abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 maart 2006 @ 12:21:52 #201
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36112771
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

Scoorde ook tegen PSV. Conclusie is dat hij toen wel degelijk prima speelde, maar gaandeweg het seizoen dus een minder geďnspireerde indruk is gaan maken. Daar kan je Danny Blind een groot verwijt maken.

Babel zal voor een team moeten gaan spelen waar ze 4-4-2 spelen en spelers wel eens het vertrouwen willen geven. Dan zal je zien dat hij in potentie de beste aanvaller is die Ajax momenteel onder contract heeft staan. Volgens goed gebruik bij Ajax worden die altijd verkocht en helaas lijkt Martin van Geel daar gewoon in mee te gaan. Had meer van die man verwacht op dat gebied.
Ach, Cissé gaat ook verkocht worden.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_36112857
quote:

[..]

Scoorde ook tegen PSV. Conclusie is dat hij toen wel degelijk prima speelde, maar gaandeweg het seizoen dus een minder geďnspireerde indruk is gaan maken. Daar kan je Danny Blind een groot verwijt maken.

Babel zal voor een team moeten gaan spelen waar ze 4-4-2 spelen en spelers wel eens het vertrouwen willen geven. Dan zal je zien dat hij in potentie de beste aanvaller is die Ajax momenteel onder contract heeft staan. Volgens goed gebruik bij Ajax worden die altijd verkocht en helaas lijkt Martin van Geel daar gewoon in mee te gaan. Had meer van die man verwacht op dat gebied.
Toen speelde hij inderdaad prima. Dat zal ik ook niet ontkennen. Maar wat ik niet snap, waarom moet je Danny Blind verwijten dat Babel niet meer gemotiveerd is? Het hoort een eer te zijn om voor Ajax te spelen. Alleen daarom hoor je al het vuur uit je sloffen te lopen. Maar blijkbaar vind meneer Babel het geen eer om voor de mooiste club ter wereld te spelen. Ook goed, maar sodemieter dan maar op.

En je geeft het zelf al aan, Babel moet naar een team waar ze 4-4-2 spelen. Dat is niet bij Ajax, dus kan hij mooi vertrekken aan het eind van het seizoen.
pi_36112897
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt de situatie met name ook Babel zelf verwijten, hij toont niet echt aan ballen te hebben en te weten waar het om draait. Dat Blind hem geen kans gegeven heeft vind ik niet meer dan logisch. Voor het centrum van de aanval zijn er betere opties.
Inderdaad. En als hij dan mag invallen, maakt hij een ongemotiveerde indruk. Het lijkt me dat je dan juist moet proberen je te bewijzen tegenover je trainer. Maar dat doet hij niet. Integendeel zelfs. Hij bevestigt telkens weer het gelijk van Danny Blind.
pi_36112986
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt de situatie met name ook Babel zelf verwijten, hij toont niet echt aan ballen te hebben en te weten waar het om draait. Dat Blind hem geen kans gegeven heeft vind ik niet meer dan logisch. Voor het centrum van de aanval zijn er betere opties.
Ik vind dat echt een onzinnig kletsverhaal over een gebrek aan motivatie hoor. Speelt totaal niet. Babel doet altijd zijn best.

Ooit is dat eens verzonnen door Ruud Gullit en daarom moet het maar telkens terugkomen in de pers en op diverse fora. Maar als er één speler wel een Ajacied is in deze selectie en graag voor Ajax wil spelen, is het Ryan Babel.

Maar goed, het is nu eenmaal zo dat een bepaald type speler de laatste jaren minder waardering krijgt bij Ajax, terwijl ze aan alle eigenschappen van een echte Ajax-speler voldoen. De standaard is vervlakt, als zelfs simpele schuivers als Tomás Galásek al hooggewaardeerde spelers kunnen zijn in Amsterdam.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36113024
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:25 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Inderdaad. En als hij dan mag invallen, maakt hij een ongemotiveerde indruk. Het lijkt me dat je dan juist moet proberen je te bewijzen tegenover je trainer. Maar dat doet hij niet. Integendeel zelfs. Hij bevestigt telkens weer het gelijk van Danny Blind.
Wat was er ongemotiveerd aan zijn invalbeurt tegen Inter bijvoorbeeld? Zorgde tenminste voor wat dreiging. Verder heeft hij na de winterstop van de grote trainer Danny zelden minuten mogen maken hoor...
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:31:39 #206
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_36113093
Ajax
stupidity has become as common as common sense was before
pi_36113194
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:29 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wat was er ongemotiveerd aan zijn invalbeurt tegen Inter bijvoorbeeld? Zorgde tenminste voor wat dreiging. Verder heeft hij na de winterstop van de grote trainer Danny zelden minuten mogen maken hoor...
Kom jij wel eens in een stadion? Misschien dat het van achter de tv heel wat lijkt, maar het enige wat hij doet als hij de bal niet heeft, is een beetje rondsloffen. Neem bijvoorbeeld een Rosenberg, die als hij de bal verspeeld er wel achteraan gaat. En dat vind ongemotiveerd. Als Ajacied moet je laten zien dat je trots bent dat je het mooiste shirt ter wereld mag dragen. Maar die indruk wekt hij bij mij absoluut niet.

En het lijkt me logisch dat Babel bijna geen speelminuten meer krijgt. Rosenberg en Huntelaar spelen uitstekend voorin.
pi_36113343
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:28 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik vind dat echt een onzinnig kletsverhaal over een gebrek aan motivatie hoor. Speelt totaal niet. Babel doet altijd zijn best.
Dat wel, daar heb ik het niet echt over. Maar hij ontwikkelt zich niet goed en dat is het het punt van zorg. Ik vind het logisch dat hij in deze doen niet in aanmerking komt voor de basiself. Ze moeten hem uitlenen en hem ervaring op laten doen.
That's all folks!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:44:08 #209
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36113449
quote:
Trabelsi haakt af, Galásek is terug

Ajax-verdediger Hatem Trabelsi heeft vrijdag de training na een half uur afgebroken. Hij heeft last van een kuitblessure, die hij tegen Inter Milan heeft opgelopen. Trabelsi's meespelen tegen FC Groningen a. s. zondag is hoogst onzeker.

Terug van weggeweest zijn er vrijdag twee: Tomas Galásek en Nicolai Mitea. De eerste was enkele weken uit roulatie vanwege een dijbeenblessure. Mitea is op de weg terug van een langdurige kwaal aan zijn rechterknie.

Verder is jeugdinternational Vurnon Anita aan de groep toegevoegd.
Waarom geen talentvolle verdedigers? We lijken Brazilië wel.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36114022
speelt er niet iets bij de satellietclubs?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36114988
Vurnon We spelen wel met een raar team zondag zeg
pi_36115482
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat wel, daar heb ik het niet echt over. Maar hij ontwikkelt zich niet goed en dat is het het punt van zorg. Ik vind het logisch dat hij in deze doen niet in aanmerking komt voor de basiself. Ze moeten hem uitlenen en hem ervaring op laten doen.
Dat wilde Van Geel niet, want er waren zat clubs die interesse toonden. Ze gaan hem gewoon verkopen en dan zitten ze over twee jaar met de handen in het haar dat ze hem hebben laten gaan...
www.thuisuiteten.nl
pi_36115732
quote:

[..]

Veel liever Babel weg dan 4-4-2 gaan spelen hoor
pi_36115779
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:56 schreef keijz het volgende:

[..]

Veel liever Babel weg dan 4-4-2 gaan spelen hoor
Snap ik niet. Je hebt geen vleugelspitsen, nog steeds niet, en zowel Rosenberg als Huntelaar als Babel rendeert beter in 4-4-2.
www.thuisuiteten.nl
pi_36115795
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Radegast het volgende:
Okee, Urby dus ook geblesseerd en Juanfran geschorst voor zondag.

Stekelenburg;
Trabelsi Boakye, Maduro, Vermaelen, Lindenbergh;
Pienaar, Boukhari, Sarpong;
Rosales, Huntelaar, Rosenberg.

Zoiets dan maar?
Update.
pi_36115836
Vervang in die opstelling Lindenbergh maar door Schilder, Radegast. En Sarpong centraal, Nourdin op links.
www.thuisuiteten.nl
pi_36115906
Stekelenburg
Timisela, Maduro, Schilder, Vermaelen
Pienaar, lindenbergh, boukari
Rosales, Huntelaar, Rosenebrg
pi_36115955
Géén Lindenbergh aub. Of gaan we voor een puntje naar Groningen?

En Vermaelen zou ik niet uit het centrum halen hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_36115991
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:57 schreef methodmich het volgende:

[..]

Snap ik niet. Je hebt geen vleugelspitsen, nog steeds niet, en zowel Rosenberg als Huntelaar als Babel rendeert beter in 4-4-2.
Rosenberg voetbalt al weken zeer sterk als linksbuiten en Huntelaar is een typische 4-3-3 spits. Dat geeft hij zelf ook aan.
pi_36116029
Even over Babel, ik vind ook dat we hem maar moeten verkopen. Ajax blijft 4-3-3 spelen, dus heb je aan Huntelaar en Rosenberg genoeg. Charisteas eventueel verkopen (hij wil blijven, da's ook prima - breekijzer) en als je voor Babel een mooie prijs kunt krijgen (hij is gewild) waarom niet?
Op de bank heeft niemand wat aan hem.
pi_36116050
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:03 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Rosenberg voetbalt al weken zeer sterk als linksbuiten en Huntelaar is een typische 4-3-3 spits. Dat geeft hij zelf ook aan.
Rosenberg doet het okee, maar is geen echte vleugelspits. De vraag is ook in hoeverre de geringe tegenstand van de laatste weken invloed had op de resultaten. Dat gaat in Groningen blijken. Een nederlaag daar houdt in dat je feitelijk geen bal bent opgeschoten de laatste weken.
www.thuisuiteten.nl
pi_36116107
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:02 schreef methodmich het volgende:
Géén Lindenbergh aub. Of gaan we voor een puntje naar Groningen?

En Vermaelen zou ik niet uit het centrum halen hoor.
Ik heb hem hoor:

Stekelenburg;
Timisela, Boakye, Vermaelen;
Maduro, Pienaar, Sarpong, Boukhari;

pi_36116118
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Rosenberg doet het okee, maar is geen echte vleugelspits. De vraag is ook in hoeverre de geringe tegenstand van de laatste weken invloed had op de resultaten. Dat gaat in Groningen blijken. Een nederlaag daar houdt in dat je feitelijk geen bal bent opgeschoten de laatste weken.
Dat heeft toch echt niet met de voorhoede te maken. Die staat gewoon goed op het moment. Maar achterin hebben we nogal wat problemen nu. Geen Trabelsi, Heitinga, Gryga, Emanuelsson. Dat is niet misselijk wat je daar allemaal mist. Maar we zullen zien wat het wordt zondag.
pi_36116172
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:06 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik heb hem hoor:

Stekelenburg;
Timisela, Boakye, Vermaelen;
Maduro, Pienaar, Sarpong, Boukhari;

Nou, geen Boakye man. Dat is echt een vrij matige voetballer hoor.

Doe maar:

Stekelenburg

Timisela - Maduro - Vermaelen - Schilder

Anita - Sarpong - Boukhari

Pienaar - Huntelaar - Rosenberg
www.thuisuiteten.nl
pi_36116219
Goede optie, Anita! Kan Vertonghen niet op linksachter?
pi_36116267
Ik zou Rydell Poepon in de spits zetten, ware het niet dat Klaas in vorm is.

John Goossens moet ook maar eens gaan debuteren.
www.thuisuiteten.nl
pi_36116780
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:11 schreef methodmich het volgende:
Ik zou Rydell Poepon in de spits zetten, ware het niet dat Klaas in vorm is.

John Goossens moet ook maar eens gaan debuteren.
dat laatste wel...
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:27:11 #228
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_36116831
De ene naar de andere verdediger haakt af
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:45:50 #229
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_36117514
Logo in toilet

Het is vast die gast van man bijt hond !!!!
Jawel, je keek.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:46:48 #230
144213 Adidah
Het was wraak
pi_36117550
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:45 schreef jna het volgende:
Logo in toilet

Het is vast die gast van man bijt hond !!!!
Ik vind het wel humor .
pi_36118261
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:46 schreef Adidah het volgende:

[..]

Ik vind het wel humor .
Ik vind het té kansloos voor woorden. Als je écht een hekel aan Ajax hebt, dan lijkt het me dat je dat logo dan ook absoluut niet in je huis wilt hebben. Maar goed, dat moet hij zelf weten.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:11:07 #232
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_36118378
Het is meer om z'n collega's te pesten denk ik.

Als ik hem was zou ik het wel voor de play-offs doen, daarna zijn de zaken omgedraaid
Jawel, je keek.
pi_36118570
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:07 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Ik vind het té kansloos voor woorden. Als je écht een hekel aan Ajax hebt, dan lijkt het me dat je dat logo dan ook absoluut niet in je huis wilt hebben. Maar goed, dat moet hij zelf weten.
Ik zit niet bij de harde kern ofzo. Het is inderdaad meer om de collega's te pesten, maar ook al mijn vrienden en vriendinnen die regelmatig naar Ajax gaan.
pi_36118631
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, geen Boakye man. Dat is echt een vrij matige voetballer hoor.

Doe maar:

Anita - Sarpong - Boukhari

Tegen wie wil je met dit middenveld gaan spelen?
pi_36119245
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:16 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ik zit niet bij de harde kern ofzo. Het is inderdaad meer om de collega's te pesten, maar ook al mijn vrienden en vriendinnen die regelmatig naar Ajax gaan.
Harde kern?

Maar ik zou het dan niet bij je thuis doen, maar gewoon op je werk. Dan is het idd wel grappig
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:40:36 #236
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_36119344
Oei, als vermealen nu ook nog af zou vallen zou de ramp compleet zijn.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_36119435
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Harde kern?

Niet lachen

Misschien wordt het toch iets voor op me werk dan maar
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:43:03 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36119436
Met de medische staf van Ajax ben ik elke weer weer verrast als ze 11 man op kunnen stellen. Wat een zooitje onkundige prutsers moeten dat zijn met ELK FUCKING SEIZOEN weer zoveel geblesseerden...

Ik snap niet dat ze daar niet eens vraagtekens bij zetten in de directie...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36119437
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:40 schreef stefmans het volgende:
Oei, als vermealen nu ook nog af zou vallen zou de ramp compleet zijn.
Wel gaaf... gewoon tegen groningen de A1 opstellen
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:45:32 #240
125053 stefmans
pi_36119544
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Wel gaaf... gewoon tegen groningen de A1 opstellen
en dan op je flikker krijgen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_36119639
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:45 schreef stefmans het volgende:

[..]

en dan op je flikker krijgen.
Het zou nog leuker zijn als je er ook daadwerkelijk mee wint te winnen
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:51:39 #242
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_36119749
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Met de medische staf van Ajax ben ik elke weer weer verrast als ze 11 man op kunnen stellen. Wat een zooitje onkundige prutsers moeten dat zijn met ELK FUCKING SEIZOEN weer zoveel geblesseerden...

Ik snap niet dat ze daar niet eens vraagtekens bij zetten in de directie...
Dat gewijs naar de medische staf altijd, ik snap dat niet helemaal.
Kan iemand mij vertellen wat de invloed van de medische staf is op een speler voordat hij geblesseerd raakt?
Life is what you make it.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:53:47 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36119820
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat gewijs naar de medische staf altijd, ik snap dat niet helemaal.
Kan iemand mij vertellen wat de invloed van de medische staf is op een speler voordat hij geblesseerd raakt?
Niets hoor .

