Oh ja die komt me ook wel bekend voor. Zeker weten dat hij niet een tijdje zijn landmass icon op die naam heeft gehad?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, hij had een andere usericon.
accelerator:
[afbeelding]
Landmass:
[afbeelding]
Nee, ik weet het allemaal niet zeker. Het is pure speculatie. Kennelijk weet wolfje aka Finder_elf_towns meer..quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ja die komt me ook wel bekend voor. Zeker weten dat hij niet een tijdje zijn landmass icon op die naam heeft gehad?
Eigenlijk niet meer dan zijn schrijfstijl.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, ik weet het allemaal niet zeker. Het is pure speculatie. Kennelijk weet wolfje aka Finder_elf_towns meer..
Als die geband zijn, kan het niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:41 schreef Floripas het volgende:
Waarom komt hij de Goddelijke Waarheid niet onder één van die klonen verkondigen?
Nu wel jaquote:
Maar McCarthy's ban is mooi korter nuquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:01 schreef NJ het volgende:
Ach. Ik draai zoveel potentiële juweeltjes de nek om.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:02 schreef NightH4wk het volgende:
[afbeelding]
De verkiezingsoverwinning is zelfs hier te merken.
Ja sorry, ik kon alleen die tomaat enzo vinden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Opgroeien jij.
En wel onmiddellijk.
De revolutie gaat ondergronds?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
De rode vlag hangt nu niet uit, hoor.
Die is allang ondergronds gegaan. Zo draagt Hans Laroes rood ondergoed en werd zijn opa betaald door Stalin.quote:
Net in de AH ook een zooi mensen met een donkerrode gloed achter de ogen. Gelukkig was de bliebmiep een goede poes.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die is allang ondergronds gegaan. Zo draagt Hans Laroes rood ondergoed en werd zijn opa betaald door Stalin.
Het is wel duidelijk wie hier issues heeftquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:33 schreef Lemmeb het volgende:
Echt dieptriest en een regelrechte schande voor FOK! dat dit walgelijke badinerende topic van de hand van een kerel die zich als wijf voordoet nog open is.
Die arme McCarthy heeft duidelijk issues, je kunt bijna niet dieper zinken dan daar op zo'n manier de draak mee te steken.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Accelerator is iemand anders.
Euhhh...quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:40 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wie hier issues heeft
Ik denk dat het 3 verschillende users zijn die dezelfde poststijl hebben, alledrie iets aardrijkskundigs in hun profiel hebben en alledrie wiskunde studeren maar er geen zak van kunnen. Een soort na-apers van elkaar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Naast Landmass is accalerator ook zijn clone; die was daarvoor weer. Naja, dat vermoed ik, maar het kan bijna niet missen.
Och, ben je tussen het notes sparen en snikkend naar de mods rennen ook even langs McCarthy's topic gekomen? Wellicht kun je hem zelf vragen of hij het erg vindt dat zijn straf met driekwart is verkort dankzij ons.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:33 schreef Lemmeb het volgende:
Echt dieptriest en een regelrechte schande voor FOK! dat dit walgelijke badinerende topic van de hand van een kerel die zich als wijf voordoet nog open is.
Die arme McCarthy heeft duidelijk issues, je kunt bijna niet dieper zinken dan daar op zo'n manier de draak mee te steken.
Het kan een tijdje duren voordat je antwoord krijgt hoor,quote:Op zondag 19 maart 2006 19:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Och, ben je tussen het notes sparen en snikkend naar de mods rennen ook even langs McCarthy's topic gekomen? Wellicht kun je hem zelf vragen of hij het erg vindt dat zijn straf met driekwart is verkort dankzij ons.
McCarthy heeft een onfeilbaar gevoel voor humor - terwijl jij de zuurtegraad hebt van het karbiesje van Halsema.
Goedver!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het kan een tijdje duren voordat je antwoord krijgt hoor,
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
Vandaagquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:36 schreef Floripas het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen mag hij terugkomen! Modjes, staan jullie al in de startblokken?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:47 schreef yvonne het volgende:
jullie langste masturbatie sessie
En het is meteen raak
Wat was dat net met Yvonstraining?quote:
En ik ben ondertussen via google bekend met Yvonstrainingquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:35 schreef Doderok het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
[afbeelding]
zo heette het filmpje![]()
vies héquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik ben ondertussen via google bekend met Yvonstraining
ey die ken ik!!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:35 schreef Doderok het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
[afbeelding]
zo heette het filmpje![]()
Word je nou vrolijk van dat lammetje, of gaat het meer om het leedvermaak dat internet heet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:36 schreef Floripas het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen mag hij terugkomen! Modjes, staan jullie al in de startblokken?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
McCarthy heeft een onbreekbaar gevoel voor humor. Vooral zijn sexuele ontboezemingen zijn van een hoog niveau.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Word je nou vrolijk van dat lammetje, of gaat het meer om het leedvermaak dat internet heet?
Volgens mij is hij een meesterversierder die omringd wordt door vrouwen à la de clip van lapdance, en maakt hij op het internet deze grapjes om eens de andere kant van het mannenbestaan te onderzoeken. Zoals directeuren graag sexueel vernederd worden, dat werk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:53 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Wat McC nodig heeft is gewoon een leuk vurig en temperamentvol kleurlingvrouwtje, dan komt het allemaal wel goed met die jongen.
Een zogenaamde 'Big Momma'.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:53 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Wat McC nodig heeft is gewoon een leuk vurig en temperamentvol kleurlingvrouwtje, dan komt het allemaal wel goed met die jongen.
it worked for mequote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:53 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Hij zou waarschijnlijk zeggen; "Liever Big Momma, dan Big Government".quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:13 schreef Slikchick het volgende:
Een zogenaamde 'Big Momma'.
Fijn!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
it worked for me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |