Het spijt me dat ik je moet afvallen, maar dit is niet waar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:25 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken. En daarnaast ben ik van onbesproken gedrag.
3 keer gedaan in m'n (nog jonge!) leven, 2 keer was het heel erg leuk gewoon, 1 keer viel tegen, routineklus zeg maar, alsof je bij de mcdonalds gaat etenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:25 schreef Floripas het volgende:
Wat is jouw hoerenervaring dan?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:26 schreef Floripas het volgende:
Las Vegas?
Ik ben er één keer geweest, ik wist niet hoe snel ik weg most komen.
Te weinig...van alles waar ik waarde aan hecht. Middeleeuwse dingen. Gezelligheid. Normale meisjes.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:29 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]Teveel walhalla voor de ware kapitalist zeker?
Dergelijke censuur is niet bepaald in de geest van McC.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
ok één week, terecht! slotje voordat het allemaal te vrolijk wordt hier?
het maximaal haalbare is gehaald en iedereen die voor aye was bedankt namens floris. de piraat.
Ach, kom, het werd net gezellig.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
ok één week, terecht! slotje voordat het allemaal te vrolijk wordt hier?
het maximaal haalbare is gehaald en iedereen die voor aye was bedankt namens floris. de piraat.
Nee, hoor, het is een vraag.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:27 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Dat maakt jij ervan. Wil je erover praten?
je hebt gelijk. sorryquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dergelijke censuur is niet bepaald in de geest van McC.![]()
En er staat nog wel zo'n prachtig middeleeuws kasteel in Las Vegas, het Excalibur hotelquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:31 schreef Floripas het volgende:
Te weinig...van alles waar ik waarde aan hecht. Middeleeuwse dingen. Gezelligheid. Normale meisjes.
Daadwerkelijk zo gespeld?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Naast Landmass is accalerator ook zijn clone; die was daarvoor weer. Naja, dat vermoed ik, maar het kan bijna niet missen.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:34 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
En er staat nog wel zo'n prachtig middeleeuws kasteel in Las Vegas, het Excalibur hotel
accelerator volgens mij maar ik weet het niet zeker.quote:
Volgens mij was het accelerator met hetzelfde user icon als Landmass.quote:
Ik was ooit een alewife in zo'n kroeg.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:36 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist, ridders en jonkvrouwen als croupier!!
Typfoutje, was te snel bezig.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, hoor, het is een vraag.
Wat is het dan?
Klinkt goed waar was dat?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:37 schreef Floripas het volgende:
Ik was ooit een alewife in zo'n kroeg.
Kontknijpen en bierpullen à gogo.
Nee, hij had een andere usericon.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij was het accelerator met hetzelfde user icon als Landmass.
Dit lijkt me een mooie eindconclusie.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:37 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Iig, kusje voor McCarthy als hij in het topic is.Je kan nog op FP, fotoboek, etc., dus hf.
Oh ja die komt me ook wel bekend voor. Zeker weten dat hij niet een tijdje zijn landmass icon op die naam heeft gehad?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, hij had een andere usericon.
accelerator:
[afbeelding]
Landmass:
[afbeelding]
Nee, ik weet het allemaal niet zeker. Het is pure speculatie. Kennelijk weet wolfje aka Finder_elf_towns meer..quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ja die komt me ook wel bekend voor. Zeker weten dat hij niet een tijdje zijn landmass icon op die naam heeft gehad?
Eigenlijk niet meer dan zijn schrijfstijl.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, ik weet het allemaal niet zeker. Het is pure speculatie. Kennelijk weet wolfje aka Finder_elf_towns meer..
Als die geband zijn, kan het niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:41 schreef Floripas het volgende:
Waarom komt hij de Goddelijke Waarheid niet onder één van die klonen verkondigen?
Nu wel jaquote:
Maar McCarthy's ban is mooi korter nuquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:01 schreef NJ het volgende:
Ach. Ik draai zoveel potentiële juweeltjes de nek om.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:02 schreef NightH4wk het volgende:
[afbeelding]
De verkiezingsoverwinning is zelfs hier te merken.
Ja sorry, ik kon alleen die tomaat enzo vinden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Opgroeien jij.
En wel onmiddellijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |