Rijkaard mag ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:04 schreef M0NTANA het volgende:
Louis, come home!
goed lezen.........quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:07 schreef JeroenV het volgende:
15/3/2006 - Trabelsi wil pas aan einde van seizoen duidelijkheid geven over nieuwe club
(Gepost door RvN)
In een interview met Voetbal International laat Hatem Trabelsi weten voorlopig nog geen duidelijkheid te willen geven over zijn nieuwe club. 'Ik wil nog een paar maanden wachten voor ik laat weten wat ik ga doen. We moeten nog een paar belangrijke wedstrijden spelen. dara stop ik liever mijn energie in dan in het praten over wat er volgend seizoen gaat gebeuren.' De rechtsback liet wel weten dat hij nu alleen naar een club wil waar het ver komen in de Champions league geen uitzondering is. In zijn ogen laat PSV nu zien dat dat in Nederland wel het geval is.
Die laatste zin... Hij zal toch niet...
Dat is een tijd geledenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:15 schreef Nashje het volgende:
Mitea heeft z'n rentree in Jong Ajax gemaakt.
PSV was als enige club niet voor de play-offs en doet er dus niet aan mee. Dan moet je als PSV-supporter de titel maar slikken ook. Blijf het een wonderlijk en prijzig proefconcept van drie jaar vinden, het is dat Ajax er dit seizoen nog wat aan heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:59 schreef keeper het volgende:
[..]
Ach, als psv-supporter ben je helemaal genaaid. Heb je betaalt voor de play-offs, worden ze kampioen en kan je naar je geld fluiten.
Henk van Stee? Henk Duut?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Henk en niemand anders!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV was als enige club niet voor de play-offs en doet er dus niet aan mee. Dan moet je als PSV-supporter de titel maar slikken ook.
Neuh bij de laatste 16.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:00 schreef jna het volgende:
Toch zaten we mooi bij de laatste 9 in europa !
Heeft ook de diepgang van een verkeersdrempel....quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:15 schreef BillyBeflap het volgende:
Wow die Ajax topics vliegen voorbij.
Dat klinkt alsof je een mooie theorie hebt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:00 schreef jna het volgende:
Klopt, dat kan PSV ons niet navertellen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:00 schreef jna het volgende:
Ik gun hem een mooie transfer naar Barcaquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:14 schreef Robar het volgende:
De tijd is inderdaad gekomen voor Hatem om verder te kijken.
Hij komt bij Ajax niet meer goed tot zijn recht.
Gelukkig, dat scheelt voor jou weer een paar opmerkingen die je niet begrijpt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hmm, we zien het wel weer (HEB INMIDDELS AJAX KOFFIE)
Goeie deal!quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:11 schreef keijz het volgende:
Ik gun hem een mooie transfer naar Barca
Misschien ruilen tegen Rijkaard?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gelukkig, dat scheelt voor jou weer een paar opmerkingen die je niet begrijpt.![]()
quote:Danny Blind zit zondag opnieuw met een groot probleem opgescheept. De coach van Ajax zal in het competitieduel met FC Groningen niet kunnen beschikken over zijn beide linkervleugelverdedigers. Vanwege een vierde gele kaart is Juanfrán geschorst, terwijl Urby Emanuelson met een hamstringblessure terugkeerde uit Milaan. Aangezien de Amsterdammer daar gisteren nog steeds last van ondervond, zal het herstel langer dan een paar dagen duren. In het ergste geval is hij er twee tot vier weken uit. Ook de halve finale van het bekertoernooi tegen Roda JC, woensdag aanstaande, komt derhalve te vroeg.
''Dat kan er allemaal nog wel bij. We hebben dit seizoen wel meer tegenslagen gehad", zei Blind gelaten. Nuchterheid voerde na de nipte doch afgetekende nederlaag in Milaan al vrij snel de boventoon. ''Het krachtsverschil is hier wel aangetoond. We hadden er een spannende avond van willen maken door Inter zo lang mogelijk op 0-0 te houden. Dan weet je het in de slotfase nooit. Maar door dat doelpunt vraag je wel erg veel van de geluksfactor."
Net als drie weken geleden stond Nourdin Boukhari aan de basis van die fatale tegentreffer. Blind omschreef het onnodige balverlies als een technische fout. ,,Ik ben er in de kleedkamer op aangesproken. Ik wilde te snel naar voren toe. Dat moment was bepalend voor de wedstrijd" , erkende Boukhari schuld.
Schilder en Vermaelen in het centrum en Linnderberh lb. Maduro door naar het middenveldquote:
Denk ik ook niet. Hij laat Maduro staan in het centrum en zal Boayke of Tsimbela daarzetten denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:38 schreef J.P. het volgende:
Ik teken ervoor, maar denk niet dat Blind het doet.
Smerige pizza die Maternazi.quote:Snot van Materazzi op shirt van Rosenberg
Donderdag 16 maart, door SV, Amsterdam, 08.37u GMT+01.00, AD
Klaas Jan Huntelaar ging in het Algemeen Dagblad verder in op de fijne kneepjes van Inter Milan-verdediger Marco Materazzi. De beul van Milan zat weer vol met streken.
Zo tikte Materazzi in de spelerstunnel al op het hoofd van Huntelaar. 'Ik deed maar hetzelfde terug', zei Huntelaar, die niet wist hoe die moest reageren. 'Bijna liep het toen nog uit de hand'.
Maar de irritaties met Markus Rosenberg liepen hoog op. 'Al vrij snel snoot die Materazzi zijn neus op een dusdanige manier, dat het snot op het shirt van Rosenberg terecht kwam', zegt Huntelaar. Toen Rosenberg geen penalty kreeg voor een handsbal, zochten beide spelers elkaar op. Maar verder dan een licht handgemeen kwam het niet.
Nouja, proberen kan altijd denk ikquote:Cristian Chivu ligt er voorlopig weer uit
16/3/2006 10:03
Cristian Chivu kan de komende drie à vier weken niet spelen. De Roemeense verdediger van AS Roma heeft aan het UEFA Cupduel met Middlesbrough een knieblessure overgehouden.
Chivu moest zich in de 86ste minuut laten vervangen. De medische staf van Roma constateerde een verdraaide knie en verrekte kniebanden.
De blessure komt op een ongelukkig moment voor de ex-Ajacied. In de Serie A strijden de Giallorossi om een plek bij de eerste vier, met als beloning plaatsing voor de (voorronde) van de Champions League.
Bovendien weet de Catalaanse krant Sport te melden dat Barcelona hem graag wil inlijven. Chivu zou volgens een clausule in zijn contract acht miljoen euro kosten en zelf ook wel oren hebben naar een transfer.
Wellicht, ik niet overigens, valt na te zien in de RB-topics.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:00 schreef pfaf het volgende:
Ach held. Een beetje smerig mag wel, maar zo'n mongool hoef ik niet op het veld. In Nederland wordt Boazouan (ofzo) verketterd voor 1 kutovertreding, terwijl die idioot er elke wedstrijd zo één maakt.
Zal me ook niet verbazen dat veel hypocrieten die hem een held vinden hier toen riepen dat Rachid nooit meer zou mogen voetballen vanwege die schandalige charge...
ach ik moet de eerste italiaan nog tegenkomen die niet van intimidatie houd... Daarbij komt Bouazouan vergelijken met deze italiaanquote:
Zag hem op gegeven moment ook vol uithalen naar Huntelaar. Bal en spel was op dat moment heel ergens anders. Huntelaar liep uit zijn rug en hij gaf een swing met zijn arm. Ging hardstikke mis, maar hij zou maar raak zijn geweest. Dan gaat Huntelaar wel ko.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:00 schreef pfaf het volgende:
Ach held. Een beetje smerig mag wel, maar zo'n mongool hoef ik niet op het veld. In Nederland wordt Boazouan (ofzo) verketterd voor 1 kutovertreding, terwijl die idioot er elke wedstrijd zo één maakt.
Zal me ook niet verbazen dat veel hypocrieten die hem een held vinden hier toen riepen dat Rachid nooit meer zou mogen voetballen vanwege die schandalige charge...
Hoezo?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Daarbij komt Bouazouan vergelijken met deze italiaan![]()
Had gewoon rood moeten zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:26 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Zag hem op gegeven moment ook vol uithalen naar Huntelaar. Bal en spel was op dat moment heel ergens anders. Huntelaar liep uit zijn rug en hij gaf een swing met zijn arm. Ging hardstikke mis, maar hij zou maar raak zijn geweest. Dan gaat Huntelaar wel ko.
Een held? Ik vind het echt de grootste klootzak die er op de voetbalvelden rondloopt. Laat die mafkees maar lekker in Italië blijven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
Hadden we bij Ajax maar zo'n held als Marco Materazzi.![]()
Di Canio?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wellicht, ik niet overigens, valt na te zien in de RB-topics.
Marco Materazzi is gewoon een echte vechter, letterlijk en figuurlijk. In de Serie A lopen meer dan honder voetballers rond, die getalenteerder zijn dan hij, maar door zijn mentaliteit is Marco Materazzi toch heel ver gekomen. Er zijn maar weinig verdedigers waar zoveel angst voor is, komend weekend speet Internazionale thuis tegen Lazio en ik weet zeker dat Paolo Di Canio, Goran Pandev, Igli Tare en Tommaso Rocchi nu al opzien tegen de confrontaties met Marco Materazzi.
En als Klaas Jan door die tackle na 5 minuten afgelopen dinsdag z'n benen op 2 plaatsen gebroken had en een jaar niet meer zou kunnen voetballen? Is hij dan nog een held?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wellicht, ik niet overigens, valt na te zien in de RB-topics.
Marco Materazzi is gewoon een echte vechter, letterlijk en figuurlijk. In de Serie A lopen meer dan honder voetballers rond, die getalenteerder zijn dan hij, maar door zijn mentaliteit is Marco Materazzi toch heel ver gekomen. Er zijn maar weinig verdedigers waar zoveel angst voor is, komend weekend speet Internazionale thuis tegen Lazio en ik weet zeker dat Paolo Di Canio, Goran Pandev, Igli Tare en Tommaso Rocchi nu al opzien tegen de confrontaties met Marco Materazzi.
Oh ja, dat kwam hij tekort hè, in Eindhoven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Wordt ie hard van, KJ...
Wie zegt dat? Als KJ een wereldtopper à la Van Basten wil worden, leert ie het meest van wedstrijden tegen bikkelharde verdedigers als Materazzi. En denk maar niet dat KJ zich onbetuigd laat hoor (en terecht).quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oh ja, dat kwam hij tekort hè, in Eindhoven.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Als KJ een wereldtopper à la Van Basten wil worden, leert ie het meest van wedstrijden tegen bikkelharde verdedigers als Materazzi. En denk maar niet dat KJ zich onbetuigd laat hoor (en terecht).
Klopt. Ik heb Klaas ook uit zien delen. En je hebt inderdaad gelijk dat hij hier van leert. Van dit soort wedstrijden wordt hij alleen maar beter en sterker. Je ziet ook aan Klaas dat hij absoluut niet bang is. Materazzi maakte in de eerste minuten ook een overtreding op Markus en daarna zag je echt dat Markus bang was voor de Italiaanse verdedigers. Overigens was het schandalig dat Materazzi niet eens een kaart kreeg voor die overtreding.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Als KJ een wereldtopper à la Van Basten wil worden, leert ie het meest van wedstrijden tegen bikkelharde verdedigers als Materazzi. En denk maar niet dat KJ zich onbetuigd laat hoor (en terecht).
Die hoort helemaal niet meer te voetballen... en is er imho veelste licht vanaf gekomen. Ik heb materatti nog nooit zo'n overtreding zien maken..quote:
Hoewel er een paar minuten later op het rechterachterveld van Ajax ook een (weliswaar mindere) kaart had moeten worden gegeven. Het is me ontschoten wie het was, Trabelsi?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb Klaas ook uit zien delen. En je hebt inderdaad gelijk dat hij hier van leert. Van dit soort wedstrijden wordt hij alleen maar beter en sterker. Je ziet ook aan Klaas dat hij absoluut niet bang is. Materazzi maakte in de eerste minuten ook een overtreding op Markus en daarna zag je echt dat Markus bang was voor de Italiaanse verdedigers. Overigens was het schandalig dat Materazzi niet eens een kaart kreeg voor die overtreding.
Tsja dat weet je nu eenmaal. KJ heeft in 4 dagen tijd een keiharde verdediger tegen zich gehad die alleen maar naar de man kijkt (Materazzi) en eentje die zó verschrikkelijk sterk is, zowel fysiek als in de duels (Alex), dat hij in deze dagen meer leert dan in 4 weken training.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb Klaas ook uit zien delen. En je hebt inderdaad gelijk dat hij hier van leert. Van dit soort wedstrijden wordt hij alleen maar beter en sterker. Je ziet ook aan Klaas dat hij absoluut niet bang is. Materazzi maakte in de eerste minuten ook een overtreding op Markus en daarna zag je echt dat Markus bang was voor de Italiaanse verdedigers. Overigens was het schandalig dat Materazzi niet eens een kaart kreeg voor die overtreding.
Whahahaha!quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Die hoort helemaal niet meer te voetballen... en is er imho veelste licht vanaf gekomen. Ik heb materatti nog nooit zo'n overtreding zien maken..
quote:
Toch zeg je dat ik de vergelijking niet mag maken..?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]ik zeg toch dat ik Mat dat nog nooit heb zien doen...?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:01 schreef the_hunter het volgende:
Ik hoop trouwens dat die Juanfran nooit meer voor Ajax speelt. Het interesseert die gast echt geen fuck dat hij voor Ajax speelt. Ik wil spelers zien die trots zijn om Ajacied te zijn. Spelers als Huntelaar, Rosenberg en Sneijder. Het meest schrijnende was nog dat hij na de wedstrijd als een gek naar figo rende, omdat hij graag zijn shirtje wilde hebben. Zo hard als hij toen liep, heb ik hem de hele wedstrijd niet zien doen...
Het zijn voetballers die beiden smerige overtredingen maken of hebben gemaakt, waarvan 1 het doelbewust wedstrijd na wedstrijd doet. Wat is het verschil?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
@pfaf: Die twee zijn niet te vergelijken...
dat ik het materazzi nog niet heb zien doen en Bouazouan helaas wel... Maar dat komt dan misschien weer dat ik meer Nederlands dan Italiaans voetbal kijk...quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het zijn voetballers die beiden smerige overtredingen maken of hebben gemaakt, waarvan 1 het doelbewust wedstrijd na wedstrijd doet. Wat is het verschil?
Materazzi in een Ajax-shirt? Nooit.
Alsof hij naar Ajax wilt komen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Materazzi in een Ajax-shirt? Nooit.
Noemde gewoon de vier aanvallers op van Lazio, die komend weekend eventueel spelen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:28 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Di Canio?Denk niet dat hij er wakker van ligt. Is wel een ander type als Huntelaar. Laten we eerlijk zijn. KLaas Jan heeft nou niet het uiterlijk van een speler, waar je een beetje angstig van wordt.
Gelukkg maar dan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alsof hij naar Ajax wilt komen?![]()
Bankzitter Francesco Coco misschien, maar Marco Materazzi wordt zelfs met AC Milan in verband gebracht.
Al bracht hij een zak geld mee, dat zijn gewoon geen spelers voor Ajax. Ook een speler als Farfan, Kuijt .. Allemaal versterkingen voor Ajax, dat wel, maar zulke types zie ik liever niet in een Ajax shirt. Ik kijk ook voor mijn plezier naar Ajax, niet puur en alleen om het resultaat.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alsof hij naar Ajax wilt komen?![]()
Bankzitter Francesco Coco misschien, maar Marco Materazzi wordt zelfs met AC Milan in verband gebracht.
Ben ik het volledig mee eens. Bij elke valpartij van Figo direct naar hem toe rennen, hem omhoog helpen, of het wel goed ging met hem, aai over het bolletje geven. Maar voetballen? Ho maar. Wat een slechte wedstrijd speelde die man, vooral de eerste helft.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:01 schreef the_hunter het volgende:
Ik hoop trouwens dat die Juanfran nooit meer voor Ajax speelt. Het interesseert die gast echt geen fuck dat hij voor Ajax speelt. Ik wil spelers zien die trots zijn om Ajacied te zijn. Spelers als Huntelaar, Rosenberg en Sneijder. Het meest schrijnende was nog dat hij na de wedstrijd als een gek naar figo rende, omdat hij graag zijn shirtje wilde hebben. Zo hard als hij toen liep, heb ik hem de hele wedstrijd niet zien doen...
quote:Huntelaar betaalt Materazzi gewoon terug
16/3/2006 13:03
Klaas-Jan Huntelaar kreeg in Milaan geen voet aan de grond tegen Inter-beul Marco Materazzi, die als duidelijke winnaar het veld verliet. Toch schroomde de Ajax-spits niet zijn tegenstander na afloop met gelijke munt terug te betalen.
In het AD vertelde Huntelaar dat Materazzi in de spelerstunnel na afloop een paar zogenaamd vriendelijk bedoelde, maar net iets te harde tikkies op het achterhoofd van de Achterhoeker uitdeelde. 'Toen heb ik bij hem maar hetzelfde gedaan.'
Huntelaar zag meer intimidatie-acties van de international. 'Al vrij snel snoot die Materazzi op een dusdanige manier zijn neus, dat het snot op het shirt van Rosenberg terecht kwam. En hij gaf af en toe een tik als de scheidsrechter even niet keek.'
Toch heeft Huntelaar zich niet opgewonden over het gedrag zijn mandekkers. 'Ik heb me niet laten verleiden tot een reactie. Als aanvaller moet je je op het voetbal concentreren. Het hoort er gewoon bij op dit niveau.'
Als je hem niet benadert, dan weet je het zeker. Je moet af en toe een blauwtje durven te lopen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Jij met je Gravesen, die komt nooit
quote:"De manier waarop zo’n speler als Materazzi verdedigt, daar heb ik ook wel weer respect voor," aldus Thomas Vermaelen, die als 20-jarige een uitstekende wedstrijd speelde in het hart van de defensie. "Die jongen is zó enorm geconcentreerd, hij focust zich volledig op het voorkomen van doelpunten. Los van alle gekke dingen die hij uithaalt, vind ik dat ook wel weer iets hebben. Hij is de pure, geboren verdediger. Dat hij af en toe een bal de tribunes in rost, maakt niemand hier wat uit."
Hij heeft een beetje als voordeel tov zijn andere voorgangers uit Belgie dat hij niet in Belgie gespeeld heeft en meer Nederlander is. Gaat Ajax nu volledig voor de Gatorade-cup of is dat een retorische vraag?quote:
Hebben we nog meer fitte spelers dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Radegast het volgende:
Okee, Urby dus ook geblesseerd en Juanfran geschorst voor zondag.
Stekelenburg;
Trabelsi, Maduro, Vermaelen, Lindenbergh;
Pienaar, Boukhari, Sarpong;
Rosales, Huntelaar, Rosenberg.
Zoiets dan maar?
Is er ook een opstelling mogelijk waarbij Pienaar NIET speelt....quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg;
Trabelsi, Maduro, Vermaelen, Lindenbergh;
Zoiets dan maar?
Controlerende middenvelders, brrrrr.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hebben we nog meer fitte spelers dan?![]()
Misschien Robbert Schilder op het middenveld, beetje controle lijkt me niet verkeerd.
Ja, maar met Pienaar is beter dan andere alternatieven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:09 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Is er ook een opstelling mogelijk waarbij Pienaar NIET speelt....
Kutblessures
Je hebt gelijk. Dan wordt het dus Angelos Charisteas, Markus Rosenberg, Ryan Babel, Klaas-Jan Huntelaar, Nourdin Boukhari, Jeffrey Sarpong, Steven Pienaar en nog vier aanvallend ingestelde spelers.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Controlerende middenvelders, brrrrr.
Nope.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:14 schreef jimjim1983 het volgende:
kan Emanuelson zondag wel gewoon weer spelen?
quote:Emanuelson mogelijk toch twee tot vier weken uit de roulatie
De Telegraaf meldt dat Urby Emanuelson gisteren nog steeds last had van zijn spierblessure. Daardoor lijkt de kans groot dat hij dit weekend en woensdag tegen Roda C voor de beker niet in actie kan komen. Volgens de krant is de linkerfalnkspeler in het ergste geval twee tot vier weken uit de roulatie. "Dat kan er allemaal nog wel bij. We hebben dit seizoen wel meer tegenslagen gehad."
Nee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:14 schreef jimjim1983 het volgende:
kan Emanuelson zondag wel gewoon weer spelen?
En daar gaat het om...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:16 schreef zjroentje het volgende:
Zo issie wel mooi uitgerust voor de play-offs.
Dat lijkt me ook echt iets om mee te pronkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft in haar rijke historie ALLES al gewonnen, behalve de play-offs. Nog niet.
Hoezo te verdedigendquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:40 schreef Nashje het volgende:
Veel te verdedigend. We moeten scoren.
tja zo ken ik er nog wel 1quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:58 schreef Nashje het volgende:
Op papier ja.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:58 schreef Nashje het volgende:
Op papier ja.
quote:"We don’t play on paper, we play on grass." - Leo Beenhakker, Bondscoach Trinidad en Tobago
quote:'Ook Maduro in vizier Juventus'
Pieter Hanson | 16-03-2006 16:30:23
Wed ¤15 gratis bij Unibet
Juventus heeft belangstelling voor Hedwiges Maduro, zo meldt Tuttosport. De middenvelder van Ajax staat al geruime tijd in de belangstelling van de Turijnse club, maar nu lijkt er schot in de zaak te komen.
Juventus zou binnen afzienbare tijd contact gaan opnemen met de zaakwaarnemers van Maduro. Ook zou De Oude Dame belangstelling hebben voor diens clubgenoot Zdenek Grygera, die ook wordt gevolgd door AC Milan.
quote:Ajacied Grygera sprak met Milan
Zdenek Grygera heeft een orienterend gesprek gevoerd met topclub AC Milan, over een transfer naar Italie. Grygera gaat komend seizoen zijn laatste contract jaar in bij Ajax en dus kan de Amsterdamse club alleen komende zomer nog geld voor hem ontvangen.
"Het ging slechts om een eerste ontmoeting", bekent de zaakwaarnemer van de 25-jarige Tsjech in de Italiaanse media. "De komende weken zullen we meer te weten komen." Milan is op zoek naar een opvolger voor Jaap Stam, die komende zomer naar de Amsterdamse club vertrekt. Ook Juventus zou de verdediger al enige tijd volgen.
Ik zie Grygera zo weggaan als hij de kans krijgt. Maarja geef hem eens ongelijk, AC Milan is toch wel een mooie club om voor te spelen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:43 schreef Tvduijn het volgende:
zal vast niet zo snel weggaan...
quote:
2008.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:49 schreef Houniet het volgende:
Maduro heeft een contract tot medio 2007. Laten we maar aannemen dat Van Geel daar ook bij stilstaat.
Maxwell naar Inter.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:04 schreef Houniet het volgende:
Oh ik dacht 2007. Maxwell ging naar Juve toch? Anders kunnen we mooi een deal maken met Grygera en Maxwell, voor Maldini.
ja 2008 is nog weinig, dat betekent dat ALS je nog iets voor hem wilt vangen, hij nog maar 1 jaar bij Ajax speelt.... verlengen die shitquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
2008.
En laat Milan en Juve voor Gryga maar lekker tegen elkaar opbieden, goed voor de prijs.
Ja hoor ik heb voor de gatorade cup ook een kaartje op 410 gehaald terwijl ik daar normaal niet zitquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:49 schreef Gelderland het volgende:
zijn er eigenlijk ook losse kaarten voor 410 te krijgenDit snap ik niet.... zag laatst dat vak ook staan bij ticketbox, maar seizoenskaarthouders staan op de wachtlijst voor een plekje op dat vak...
(of houden ze altijd stuk of 25 losse stoeltjes vrij
)
Idd, ik ook ja. Maar dat heeft toch te maken met seizoenskaarthouders die geen kaartje hebben gekocht voor hun eigen plek?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb voor de gatorade cup ook een kaartje op 410 gehaald terwijl ik daar normaal niet zit![]()
de onderste (5?) rijen van 409/410 horen niet bij het sfeervak (ivm gooien rotzooi) dus daar zitten geen seizoenskaarthouders, die kaarten worden dus altijd los verkocht, ik heb ook onderste rijen 409 voor roda maar ga natuurlijk lekker boven staan (aangezien je beneden dus ook moet zitten)quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:49 schreef Gelderland het volgende:
zijn er eigenlijk ook losse kaarten voor 410 te krijgenDit snap ik niet.... zag laatst dat vak ook staan bij ticketbox, maar seizoenskaarthouders staan op de wachtlijst voor een plekje op dat vak...
(of houden ze altijd stuk of 25 losse stoeltjes vrij
)
Idd me kaartje is rij 4 maar ik ga lekker omhoog hoor, ga lekker tussen de menigte staan natuurlijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:33 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
de onderste (5?) rijen van 409/410 horen niet bij het sfeervak (ivm gooien rotzooi) dus daar zitten geen seizoenskaarthouders, die kaarten worden dus altijd los verkocht, ik heb ook onderste rijen 409 voor roda maar ga natuurlijk lekker boven staan (aangezien je beneden dus ook moet zitten)
En wat vonden die PSV'ers onze Zdenek toch slecht! Zit ie straks eerder bij een topclub dan hun dikke beer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:50 schreef M0NTANA het volgende:
Zdenek Grygera moeten we haast verkopen komende zomer, dan vangen we nog een leuk bedrag.
Tja dat heeft misschien ook iets te maken met de eigenaar van de transferrechten he...wel een beetje objectief blijvenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
En wat vonden die PSV'ers onze Zdenek toch slecht! Zit ie straks eerder bij een topclub dan hun dikke beer.
quote:Scouts van Inter Milan bekijken Ryan Babel
De website Voetbal Online weet te melden dat naast Fiorentina ook Inter Milan, de tegenstander die Ajax zojuist uitschakelde, met een schuin oog kijkt naar de verrichtingen van Ryan Babel.
Diverse scouts zouden al naar Amsterdam zijn gestuurd om de lange aanvaller te volgen. Helaas voor deze voetbalanalisten speelt Babel weinig bij Ajax.
als ze de hoofdprijs betalen snel laten gaan.quote:
Graagquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:39 schreef jna het volgende:
Kunnen we gaan aktie beginnen om Chivu terug te halen?
"Geef Ajax z'n held terug"
graaagquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:35 schreef devv05 het volgende:
Strik om die Babel en wegwezen ermee
Als die jongen dat toch leuk vindt, laat hem lekker.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:14 schreef Radegast het volgende:
Dat rappen met Ali B. , toen knapte er iets bij mij...![]()
Dat noemen ze onervarenheid.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vermaelen kan niet met ruimte in zijn rug spelen en dat gaat hem bij Ajax nog opbreken
Van mij mag hij ook absoluut in die clips spelen, maar dan moet hij er wel voor zorgen dat zijn spel er niet onder lijdt. En een beetje meer inzet tijdens de minuten die hij speelt, kan ook geen kwaad.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als die jongen dat toch leuk vindt, laat hem lekker.
Los van het feit of ik het met je eens ben of niet, maar wie zou je dan op het moment op de plek van Vermaelen zetten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leren moet je in het 2e doen
Ach iedereen mag fouten maken, was het niet Cocu die onnodig rood kreeg laatst?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maduro, Grygera, Heitinga of SQD niet verkopen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Los van het feit of ik het met je eens ben of niet, maar wie zou je dan op het moment op de plek van Vermaelen zetten?
Maduro staat al in de verdediging, omdat we verder niemand meer hebben. Heitinga en Grygera zijn geblesseerd. Dat ze SQD niet hadden moeten verkopen, daar ben ik het helemaal mee eens. Net als Lobont trouwens.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maduro, Grygera, Heitinga of SQD niet verkopen.
Verder mag je van een routinier zoals Cocu verwachten dat hij geen onnodige fouten maakt
Ik vind alleen je stelling: "leren doe je maar in het tweede", zo een ontzettende onzin.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder kun je nu afgezien van de play-offs, de CL en de beker best een jonge speler inzetten. Er valt toch niks te winnen maar het is natuurlijk maar de vraag of iemand die na een jaar Eredivisie nog niet met ruimte in zijn rug te spelen dat ooit zal leren.
Verder is Vermaelen een prima mandekker die zeer sterk in de lucht is en vrij redelijk kan opbouwen maar hij heeft ook wel wat zwakke punten
Qua verdedigen vind ik hem vrij weinig zwakke punten hebben en ook het spelen met ruimte in zijn rug beheerst hij vrij aardig vind ik. Zijn grote zwakkepunt vind ik juist de opbouw. Maar daar kan aangewerkt worden. En met een speler als Vermaelen mogen we echt onze handen dichtknijpen. Ik denk dat dit een hele goede verdediger gaat wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder kun je nu afgezien van de play-offs, de CL en de beker best een jonge speler inzetten. Er valt toch niks te winnen maar het is natuurlijk maar de vraag of iemand die na een jaar Eredivisie nog niet met ruimte in zijn rug te spelen dat ooit zal leren.
Verder is Vermaelen een prima mandekker die zeer sterk in de lucht is en vrij redelijk kan opbouwen maar hij heeft ook wel wat zwakke punten
Bij andere clubs misschien, Ajax staat erom bekend om haar talenten al vroeg de kans te geven en dat heeft er nogal eens voor gezorgd dat er grote talenten opstonden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is al een goede verdedigerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Qua verdedigen vind ik hem vrij weinig zwakke punten hebben en ook het spelen met ruimte in zijn rug beheerst hij vrij aardig vind ik. Zijn grote zwakkepunt vind ik juist de opbouw. Maar daar kan aangewerkt worden. En met een speler als Vermaelen mogen we echt onze handen dichtknijpen. Ik denk dat dit een hele goede verdediger gaat worden![]()
Klopt. Maar zijn opbouw vind ik nog niet goed. Daar moet hij aan werken. Hij geeft nog té vaak een risicovolle pass, waardoor de tegenstander gevaarlijk kan worden. Heeft natuurlijk ook te maken met zijn onervarenheid. Maar ik ben er van overtuigd dat hij dit gaat verbeteren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het is al een goede verdedigerKan alleen maar beter worden
Bijna iedere jonge speler maakt fouten in zijn eerste seizoen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:02 schreef BoNi het volgende:
Ik ben blij dat dat toen niet tegen Chivu is gezegd, want nondeju, die maakte ook wat schoonheidsfoutjes in zijn eerste seizoen.......![]()
al die lullige rode kaartenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:02 schreef BoNi het volgende:
Ik ben blij dat dat toen niet tegen Chivu is gezegd, want nondeju, die maakte ook wat schoonheidsfoutjes in zijn eerste seizoen.......![]()
---------- Stam ------------- Chivu ------------ Vermaelen ----------quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:05 schreef M0NTANA het volgende:
In de Spaanse krant Sport staat dat Cristian Chivu voor 8 miljoen Euro mag vetrekken bij AS, dan is hij nog goedkoper dan Joris Mathijsen! Martin van Geel, halen die Cristian Chivu.
Juist, dat is precies wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Bijna iedere jonge speler maakt fouten in zijn eerste seizoen.
Vermaelen weet het aantal fouten toch nog zeer beperkt te houden.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
---------- Stam ------------- Chivu ------------ Vermaelen ----------![]()
Jep, hij oogt nog als een jongetje. Maar ik kan me nog reactie's van RKC'ers herinneren van vorig jaar, die noemden hem van dezelfde orde als Boulahrouz.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:07 schreef BoNi het volgende:
[..]
Juist, dat is precies wat ik bedoel.
Het enige wat ik bij Vermaelen (nog) mis is uitstraling en persoonlijkheid.
Het oogt en gedraagt zich nogal 'bleek', gelukkig krijgt hij volgend seizoen met Stam een erg goed voorbeeld naast zich....
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Robar het volgende:
[..]
----------Gentenaar----------
Stam ----- Chivu ----- Vermaelen
Landzaat---Maduro-----Perez
------------Sneijder---------
Rosales - Huntelaar - Rosenberg
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Juanfran
quote:De halve Ajax-selectie lijkt zowat naar Italië te kunnen. De krant Tuttosport noemt Amsterdam de 'supermarkt' voor Juventus en AC Milan. De Oude Dame heeft belangstelling voor Maduro, Grygera, Emanuelson en daar kwam vandaag de naam van Galasek bij.
AC Milan heeft ook interesse in de Tsjechische verdediger Zdenek Grygera. Daarnaast wil het ook nog Wesley Sneijder toevoegen aan de selectie van volgend seizoen.
Update: Internazionale heeft nu ook scouts gestuurd naar Amsterdam. De club die Ajax afgelopen week nog uitschakelde in de CL heeft interesse in Babel.
Hele mooie opstellingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Juanfran
Ach ja. Het lijkt me logisch dat Ryan Babel gewoon goed genoeg is voor Ajax 1, maar als de trainer je geen vertrouwen durft te geven en je steeds op een verkeerde plek zet. Simpel zat, die speelt straks elders en lacht dan uiteindelijk Danny Blind finaal uit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat kan dat toch hard gaan, van grote sensatie en Oranje tot bankzitter en niet goed genoeg. Dat is voetbal.
Weten we ook wel, laat ons dromen over Cristian Chivu, dan mogen jullie dromen over Ruud van Nistelrooij!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Wakker worden jongens...
Chivu komt (nog lang) niet terug naar Ajax...
Talent heeft hij inderdaad genoeg, maar hij doet er geen flikker mee. Danny Blind heeft groot gelijk dat hij met gemotiveerde spelers als Rosenberg en Huntelaar speelt. Laat spelers als Babel en Juanfran maar vertrekken. Ik zal ze in ieder geval niet missen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach ja. Het lijkt me logisch dat Ryan Babel gewoon goed genoeg is voor Ajax 1, maar als de trainer je geen vertrouwen durft te geven en je steeds op een verkeerde plek zet. Simpel zat, die speelt straks elders en lacht dan uiteindelijk Danny Blind finaal uit.
mooie opstelling.... alleen in Rosales zie ik een zwakke schakel.... hij is gewoon niet goed genoeg..voetbalt soms aardig mee, maar is nou geen vleugelspits zoals een vleugelspits hoort te zijn: constante dreiging aan de zijkant, vaak je mannetje voorbij en daarna vaak goede voorzetten geven....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Juanfran
Dus omdat hij aan het begin van het seizoen 2 doelpuntjes gemaakt heeft tegen Brondby is hij gemotiveerd? Kijk eens naar de wedstrijden. Die gozer doet geen fuck. Ik las laatst dat ze er 10 miljoen voor konden krijgen. Als dat echt zo is, strik er om heen en wegwezen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef methodmich het volgende:
Nou, als Babel ongemotiveerd zou zijn had hij Ajax in het begin van het seizoen niet de CL ingeschoten hoor...
De situatie van Babel en Cissé doen me erg aan elkaar denken...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef methodmich het volgende:
Nou, als Babel ongemotiveerd zou zijn had hij Ajax in het begin van het seizoen niet de CL ingeschoten hoor...
Ik zou iedereen willen aanraden om dat stukje over Chivu eens te bekijken in die documentaire over Ajax. Zie je zn reactie na z'n 2 rode kaarten in z'n eerste week bij Ajax. Ik heb echt superveel respect voor die jongen, hoe hij zich heeft aangepast en hoe is uitgegroeid tot een topverdediger.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:02 schreef BoNi het volgende:
Scoorde ook tegen PSV. Conclusie is dat hij toen wel degelijk prima speelde, maar gaandeweg het seizoen dus een minder geïnspireerde indruk is gaan maken. Daar kan je Danny Blind een groot verwijt maken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:11 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dus omdat hij aan het begin van het seizoen 2 doelpuntjes gemaakt heeft tegen Brondby is hij gemotiveerd? Kijk eens naar de wedstrijden. Die gozer doet geen fuck. Ik las laatst dat ze er 10 miljoen voor konden krijgen. Als dat echt zo is, strik er om heen en wegwezen.
Ajax, daar hoorde zij engelen zingen bedoel je? Hij zat toen helemaal kapot in de kleedkamer. En ook dat stukje in de auto over die ketting was mooi. Het was zijn geluksketting en die was net daarvoor kapot gegaan. Toen kreeg hij 2 rode kaarten binnen een week.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zou iedereen willen aanraden om dat stukje over Chivu eens te bekijken in die documentaire over Ajax. Zie je zn reactie na z'n 2 rode kaarten in z'n eerste week bij Ajax. Ik heb echt superveel respect voor die jongen, hoe hij zich heeft aangepast en hoe is uitgegroeid tot een topverdediger.
Chivu
Ach, Cissé gaat ook verkocht worden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Scoorde ook tegen PSV. Conclusie is dat hij toen wel degelijk prima speelde, maar gaandeweg het seizoen dus een minder geïnspireerde indruk is gaan maken. Daar kan je Danny Blind een groot verwijt maken.
Babel zal voor een team moeten gaan spelen waar ze 4-4-2 spelen en spelers wel eens het vertrouwen willen geven. Dan zal je zien dat hij in potentie de beste aanvaller is die Ajax momenteel onder contract heeft staan. Volgens goed gebruik bij Ajax worden die altijd verkocht en helaas lijkt Martin van Geel daar gewoon in mee te gaan. Had meer van die man verwacht op dat gebied.
Toen speelde hij inderdaad prima. Dat zal ik ook niet ontkennen. Maar wat ik niet snap, waarom moet je Danny Blind verwijten dat Babel niet meer gemotiveerd is? Het hoort een eer te zijn om voor Ajax te spelen. Alleen daarom hoor je al het vuur uit je sloffen te lopen. Maar blijkbaar vind meneer Babel het geen eer om voor de mooiste club ter wereld te spelen. Ook goed, maar sodemieter dan maar op.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Scoorde ook tegen PSV. Conclusie is dat hij toen wel degelijk prima speelde, maar gaandeweg het seizoen dus een minder geïnspireerde indruk is gaan maken. Daar kan je Danny Blind een groot verwijt maken.
Babel zal voor een team moeten gaan spelen waar ze 4-4-2 spelen en spelers wel eens het vertrouwen willen geven. Dan zal je zien dat hij in potentie de beste aanvaller is die Ajax momenteel onder contract heeft staan. Volgens goed gebruik bij Ajax worden die altijd verkocht en helaas lijkt Martin van Geel daar gewoon in mee te gaan. Had meer van die man verwacht op dat gebied.
Inderdaad. En als hij dan mag invallen, maakt hij een ongemotiveerde indruk. Het lijkt me dat je dan juist moet proberen je te bewijzen tegenover je trainer. Maar dat doet hij niet. Integendeel zelfs. Hij bevestigt telkens weer het gelijk van Danny Blind.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt de situatie met name ook Babel zelf verwijten, hij toont niet echt aan ballen te hebben en te weten waar het om draait. Dat Blind hem geen kans gegeven heeft vind ik niet meer dan logisch. Voor het centrum van de aanval zijn er betere opties.
Ik vind dat echt een onzinnig kletsverhaal over een gebrek aan motivatie hoor. Speelt totaal niet. Babel doet altijd zijn best.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt de situatie met name ook Babel zelf verwijten, hij toont niet echt aan ballen te hebben en te weten waar het om draait. Dat Blind hem geen kans gegeven heeft vind ik niet meer dan logisch. Voor het centrum van de aanval zijn er betere opties.
Wat was er ongemotiveerd aan zijn invalbeurt tegen Inter bijvoorbeeld? Zorgde tenminste voor wat dreiging. Verder heeft hij na de winterstop van de grote trainer Danny zelden minuten mogen maken hoor...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:25 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Inderdaad. En als hij dan mag invallen, maakt hij een ongemotiveerde indruk. Het lijkt me dat je dan juist moet proberen je te bewijzen tegenover je trainer. Maar dat doet hij niet. Integendeel zelfs. Hij bevestigt telkens weer het gelijk van Danny Blind.
Kom jij wel eens in een stadion? Misschien dat het van achter de tv heel wat lijkt, maar het enige wat hij doet als hij de bal niet heeft, is een beetje rondsloffen. Neem bijvoorbeeld een Rosenberg, die als hij de bal verspeeld er wel achteraan gaat. En dat vind ongemotiveerd. Als Ajacied moet je laten zien dat je trots bent dat je het mooiste shirt ter wereld mag dragen. Maar die indruk wekt hij bij mij absoluut niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat was er ongemotiveerd aan zijn invalbeurt tegen Inter bijvoorbeeld? Zorgde tenminste voor wat dreiging. Verder heeft hij na de winterstop van de grote trainer Danny zelden minuten mogen maken hoor...
Dat wel, daar heb ik het niet echt over. Maar hij ontwikkelt zich niet goed en dat is het het punt van zorg. Ik vind het logisch dat hij in deze doen niet in aanmerking komt voor de basiself. Ze moeten hem uitlenen en hem ervaring op laten doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een onzinnig kletsverhaal over een gebrek aan motivatie hoor. Speelt totaal niet. Babel doet altijd zijn best.
Waarom geen talentvolle verdedigers? We lijken Brazilië wel.quote:Trabelsi haakt af, Galásek is terug
Ajax-verdediger Hatem Trabelsi heeft vrijdag de training na een half uur afgebroken. Hij heeft last van een kuitblessure, die hij tegen Inter Milan heeft opgelopen. Trabelsi's meespelen tegen FC Groningen a. s. zondag is hoogst onzeker.
Terug van weggeweest zijn er vrijdag twee: Tomas Galásek en Nicolai Mitea. De eerste was enkele weken uit roulatie vanwege een dijbeenblessure. Mitea is op de weg terug van een langdurige kwaal aan zijn rechterknie.
Verder is jeugdinternational Vurnon Anita aan de groep toegevoegd.
Dat wilde Van Geel niet, want er waren zat clubs die interesse toonden. Ze gaan hem gewoon verkopen en dan zitten ze over twee jaar met de handen in het haar dat ze hem hebben laten gaan...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wel, daar heb ik het niet echt over. Maar hij ontwikkelt zich niet goed en dat is het het punt van zorg. Ik vind het logisch dat hij in deze doen niet in aanmerking komt voor de basiself. Ze moeten hem uitlenen en hem ervaring op laten doen.
Veel liever Babel weg dan 4-4-2 gaan spelen hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Snap ik niet. Je hebt geen vleugelspitsen, nog steeds niet, en zowel Rosenberg als Huntelaar als Babel rendeert beter in 4-4-2.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:56 schreef keijz het volgende:
[..]
Veel liever Babel weg dan 4-4-2 gaan spelen hoor
Update.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg;
Trabelsi Boakye, Maduro, Vermaelen, Lindenbergh;
Zoiets dan maar?
Rosenberg voetbalt al weken zeer sterk als linksbuiten en Huntelaar is een typische 4-3-3 spits. Dat geeft hij zelf ook aan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Snap ik niet. Je hebt geen vleugelspitsen, nog steeds niet, en zowel Rosenberg als Huntelaar als Babel rendeert beter in 4-4-2.
Rosenberg doet het okee, maar is geen echte vleugelspits. De vraag is ook in hoeverre de geringe tegenstand van de laatste weken invloed had op de resultaten. Dat gaat in Groningen blijken. Een nederlaag daar houdt in dat je feitelijk geen bal bent opgeschoten de laatste weken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Rosenberg voetbalt al weken zeer sterk als linksbuiten en Huntelaar is een typische 4-3-3 spits. Dat geeft hij zelf ook aan.
Ik heb hem hoor:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:02 schreef methodmich het volgende:
Géén Lindenbergh aub. Of gaan we voor een puntje naar Groningen?
En Vermaelen zou ik niet uit het centrum halen hoor.
Dat heeft toch echt niet met de voorhoede te maken. Die staat gewoon goed op het moment. Maar achterin hebben we nogal wat problemen nu. Geen Trabelsi, Heitinga, Gryga, Emanuelsson. Dat is niet misselijk wat je daar allemaal mist. Maar we zullen zien wat het wordt zondag.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rosenberg doet het okee, maar is geen echte vleugelspits. De vraag is ook in hoeverre de geringe tegenstand van de laatste weken invloed had op de resultaten. Dat gaat in Groningen blijken. Een nederlaag daar houdt in dat je feitelijk geen bal bent opgeschoten de laatste weken.
Nou, geen Boakye man. Dat is echt een vrij matige voetballer hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb hem hoor:
Stekelenburg;
Timisela, Boakye, Vermaelen;
Maduro, Pienaar, Sarpong, Boukhari;
![]()
dat laatste wel...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:11 schreef methodmich het volgende:
Ik zou Rydell Poepon in de spits zetten, ware het niet dat Klaas in vorm is.
John Goossens moet ook maar eens gaan debuteren.
Ik vind het wel humorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:45 schreef jna het volgende:
Logo in toilet
Het is vast die gast van man bijt hond !!!!
Ik vind het té kansloos voor woorden. Als je écht een hekel aan Ajax hebt, dan lijkt het me dat je dat logo dan ook absoluut niet in je huis wilt hebben. Maar goed, dat moet hij zelf weten.quote:
Ik zit niet bij de harde kern ofzo. Het is inderdaad meer om de collega's te pesten, maar ook al mijn vrienden en vriendinnen die regelmatig naar Ajax gaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vind het té kansloos voor woorden. Als je écht een hekel aan Ajax hebt, dan lijkt het me dat je dat logo dan ook absoluut niet in je huis wilt hebben. Maar goed, dat moet hij zelf weten.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, geen Boakye man. Dat is echt een vrij matige voetballer hoor.
Doe maar:
Anita - Sarpong - Boukhari
Harde kern?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik zit niet bij de harde kern ofzo. Het is inderdaad meer om de collega's te pesten, maar ook al mijn vrienden en vriendinnen die regelmatig naar Ajax gaan.
Wel gaaf... gewoon tegen groningen de A1 opstellenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:40 schreef stefmans het volgende:
Oei, als vermealen nu ook nog af zou vallen zou de ramp compleet zijn.![]()
en dan op je flikker krijgen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wel gaaf... gewoon tegen groningen de A1 opstellen![]()
Dat gewijs naar de medische staf altijd, ik snap dat niet helemaal.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Met de medische staf van Ajax ben ik elke weer weer verrast als ze 11 man op kunnen stellen. Wat een zooitje onkundige prutsers moeten dat zijn met ELK FUCKING SEIZOEN weer zoveel geblesseerden...
Ik snap niet dat ze daar niet eens vraagtekens bij zetten in de directie...
Niets hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat gewijs naar de medische staf altijd, ik snap dat niet helemaal.
Kan iemand mij vertellen wat de invloed van de medische staf is op een speler voordat hij geblesseerd raakt?
quote:Onder het motto "voorkomen is beter dan genezen" heeft voetbalclub AC Milan sinds 2001 een totale aanpak wat betreft de medische begeleiding van de spelers. In het Milan Lab, de medische kliniek en het wetenschappelijk instituut van AC Milan worden spelers eens in de twee weken getest. Niet alleen lichamelijk, maar ook de psyche en de voeding komen aan bod.
In de Volkskrant vertelt projectleider van Milan Lab, Tognaccini: "We beschouwen het lichaam van de speler als een geheel van subsystemen. Met een totale, voor elke speler verschillende begeleiding, bereiken we een excellent niveau voor alle atleten". Dat deze aanpak succes heeft, blijkt uit het feit dat het aantal blessures met negentig procent is gedaald. Wanneer er in een enkel geval medicijnen nodig zijn, gaat de voorkeur in eerste instantie uit naar een homeopathisch geneesmiddel.
Dat ja. Ik heb een documentaire gezien dat spelers vrijwel NOOIT meer geblesseerd raken op trainingen etc. natuurlijk doe je niets tegen een doodschop in een wedstrijd, maar verder.....quote:
Jij had liever Kone dan Huntelaar gehad?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ja. Ik heb een documentaire gezien dat spelers vrijwel NOOIT meer geblesseerd raken op trainingen etc. natuurlijk doe je niets tegen een doodschop in een wedstrijd, maar verder.....
Behoorlijk verschil met die prutsers bij Ajax die al diverse verkeerde inschattingen hebben gemaakt, oa met vd Vaart en "die spits met een hartafwijking" die nu bij PSV lekker meebalt...
Zoiets is in nederland nooit te doen, te weinig geld voor. Waar ik wel voor zou zijn is een tweewekelijkse checkup voor alle spelers in NL.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ja. Ik heb een documentaire gezien dat spelers vrijwel NOOIT meer geblesseerd raken op trainingen etc. natuurlijk doe je niets tegen een doodschop in een wedstrijd, maar verder.....
Behoorlijk verschil met die prutsers bij Ajax die al diverse verkeerde inschattingen hebben gemaakt, oa met vd Vaart en "die spits met een hartafwijking" die nu bij PSV lekker meebalt...
nee, NU niet nee...... Maar AJAX wou hem hebben, en die idioten hebben gezegd dat hij niet fit was... hij zou zo DOOD kunnen vallen......quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij had liever Kone dan Huntelaar gehad?![]()
Misschien lijdt hij wel aan kanker...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wou al zeggen, ik vind het niet erg dat ze die fout bij Kone hebben gemaakt
mischien heeft hij wel aids
Misschien niet, maar ik heb het idee dat er echt iets moet gebeuren hoor. De lijst blessures is gewoon idioot.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zoiets is in nederland nooit te doen, te weinig geld voor. Waar ik wel voor zou zijn is een tweewekelijkse checkup voor alle spelers in NL.
Mwah, best een redelijk resultaat lijkt mequote:Dat deze aanpak succes heeft, blijkt uit het feit dat het aantal blessures met negentig procent is gedaald
vauit de KNVB uit misschien?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik heb het idee dat er echt iets moet gebeuren hoor. De lijst blessures is gewoon idioot.
Het lijkt me de verantwoordelijkheid van de werkgever. Ajax is niet meer of minder dan gewoon een "baas' en die moet zorgen voor het welzijn van zijn werkgever zolang dat betrekking heeft op de werkzaamheden van het personeel lijkt me?quote:
Vandaag op de training geblesseerd geraakt. Zijn meespelen is hoogst twijfelachtig...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef Fral het volgende:
Waarom is Trabelsi er niet bij dan? Dat heb ik even gemist...
Je bent weer lekker cynisch maar een van de beste rechtsbacks van de wereld wil je altijd laten spelen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Ach joh, wie heeft die Trabelsi nou nog nodig? Een club van het allure als Ajax heeft toch een dusdanig brede selectie dat dat makkelijk op te vangen is???
Goh?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je bent weer lekker cynisch maar een van de beste rechtsbacks van de wereld wil je altijd laten spelen.
Dat stukje over van Bommel vind ik echt nergens op slaan. Heel Nederland zeurt dat v. Bommel zijn man weleens laat lopen. Das gewoon Bassie na-papegaaien. ELKE speler laat zijn man weleens lopen, of zie jij tijdens een wedstrijd altijd 11 koppeltjes synchroon over het veld bewegen???quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:46 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind alleen je stelling: "leren doe je maar in het tweede", zo een ontzettende onzin.
Juist door in het eerste te spelen leer je ontzettend veel, het niveau is vele malen hoger.
Vermealen is een prima verdediger, die misschien een of twee keer een fout heeft gemaakt.
Ook Alex en Ooijer maken fouten, ook Cocu krijgt onnodig rood, ook van Bommel laat weleens zijn man lopen, zelfs Johan Cruijff stond in zijn beste jaren weleens op de verkeerde plek.
Vermealen is nog zo jong dat hij daar echt wel makkelijk van leert.
Die jongen gaat groeien en echt ontzettend goed worden.
Maar van Bommel had net de pech dat er en goal uitviel denk ik dus daar word je dan op afgerekent.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:32 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Dat stukje over van Bommel vind ik echt nergens op slaan. Heel Nederland zeurt dat v. Bommel zijn man weleens laat lopen. Das gewoon Bassie na-papegaaien. ELKE speler laat zijn man weleens lopen, of zie jij tijdens een wedstrijd altijd 11 koppeltjes synchroon over het veld bewegen???
mwah, ok dit was als gevolg van een blessure in de wedstrijd met Inter.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Ze? Wie zijn ze? Wie heeft dit Trabelsi aangedaan? Ontslááááán!![]()
En tegen de halve selectie.. Technische staf.. etc.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, ok dit was als gevolg van een blessure in de wedstrijd met Inter.
maar mijn don quichote kruistocht tegen de medische staf gaat voort.
Nee, alleen Rosalesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
En tegen de halve selectie.. Technische staf.. etc.
Ik weet alleen niet welke kosten ze bij Milan moeten maken om dit te realiseren. Het zou me nietverbazen als dit speciale Milan Lab een project is wat de transferprijs van Klaas Jan op jaarbasis nadert. Dat kan je jezelf gewoon niet veroorloven. Dat er veel verbetert moet worden om blessures te voorkomen is natuurlijk overduidelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dit is niet haalbaar voor Ajax denk ik. Maar idd, zo kan het toch niet langer? Zeker niet als er dus BEWEZEN iets tegen te doen is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet welke kosten ze bij Milan moeten maken om dit te realiseren. Het zou me nietverbazen als dit speciale Milan Lab een project is wat de transferprijs van Klaas Jan op jaarbasis nadert. Dat kan je jezelf gewoon niet veroorloven. Dat er veel verbetert moet worden om blessures te voorkomen is natuurlijk overduidelijk.
quote:'Adriaanse belangrijke kandidaat om Blind op te volgen'
In het Ajax Journaal op RTV Noord-Holland wordt gemeld dat Co Adriaanse een belangrijke kandidaat is om Danny Blind op te volgen komend seizoen. Van Geel zou geinformeerd hebben bij de huidige coach van Porto. Ze baseren zich onder andere op berichtgeving in de Portugese media. De Portugese krant Record berichtte over de interesse.
quote:
Blind ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:59 schreef jimjim1983 het volgende:
Adriaanse kan het wel, maar Adriaanse is een eikel.
Frank is ook geen geweldige trainer, vermoed ik. Gewoon iemand die goed boven de groep kan staan, maar toch prima op kan schieten met de spelers. Erg belangrijk in een groep, maar vrij ongebruikelijk om zo'n rol te hebben wanneer je hoofdtrainer bent.quote:
Terugsturen naar hoofd opleidingen (samen met Vd Brom ofzo) of iets in de jeugd laten doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:26 schreef Messenga het volgende:
Wat te doen met Blind dan?
mja, dat was met bijna iedere andere trainer denk ik ook wel gebeurt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef Radegast het volgende:
Frank Rijkaard is leuk als uithangbord, maar laten we niet vergeten dat hij de ENIGE hoofdcoach in ruim honderd jaar is die het voor elkaar heeft gekregen om Sparta te laten degraderen...
Ik vind het ook een beetje raar als ze hem nou aan het eind van het seizoen dan zouden ontslaan. Ideaal zou zijn om hem weer hoofd opleidingen te maken en Van den Brom weg te doen. Maar goed, we zullen het wel zienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:26 schreef Messenga het volgende:
Wat te doen met Blind dan?
Volgens mij was zelfs Mourinho of Capello met die spelersgroep gedegradeerd toentertijd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef Radegast het volgende:
Frank Rijkaard is leuk als uithangbord, maar laten we niet vergeten dat hij de ENIGE hoofdcoach in ruim honderd jaar is die het voor elkaar heeft gekregen om Sparta te laten degraderen...
Of Vermaelen links en Schilder in de basis.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:36 schreef Jasza het volgende:
Zondag trouwens Anita misschien in de basis, want Lindenbergh naar linksback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |