quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:18 schreef worldpimber het volgende:
Nog even een quote voor Pepijn die ik op het forum tegenkwam:
[..]
dat roep je al meer dan een jaarquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
2 grote en nog wat minimeets.
Maar laat het maar lekker zo hoor.
Er komen nog een paar schokkende mededelingen.
Binnenkort in dit theater!
Goed !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat roep je al meer dan een jaar![]()
hoest met je voet ?![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:18 schreef worldpimber het volgende:
Nog even een quote voor Pepijn die ik op het forum tegenkwam:
[..]
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
lijkt wel weer alsof het bedtijd is
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ben nog 2 pagina's aan het bijlezen
![]()
Kom MC-ers , sneller typen en posten !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ben nog 2 pagina's aan het bijlezen
![]()
zodat ie iedere keer als ie denkt klaar te zijn met bijlezen nog meer te gaan heeftquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kom MC-ers , sneller typen en posten !
Goed idee !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zodat ie iedere keer als ie denkt klaar te zijn met bijlezen nog meer te gaan heeft![]()
en dan gaat het niet zo vlot heHquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
gaan we doen
geloof alleen dat we wel met z'n 2'tjes zijn
niet echt neequote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dan gaat het niet zo vlot heH![]()
Gelukkig werkt ie zelf goed mee.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
gaan we doen
Moet lukkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gaat dit topic vannacht op slot ?
Je moet ook lezen, niet spellen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:32 schreef Mercy_symbol het volgende:ben nog 2 pagina's aan het bijlezen
![]()
4 mannen met 1 vrouw hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:36 schreef Roderick2085 het volgende:
gaan we doen
ik doe zeker geen spelings controlequote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet ook lezen, niet spellen.![]()
[..]
4 mannen met 1 vrouw hoor.![]()
Alleen alle leeftijden bij elkaar opgeteld zijn we gelijk.![]()
Oh nee, Bazzie is er nog.![]()
................quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet ook lezen, niet spellen.![]()
[..]
4 mannen met 1 vrouw hoor.![]()
Alleen alle leeftijden bij elkaar opgeteld zijn we gelijk.![]()
Oh nee, Bazzie is er nog.![]()
Damn, ik bedoel dat 2 pagina's zo gelezen zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik doe zeker geen spelings controlezie soms wel eens foutjes maar boeiuh
na een edit staat dat stomme regeltje onderaan je post
![]()
Uniek druk op de night Fok! MC.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:44 schreef Roderick2085 het volgende:
en wij dan... wij zijn met meer hoor![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, ik bedoel dat 2 pagina's zo gelezen zijn.![]()
![]()
Ben je trouwens sowieso niet van slag deze week qua slapen?![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uniek druk op de night Fok! MC.![]()
Maar ik zat ook alleen maar wat anders te doen. Dus laat ik het maar hierbij houden.![]()
![]()
![]()
Dat niet, maar jij hebt het meestal wel extreem fout.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij bent altijd zo duidelijk in je posts
iedereen heeft meteen door wat jij bedoelt
![]()
ga pitten
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
tot nu toe nog helemaal niets van gemerkt![]()
ga pitten
![]()
is ook een topsportquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat niet, maar jij hebt het meestal wel extreem fout. HBOér.![]()
Trusten hÈh.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uniek druk op de night Fok! MC.![]()
Maar ik zat ook alleen maar wat anders te doen. Dus laat ik het maar hierbij houden.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
tot nu toe nog helemaal niets van gemerkt![]()
ga pitten
![]()
ik had er ook al bijna op gereageerd, maar je edit was op tijdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Edit, stond een beetje raar.![]()
Wat bedoel ik nou weer.![]()
Mja dit edit ik ook maar weer.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:50 schreef Roderick2085 het volgende:
ik had er ook al bijna op gereageerd, maar je edit was op tijd![]()
quote:
Kijk maar, ik vind het in ieder geval een foute manier van je gebrek aan zelfvertrouwen opkrikken als je het niet hebt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:02 schreef Roderick2085 het volgende:
nu heb ik wel op tijd gequote
kan uiteraard ook wel geedit worden![]()
Sommige al heel......wijsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dan zitten hier ook nog wijze mensen
sja, als het om die reden gaat heb je wel gelijk....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kijk maar, ik vind het in ieder geval een foute manier van je gebrek aan zelfvertrouwen opkrikken als je het niet hebt.![]()
Am I evil?![]()
![]()
Misschien heb ik het fout, maar in dat geval is er wel sprake van een zware onderbetaling.![]()
over wie heb je het nou?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:08 schreef Worldbeater het volgende:
En toch hou ik van die gozer.![]()
I am the last one to be perfect.
Truste nogmaals.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
verklaard misschien ook wel zijn wijsheid![]()
hmm, nog 96, is wel veel iddquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:27 schreef BazzieK het volgende:
Ik gok het volkrijgen van dit topic zeer somber in
haha, ag ja... ik mag zaterdag weer aan de bakquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:35 schreef BazzieK het volgende:
Ik heb nu al een paar maanden op een paar uur in de week werk vrij dus ik kom er wel overheen![]()
werken op zaterdagquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
haha, ag ja... ik mag zaterdag weer aan de bak![]()
enige voordeel (afgezien van het geld) is dat ik daar leuke collega's heb
ik doe niks anders.... laatste zondag in de maand mag ik ook iedere keer komen opdagenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
werken op zaterdagOh wacht, ik mag zaterdag ook
![]()
![]()
en dat is?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:04 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja, lijkt me toch beter dan wat ik doe
lijkt me ook niet echt geweldig om (lang) te doen idd...quote:
Bedankt voor de herinneringquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
post bezorgen helemaal niet met dit weer![]()
net als het lekker weer word stoppenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja het is te doen zolang ik er maar niet te lang meer door ga
Heb een folderwijk denk ik maar 6 maanden volgehouden ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
net als het lekker weer word stoppen
doet me denken aan mijn folderwijk een aantal jaar terug... in januari beginnenen dan vervolgens dus maar tot januari volhouden, kan je tenminste 1 keer kerstkaartjes lopen
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:21 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga maar eens slapen...
die laatste 81 posts voor dit topic zijn morgen voor ik wakker ben waarschijnlijk wel gemaakt![]()
komt er nog eentje kijkenquote:
ag ja, kan je beter doen dan in januari beginnen, zo ongeveer het slechtste tijdstip denk ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb een folderwijk denk ik maar 6 maanden volgehouden ofzoWaren wel toevallig de zomermaanden
![]()
quote:
Ik ben er weer.quote:
Geen kletskousen, maar streepjeskousen bij Faithyquote:
En welke goede smoes heb jij om die foto te bewaren?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:22 schreef hicham het volgende:
Geen kletskousen, maar streepjeskousen bij Faithy
[afbeelding]
Nee tochquote:En begrijp ik nou goed dat Fulcrum 4 maanden niet heeft gereden
Mân, dat zou wel heel erg zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee toch
Dat zou betekenen dat ie minder heeft gereden dan Raus met winterstop![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:22 schreef hicham het volgende:
En begrijp ik nou goed dat Fulcrum 4 maanden niet heeft gereden [afbeelding]
Streepjeskousfetisjquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En welke goede smoes heb jij om die foto te bewaren? [afbeelding]
quote:[..]
Nee toch
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En welke goede smoes heb jij om die foto te bewaren? [afbeelding]
[..]
Nee toch
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie ... maar dat was niet leuk genoeg volgens pimber
Bah nee ik heb niks met kousen - die stinkdingerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie ... maar dat was niet leuk genoeg volgens pimber
mannen hebben ook geen sexy kousen of zo hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bah nee ik heb niks met kousen - die stinkdinger![]()
nee mannen hebben niet echt veel sexy spullen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
mannen hebben ook geen sexy kousen of zo hoor![]()
http://i3.ebayimg.com/02/i/03/d5/09/38_1_b.JPGquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
nee mannen hebben niet echt veel sexy spullen.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik had ook man moeten worden, is wel makkelijk bij het motorrijden. Hoewel... er zijn tot nu toe alleen mannen die tijdens het rijden in de broek hebben geplast.![]()
![]()
Plaatje kwam op Ebay ... hoe kwam je daar zo terecht?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik zie mezelf er nou niet echt mee lopen![]()
ik had het over SEXYquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
http://i3.ebayimg.com/02/i/03/d5/09/38_1_b.JPG
BazzieK snotneus, niet kijken naar deze fotois voor 18 jaar en ouder
![]()
edit toch maar even alleen de linkanders kijken mijn collega's mij een beetje vreemd aan.
Wil je erover pratenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
de wereld zit gewoon stom in elkaar
Dat is het toch al gewordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Wil je erover praten [afbeelding]
Zijn er nog collectieve meetplannen voor a.s zaterdag / zondagIk hoorde OPM hier al en in het Bossche Bollen topic ook iets. Wordt dat samengetrokken of wordt het ons-kent-ons?
Wil ff afspraak maken om mijn kleppentrein te controleren en eventueel te stellen. Moet natuurlijk niet gemeet worden dan anders kan ik er niet bij zijn
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Wil je erover praten [afbeelding]
Zijn er nog collectieve meetplannen voor a.s zaterdag / zondagIk hoorde OPM hier al en in het Bossche Bollen topic ook iets. Wordt dat samengetrokken of wordt het ons-kent-ons?
Wil ff afspraak maken om mijn kleppentrein te controleren en eventueel te stellen. Moet natuurlijk niet gemeet worden dan anders kan ik er niet bij zijn
quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
misschien is het beter om over iest luchtigers te praten.
ik weet nog niet wat ik ga doen met het meeten. Het wordt volgens mij niet zo heel erg warm, dus ik ben zelf denk ik meer voor een iets kortere probeerronde. Ik heb erg veel pijn de laatste dagen, dus ik denk dat ik beter niet de eerste rit meteen heel ver kan gaan.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat je bij de posers staat?
[..]
Ik spreek zondagochtend af. Ben ik hele zaterdag en de zondagmiddag 'vrij'
Zien we dan wel weer verderAls jij niet naar ons toe komt, komen wij wel naar jou
Google is my friendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:18 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
[..]
Plaatje kwam op Ebay ... hoe kwam je daar zo terecht?
Ze dat ding ff achter een linkje ofzo
-edit
Heb je al gedaan![]()
Denk het welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat je bij de posers staat?
[..]
Ik spreek zondagochtend af. Ben ik hele zaterdag en de zondagmiddag 'vrij'
Zien we dan wel weer verderAls jij niet naar ons toe komt, komen wij wel naar jou
Zondag is een twijfelgevalletje, zal waarschijnlijk wel wat neerslag zijn maar niet veelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
wordt het zondag nou wel of geen mooi weer? de ene keer hoor ik mooi weer, de andere keer hoor ik winterse buien.![]()
Wat een slijmbal ben je zegquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Denk het welals je aan Gawaine vraagt of ie wil rijden dan zit ie meteen op de motor
en raus & ikke van FOK hebben al best vaak met hem gereden,![]()
dus ik vind dat ie bij de vaste meeters hoort![]()
Jij moet je echt vervelen vandaagquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:33 schreef Faithy het volgende:
tering wat snel!
en ja!? Wat moet mijn geweldige streepjeskousvoet hier?
tsk!![]()
nou ja, laatste dagje 'werk' wrsch geen pc beschikbaar, dus jullie moeten het even zonder mij doen misschien
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:56 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Het is vrijdag en ik heb deze week hard gewerkt (nou ja meer thuis dan hier denk ik, want ik was nog 1,5 dag afwezig), dus vandaag mag ik fokken.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
nee mannen hebben niet echt veel sexy spullen.![]()
ik had ook man moeten worden, is wel makkelijk bij het motorrijden. Hoewel... er zijn tot nu toe alleen mannen die tijdens het rijden in de broek hebben geplast.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
http://i3.ebayimg.com/02/i/03/d5/09/38_1_b.JPG
edit toch maar even alleen de linkanders kijken mijn collega's mij een beetje vreemd aan.
en jijquote:
Die Friese schoenmakers doen er wel lang over he.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat jij eerder voor tijgerprint zou kiezen ipv effen rood![]()
Meer iets voor FXHeeft ie z'n pakkie nou terug
![]()
Sorry, kon 1.5 uur geleden nog niet reageren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:58 schreef Rausdouwer het volgende:
De afdeling Werkelozen slaapt zeker nog?![]()
Er wordt nog koffie gedronken en gebak gegetenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
en jij![]()
wordt er nog gebak gegeten of een poets gebakken?![]()
heeft niets met slijmen te maken is gewoon realiteitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Zondag is een twijfelgevalletje, zal waarschijnlijk wel wat neerslag zijn maar niet veel
[..]
Wat een slijmbal ben je zeg
Hoe moeten wij pimber nou weten dat hij een vaste meeter is
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sorry, kon 1.5 uur geleden nog niet reageren.![]()
Heb jij de afgelopen 4 maanden meer gereden dan Fulcrum?![]()
Zelfs Faithy heeft meer motoruren gemaakt dan FX de afgelopen 4 maandenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sorry, kon 1.5 uur geleden nog niet reageren.![]()
Heb jij de afgelopen 4 maanden meer gereden dan Fulcrum?![]()
En als jij jouw creativiteit er op los laat, dan snappen ze het zeker niet ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Er wordt nog koffie gedronken en gebak gegeten
Poets zal vast wel gebakken worden alhoewel ik enorm twijfel aan de creativiteit van m'n collega's![]()
Sorry, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en de MC bestaat nie alleen uit Hicham, Pimber, en OPM![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zelfs Faithy heeft meer motoruren gemaakt dan FX de afgelopen 4 maanden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar is dat rijden alleen maar van een kapot motorpakkie afhankelijk?![]()
![]()
Hebben we al gecontroleerd of hij weer niet stiekem in de PTA autoslowchat zit te posten?![]()
Ik stem voor Fullie bij de posers.![]()
Heeft E-J dan niks geleerd van jouquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Er wordt nog koffie gedronken en gebak gegeten
Poets zal vast wel gebakken worden alhoewel ik enorm twijfel aan de creativiteit van m'n collega's![]()
over 10 jaar pas waarschijnlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En als jij jouw creativiteit er op los laat, dan snappen ze het zeker niet ?![]()
Mijn inschatting is dat het RIAGG overuren zou maken als ik met wat FOK! MC-ers een poets zou bakkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En als jij jouw creativiteit er op los laat, dan snappen ze het zeker niet ?![]()
Ja.. ik verveel me de teringquote:
[..]
Je hebt een pc gevondenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ja.. ik verveel me de tering
ik wil RIJDEN! NU! MOTOR! NU! NU! NU!
zo... tot zover mijn drammerige verveeldheid
mogge!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon niet doen, wat willen ze anders doen? Gaan ze je ontslaan ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:56 schreef Faithy het volgende:
mag nu van een hele stapel onderwijs overeenkomsten de nietjes eruit gaan halen en ze 2 keer kopieeren..
heb ik hier mn GYMNASIUM voor gehaald?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:57 schreef Worldbeater het volgende:
Bling!Pijn aan je ogen.
![]()
[afbeelding]Trek op z'n minst je onderbroek eens aan voordat je zo een foto maakt joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
als de kopieermachine nou nog in het latijn was, OK!
maar dat is ook teveel gevraagd
Zelfontspanner, en ik ging maar even 2 meter achteruit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:59 schreef hicham het volgende:
Trek op z'n minst je onderbroek eens aan voordat je zo een foto maakt joh!
Sommigen komen alleen met LTS 3 heel verquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:56 schreef Faithy het volgende:
mag nu van een hele stapel onderwijs overeenkomsten de nietjes eruit gaan halen en ze 2 keer kopieeren..
heb ik hier mn GYMNASIUM voor gehaald?![]()
![]()
lopen hier alleen marrokkaanse jongerenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad een uitdaging.Trek een paar kinderen van de straat en geef ze 1 euro per uur.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:06 schreef Faithy het volgende:
lopen hier alleen marrokkaanse jongerendie vragen dan meteen of ik ze ook een beurt geef joh
Naast je oliestapelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:07 schreef Worldbeater het volgende:
Niet bling: de doos waar de uitlaat in vervoerd is vanuit Amerika.![]()
Waar ga ik die nou laten inclusief al het verpakkingsmateriaal wat er in zat. Wat een rommel.![]()
Fantastische man, ik heb die documentaire over hem gezien. Dialect praten bij de inkoop van antieke Aziatische meubels in china. Iedereen verstond hemquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:07 schreef Worldbeater het volgende:
Niet bling: de doos waar de uitlaat in vervoerd is vanuit Amerika.![]()
Waar ga ik die nou laten inclusief al het verpakkingsmateriaal wat er in zat. Wat een rommel.![]()
[..]
Bij alle bedrijven van Hennie van der Most werken in totaal zo'n 2000 mensen.
Dan kan je wel iemand inhuren om de nietjes uit je documenten te verwijderen.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:11 schreef R2-D2 het volgende:
Fantastische man, ik heb die documentaire over hem gezien. Dialect praten bij de inkoop van antieke Aziatische meubels in china. Iedereen verstond hem![]()
Niks slijmbal, ik heb hem betaald om dat te zeggenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Zondag is een twijfelgevalletje, zal waarschijnlijk wel wat neerslag zijn maar niet veel
[..]
Wat een slijmbal ben je zeg
Hoe moeten wij pimber nou weten dat hij een vaste meeter is
Heb jij dat rood gevalletje gegevenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:13 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Niks slijmbal, ik heb hem betaald om dat te zeggen![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb jij dat rood gevalletje gegeven [afbeelding]
Betaald of iets anders?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:13 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Niks slijmbal, ik heb hem betaald om dat te zeggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |