdingerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie ... maar dat was niet leuk genoeg volgens pimber
mannen hebben ook geen sexy kousen of zo hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bah nee ik heb niks met kousen - die stinkdinger![]()
nee mannen hebben niet echt veel sexy spullen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
mannen hebben ook geen sexy kousen of zo hoor![]()
http://i3.ebayimg.com/02/i/03/d5/09/38_1_b.JPGquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
nee mannen hebben niet echt veel sexy spullen.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik had ook man moeten worden, is wel makkelijk bij het motorrijden. Hoewel... er zijn tot nu toe alleen mannen die tijdens het rijden in de broek hebben geplast.![]()
![]()
Plaatje kwam op Ebay ... hoe kwam je daar zo terecht?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik zie mezelf er nou niet echt mee lopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |