Ach, Cissé gaat ook verkocht worden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Scoorde ook tegen PSV. Conclusie is dat hij toen wel degelijk prima speelde, maar gaandeweg het seizoen dus een minder geďnspireerde indruk is gaan maken. Daar kan je Danny Blind een groot verwijt maken.
Babel zal voor een team moeten gaan spelen waar ze 4-4-2 spelen en spelers wel eens het vertrouwen willen geven. Dan zal je zien dat hij in potentie de beste aanvaller is die Ajax momenteel onder contract heeft staan. Volgens goed gebruik bij Ajax worden die altijd verkocht en helaas lijkt Martin van Geel daar gewoon in mee te gaan. Had meer van die man verwacht op dat gebied.
Toen speelde hij inderdaad prima. Dat zal ik ook niet ontkennen. Maar wat ik niet snap, waarom moet je Danny Blind verwijten dat Babel niet meer gemotiveerd is? Het hoort een eer te zijn om voor Ajax te spelen. Alleen daarom hoor je al het vuur uit je sloffen te lopen. Maar blijkbaar vind meneer Babel het geen eer om voor de mooiste club ter wereld te spelen. Ook goed, maar sodemieter dan maar op.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Scoorde ook tegen PSV. Conclusie is dat hij toen wel degelijk prima speelde, maar gaandeweg het seizoen dus een minder geďnspireerde indruk is gaan maken. Daar kan je Danny Blind een groot verwijt maken.
Babel zal voor een team moeten gaan spelen waar ze 4-4-2 spelen en spelers wel eens het vertrouwen willen geven. Dan zal je zien dat hij in potentie de beste aanvaller is die Ajax momenteel onder contract heeft staan. Volgens goed gebruik bij Ajax worden die altijd verkocht en helaas lijkt Martin van Geel daar gewoon in mee te gaan. Had meer van die man verwacht op dat gebied.
Inderdaad. En als hij dan mag invallen, maakt hij een ongemotiveerde indruk. Het lijkt me dat je dan juist moet proberen je te bewijzen tegenover je trainer. Maar dat doet hij niet. Integendeel zelfs. Hij bevestigt telkens weer het gelijk van Danny Blind.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt de situatie met name ook Babel zelf verwijten, hij toont niet echt aan ballen te hebben en te weten waar het om draait. Dat Blind hem geen kans gegeven heeft vind ik niet meer dan logisch. Voor het centrum van de aanval zijn er betere opties.
Ik vind dat echt een onzinnig kletsverhaal over een gebrek aan motivatie hoor. Speelt totaal niet. Babel doet altijd zijn best.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt de situatie met name ook Babel zelf verwijten, hij toont niet echt aan ballen te hebben en te weten waar het om draait. Dat Blind hem geen kans gegeven heeft vind ik niet meer dan logisch. Voor het centrum van de aanval zijn er betere opties.
Wat was er ongemotiveerd aan zijn invalbeurt tegen Inter bijvoorbeeld? Zorgde tenminste voor wat dreiging. Verder heeft hij na de winterstop van de grote trainer Danny zelden minuten mogen maken hoor...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:25 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Inderdaad. En als hij dan mag invallen, maakt hij een ongemotiveerde indruk. Het lijkt me dat je dan juist moet proberen je te bewijzen tegenover je trainer. Maar dat doet hij niet. Integendeel zelfs. Hij bevestigt telkens weer het gelijk van Danny Blind.
Kom jij wel eens in een stadion? Misschien dat het van achter de tv heel wat lijkt, maar het enige wat hij doet als hij de bal niet heeft, is een beetje rondsloffen. Neem bijvoorbeeld een Rosenberg, die als hij de bal verspeeld er wel achteraan gaat. En dat vind ongemotiveerd. Als Ajacied moet je laten zien dat je trots bent dat je het mooiste shirt ter wereld mag dragen. Maar die indruk wekt hij bij mij absoluut niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat was er ongemotiveerd aan zijn invalbeurt tegen Inter bijvoorbeeld? Zorgde tenminste voor wat dreiging. Verder heeft hij na de winterstop van de grote trainer Danny zelden minuten mogen maken hoor...
Dat wel, daar heb ik het niet echt over. Maar hij ontwikkelt zich niet goed en dat is het het punt van zorg. Ik vind het logisch dat hij in deze doen niet in aanmerking komt voor de basiself. Ze moeten hem uitlenen en hem ervaring op laten doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een onzinnig kletsverhaal over een gebrek aan motivatie hoor. Speelt totaal niet. Babel doet altijd zijn best.
Waarom geen talentvolle verdedigers? We lijken Brazilië wel.quote:Trabelsi haakt af, Galásek is terug
Ajax-verdediger Hatem Trabelsi heeft vrijdag de training na een half uur afgebroken. Hij heeft last van een kuitblessure, die hij tegen Inter Milan heeft opgelopen. Trabelsi's meespelen tegen FC Groningen a. s. zondag is hoogst onzeker.
Terug van weggeweest zijn er vrijdag twee: Tomas Galásek en Nicolai Mitea. De eerste was enkele weken uit roulatie vanwege een dijbeenblessure. Mitea is op de weg terug van een langdurige kwaal aan zijn rechterknie.
Verder is jeugdinternational Vurnon Anita aan de groep toegevoegd.
Dat wilde Van Geel niet, want er waren zat clubs die interesse toonden. Ze gaan hem gewoon verkopen en dan zitten ze over twee jaar met de handen in het haar dat ze hem hebben laten gaan...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wel, daar heb ik het niet echt over. Maar hij ontwikkelt zich niet goed en dat is het het punt van zorg. Ik vind het logisch dat hij in deze doen niet in aanmerking komt voor de basiself. Ze moeten hem uitlenen en hem ervaring op laten doen.
Veel liever Babel weg dan 4-4-2 gaan spelen hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Snap ik niet. Je hebt geen vleugelspitsen, nog steeds niet, en zowel Rosenberg als Huntelaar als Babel rendeert beter in 4-4-2.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:56 schreef keijz het volgende:
[..]
Veel liever Babel weg dan 4-4-2 gaan spelen hoor
Update.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Radegast het volgende:
Okee, Urby dus ook geblesseerd en Juanfran geschorst voor zondag.
Stekelenburg;
Trabelsi Boakye, Maduro, Vermaelen, Lindenbergh;
Pienaar, Boukhari, Sarpong;
Rosales, Huntelaar, Rosenberg.
Zoiets dan maar?
Rosenberg voetbalt al weken zeer sterk als linksbuiten en Huntelaar is een typische 4-3-3 spits. Dat geeft hij zelf ook aan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Snap ik niet. Je hebt geen vleugelspitsen, nog steeds niet, en zowel Rosenberg als Huntelaar als Babel rendeert beter in 4-4-2.
Rosenberg doet het okee, maar is geen echte vleugelspits. De vraag is ook in hoeverre de geringe tegenstand van de laatste weken invloed had op de resultaten. Dat gaat in Groningen blijken. Een nederlaag daar houdt in dat je feitelijk geen bal bent opgeschoten de laatste weken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Rosenberg voetbalt al weken zeer sterk als linksbuiten en Huntelaar is een typische 4-3-3 spits. Dat geeft hij zelf ook aan.
Ik heb hem hoor:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:02 schreef methodmich het volgende:
Géén Lindenbergh aub. Of gaan we voor een puntje naar Groningen?
En Vermaelen zou ik niet uit het centrum halen hoor.
Dat heeft toch echt niet met de voorhoede te maken. Die staat gewoon goed op het moment. Maar achterin hebben we nogal wat problemen nu. Geen Trabelsi, Heitinga, Gryga, Emanuelsson. Dat is niet misselijk wat je daar allemaal mist. Maar we zullen zien wat het wordt zondag.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rosenberg doet het okee, maar is geen echte vleugelspits. De vraag is ook in hoeverre de geringe tegenstand van de laatste weken invloed had op de resultaten. Dat gaat in Groningen blijken. Een nederlaag daar houdt in dat je feitelijk geen bal bent opgeschoten de laatste weken.
Nou, geen Boakye man. Dat is echt een vrij matige voetballer hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb hem hoor:
Stekelenburg;
Timisela, Boakye, Vermaelen;
Maduro, Pienaar, Sarpong, Boukhari;
Rosales, Huntelaar, Rosenberg.
![]()
dat laatste wel...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:11 schreef methodmich het volgende:
Ik zou Rydell Poepon in de spits zetten, ware het niet dat Klaas in vorm is.
John Goossens moet ook maar eens gaan debuteren.
Ik vind het wel humorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:45 schreef jna het volgende:
Logo in toilet
Het is vast die gast van man bijt hond !!!!
Ik vind het té kansloos voor woorden. Als je écht een hekel aan Ajax hebt, dan lijkt het me dat je dat logo dan ook absoluut niet in je huis wilt hebben. Maar goed, dat moet hij zelf weten.quote:
Ik zit niet bij de harde kern ofzo. Het is inderdaad meer om de collega's te pesten, maar ook al mijn vrienden en vriendinnen die regelmatig naar Ajax gaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vind het té kansloos voor woorden. Als je écht een hekel aan Ajax hebt, dan lijkt het me dat je dat logo dan ook absoluut niet in je huis wilt hebben. Maar goed, dat moet hij zelf weten.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, geen Boakye man. Dat is echt een vrij matige voetballer hoor.
Doe maar:
Anita - Sarpong - Boukhari
Harde kern?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik zit niet bij de harde kern ofzo. Het is inderdaad meer om de collega's te pesten, maar ook al mijn vrienden en vriendinnen die regelmatig naar Ajax gaan.
Wel gaaf... gewoon tegen groningen de A1 opstellenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:40 schreef stefmans het volgende:
Oei, als vermealen nu ook nog af zou vallen zou de ramp compleet zijn.![]()
en dan op je flikker krijgen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wel gaaf... gewoon tegen groningen de A1 opstellen![]()
Dat gewijs naar de medische staf altijd, ik snap dat niet helemaal.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Met de medische staf van Ajax ben ik elke weer weer verrast als ze 11 man op kunnen stellen. Wat een zooitje onkundige prutsers moeten dat zijn met ELK FUCKING SEIZOEN weer zoveel geblesseerden...
Ik snap niet dat ze daar niet eens vraagtekens bij zetten in de directie...
Niets hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat gewijs naar de medische staf altijd, ik snap dat niet helemaal.
Kan iemand mij vertellen wat de invloed van de medische staf is op een speler voordat hij geblesseerd raakt?
quote:Onder het motto "voorkomen is beter dan genezen" heeft voetbalclub AC Milan sinds 2001 een totale aanpak wat betreft de medische begeleiding van de spelers. In het Milan Lab, de medische kliniek en het wetenschappelijk instituut van AC Milan worden spelers eens in de twee weken getest. Niet alleen lichamelijk, maar ook de psyche en de voeding komen aan bod.
In de Volkskrant vertelt projectleider van Milan Lab, Tognaccini: "We beschouwen het lichaam van de speler als een geheel van subsystemen. Met een totale, voor elke speler verschillende begeleiding, bereiken we een excellent niveau voor alle atleten". Dat deze aanpak succes heeft, blijkt uit het feit dat het aantal blessures met negentig procent is gedaald. Wanneer er in een enkel geval medicijnen nodig zijn, gaat de voorkeur in eerste instantie uit naar een homeopathisch geneesmiddel.
Dat ja. Ik heb een documentaire gezien dat spelers vrijwel NOOIT meer geblesseerd raken op trainingen etc. natuurlijk doe je niets tegen een doodschop in een wedstrijd, maar verder.....quote:
Jij had liever Kone dan Huntelaar gehad?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ja. Ik heb een documentaire gezien dat spelers vrijwel NOOIT meer geblesseerd raken op trainingen etc. natuurlijk doe je niets tegen een doodschop in een wedstrijd, maar verder.....
Behoorlijk verschil met die prutsers bij Ajax die al diverse verkeerde inschattingen hebben gemaakt, oa met vd Vaart en "die spits met een hartafwijking" die nu bij PSV lekker meebalt...
Zoiets is in nederland nooit te doen, te weinig geld voor. Waar ik wel voor zou zijn is een tweewekelijkse checkup voor alle spelers in NL.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ja. Ik heb een documentaire gezien dat spelers vrijwel NOOIT meer geblesseerd raken op trainingen etc. natuurlijk doe je niets tegen een doodschop in een wedstrijd, maar verder.....
Behoorlijk verschil met die prutsers bij Ajax die al diverse verkeerde inschattingen hebben gemaakt, oa met vd Vaart en "die spits met een hartafwijking" die nu bij PSV lekker meebalt...
nee, NU niet nee...... Maar AJAX wou hem hebben, en die idioten hebben gezegd dat hij niet fit was... hij zou zo DOOD kunnen vallen......quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij had liever Kone dan Huntelaar gehad?![]()
Misschien lijdt hij wel aan kanker...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wou al zeggen, ik vind het niet erg dat ze die fout bij Kone hebben gemaakt
mischien heeft hij wel aids
Misschien niet, maar ik heb het idee dat er echt iets moet gebeuren hoor. De lijst blessures is gewoon idioot.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zoiets is in nederland nooit te doen, te weinig geld voor. Waar ik wel voor zou zijn is een tweewekelijkse checkup voor alle spelers in NL.
Mwah, best een redelijk resultaat lijkt mequote:Dat deze aanpak succes heeft, blijkt uit het feit dat het aantal blessures met negentig procent is gedaald
vauit de KNVB uit misschien?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik heb het idee dat er echt iets moet gebeuren hoor. De lijst blessures is gewoon idioot.
Het lijkt me de verantwoordelijkheid van de werkgever. Ajax is niet meer of minder dan gewoon een "baas' en die moet zorgen voor het welzijn van zijn werkgever zolang dat betrekking heeft op de werkzaamheden van het personeel lijkt me?quote:
Vandaag op de training geblesseerd geraakt. Zijn meespelen is hoogst twijfelachtig...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef Fral het volgende:
Waarom is Trabelsi er niet bij dan? Dat heb ik even gemist...
Je bent weer lekker cynisch maar een van de beste rechtsbacks van de wereld wil je altijd laten spelen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Ach joh, wie heeft die Trabelsi nou nog nodig? Een club van het allure als Ajax heeft toch een dusdanig brede selectie dat dat makkelijk op te vangen is???
Goh?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je bent weer lekker cynisch maar een van de beste rechtsbacks van de wereld wil je altijd laten spelen.
Dat stukje over van Bommel vind ik echt nergens op slaan. Heel Nederland zeurt dat v. Bommel zijn man weleens laat lopen. Das gewoon Bassie na-papegaaien. ELKE speler laat zijn man weleens lopen, of zie jij tijdens een wedstrijd altijd 11 koppeltjes synchroon over het veld bewegen???quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:46 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind alleen je stelling: "leren doe je maar in het tweede", zo een ontzettende onzin.
Juist door in het eerste te spelen leer je ontzettend veel, het niveau is vele malen hoger.
Vermealen is een prima verdediger, die misschien een of twee keer een fout heeft gemaakt.
Ook Alex en Ooijer maken fouten, ook Cocu krijgt onnodig rood, ook van Bommel laat weleens zijn man lopen, zelfs Johan Cruijff stond in zijn beste jaren weleens op de verkeerde plek.
Vermealen is nog zo jong dat hij daar echt wel makkelijk van leert.
Die jongen gaat groeien en echt ontzettend goed worden.
Maar van Bommel had net de pech dat er en goal uitviel denk ik dus daar word je dan op afgerekent.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:32 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Dat stukje over van Bommel vind ik echt nergens op slaan. Heel Nederland zeurt dat v. Bommel zijn man weleens laat lopen. Das gewoon Bassie na-papegaaien. ELKE speler laat zijn man weleens lopen, of zie jij tijdens een wedstrijd altijd 11 koppeltjes synchroon over het veld bewegen???
mwah, ok dit was als gevolg van een blessure in de wedstrijd met Inter.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Ze? Wie zijn ze? Wie heeft dit Trabelsi aangedaan? Ontslááááán!![]()
En tegen de halve selectie.. Technische staf.. etc.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, ok dit was als gevolg van een blessure in de wedstrijd met Inter.
maar mijn don quichote kruistocht tegen de medische staf gaat voort.
Nee, alleen Rosalesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
En tegen de halve selectie.. Technische staf.. etc.
Ik weet alleen niet welke kosten ze bij Milan moeten maken om dit te realiseren. Het zou me nietverbazen als dit speciale Milan Lab een project is wat de transferprijs van Klaas Jan op jaarbasis nadert. Dat kan je jezelf gewoon niet veroorloven. Dat er veel verbetert moet worden om blessures te voorkomen is natuurlijk overduidelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dit is niet haalbaar voor Ajax denk ik. Maar idd, zo kan het toch niet langer? Zeker niet als er dus BEWEZEN iets tegen te doen is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet welke kosten ze bij Milan moeten maken om dit te realiseren. Het zou me nietverbazen als dit speciale Milan Lab een project is wat de transferprijs van Klaas Jan op jaarbasis nadert. Dat kan je jezelf gewoon niet veroorloven. Dat er veel verbetert moet worden om blessures te voorkomen is natuurlijk overduidelijk.
quote:'Adriaanse belangrijke kandidaat om Blind op te volgen'
In het Ajax Journaal op RTV Noord-Holland wordt gemeld dat Co Adriaanse een belangrijke kandidaat is om Danny Blind op te volgen komend seizoen. Van Geel zou geinformeerd hebben bij de huidige coach van Porto. Ze baseren zich onder andere op berichtgeving in de Portugese media. De Portugese krant Record berichtte over de interesse.
quote:
Blind ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:59 schreef jimjim1983 het volgende:
Adriaanse kan het wel, maar Adriaanse is een eikel.
Frank is ook geen geweldige trainer, vermoed ik. Gewoon iemand die goed boven de groep kan staan, maar toch prima op kan schieten met de spelers. Erg belangrijk in een groep, maar vrij ongebruikelijk om zo'n rol te hebben wanneer je hoofdtrainer bent.quote:
Terugsturen naar hoofd opleidingen (samen met Vd Brom ofzo) of iets in de jeugd laten doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:26 schreef Messenga het volgende:
Wat te doen met Blind dan?
mja, dat was met bijna iedere andere trainer denk ik ook wel gebeurt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef Radegast het volgende:
Frank Rijkaard is leuk als uithangbord, maar laten we niet vergeten dat hij de ENIGE hoofdcoach in ruim honderd jaar is die het voor elkaar heeft gekregen om Sparta te laten degraderen...
Ik vind het ook een beetje raar als ze hem nou aan het eind van het seizoen dan zouden ontslaan. Ideaal zou zijn om hem weer hoofd opleidingen te maken en Van den Brom weg te doen. Maar goed, we zullen het wel zienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:26 schreef Messenga het volgende:
Wat te doen met Blind dan?
Volgens mij was zelfs Mourinho of Capello met die spelersgroep gedegradeerd toentertijd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef Radegast het volgende:
Frank Rijkaard is leuk als uithangbord, maar laten we niet vergeten dat hij de ENIGE hoofdcoach in ruim honderd jaar is die het voor elkaar heeft gekregen om Sparta te laten degraderen...
Of Vermaelen links en Schilder in de basis.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:36 schreef Jasza het volgende:
Zondag trouwens Anita misschien in de basis, want Lindenbergh naar linksback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |