als ze de hoofdprijs betalen snel laten gaan.quote:
Graagquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:39 schreef jna het volgende:
Kunnen we gaan aktie beginnen om Chivu terug te halen?
"Geef Ajax z'n held terug"
graaagquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:35 schreef devv05 het volgende:
Strik om die Babel en wegwezen ermee
Als die jongen dat toch leuk vindt, laat hem lekker.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:14 schreef Radegast het volgende:
Dat rappen met Ali B. , toen knapte er iets bij mij...![]()
Dat noemen ze onervarenheid.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vermaelen kan niet met ruimte in zijn rug spelen en dat gaat hem bij Ajax nog opbreken
Van mij mag hij ook absoluut in die clips spelen, maar dan moet hij er wel voor zorgen dat zijn spel er niet onder lijdt. En een beetje meer inzet tijdens de minuten die hij speelt, kan ook geen kwaad.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als die jongen dat toch leuk vindt, laat hem lekker.
Los van het feit of ik het met je eens ben of niet, maar wie zou je dan op het moment op de plek van Vermaelen zetten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leren moet je in het 2e doen
Ach iedereen mag fouten maken, was het niet Cocu die onnodig rood kreeg laatst?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maduro, Grygera, Heitinga of SQD niet verkopen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Los van het feit of ik het met je eens ben of niet, maar wie zou je dan op het moment op de plek van Vermaelen zetten?
Maduro staat al in de verdediging, omdat we verder niemand meer hebben. Heitinga en Grygera zijn geblesseerd. Dat ze SQD niet hadden moeten verkopen, daar ben ik het helemaal mee eens. Net als Lobont trouwens.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maduro, Grygera, Heitinga of SQD niet verkopen.
Verder mag je van een routinier zoals Cocu verwachten dat hij geen onnodige fouten maakt
Ik vind alleen je stelling: "leren doe je maar in het tweede", zo een ontzettende onzin.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder kun je nu afgezien van de play-offs, de CL en de beker best een jonge speler inzetten. Er valt toch niks te winnen maar het is natuurlijk maar de vraag of iemand die na een jaar Eredivisie nog niet met ruimte in zijn rug te spelen dat ooit zal leren.
Verder is Vermaelen een prima mandekker die zeer sterk in de lucht is en vrij redelijk kan opbouwen maar hij heeft ook wel wat zwakke punten
Qua verdedigen vind ik hem vrij weinig zwakke punten hebben en ook het spelen met ruimte in zijn rug beheerst hij vrij aardig vind ik. Zijn grote zwakkepunt vind ik juist de opbouw. Maar daar kan aangewerkt worden. En met een speler als Vermaelen mogen we echt onze handen dichtknijpen. Ik denk dat dit een hele goede verdediger gaat wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder kun je nu afgezien van de play-offs, de CL en de beker best een jonge speler inzetten. Er valt toch niks te winnen maar het is natuurlijk maar de vraag of iemand die na een jaar Eredivisie nog niet met ruimte in zijn rug te spelen dat ooit zal leren.
Verder is Vermaelen een prima mandekker die zeer sterk in de lucht is en vrij redelijk kan opbouwen maar hij heeft ook wel wat zwakke punten
Bij andere clubs misschien, Ajax staat erom bekend om haar talenten al vroeg de kans te geven en dat heeft er nogal eens voor gezorgd dat er grote talenten opstonden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is al een goede verdedigerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Qua verdedigen vind ik hem vrij weinig zwakke punten hebben en ook het spelen met ruimte in zijn rug beheerst hij vrij aardig vind ik. Zijn grote zwakkepunt vind ik juist de opbouw. Maar daar kan aangewerkt worden. En met een speler als Vermaelen mogen we echt onze handen dichtknijpen. Ik denk dat dit een hele goede verdediger gaat worden![]()
Klopt. Maar zijn opbouw vind ik nog niet goed. Daar moet hij aan werken. Hij geeft nog té vaak een risicovolle pass, waardoor de tegenstander gevaarlijk kan worden. Heeft natuurlijk ook te maken met zijn onervarenheid. Maar ik ben er van overtuigd dat hij dit gaat verbeteren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het is al een goede verdedigerKan alleen maar beter worden
Bijna iedere jonge speler maakt fouten in zijn eerste seizoen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:02 schreef BoNi het volgende:
Ik ben blij dat dat toen niet tegen Chivu is gezegd, want nondeju, die maakte ook wat schoonheidsfoutjes in zijn eerste seizoen.......![]()
al die lullige rode kaartenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:02 schreef BoNi het volgende:
Ik ben blij dat dat toen niet tegen Chivu is gezegd, want nondeju, die maakte ook wat schoonheidsfoutjes in zijn eerste seizoen.......![]()
---------- Stam ------------- Chivu ------------ Vermaelen ----------quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:05 schreef M0NTANA het volgende:
In de Spaanse krant Sport staat dat Cristian Chivu voor 8 miljoen Euro mag vetrekken bij AS, dan is hij nog goedkoper dan Joris Mathijsen! Martin van Geel, halen die Cristian Chivu.
Juist, dat is precies wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Bijna iedere jonge speler maakt fouten in zijn eerste seizoen.
Vermaelen weet het aantal fouten toch nog zeer beperkt te houden.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
---------- Stam ------------- Chivu ------------ Vermaelen ----------![]()
Jep, hij oogt nog als een jongetje. Maar ik kan me nog reactie's van RKC'ers herinneren van vorig jaar, die noemden hem van dezelfde orde als Boulahrouz.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:07 schreef BoNi het volgende:
[..]
Juist, dat is precies wat ik bedoel.
Het enige wat ik bij Vermaelen (nog) mis is uitstraling en persoonlijkheid.
Het oogt en gedraagt zich nogal 'bleek', gelukkig krijgt hij volgend seizoen met Stam een erg goed voorbeeld naast zich....
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Robar het volgende:
[..]
----------Gentenaar----------
Stam ----- Chivu ----- Vermaelen
Landzaat---Maduro-----Perez
------------Sneijder---------
Rosales - Huntelaar - Rosenberg
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Juanfran
quote:De halve Ajax-selectie lijkt zowat naar Italiė te kunnen. De krant Tuttosport noemt Amsterdam de 'supermarkt' voor Juventus en AC Milan. De Oude Dame heeft belangstelling voor Maduro, Grygera, Emanuelson en daar kwam vandaag de naam van Galasek bij.
AC Milan heeft ook interesse in de Tsjechische verdediger Zdenek Grygera. Daarnaast wil het ook nog Wesley Sneijder toevoegen aan de selectie van volgend seizoen.
Update: Internazionale heeft nu ook scouts gestuurd naar Amsterdam. De club die Ajax afgelopen week nog uitschakelde in de CL heeft interesse in Babel.
Hele mooie opstellingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Juanfran
Ach ja. Het lijkt me logisch dat Ryan Babel gewoon goed genoeg is voor Ajax 1, maar als de trainer je geen vertrouwen durft te geven en je steeds op een verkeerde plek zet. Simpel zat, die speelt straks elders en lacht dan uiteindelijk Danny Blind finaal uit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat kan dat toch hard gaan, van grote sensatie en Oranje tot bankzitter en niet goed genoeg. Dat is voetbal.
Weten we ook wel, laat ons dromen over Cristian Chivu, dan mogen jullie dromen over Ruud van Nistelrooij!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Wakker worden jongens...
Chivu komt (nog lang) niet terug naar Ajax...
Talent heeft hij inderdaad genoeg, maar hij doet er geen flikker mee. Danny Blind heeft groot gelijk dat hij met gemotiveerde spelers als Rosenberg en Huntelaar speelt. Laat spelers als Babel en Juanfran maar vertrekken. Ik zal ze in ieder geval niet missen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach ja. Het lijkt me logisch dat Ryan Babel gewoon goed genoeg is voor Ajax 1, maar als de trainer je geen vertrouwen durft te geven en je steeds op een verkeerde plek zet. Simpel zat, die speelt straks elders en lacht dan uiteindelijk Danny Blind finaal uit.
mooie opstelling.... alleen in Rosales zie ik een zwakke schakel.... hij is gewoon niet goed genoeg..voetbalt soms aardig mee, maar is nou geen vleugelspits zoals een vleugelspits hoort te zijn: constante dreiging aan de zijkant, vaak je mannetje voorbij en daarna vaak goede voorzetten geven....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Juanfran
Dus omdat hij aan het begin van het seizoen 2 doelpuntjes gemaakt heeft tegen Brondby is hij gemotiveerd? Kijk eens naar de wedstrijden. Die gozer doet geen fuck. Ik las laatst dat ze er 10 miljoen voor konden krijgen. Als dat echt zo is, strik er om heen en wegwezen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef methodmich het volgende:
Nou, als Babel ongemotiveerd zou zijn had hij Ajax in het begin van het seizoen niet de CL ingeschoten hoor...
De situatie van Babel en Cissé doen me erg aan elkaar denken...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef methodmich het volgende:
Nou, als Babel ongemotiveerd zou zijn had hij Ajax in het begin van het seizoen niet de CL ingeschoten hoor...
Ik zou iedereen willen aanraden om dat stukje over Chivu eens te bekijken in die documentaire over Ajax. Zie je zn reactie na z'n 2 rode kaarten in z'n eerste week bij Ajax. Ik heb echt superveel respect voor die jongen, hoe hij zich heeft aangepast en hoe is uitgegroeid tot een topverdediger.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:02 schreef BoNi het volgende:
Scoorde ook tegen PSV. Conclusie is dat hij toen wel degelijk prima speelde, maar gaandeweg het seizoen dus een minder geļnspireerde indruk is gaan maken. Daar kan je Danny Blind een groot verwijt maken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:11 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dus omdat hij aan het begin van het seizoen 2 doelpuntjes gemaakt heeft tegen Brondby is hij gemotiveerd? Kijk eens naar de wedstrijden. Die gozer doet geen fuck. Ik las laatst dat ze er 10 miljoen voor konden krijgen. Als dat echt zo is, strik er om heen en wegwezen.
Ajax, daar hoorde zij engelen zingen bedoel je? Hij zat toen helemaal kapot in de kleedkamer. En ook dat stukje in de auto over die ketting was mooi. Het was zijn geluksketting en die was net daarvoor kapot gegaan. Toen kreeg hij 2 rode kaarten binnen een week.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zou iedereen willen aanraden om dat stukje over Chivu eens te bekijken in die documentaire over Ajax. Zie je zn reactie na z'n 2 rode kaarten in z'n eerste week bij Ajax. Ik heb echt superveel respect voor die jongen, hoe hij zich heeft aangepast en hoe is uitgegroeid tot een topverdediger.
Chivu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |