als ze de hoofdprijs betalen snel laten gaan.quote:
Graagquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:39 schreef jna het volgende:
Kunnen we gaan aktie beginnen om Chivu terug te halen?
"Geef Ajax z'n held terug"
graaagquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:35 schreef devv05 het volgende:
Strik om die Babel en wegwezen ermee
Als die jongen dat toch leuk vindt, laat hem lekker.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:14 schreef Radegast het volgende:
Dat rappen met Ali B. , toen knapte er iets bij mij...![]()
Dat noemen ze onervarenheid.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vermaelen kan niet met ruimte in zijn rug spelen en dat gaat hem bij Ajax nog opbreken
Van mij mag hij ook absoluut in die clips spelen, maar dan moet hij er wel voor zorgen dat zijn spel er niet onder lijdt. En een beetje meer inzet tijdens de minuten die hij speelt, kan ook geen kwaad.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als die jongen dat toch leuk vindt, laat hem lekker.
Los van het feit of ik het met je eens ben of niet, maar wie zou je dan op het moment op de plek van Vermaelen zetten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leren moet je in het 2e doen
Ach iedereen mag fouten maken, was het niet Cocu die onnodig rood kreeg laatst?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maduro, Grygera, Heitinga of SQD niet verkopen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Los van het feit of ik het met je eens ben of niet, maar wie zou je dan op het moment op de plek van Vermaelen zetten?
Maduro staat al in de verdediging, omdat we verder niemand meer hebben. Heitinga en Grygera zijn geblesseerd. Dat ze SQD niet hadden moeten verkopen, daar ben ik het helemaal mee eens. Net als Lobont trouwens.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maduro, Grygera, Heitinga of SQD niet verkopen.
Verder mag je van een routinier zoals Cocu verwachten dat hij geen onnodige fouten maakt
Ik vind alleen je stelling: "leren doe je maar in het tweede", zo een ontzettende onzin.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder kun je nu afgezien van de play-offs, de CL en de beker best een jonge speler inzetten. Er valt toch niks te winnen maar het is natuurlijk maar de vraag of iemand die na een jaar Eredivisie nog niet met ruimte in zijn rug te spelen dat ooit zal leren.
Verder is Vermaelen een prima mandekker die zeer sterk in de lucht is en vrij redelijk kan opbouwen maar hij heeft ook wel wat zwakke punten
Qua verdedigen vind ik hem vrij weinig zwakke punten hebben en ook het spelen met ruimte in zijn rug beheerst hij vrij aardig vind ik. Zijn grote zwakkepunt vind ik juist de opbouw. Maar daar kan aangewerkt worden. En met een speler als Vermaelen mogen we echt onze handen dichtknijpen. Ik denk dat dit een hele goede verdediger gaat wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder kun je nu afgezien van de play-offs, de CL en de beker best een jonge speler inzetten. Er valt toch niks te winnen maar het is natuurlijk maar de vraag of iemand die na een jaar Eredivisie nog niet met ruimte in zijn rug te spelen dat ooit zal leren.
Verder is Vermaelen een prima mandekker die zeer sterk in de lucht is en vrij redelijk kan opbouwen maar hij heeft ook wel wat zwakke punten
Bij andere clubs misschien, Ajax staat erom bekend om haar talenten al vroeg de kans te geven en dat heeft er nogal eens voor gezorgd dat er grote talenten opstonden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is al een goede verdedigerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Qua verdedigen vind ik hem vrij weinig zwakke punten hebben en ook het spelen met ruimte in zijn rug beheerst hij vrij aardig vind ik. Zijn grote zwakkepunt vind ik juist de opbouw. Maar daar kan aangewerkt worden. En met een speler als Vermaelen mogen we echt onze handen dichtknijpen. Ik denk dat dit een hele goede verdediger gaat worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |