abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 maart 2006 @ 10:56:00 #201
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36048870
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:56 schreef Floripas het volgende:
Sigmilina!

Beter maken met kusje?
't Is al goed. Moet weg

Later!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 15 maart 2006 @ 11:00:15 #203
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36049518
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 01:33 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]

inspiratie
Is dit niet in dat park in Oslo?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 15 maart 2006 @ 11:28:08 #205
130955 Floripas
Blast from the past
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:17:21 #206
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36051233
mmm, ik ben nog aan het werk. Maar ik heb geen zin ik heb geen zinnn.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:25:17 #207
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36051514
Ik ben ook weer op het werk.

Straks cursus. Ongelofelijk saai. Innovatie in literatuurwetenschappen is hilarisch, daarbij vergeleken.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:27:20 #209
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36051519
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:25 schreef Floripas het volgende:
Ik ook niet.

Ik wil flaneren.
Ik wil skaten.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:28:07 #210
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36051542
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:27 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik wil skaten.
Ja!
Laatst was ik al wezen skaten. Ik ben me toch op mijn smoel gegaan!
pi_36051568
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:25 schreef Floripas het volgende:
Ik ook niet.

Ik wil flaneren.
Dat kan in dat Oslose park wel prima. Het was daar prima toeven in de zon.
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:30:33 #213
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36051623
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wie bestu?
't is een Turk!
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:32:08 #215
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36051655
Toen ik nog een klein Pasje was moest ik eens naar de commissie-kwartiermakers.
Ik dacht dat "Kwartiermakers" de achternaam van de voorzitter van de commissie was....
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:32:46 #216
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36051667
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

't is een Turk!
Ah, gezellig.

Leest-ie Hurriyet?
Heeft-ie in Koerdistan gediend?
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:33:51 #218
130955 Floripas
Blast from the past
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:37:29 #219
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36051792
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:28 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja!
Laatst was ik al wezen skaten. Ik ben me toch op mijn smoel gegaan!
Je moet ook wel eerst leren vallen, voordat je echt gaat skaten.

Zou ook voor politici moeten gelden, eerst wat verdiepen, voordat je met een ge-waterstofperoxideerd kapsel rare dingen blaat.
pi_36051856
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:32 schreef pberends het volgende:
Goeie aanbieding van Zeeman deze week:

Goedkope merkloze petten.
mensen met petjes .
pi_36051881
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:32 schreef pberends het volgende:
Goeie aanbieding van Zeeman deze week:

Goedkope merkloze petten.
Begin je kaal te worden?
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:40:58 #222
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36051890
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:37 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Hoe leer je dat dan?
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:42:04 #223
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36051925
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

mensen met petjes .
Mensen met gratis petjes .
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:43:14 #224
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36051961
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:37 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zou ook voor politici moeten gelden, eerst wat verdiepen, voordat je met een ge-waterstofperoxideerd kapsel rare dingen blaat.
Bijvoorbeeld:

- medewerker afdeling Verdragen bij de Ziekenfondsraad, van 1984 tot 1986
- wetstechnisch medewerker Sociale Verzekeringsraad, van 1986 tot 1988
- beleidsmedewerker sociale zaken en sociaal-economisch beleid en speech-schrijver
Tweede-Kamerfractie V.V.D., van 1990 tot augustus 1998
- lid gemeenteraad van Utrecht, van 1 oktober 1997 tot april 1998
- lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, van 25 augustus 1998 tot 23 mei 2002
- lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, vanaf 26 juli 2002

Of moet je ter verdieping minstens een jaar actief zijn op fok! voordat je mag blaten?
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:44:45 #226
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36051997
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld:

- beleidsmedewerker sociale zaken en sociaal-economisch beleid en speech-schrijver

Of moet je ter verdieping minstens een jaar actief zijn op fok! voordat je mag blaten?
Ja, en?
'I am not impressed.'
pi_36052029
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld:

Een leven lang ambtenaar dus? En die gaat ons lans uit het slop trekken?
pi_36052044
quote:
Istanbul University to hold alternative international conference on Ottoman Armenians
Istanbul University is set to hold an international conference on March 15-17 on the so-called Armenian genocide allegations and on Turkey-Armenia relations.
Istanbul University Rector Mesut Parlak said that the Armenian Diaspora is exerting pressure for the conference to be blocked. Parlak said five academics had rejected invitations to attend the conference.

The Armenian issue is expected to be dealt with comprehensively at the conference.

At the conference an attempt will be made to discuss the past, present and future of the Armenian problem in the light of new documents. In particular, judicial officials of countries who have recognized genocide, along with researchers and politicians, will be invited as participants.

The Istanbul University conference is to take place in a response to the Ottoman Armenian conference organized by Bilgi University, which occurred under protests following legal battles in late September.

Turkish History Foundation Chairman Yusuf Halacoglu, academics Justin McCarty, Hilmar Kaiser, Israel W. Charny, Turkish Armenians Kegam Karabetyan, Bogos Levon Zekian, Levon Panes Dabagyan are to attend the conference.

Ethnic Armenian journalist Hrant Dink, who was recently sentenced by a Turkish court on a charge of insulting Turkish dignity, is also expected to attend the conference.

The fate of the Armenians under the Ottoman Empire during WW1 and after is still a sensitive issue in Turkey. Armenians claim that 1.5 million Armenians living in the Ottoman Empire were killed as part of an intentional and systematic campaign of genocide during World War I.

Turkey denies the allegations claiming that 200,000 Armenians died during forced migrations due to cold weather and bad transportation conditions.

The official Turkish position states that nearly 1.5 million Armenian people living in eastern Anatolia were forced by the Ottoman authorities to emigrate to Syria in 1915 in order to quell the activities of the Armenian gangs and paramilitary forces which were raiding Turkish villages and killing civilians as well as targeting Turkish soldiers - in a campaign carried out in coordination with Russian troops during World War I who were invading eastern Anatolia.
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:48:10 #229
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36052163
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:44 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja, en?
'I am not impressed.'
Je kan het met hem oneens zijn, maar het is geen nitwit die zonder kennis van politiek bestuur komt blaten. Je zou het hem kunnen aanrekenen dat hij óndanks zijn jarenlange ervaring dingen vindt die jij dom vindt. Ik vind hem tekort schieten op punten waarop hij beter zou moeten weten gezien zijn ervaring: onderbouwing, financieel en rechtsgeldig etc.
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:52:23 #231
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36052246
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Je kan het met hem oneens zijn, maar het is geen nitwit die zonder kennis van politiek bestuur komt blaten. Je zou het hem kunnen aanrekenen dat hij óndanks zijn jarenlange ervaring dingen vindt die jij dom vindt.
O.a. Máár ik kan het natuurlijk ook wel eens mis hebben hoor, misschien is afschaffing van het europees verdrag voor de bescherming van de rechten van de mens misschien wel onwijs tof en leuk en goed voor de veiligheid. Kan.
quote:
Ik vind hem tekort schieten op punten waarop hij beter zou moeten weten gezien zijn ervaring: onderbouwing, financieel en rechtsgeldig etc.
Ook.
pi_36052307
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:48 schreef Floripas het volgende:
Je hebt mail
pi_36052468
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:52 schreef Yildiz het volgende:

[..]

O.a. Máár ik kan het natuurlijk ook wel eens mis hebben hoor, misschien is afschaffing van het europees verdrag voor de bescherming van de rechten van de mens misschien wel onwijs tof en leuk en goed voor de veiligheid. Kan.
Hoewel ik het met jou eens ben dat de kans me niet heel groot lijkt dat het werkelijk een verbetring is, denk ik dat Wilders er over nagedacht heeft.
quote:
[..]

Ook.
En Wilders kan misschien een rare vogel zijn. er zijn de afgelopen 10 jaar toch een heel aantal mensen geweest die hem als hoogste volksvertegenwoordiger in ons systeem hebben voorgedragen, hebben gesteund, met hem hebben samengewerkt etcera. Het is blijkbaar geen wandelende fruitkoek, al doet het kapsel het ergste vermoeden.
pi_36052484
Ik ben weg!
pi_36052706
quote:
Beroepsbevolking krimpt over vijf jaar
Van onze medewerker Frank Kalshoven

AMSTERDAM - Krimp van de bevolking leidt binnen enkele jaren tot krapte op de arbeidsmarkt. De werkloosheid onder allochtone jongeren verdwijnt zonder aanvullende maatregelen.

Dat schrijft Wim Derks van de Universiteit Maastricht in het rapport Structurele bevolkingsdaling, een urgente nieuwe invalshoek voor beleidsmakers. Het is gemaakt in opdracht van de Raad voor Verkeer en Waterstaat en de VROM-raad, adviescolleges van het kabinet. De Nederlandse bevolking gaat volgens Derks vanaf 2035 krimpen, maar in Limburg heeft de afname van de bevolking al in 2002 ingezet. Drenthe en Zeeland zullen snel volgen. In delen van de Randstad (Haarlem, Gooi- en Vechtstreek) zet de daling dit jaar in.

De omvang van de beroepsbevolking (tussen 15 en 64 jaar) bereikt zijn hoogtepunt binnen vijf jaar, en zal daarna alleen nog dalen. ‘Er komt structurele krapte op de arbeidsmarkt’, concludeert Derks. ‘Dat is een revolutionair gegeven.’

De krimp van de beroepsbevolking in Nederland als geheel is de komende twintig jaar 3 procent. In Limburg, dat demografisch voorloopt, is tot 2026 de daling van het aantal mensen dat voor de arbeidsmarkt beschikbaar is 17 procent. Drenthe, Zeeland, Friesland en Noord-Brabant moeten de komende jaren al rekening houden met krimp tussen de 7 en 12 procent.

De krimp van de (beroeps)bevolking heeft ingrijpende gevolgen. De daling van het aantal werkenden zal leiden tot een afname van de fileproblematiek. Grote investeringen in wegen kunnen daarom achterwege blijven. De behoefte aan bedrijventerreinen zal fors afnemen, aldus Derks.

Gevolg is dat dure investeringsprojecten volgens hem overbodig worden. ‘Geplande kostbare voorzieningen zullen gereed komen op het moment waarop de problemen er niet meer zijn.’ De schaarste aan inwoners en werknemers kan tot concurrentie tussen regio’s leiden.

De oorzaak van de krimp van de bevolking is de daling van de vruchtbaarheid. Voor een stabiele bevolking zijn per vrouw 2,1 kinderen nodig. De vruchtbaarheid ligt al dertig jaar rond de 1,7. Volgens Derks kan immigratie de bevolkingskrimp hooguit iets vertragen, maar niet compenseren.

Boeiend
pi_36052781
quote:
Krimp is blinde vlek bij politici en bestuurders
Van onze medewerker Frank Kalshoven

AMSTERDAM - De politiek van de groei moet worden omgebogen tot een politiek van de krimp, vindt wetenschapper Wim Derks. De dalende bevolkingsomvang, die in delen van Nederland al zichtbaar is, heeft grote consequenties voor economie en samenleving.

Demografische veranderingen hebben de neiging laat te worden opgemerkt door politiek en publiek. Nederland was al dertig jaar een immigratieland toen dat in de tweede helft van de jaren negentig officieel werd vastgesteld. De vergrijzing van de bevolking in de komende decennia is nieuws uit de jaren zeventig, maar het is pas de laatste jaren aanleiding tot heftig debat en politieke strijd. Nu is er dan, dankzij Wim Derks van de Universiteit Maastricht, de derde demografische revolutie: de krimp van de bevolking, om te beginnen de beroepsbevolking.

De consequenties van krimp zijn even ingrijpend als van immigratie en vergrijzing, alleen staat het krimpdebat nog in de kinderschoenen. In het rapport Structurele bevolkingsdaling, een urgente nieuwe invalshoek voor beleidsmakers dat Derks met twee adviseurs schreef, wordt dan ook vooral opgeroepen deze nieuwe uitdaging in alle facetten te onderzoeken.

[Advertentie]

Dat de bevolking krimpt, is niet alleen een feit, maar ook een trendbreuk. Oorlog en pandemieën daargelaten, is het in de geschiedenis niet eerder voorgekomen dat het aantal mensen structureel afneemt. Juist omdat bevolkingsgroei de ‘normale toestand’ is, valt het zwaar de krimp te begrijpen en de gevolgen te doorzien.

De oorzaak is prozaïsch: het aantal geboorten daalt. Kregen vrouwen in de jaren zeventig van de vorige eeuw nog gemiddeld vijf kinderen, nu is het kindertal gehalveerd en zal het verder dalen. De wereldbevolking zal, volgens prognoses van de Verenigde Naties, rond 2075 gaan krimpen. In de 20ste eeuw verviervoudigde ze. In Nederland schommelt de vruchtbaarheid al dertig jaar rond de 1,7, terwijl voor een constante omvang van de bevolking 2,1 kinderen per vrouw nodig zijn.

Een van de vorige demografische trends – de immigratie – heeft het zicht op de krimp in Nederland lange tijd vertroebeld. Sinds 1997 neemt de bevolking van Zuid-Limburg af, maar het ontsnapte aan de aandacht, net zoals het niet in brede kring werd opgemerkt dat sinds 2002 de hele provincie Limburg steeds minder mensen telt. De agglomeratie Haarlem is sinds 2002 aan het krimpen in inwonersaantal. Delfzijl, Zeeuws-Vlaanderen en de Gooi- en Vechtstreek krimpen eveneens.

Deze voorlopers krijgen binnen een paar jaar gezelschap van provincies zoals Drenthe en Zeeland en rond 2035 gaat de bevolking in Nederland als geheel afnemen.

De gevolgen van de krimp doen zich op korte termijn voelen. Het meest ingrijpend zijn de gevolgen voor de arbeidsmarkt. Want de potentiële beroepsbevolking, het aantal Nederlanders tussen de 15 en 64 jaar oud, krimpt veel eerder en sneller dan de bevolking als geheel. De krimp staat immers niet op zichzelf: de vergrijzing werkt ook door.

De demografische voorloper Limburg ziet de potentiële beroepsbevolking volgens Derks de komende twintig jaar met 17 procent afnemen. In Drenthe, Zeeland en Friesland is dat 10 procent van de beroepsbevolking. Nederland zal de beroepsbevolking in die periode met 3 procent zien krimpen.

Maar Nederland is helemaal niet gewend aan krimp. Tijdens de vorige conjuncturele opgang, in de jaren negentig van de vorige eeuw, werden een miljoen nieuwe banen gecreëerd op een totaal van zeven miljoen. Tegelijkertijd bleef het aantal mensen dat een uitkering ontving stabiel op vier miljoen. De nieuwe werknemers waren immigranten, huisvrouwen en schoolverlaters.

Volgens Derks is het onwaarschijnlijk dat Nederland dit patroon zal kunnen herhalen. De krapte op de arbeidsmarkt wordt structureel, schrijft hij. Als de huidige opleving van de economie doorzet, ontstaat er al snel zoveel arbeidsschaarste dat werkgevers ook zullen moeten putten uit de arbeidsreserves die nu onaangesproken blijven. Het is te verwachten, schrijft hij, ‘dat ook zonder specifieke beleidsmaatregelen de momenteel hoge werkloosheid onder allochtone jongeren verdwijnt door de combinatie van het aantrekken van de economie en het op korte termijn aanzienlijk krimpen van de potentiële beroepsbevolking’. Op de arbeidsmarkt verschuift de macht van de werkgever naar de werknemer.

De krimpende beroepsbevolking trekt een spoor van vernielingen in bestaande politieke plannen. Zonder een bepaalde hoeveelheid inwoners, schrijft Derks, ‘ontstaat er overcapaciteit aan reeds gerealiseerde of geplande voorzieningen – kantoren, bedrijventerreinen, scholen, energiecentrales, wegen, spoorwegen, et cetera’.

De bevolkingsdaling zou daarom aanleiding kunnen zijn tot een concurrentieslag om inwoners. Dat kan een Europese slag zijn; de Scandinavische landen waren sterk vertegenwoordigd op de emigratiebeurs die deze week werd gehouden. De strijd wordt ook in Nederland gestreden; ambitieuze plannen voor de Randstad impliceren toestroom van Nederlanders uit perifere provincies, die nu al met een dalende bevolking hebben te maken.

Dat bevolkingskrimp nog niet is doorgedrongen tot politieke agenda’s verklaart Derks uit het onvermogen op een nieuwe manier naar de wereld te kijken. ‘Sinds de industriële revoluties in de 19de eeuw is de politieke besluitvorming gericht op groei.’ Sturen op groei ‘zit in de genen van welhaast iedere wethouder, gedeputeerde of minister’. Ongeloof en afwijzing zijn het deel van de boodschapper van het opmerkelijke nieuws.

Omdat de bevolkingskrimp niet effectief kan worden bestreden – voor geboortepolitiek is geen maatschappelijk draagvlak, en extra immigratie biedt hooguit uitstel en geen afstel – zullen bestuurders hun handelen toch moeten aanpassen, meent Derks. De politiek van de groei moet worden omgebogen tot de politiek van de krimp
pi_36053037
de Bible Belt stel nu wel een beetje teleur, tov. de bewust kinderloze heidenen
pi_36053367
hier een artikel over de VS, maar meer over waarom er een tegenstelling in geboortencijfers tussen verschillende regio's is daar (eigenlijk geen nieuws, maar goed )
quote:
The liberal baby bust

By Phillip Longman
What's the difference between Seattle and Salt Lake City? There are many differences, of course, but here's one you might not know. In Seattle, there are nearly 45% more dogs than children. In Salt Lake City, there are nearly 19% more kids than dogs.

This curious fact might at first seem trivial, but it reflects a much broader and little-noticed demographic trend that has deep implications for the future of global culture and politics. It's not that people in a progressive city such as Seattle are so much fonder of dogs than are people in a conservative city such as Salt Lake City. It's that progressives are so much less likely to have children.
meer: http://www.usatoday.com/n(...)03-13-babybust_x.htm
pi_36053546
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:25 schreef zakjapannertje het volgende:
hier een artikel over de VS, maar meer over waarom er een tegenstelling in geboortencijfers tussen verschillende regio's is daar (eigenlijk geen nieuws, maar goed )
[..]

Het is bekend idd maar goed als er wat meer aandacht voor komt . Vond de gedachte over concurrentie om arbeidskrachten met Scandinavië ook wel aardig.
pi_36054065
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:59 schreef sigme het volgende:

Het is blijkbaar geen wandelende fruitkoek, al doet het kapsel het ergste vermoeden.
Een fruitkoek is ie zeker niet... wel een geest met misvattingen.
Zijn kapsel lijkt ijdelheid te zijn... is het een imitatie van het kapsel van Mozart.?
Oei wat ijdel is ie dan !!
Misschien heeft ie gewoon een hekel aan zijn oorspronkelijk zwarte haarkleur.?
Zo ken ik een vrouw met blond haar die steevast het haar zwart verft... niet om de grijze haartjes te bedekken, maar juist de blonde kleur.
pi_36054172
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:25 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]

Salt Lake City is toch de mormonenstad ?
Dat is de verklaring dus...
  woensdag 15 maart 2006 @ 13:46:53 #242
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36054282
Ik zat eens te denken hé. 10 miljoen mensen gingen jaren geleden de straat op om te demonstreren tegen die oorlog in Irak.

Had er toen níemand gedacht van 'kom, laat ik het rapport eens nakijken, of alles wel klopt' ?
pi_36054377
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef Yildiz het volgende:
Ik zat eens te denken hé. 10 miljoen mensen gingen jaren geleden de straat op om te demonstreren tegen die oorlog in Irak.

Had er toen níemand gedacht van 'kom, laat ik het rapport eens nakijken, of alles wel klopt' ?
Had er iemand belang bij dan? Balkie niet, die had een leuk koehandeltje gesloten om Japie een baantje te bezorgen in ruil voor Nederlandse steun aan de Irak oorlog.
pi_36054390
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is bekend idd maar goed als er wat meer aandacht voor komt . Vond de gedachte over concurrentie om arbeidskrachten met Scandinavië ook wel aardig.
straks misschien met de hele wereld
quote:
De wereldbevolking zal, volgens prognoses van de Verenigde Naties, rond 2075 gaan krimpen.
maar Nederland had in Europa al 1 vd. jongste bevolkingen, van geen wonder dat Zweden belangstelling toont, want veel aanbod hier dus, bovendien veel hoogopgeleiden potentieel beschikbaar
  woensdag 15 maart 2006 @ 13:49:53 #245
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36054404
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef Yildiz het volgende:

Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36054426
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Salt Lake City is toch de mormonenstad ?
Dat is de verklaring dus...
The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints= Mormonen
  woensdag 15 maart 2006 @ 13:54:22 #247
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36054575
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:49 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ja, ik bedoel, democratie, eerlijk, vrijheid, moral values enzo.
pi_36054624
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:54 schreef Yildiz het volgende:

Ja, ik bedoel, democratie, eerlijk, vrijheid, moral values enzo.
Jij verwart speeches met realiteit
pi_36054895
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

[afbeelding]

Boeiend
Binnen enkele jaren al; das vreemd... zal links wel dankbaar voor zijn .

Maar 10% valt best mee toch. Alleen de groei van het aantal ouderen is wel "ernstig".
pi_36055106
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Binnen enkele jaren al; das vreemd... zal links wel dankbaar voor zijn .

Maar 10% valt best mee toch. Alleen de groei van het aantal ouderen is wel "ernstig".
In Limburg neemt de bevolking al vanaf 2002 af. Het is zeker iets waar we op zullen moeten anticiperen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')