Alleen de analyse van zijn gesteldheid, zijn dieet, zijn zwakke plekken vaststellen en daar op inspelen. Trainingsadviezen etc etc....

En als een speler geblesseerd IS dan duurt het bij Ajax altijd 2 keer zolang lijkt het wel. OK dit is GEEN objectieve mening, maar het is wel erg opvallend.....

Wel eens van Milan Lab gehoord??? Google is your friend...
Get woke, go broke!
pi_36119869
quote:
Onder het motto "voorkomen is beter dan genezen" heeft voetbalclub AC Milan sinds 2001 een totale aanpak wat betreft de medische begeleiding van de spelers. In het Milan Lab, de medische kliniek en het wetenschappelijk instituut van AC Milan worden spelers eens in de twee weken getest. Niet alleen lichamelijk, maar ook de psyche en de voeding komen aan bod.

In de Volkskrant vertelt projectleider van Milan Lab, Tognaccini: "We beschouwen het lichaam van de speler als een geheel van subsystemen. Met een totale, voor elke speler verschillende begeleiding, bereiken we een excellent niveau voor alle atleten". Dat deze aanpak succes heeft, blijkt uit het feit dat het aantal blessures met negentig procent is gedaald. Wanneer er in een enkel geval medicijnen nodig zijn, gaat de voorkeur in eerste instantie uit naar een homeopathisch geneesmiddel.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:58:43 #245
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36119970
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Dat ja. Ik heb een documentaire gezien dat spelers vrijwel NOOIT meer geblesseerd raken op trainingen etc. natuurlijk doe je niets tegen een doodschop in een wedstrijd, maar verder.....

Behoorlijk verschil met die prutsers bij Ajax die al diverse verkeerde inschattingen hebben gemaakt, oa met vd Vaart en "die spits met een hartafwijking" die nu bij PSV lekker meebalt...

Get woke, go broke!
pi_36120007
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat ja. Ik heb een documentaire gezien dat spelers vrijwel NOOIT meer geblesseerd raken op trainingen etc. natuurlijk doe je niets tegen een doodschop in een wedstrijd, maar verder.....

Behoorlijk verschil met die prutsers bij Ajax die al diverse verkeerde inschattingen hebben gemaakt, oa met vd Vaart en "die spits met een hartafwijking" die nu bij PSV lekker meebalt...

Jij had liever Kone dan Huntelaar gehad?

pi_36120050
quote:

[..]

Zoiets is in nederland nooit te doen, te weinig geld voor. Waar ik wel voor zou zijn is een tweewekelijkse checkup voor alle spelers in NL.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:01:25 #248
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36120058
Ik wou al zeggen, ik vind het niet erg dat ze die fout bij Kone hebben gemaakt

mischien heeft hij wel aids
Houd van een lijntje.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:02:01 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36120079
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Jij had liever Kone dan Huntelaar gehad?

nee, NU niet nee...... Maar AJAX wou hem hebben, en die idioten hebben gezegd dat hij niet fit was... hij zou zo DOOD kunnen vallen......

het gaat me niet om de speler in kwestie, maar het bewijs van onkunde van die gasten...
Get woke, go broke!
pi_36120098
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wou al zeggen, ik vind het niet erg dat ze die fout bij Kone hebben gemaakt

mischien heeft hij wel aids
Misschien lijdt hij wel aan kanker...
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:03:58 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36120135
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Zoiets is in nederland nooit te doen, te weinig geld voor. Waar ik wel voor zou zijn is een tweewekelijkse checkup voor alle spelers in NL.
Misschien niet, maar ik heb het idee dat er echt iets moet gebeuren hoor. De lijst blessures is gewoon idioot.
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:04:46 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36120168
quote:
Dat deze aanpak succes heeft, blijkt uit het feit dat het aantal blessures met negentig procent is gedaald
Mwah, best een redelijk resultaat lijkt me .
Get woke, go broke!
pi_36120297
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Misschien niet, maar ik heb het idee dat er echt iets moet gebeuren hoor. De lijst blessures is gewoon idioot.
vauit de KNVB uit misschien?
pi_36120324
Waarom is Trabelsi er niet bij dan? Dat heb ik even gemist...
I like my sugar with coffee and cream!
Beastie Boys - Intergalactic
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:09:42 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36120354
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

vauit de KNVB uit misschien?
Het lijkt me de verantwoordelijkheid van de werkgever. Ajax is niet meer of minder dan gewoon een "baas' en die moet zorgen voor het welzijn van zijn werkgever zolang dat betrekking heeft op de werkzaamheden van het personeel lijkt me?

Ajax maakt toch gebruik van het AMC? Misschien eens tijd om naar de VU te verhuizen...
Get woke, go broke!
pi_36120402
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef Fral het volgende:
Waarom is Trabelsi er niet bij dan? Dat heb ik even gemist...
Vandaag op de training geblesseerd geraakt. Zijn meespelen is hoogst twijfelachtig...
pi_36120785
Inzetbaarheid Trabelsi zeer twijfelachtig

De Amsterdamse zender AT5 meldt dat Hatem Trabelsi de training vrijdag voortijdig heeft moeten afbreken wegens een kuitblessure die hij opliep in het duel tegen Inter. Zijn inzetbaarheid zondag zou zeer twijfelachtig zijn.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:28:18 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36120876
Ach joh, wie heeft die Trabelsi nou nog nodig? Een club van het allure als Ajax heeft toch een dusdanig brede selectie dat dat makkelijk op te vangen is???
Get woke, go broke!
pi_36121699
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Ach joh, wie heeft die Trabelsi nou nog nodig? Een club van het allure als Ajax heeft toch een dusdanig brede selectie dat dat makkelijk op te vangen is???
Je bent weer lekker cynisch maar een van de beste rechtsbacks van de wereld wil je altijd laten spelen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:55:46 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36121719
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:55 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Je bent weer lekker cynisch maar een van de beste rechtsbacks van de wereld wil je altijd laten spelen.
Goh? .

Moeten ze hem eens heel houden..
Get woke, go broke!
pi_36121967
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Moeten ze hem eens heel houden..

Ze? Wie zijn ze? Wie heeft dit Trabelsi aangedaan? Ontslááááán!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:32:29 #262
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_36124301
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 08:46 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik vind alleen je stelling: "leren doe je maar in het tweede", zo een ontzettende onzin.
Juist door in het eerste te spelen leer je ontzettend veel, het niveau is vele malen hoger.
Vermealen is een prima verdediger, die misschien een of twee keer een fout heeft gemaakt.
Ook Alex en Ooijer maken fouten, ook Cocu krijgt onnodig rood, ook van Bommel laat weleens zijn man lopen, zelfs Johan Cruijff stond in zijn beste jaren weleens op de verkeerde plek.
Vermealen is nog zo jong dat hij daar echt wel makkelijk van leert.
Die jongen gaat groeien en echt ontzettend goed worden.
Dat stukje over van Bommel vind ik echt nergens op slaan. Heel Nederland zeurt dat v. Bommel zijn man weleens laat lopen. Das gewoon Bassie na-papegaaien. ELKE speler laat zijn man weleens lopen, of zie jij tijdens een wedstrijd altijd 11 koppeltjes synchroon over het veld bewegen???
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:35:12 #263
125053 stefmans
pi_36124355
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:32 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

Dat stukje over van Bommel vind ik echt nergens op slaan. Heel Nederland zeurt dat v. Bommel zijn man weleens laat lopen. Das gewoon Bassie na-papegaaien. ELKE speler laat zijn man weleens lopen, of zie jij tijdens een wedstrijd altijd 11 koppeltjes synchroon over het veld bewegen???
Maar van Bommel had net de pech dat er en goal uitviel denk ik dus daar word je dan op afgerekent.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:36:00 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36124377
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:03 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ze? Wie zijn ze? Wie heeft dit Trabelsi aangedaan? Ontslááááán!
mwah, ok dit was als gevolg van een blessure in de wedstrijd met Inter.

maar mijn don quichote kruistocht tegen de medische staf gaat voort .
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:38:24 #265
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36124428
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

mwah, ok dit was als gevolg van een blessure in de wedstrijd met Inter.

maar mijn don quichote kruistocht tegen de medische staf gaat voort .
En tegen de halve selectie.. Technische staf.. etc.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:38:56 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36124441
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:38 schreef Jajong het volgende:

[..]

En tegen de halve selectie.. Technische staf.. etc.
Nee, alleen Rosales .
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:39:50 #267
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36124468
Sure
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:40:22 #268
125053 stefmans
pi_36124481
Ik snap het Rosales bashe niet, hij doet goed zijn best en hij speelt steeds beter de laatste weken. Tot er een nieuwe vleugelspeler is moeten we het met hem doen steun hem dan ook en beetje want hij kan wel zeker voetballen.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:40:55 #269
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36124493
quote:

Ik weet alleen niet welke kosten ze bij Milan moeten maken om dit te realiseren. Het zou me nietverbazen als dit speciale Milan Lab een project is wat de transferprijs van Klaas Jan op jaarbasis nadert. Dat kan je jezelf gewoon niet veroorloven. Dat er veel verbetert moet worden om blessures te voorkomen is natuurlijk overduidelijk.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:42:39 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36124530
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:40 schreef twi het volgende:

[..]

Ik weet alleen niet welke kosten ze bij Milan moeten maken om dit te realiseren. Het zou me nietverbazen als dit speciale Milan Lab een project is wat de transferprijs van Klaas Jan op jaarbasis nadert. Dat kan je jezelf gewoon niet veroorloven. Dat er veel verbetert moet worden om blessures te voorkomen is natuurlijk overduidelijk.
Nee, dit is niet haalbaar voor Ajax denk ik. Maar idd, zo kan het toch niet langer? Zeker niet als er dus BEWEZEN iets tegen te doen is.
Get woke, go broke!
pi_36124567
quote:
'Adriaanse belangrijke kandidaat om Blind op te volgen'
In het Ajax Journaal op RTV Noord-Holland wordt gemeld dat Co Adriaanse een belangrijke kandidaat is om Danny Blind op te volgen komend seizoen. Van Geel zou geinformeerd hebben bij de huidige coach van Porto. Ze baseren zich onder andere op berichtgeving in de Portugese media. De Portugese krant Record berichtte over de interesse.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_36124613
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:44 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Let it be, let it be!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_36124617
weet niet hoe betrouwbaar de portugese media is...
AFC Ajax
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:50:49 #274
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36124713
Persoonlijk zou Co de grootste ramp zijn. Ik mag 'm niet, de supporters mogen 'm niet, maar als van Gaal niet komt blijft hij het beste haalbare alternatief. De kritiek op Blind begint weer weg te ebben, maar ondanks m'n persoonlijke antipathie tegen Co is hij wel een betere trainer dan Blind. Of hij een betere coach is, dat weet ik niet.
pi_36124724
Eerlijk gezegd zou het me niet verbazen eigenlijk... Gerucht gaat al langer de ronde. En waar ook is, is vuur.
pi_36124787
En waarschijnlijk Schilder in de basis en Vermaelen linksback zondag.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:55:39 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36124813
Ik sta ook nog gemengd tov Co. Hij kan het wel denk ik, maar hij is idd totaal niet populair. En dat zal hij pas worden als het echt heel goed gaat opeens...
Get woke, go broke!
pi_36124886
Adriaanse kan het wel, maar Adriaanse is een eikel.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:59:41 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36124901
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:59 schreef jimjim1983 het volgende:
Adriaanse kan het wel, maar Adriaanse is een eikel.
Blind ook .
Get woke, go broke!
pi_36125017
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Blind ook .
ik geloof niet dat Blind het kan.
pi_36125219
Hmz co
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:12:49 #282
82589 S-Two
barba macacu
pi_36125239
Frankie zou toch komen?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:15:53 #283
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_36125322
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:12 schreef S-Two het volgende:
Frankie zou toch komen?
Die doet alle perscommunicatie, duidelijk niet Co zijn sterkste punt.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:16:56 #284
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36125354
Als ik zou moeten kiezen tussen een coach die het niet erg goed kan, maar aardig is, of eentje die een lul is maar het wel goed kan, kies ik voor de laatste.

Ideaal zou natuurlijk zijn eentje die het allebei kan, Ten Cate of Jol. Ten Cate zou toch ook weer eens op eigen benen moeten willen staan? Voordat een of andere kutclub als PSV ermee aan de haal gaat...
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:18:31 #285
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36125404
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:12 schreef S-Two het volgende:
Frankie zou toch komen?
Frank is ook geen geweldige trainer, vermoed ik. Gewoon iemand die goed boven de groep kan staan, maar toch prima op kan schieten met de spelers. Erg belangrijk in een groep, maar vrij ongebruikelijk om zo'n rol te hebben wanneer je hoofdtrainer bent.
pi_36125458
Zo voorspelbaar hé, haal Van Geel binnen en je weet dat Adriaanse even later zal volgen.
pi_36125491
Frank Rijkaard is leuk als uithangbord, maar laten we niet vergeten dat hij de ENIGE hoofdcoach in ruim honderd jaar is die het voor elkaar heeft gekregen om Sparta te laten degraderen...
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:26:37 #288
108558 Messenga
pi_36125601
Wat te doen met Blind dan?
pi_36125629
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:26 schreef Messenga het volgende:
Terugsturen naar hoofd opleidingen (samen met Vd Brom ofzo) of iets in de jeugd laten doen.
pi_36125669
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef Radegast het volgende:
Frank Rijkaard is leuk als uithangbord, maar laten we niet vergeten dat hij de ENIGE hoofdcoach in ruim honderd jaar is die het voor elkaar heeft gekregen om Sparta te laten degraderen...
mja, dat was met bijna iedere andere trainer denk ik ook wel gebeurt.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:29:48 #291
82589 S-Two
barba macacu
pi_36125680
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:26 schreef Messenga het volgende:
Ik vind het ook een beetje raar als ze hem nou aan het eind van het seizoen dan zouden ontslaan. Ideaal zou zijn om hem weer hoofd opleidingen te maken en Van den Brom weg te doen. Maar goed, we zullen het wel zien .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_36125834
Als we de play-offs en de Gatorade cup winnen dan blijft ie wel denk ik.
pi_36125846
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef Radegast het volgende:
Volgens mij was zelfs Mourinho of Capello met die spelersgroep gedegradeerd toentertijd.
pi_36125863
Zondag trouwens Anita misschien in de basis, want Lindenbergh naar linksback.
pi_36126373
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:36 schreef Jasza het volgende:
Zondag trouwens Anita misschien in de basis, want Lindenbergh naar linksback.
Of Vermaelen links en Schilder in de basis.
pi_36126570
Laat Vermaelen maar lekker op z'n vertrouwde positie spelen, en laat die Anita maar debuteren dan.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:09:05 #297
108558 Messenga
pi_36126855
Hans westerhof is ook weer vrij.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:31:23 #298
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36127518
Degraderen met Sparta kon toen, maar zijn we allemaal de halve finale van Euro 2000 vergeten?

Nee hoor Frenkie mag lekker in Barcelona blijven. Goede peoplesmanager, dat wel.
Houd van een lijntje.
pi_36127531
haha ja rijkaard schuld dat die pingels mis gingen zeker?
AFC Ajax
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:35:08 #300
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36127617
Het moge duidelijk zijn dat je zn wissels bent vergeten
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')