abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36119639
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:45 schreef stefmans het volgende:

[..]

en dan op je flikker krijgen.
Het zou nog leuker zijn als je er ook daadwerkelijk mee wint te winnen
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:51:39 #242
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_36119749
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Met de medische staf van Ajax ben ik elke weer weer verrast als ze 11 man op kunnen stellen. Wat een zooitje onkundige prutsers moeten dat zijn met ELK FUCKING SEIZOEN weer zoveel geblesseerden...

Ik snap niet dat ze daar niet eens vraagtekens bij zetten in de directie...
Dat gewijs naar de medische staf altijd, ik snap dat niet helemaal.
Kan iemand mij vertellen wat de invloed van de medische staf is op een speler voordat hij geblesseerd raakt?
Life is what you make it.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:53:47 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36119820
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat gewijs naar de medische staf altijd, ik snap dat niet helemaal.
Kan iemand mij vertellen wat de invloed van de medische staf is op een speler voordat hij geblesseerd raakt?
Niets hoor .

Alleen de analyse van zijn gesteldheid, zijn dieet, zijn zwakke plekken vaststellen en daar op inspelen. Trainingsadviezen etc etc....

En als een speler geblesseerd IS dan duurt het bij Ajax altijd 2 keer zolang lijkt het wel. OK dit is GEEN objectieve mening, maar het is wel erg opvallend.....

Wel eens van Milan Lab gehoord??? Google is your friend...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36119869
quote:
Onder het motto "voorkomen is beter dan genezen" heeft voetbalclub AC Milan sinds 2001 een totale aanpak wat betreft de medische begeleiding van de spelers. In het Milan Lab, de medische kliniek en het wetenschappelijk instituut van AC Milan worden spelers eens in de twee weken getest. Niet alleen lichamelijk, maar ook de psyche en de voeding komen aan bod.

In de Volkskrant vertelt projectleider van Milan Lab, Tognaccini: "We beschouwen het lichaam van de speler als een geheel van subsystemen. Met een totale, voor elke speler verschillende begeleiding, bereiken we een excellent niveau voor alle atleten". Dat deze aanpak succes heeft, blijkt uit het feit dat het aantal blessures met negentig procent is gedaald. Wanneer er in een enkel geval medicijnen nodig zijn, gaat de voorkeur in eerste instantie uit naar een homeopathisch geneesmiddel.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:58:43 #245
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36119970
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Dat ja. Ik heb een documentaire gezien dat spelers vrijwel NOOIT meer geblesseerd raken op trainingen etc. natuurlijk doe je niets tegen een doodschop in een wedstrijd, maar verder.....

Behoorlijk verschil met die prutsers bij Ajax die al diverse verkeerde inschattingen hebben gemaakt, oa met vd Vaart en "die spits met een hartafwijking" die nu bij PSV lekker meebalt...

Get woke, go broke!
pi_36120007
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat ja. Ik heb een documentaire gezien dat spelers vrijwel NOOIT meer geblesseerd raken op trainingen etc. natuurlijk doe je niets tegen een doodschop in een wedstrijd, maar verder.....

Behoorlijk verschil met die prutsers bij Ajax die al diverse verkeerde inschattingen hebben gemaakt, oa met vd Vaart en "die spits met een hartafwijking" die nu bij PSV lekker meebalt...

Jij had liever Kone dan Huntelaar gehad?

pi_36120050
quote:

[..]

Zoiets is in nederland nooit te doen, te weinig geld voor. Waar ik wel voor zou zijn is een tweewekelijkse checkup voor alle spelers in NL.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:01:25 #248
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36120058
Ik wou al zeggen, ik vind het niet erg dat ze die fout bij Kone hebben gemaakt

mischien heeft hij wel aids
Houd van een lijntje.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:02:01 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36120079
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Jij had liever Kone dan Huntelaar gehad?

nee, NU niet nee...... Maar AJAX wou hem hebben, en die idioten hebben gezegd dat hij niet fit was... hij zou zo DOOD kunnen vallen......

het gaat me niet om de speler in kwestie, maar het bewijs van onkunde van die gasten...
Get woke, go broke!
pi_36120098
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wou al zeggen, ik vind het niet erg dat ze die fout bij Kone hebben gemaakt

mischien heeft hij wel aids
Misschien lijdt hij wel aan kanker...
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:03:58 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36120135
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Zoiets is in nederland nooit te doen, te weinig geld voor. Waar ik wel voor zou zijn is een tweewekelijkse checkup voor alle spelers in NL.
Misschien niet, maar ik heb het idee dat er echt iets moet gebeuren hoor. De lijst blessures is gewoon idioot.
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:04:46 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36120168
quote:
Dat deze aanpak succes heeft, blijkt uit het feit dat het aantal blessures met negentig procent is gedaald
Mwah, best een redelijk resultaat lijkt me .
Get woke, go broke!
pi_36120297
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Misschien niet, maar ik heb het idee dat er echt iets moet gebeuren hoor. De lijst blessures is gewoon idioot.
vauit de KNVB uit misschien?
pi_36120324
Waarom is Trabelsi er niet bij dan? Dat heb ik even gemist...
I like my sugar with coffee and cream!
Beastie Boys - Intergalactic
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:09:42 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36120354
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

vauit de KNVB uit misschien?
Het lijkt me de verantwoordelijkheid van de werkgever. Ajax is niet meer of minder dan gewoon een "baas' en die moet zorgen voor het welzijn van zijn werkgever zolang dat betrekking heeft op de werkzaamheden van het personeel lijkt me?

Ajax maakt toch gebruik van het AMC? Misschien eens tijd om naar de VU te verhuizen...
Get woke, go broke!
pi_36120402
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef Fral het volgende:
Waarom is Trabelsi er niet bij dan? Dat heb ik even gemist...
Vandaag op de training geblesseerd geraakt. Zijn meespelen is hoogst twijfelachtig...
pi_36120785
Inzetbaarheid Trabelsi zeer twijfelachtig

De Amsterdamse zender AT5 meldt dat Hatem Trabelsi de training vrijdag voortijdig heeft moeten afbreken wegens een kuitblessure die hij opliep in het duel tegen Inter. Zijn inzetbaarheid zondag zou zeer twijfelachtig zijn.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:28:18 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36120876
Ach joh, wie heeft die Trabelsi nou nog nodig? Een club van het allure als Ajax heeft toch een dusdanig brede selectie dat dat makkelijk op te vangen is???
Get woke, go broke!
pi_36121699
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Ach joh, wie heeft die Trabelsi nou nog nodig? Een club van het allure als Ajax heeft toch een dusdanig brede selectie dat dat makkelijk op te vangen is???
Je bent weer lekker cynisch maar een van de beste rechtsbacks van de wereld wil je altijd laten spelen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:55:46 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36121719
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:55 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Je bent weer lekker cynisch maar een van de beste rechtsbacks van de wereld wil je altijd laten spelen.
Goh? .

Moeten ze hem eens heel houden..
Get woke, go broke!
pi_36121967
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Moeten ze hem eens heel houden..

Ze? Wie zijn ze? Wie heeft dit Trabelsi aangedaan? Ontslááááán!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:32:29 #262
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_36124301
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 08:46 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik vind alleen je stelling: "leren doe je maar in het tweede", zo een ontzettende onzin.
Juist door in het eerste te spelen leer je ontzettend veel, het niveau is vele malen hoger.
Vermealen is een prima verdediger, die misschien een of twee keer een fout heeft gemaakt.
Ook Alex en Ooijer maken fouten, ook Cocu krijgt onnodig rood, ook van Bommel laat weleens zijn man lopen, zelfs Johan Cruijff stond in zijn beste jaren weleens op de verkeerde plek.
Vermealen is nog zo jong dat hij daar echt wel makkelijk van leert.
Die jongen gaat groeien en echt ontzettend goed worden.
Dat stukje over van Bommel vind ik echt nergens op slaan. Heel Nederland zeurt dat v. Bommel zijn man weleens laat lopen. Das gewoon Bassie na-papegaaien. ELKE speler laat zijn man weleens lopen, of zie jij tijdens een wedstrijd altijd 11 koppeltjes synchroon over het veld bewegen???
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:35:12 #263
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_36124355
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:32 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

Dat stukje over van Bommel vind ik echt nergens op slaan. Heel Nederland zeurt dat v. Bommel zijn man weleens laat lopen. Das gewoon Bassie na-papegaaien. ELKE speler laat zijn man weleens lopen, of zie jij tijdens een wedstrijd altijd 11 koppeltjes synchroon over het veld bewegen???
Maar van Bommel had net de pech dat er en goal uitviel denk ik dus daar word je dan op afgerekent.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:36:00 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36124377
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:03 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ze? Wie zijn ze? Wie heeft dit Trabelsi aangedaan? Ontslááááán!
mwah, ok dit was als gevolg van een blessure in de wedstrijd met Inter.

maar mijn don quichote kruistocht tegen de medische staf gaat voort .
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:38:24 #265
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36124428
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

mwah, ok dit was als gevolg van een blessure in de wedstrijd met Inter.

maar mijn don quichote kruistocht tegen de medische staf gaat voort .
En tegen de halve selectie.. Technische staf.. etc.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:38:56 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36124441
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:38 schreef Jajong het volgende:

[..]

En tegen de halve selectie.. Technische staf.. etc.
Nee, alleen Rosales .
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:39:50 #267
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36124468
Sure
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:40:22 #268
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_36124481
Ik snap het Rosales bashe niet, hij doet goed zijn best en hij speelt steeds beter de laatste weken. Tot er een nieuwe vleugelspeler is moeten we het met hem doen steun hem dan ook en beetje want hij kan wel zeker voetballen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:40:55 #269
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36124493
quote:

Ik weet alleen niet welke kosten ze bij Milan moeten maken om dit te realiseren. Het zou me nietverbazen als dit speciale Milan Lab een project is wat de transferprijs van Klaas Jan op jaarbasis nadert. Dat kan je jezelf gewoon niet veroorloven. Dat er veel verbetert moet worden om blessures te voorkomen is natuurlijk overduidelijk.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:42:39 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36124530
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:40 schreef twi het volgende:

[..]

Ik weet alleen niet welke kosten ze bij Milan moeten maken om dit te realiseren. Het zou me nietverbazen als dit speciale Milan Lab een project is wat de transferprijs van Klaas Jan op jaarbasis nadert. Dat kan je jezelf gewoon niet veroorloven. Dat er veel verbetert moet worden om blessures te voorkomen is natuurlijk overduidelijk.
Nee, dit is niet haalbaar voor Ajax denk ik. Maar idd, zo kan het toch niet langer? Zeker niet als er dus BEWEZEN iets tegen te doen is.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')