Ach, Cissé gaat ook verkocht worden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Scoorde ook tegen PSV. Conclusie is dat hij toen wel degelijk prima speelde, maar gaandeweg het seizoen dus een minder geďnspireerde indruk is gaan maken. Daar kan je Danny Blind een groot verwijt maken.
Babel zal voor een team moeten gaan spelen waar ze 4-4-2 spelen en spelers wel eens het vertrouwen willen geven. Dan zal je zien dat hij in potentie de beste aanvaller is die Ajax momenteel onder contract heeft staan. Volgens goed gebruik bij Ajax worden die altijd verkocht en helaas lijkt Martin van Geel daar gewoon in mee te gaan. Had meer van die man verwacht op dat gebied.
Toen speelde hij inderdaad prima. Dat zal ik ook niet ontkennen. Maar wat ik niet snap, waarom moet je Danny Blind verwijten dat Babel niet meer gemotiveerd is? Het hoort een eer te zijn om voor Ajax te spelen. Alleen daarom hoor je al het vuur uit je sloffen te lopen. Maar blijkbaar vind meneer Babel het geen eer om voor de mooiste club ter wereld te spelen. Ook goed, maar sodemieter dan maar op.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Scoorde ook tegen PSV. Conclusie is dat hij toen wel degelijk prima speelde, maar gaandeweg het seizoen dus een minder geďnspireerde indruk is gaan maken. Daar kan je Danny Blind een groot verwijt maken.
Babel zal voor een team moeten gaan spelen waar ze 4-4-2 spelen en spelers wel eens het vertrouwen willen geven. Dan zal je zien dat hij in potentie de beste aanvaller is die Ajax momenteel onder contract heeft staan. Volgens goed gebruik bij Ajax worden die altijd verkocht en helaas lijkt Martin van Geel daar gewoon in mee te gaan. Had meer van die man verwacht op dat gebied.
Inderdaad. En als hij dan mag invallen, maakt hij een ongemotiveerde indruk. Het lijkt me dat je dan juist moet proberen je te bewijzen tegenover je trainer. Maar dat doet hij niet. Integendeel zelfs. Hij bevestigt telkens weer het gelijk van Danny Blind.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt de situatie met name ook Babel zelf verwijten, hij toont niet echt aan ballen te hebben en te weten waar het om draait. Dat Blind hem geen kans gegeven heeft vind ik niet meer dan logisch. Voor het centrum van de aanval zijn er betere opties.
Ik vind dat echt een onzinnig kletsverhaal over een gebrek aan motivatie hoor. Speelt totaal niet. Babel doet altijd zijn best.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt de situatie met name ook Babel zelf verwijten, hij toont niet echt aan ballen te hebben en te weten waar het om draait. Dat Blind hem geen kans gegeven heeft vind ik niet meer dan logisch. Voor het centrum van de aanval zijn er betere opties.
Wat was er ongemotiveerd aan zijn invalbeurt tegen Inter bijvoorbeeld? Zorgde tenminste voor wat dreiging. Verder heeft hij na de winterstop van de grote trainer Danny zelden minuten mogen maken hoor...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:25 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Inderdaad. En als hij dan mag invallen, maakt hij een ongemotiveerde indruk. Het lijkt me dat je dan juist moet proberen je te bewijzen tegenover je trainer. Maar dat doet hij niet. Integendeel zelfs. Hij bevestigt telkens weer het gelijk van Danny Blind.
Kom jij wel eens in een stadion? Misschien dat het van achter de tv heel wat lijkt, maar het enige wat hij doet als hij de bal niet heeft, is een beetje rondsloffen. Neem bijvoorbeeld een Rosenberg, die als hij de bal verspeeld er wel achteraan gaat. En dat vind ongemotiveerd. Als Ajacied moet je laten zien dat je trots bent dat je het mooiste shirt ter wereld mag dragen. Maar die indruk wekt hij bij mij absoluut niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat was er ongemotiveerd aan zijn invalbeurt tegen Inter bijvoorbeeld? Zorgde tenminste voor wat dreiging. Verder heeft hij na de winterstop van de grote trainer Danny zelden minuten mogen maken hoor...
Dat wel, daar heb ik het niet echt over. Maar hij ontwikkelt zich niet goed en dat is het het punt van zorg. Ik vind het logisch dat hij in deze doen niet in aanmerking komt voor de basiself. Ze moeten hem uitlenen en hem ervaring op laten doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een onzinnig kletsverhaal over een gebrek aan motivatie hoor. Speelt totaal niet. Babel doet altijd zijn best.
Waarom geen talentvolle verdedigers? We lijken Brazilië wel.quote:Trabelsi haakt af, Galásek is terug
Ajax-verdediger Hatem Trabelsi heeft vrijdag de training na een half uur afgebroken. Hij heeft last van een kuitblessure, die hij tegen Inter Milan heeft opgelopen. Trabelsi's meespelen tegen FC Groningen a. s. zondag is hoogst onzeker.
Terug van weggeweest zijn er vrijdag twee: Tomas Galásek en Nicolai Mitea. De eerste was enkele weken uit roulatie vanwege een dijbeenblessure. Mitea is op de weg terug van een langdurige kwaal aan zijn rechterknie.
Verder is jeugdinternational Vurnon Anita aan de groep toegevoegd.
Dat wilde Van Geel niet, want er waren zat clubs die interesse toonden. Ze gaan hem gewoon verkopen en dan zitten ze over twee jaar met de handen in het haar dat ze hem hebben laten gaan...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wel, daar heb ik het niet echt over. Maar hij ontwikkelt zich niet goed en dat is het het punt van zorg. Ik vind het logisch dat hij in deze doen niet in aanmerking komt voor de basiself. Ze moeten hem uitlenen en hem ervaring op laten doen.
Veel liever Babel weg dan 4-4-2 gaan spelen hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Snap ik niet. Je hebt geen vleugelspitsen, nog steeds niet, en zowel Rosenberg als Huntelaar als Babel rendeert beter in 4-4-2.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:56 schreef keijz het volgende:
[..]
Veel liever Babel weg dan 4-4-2 gaan spelen hoor
Update.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Radegast het volgende:
Okee, Urby dus ook geblesseerd en Juanfran geschorst voor zondag.
Stekelenburg;
Trabelsi Boakye, Maduro, Vermaelen, Lindenbergh;
Pienaar, Boukhari, Sarpong;
Rosales, Huntelaar, Rosenberg.
Zoiets dan maar?
Rosenberg voetbalt al weken zeer sterk als linksbuiten en Huntelaar is een typische 4-3-3 spits. Dat geeft hij zelf ook aan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Snap ik niet. Je hebt geen vleugelspitsen, nog steeds niet, en zowel Rosenberg als Huntelaar als Babel rendeert beter in 4-4-2.
Rosenberg doet het okee, maar is geen echte vleugelspits. De vraag is ook in hoeverre de geringe tegenstand van de laatste weken invloed had op de resultaten. Dat gaat in Groningen blijken. Een nederlaag daar houdt in dat je feitelijk geen bal bent opgeschoten de laatste weken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Rosenberg voetbalt al weken zeer sterk als linksbuiten en Huntelaar is een typische 4-3-3 spits. Dat geeft hij zelf ook aan.
Ik heb hem hoor:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:02 schreef methodmich het volgende:
Géén Lindenbergh aub. Of gaan we voor een puntje naar Groningen?
En Vermaelen zou ik niet uit het centrum halen hoor.
Dat heeft toch echt niet met de voorhoede te maken. Die staat gewoon goed op het moment. Maar achterin hebben we nogal wat problemen nu. Geen Trabelsi, Heitinga, Gryga, Emanuelsson. Dat is niet misselijk wat je daar allemaal mist. Maar we zullen zien wat het wordt zondag.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rosenberg doet het okee, maar is geen echte vleugelspits. De vraag is ook in hoeverre de geringe tegenstand van de laatste weken invloed had op de resultaten. Dat gaat in Groningen blijken. Een nederlaag daar houdt in dat je feitelijk geen bal bent opgeschoten de laatste weken.
Nou, geen Boakye man. Dat is echt een vrij matige voetballer hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb hem hoor:
Stekelenburg;
Timisela, Boakye, Vermaelen;
Maduro, Pienaar, Sarpong, Boukhari;
Rosales, Huntelaar, Rosenberg.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |