Denk ik ook niet. Hij laat Maduro staan in het centrum en zal Boayke of Tsimbela daarzetten denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:38 schreef J.P. het volgende:
Ik teken ervoor, maar denk niet dat Blind het doet.
Smerige pizza die Maternazi.quote:Snot van Materazzi op shirt van Rosenberg
Donderdag 16 maart, door SV, Amsterdam, 08.37u GMT+01.00, AD
Klaas Jan Huntelaar ging in het Algemeen Dagblad verder in op de fijne kneepjes van Inter Milan-verdediger Marco Materazzi. De beul van Milan zat weer vol met streken.
Zo tikte Materazzi in de spelerstunnel al op het hoofd van Huntelaar. 'Ik deed maar hetzelfde terug', zei Huntelaar, die niet wist hoe die moest reageren. 'Bijna liep het toen nog uit de hand'.
Maar de irritaties met Markus Rosenberg liepen hoog op. 'Al vrij snel snoot die Materazzi zijn neus op een dusdanige manier, dat het snot op het shirt van Rosenberg terecht kwam', zegt Huntelaar. Toen Rosenberg geen penalty kreeg voor een handsbal, zochten beide spelers elkaar op. Maar verder dan een licht handgemeen kwam het niet.
Nouja, proberen kan altijd denk ikquote:Cristian Chivu ligt er voorlopig weer uit
16/3/2006 10:03
Cristian Chivu kan de komende drie à vier weken niet spelen. De Roemeense verdediger van AS Roma heeft aan het UEFA Cupduel met Middlesbrough een knieblessure overgehouden.
Chivu moest zich in de 86ste minuut laten vervangen. De medische staf van Roma constateerde een verdraaide knie en verrekte kniebanden.
De blessure komt op een ongelukkig moment voor de ex-Ajacied. In de Serie A strijden de Giallorossi om een plek bij de eerste vier, met als beloning plaatsing voor de (voorronde) van de Champions League.
Bovendien weet de Catalaanse krant Sport te melden dat Barcelona hem graag wil inlijven. Chivu zou volgens een clausule in zijn contract acht miljoen euro kosten en zelf ook wel oren hebben naar een transfer.
Wellicht, ik niet overigens, valt na te zien in de RB-topics.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:00 schreef pfaf het volgende:
Ach held. Een beetje smerig mag wel, maar zo'n mongool hoef ik niet op het veld. In Nederland wordt Boazouan (ofzo) verketterd voor 1 kutovertreding, terwijl die idioot er elke wedstrijd zo één maakt.
Zal me ook niet verbazen dat veel hypocrieten die hem een held vinden hier toen riepen dat Rachid nooit meer zou mogen voetballen vanwege die schandalige charge...
ach ik moet de eerste italiaan nog tegenkomen die niet van intimidatie houd... Daarbij komt Bouazouan vergelijken met deze italiaanquote:
Zag hem op gegeven moment ook vol uithalen naar Huntelaar. Bal en spel was op dat moment heel ergens anders. Huntelaar liep uit zijn rug en hij gaf een swing met zijn arm. Ging hardstikke mis, maar hij zou maar raak zijn geweest. Dan gaat Huntelaar wel ko.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:00 schreef pfaf het volgende:
Ach held. Een beetje smerig mag wel, maar zo'n mongool hoef ik niet op het veld. In Nederland wordt Boazouan (ofzo) verketterd voor 1 kutovertreding, terwijl die idioot er elke wedstrijd zo één maakt.
Zal me ook niet verbazen dat veel hypocrieten die hem een held vinden hier toen riepen dat Rachid nooit meer zou mogen voetballen vanwege die schandalige charge...
Hoezo?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Daarbij komt Bouazouan vergelijken met deze italiaan![]()
Had gewoon rood moeten zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:26 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Zag hem op gegeven moment ook vol uithalen naar Huntelaar. Bal en spel was op dat moment heel ergens anders. Huntelaar liep uit zijn rug en hij gaf een swing met zijn arm. Ging hardstikke mis, maar hij zou maar raak zijn geweest. Dan gaat Huntelaar wel ko.
Een held? Ik vind het echt de grootste klootzak die er op de voetbalvelden rondloopt. Laat die mafkees maar lekker in Italië blijven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
Hadden we bij Ajax maar zo'n held als Marco Materazzi.![]()
Di Canio?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wellicht, ik niet overigens, valt na te zien in de RB-topics.
Marco Materazzi is gewoon een echte vechter, letterlijk en figuurlijk. In de Serie A lopen meer dan honder voetballers rond, die getalenteerder zijn dan hij, maar door zijn mentaliteit is Marco Materazzi toch heel ver gekomen. Er zijn maar weinig verdedigers waar zoveel angst voor is, komend weekend speet Internazionale thuis tegen Lazio en ik weet zeker dat Paolo Di Canio, Goran Pandev, Igli Tare en Tommaso Rocchi nu al opzien tegen de confrontaties met Marco Materazzi.
En als Klaas Jan door die tackle na 5 minuten afgelopen dinsdag z'n benen op 2 plaatsen gebroken had en een jaar niet meer zou kunnen voetballen? Is hij dan nog een held?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wellicht, ik niet overigens, valt na te zien in de RB-topics.
Marco Materazzi is gewoon een echte vechter, letterlijk en figuurlijk. In de Serie A lopen meer dan honder voetballers rond, die getalenteerder zijn dan hij, maar door zijn mentaliteit is Marco Materazzi toch heel ver gekomen. Er zijn maar weinig verdedigers waar zoveel angst voor is, komend weekend speet Internazionale thuis tegen Lazio en ik weet zeker dat Paolo Di Canio, Goran Pandev, Igli Tare en Tommaso Rocchi nu al opzien tegen de confrontaties met Marco Materazzi.
Oh ja, dat kwam hij tekort hè, in Eindhoven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Wordt ie hard van, KJ...
Wie zegt dat? Als KJ een wereldtopper à la Van Basten wil worden, leert ie het meest van wedstrijden tegen bikkelharde verdedigers als Materazzi. En denk maar niet dat KJ zich onbetuigd laat hoor (en terecht).quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oh ja, dat kwam hij tekort hè, in Eindhoven.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Als KJ een wereldtopper à la Van Basten wil worden, leert ie het meest van wedstrijden tegen bikkelharde verdedigers als Materazzi. En denk maar niet dat KJ zich onbetuigd laat hoor (en terecht).
Klopt. Ik heb Klaas ook uit zien delen. En je hebt inderdaad gelijk dat hij hier van leert. Van dit soort wedstrijden wordt hij alleen maar beter en sterker. Je ziet ook aan Klaas dat hij absoluut niet bang is. Materazzi maakte in de eerste minuten ook een overtreding op Markus en daarna zag je echt dat Markus bang was voor de Italiaanse verdedigers. Overigens was het schandalig dat Materazzi niet eens een kaart kreeg voor die overtreding.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Als KJ een wereldtopper à la Van Basten wil worden, leert ie het meest van wedstrijden tegen bikkelharde verdedigers als Materazzi. En denk maar niet dat KJ zich onbetuigd laat hoor (en terecht).
Die hoort helemaal niet meer te voetballen... en is er imho veelste licht vanaf gekomen. Ik heb materatti nog nooit zo'n overtreding zien maken..quote:
Hoewel er een paar minuten later op het rechterachterveld van Ajax ook een (weliswaar mindere) kaart had moeten worden gegeven. Het is me ontschoten wie het was, Trabelsi?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb Klaas ook uit zien delen. En je hebt inderdaad gelijk dat hij hier van leert. Van dit soort wedstrijden wordt hij alleen maar beter en sterker. Je ziet ook aan Klaas dat hij absoluut niet bang is. Materazzi maakte in de eerste minuten ook een overtreding op Markus en daarna zag je echt dat Markus bang was voor de Italiaanse verdedigers. Overigens was het schandalig dat Materazzi niet eens een kaart kreeg voor die overtreding.
Tsja dat weet je nu eenmaal. KJ heeft in 4 dagen tijd een keiharde verdediger tegen zich gehad die alleen maar naar de man kijkt (Materazzi) en eentje die zó verschrikkelijk sterk is, zowel fysiek als in de duels (Alex), dat hij in deze dagen meer leert dan in 4 weken training.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb Klaas ook uit zien delen. En je hebt inderdaad gelijk dat hij hier van leert. Van dit soort wedstrijden wordt hij alleen maar beter en sterker. Je ziet ook aan Klaas dat hij absoluut niet bang is. Materazzi maakte in de eerste minuten ook een overtreding op Markus en daarna zag je echt dat Markus bang was voor de Italiaanse verdedigers. Overigens was het schandalig dat Materazzi niet eens een kaart kreeg voor die overtreding.
Whahahaha!quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Die hoort helemaal niet meer te voetballen... en is er imho veelste licht vanaf gekomen. Ik heb materatti nog nooit zo'n overtreding zien maken..
quote:
Toch zeg je dat ik de vergelijking niet mag maken..?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]ik zeg toch dat ik Mat dat nog nooit heb zien doen...?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:01 schreef the_hunter het volgende:
Ik hoop trouwens dat die Juanfran nooit meer voor Ajax speelt. Het interesseert die gast echt geen fuck dat hij voor Ajax speelt. Ik wil spelers zien die trots zijn om Ajacied te zijn. Spelers als Huntelaar, Rosenberg en Sneijder. Het meest schrijnende was nog dat hij na de wedstrijd als een gek naar figo rende, omdat hij graag zijn shirtje wilde hebben. Zo hard als hij toen liep, heb ik hem de hele wedstrijd niet zien doen...
Het zijn voetballers die beiden smerige overtredingen maken of hebben gemaakt, waarvan 1 het doelbewust wedstrijd na wedstrijd doet. Wat is het verschil?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
@pfaf: Die twee zijn niet te vergelijken...
dat ik het materazzi nog niet heb zien doen en Bouazouan helaas wel... Maar dat komt dan misschien weer dat ik meer Nederlands dan Italiaans voetbal kijk...quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het zijn voetballers die beiden smerige overtredingen maken of hebben gemaakt, waarvan 1 het doelbewust wedstrijd na wedstrijd doet. Wat is het verschil?
Materazzi in een Ajax-shirt? Nooit.
Alsof hij naar Ajax wilt komen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Materazzi in een Ajax-shirt? Nooit.
Noemde gewoon de vier aanvallers op van Lazio, die komend weekend eventueel spelen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:28 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Di Canio?Denk niet dat hij er wakker van ligt. Is wel een ander type als Huntelaar. Laten we eerlijk zijn. KLaas Jan heeft nou niet het uiterlijk van een speler, waar je een beetje angstig van wordt.
Gelukkg maar dan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alsof hij naar Ajax wilt komen?![]()
Bankzitter Francesco Coco misschien, maar Marco Materazzi wordt zelfs met AC Milan in verband gebracht.
Al bracht hij een zak geld mee, dat zijn gewoon geen spelers voor Ajax. Ook een speler als Farfan, Kuijt .. Allemaal versterkingen voor Ajax, dat wel, maar zulke types zie ik liever niet in een Ajax shirt. Ik kijk ook voor mijn plezier naar Ajax, niet puur en alleen om het resultaat.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alsof hij naar Ajax wilt komen?![]()
Bankzitter Francesco Coco misschien, maar Marco Materazzi wordt zelfs met AC Milan in verband gebracht.
Ben ik het volledig mee eens. Bij elke valpartij van Figo direct naar hem toe rennen, hem omhoog helpen, of het wel goed ging met hem, aai over het bolletje geven. Maar voetballen? Ho maar. Wat een slechte wedstrijd speelde die man, vooral de eerste helft.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:01 schreef the_hunter het volgende:
Ik hoop trouwens dat die Juanfran nooit meer voor Ajax speelt. Het interesseert die gast echt geen fuck dat hij voor Ajax speelt. Ik wil spelers zien die trots zijn om Ajacied te zijn. Spelers als Huntelaar, Rosenberg en Sneijder. Het meest schrijnende was nog dat hij na de wedstrijd als een gek naar figo rende, omdat hij graag zijn shirtje wilde hebben. Zo hard als hij toen liep, heb ik hem de hele wedstrijd niet zien doen...
quote:Huntelaar betaalt Materazzi gewoon terug
16/3/2006 13:03
Klaas-Jan Huntelaar kreeg in Milaan geen voet aan de grond tegen Inter-beul Marco Materazzi, die als duidelijke winnaar het veld verliet. Toch schroomde de Ajax-spits niet zijn tegenstander na afloop met gelijke munt terug te betalen.
In het AD vertelde Huntelaar dat Materazzi in de spelerstunnel na afloop een paar zogenaamd vriendelijk bedoelde, maar net iets te harde tikkies op het achterhoofd van de Achterhoeker uitdeelde. 'Toen heb ik bij hem maar hetzelfde gedaan.'
Huntelaar zag meer intimidatie-acties van de international. 'Al vrij snel snoot die Materazzi op een dusdanige manier zijn neus, dat het snot op het shirt van Rosenberg terecht kwam. En hij gaf af en toe een tik als de scheidsrechter even niet keek.'
Toch heeft Huntelaar zich niet opgewonden over het gedrag zijn mandekkers. 'Ik heb me niet laten verleiden tot een reactie. Als aanvaller moet je je op het voetbal concentreren. Het hoort er gewoon bij op dit niveau.'
Als je hem niet benadert, dan weet je het zeker. Je moet af en toe een blauwtje durven te lopen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Jij met je Gravesen, die komt nooit
quote:"De manier waarop zo’n speler als Materazzi verdedigt, daar heb ik ook wel weer respect voor," aldus Thomas Vermaelen, die als 20-jarige een uitstekende wedstrijd speelde in het hart van de defensie. "Die jongen is zó enorm geconcentreerd, hij focust zich volledig op het voorkomen van doelpunten. Los van alle gekke dingen die hij uithaalt, vind ik dat ook wel weer iets hebben. Hij is de pure, geboren verdediger. Dat hij af en toe een bal de tribunes in rost, maakt niemand hier wat uit."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |