vies héquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik ben ondertussen via google bekend met Yvonstraining
ey die ken ik!!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:35 schreef Doderok het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
[afbeelding]
zo heette het filmpje![]()
Word je nou vrolijk van dat lammetje, of gaat het meer om het leedvermaak dat internet heet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:36 schreef Floripas het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen mag hij terugkomen! Modjes, staan jullie al in de startblokken?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
McCarthy heeft een onbreekbaar gevoel voor humor. Vooral zijn sexuele ontboezemingen zijn van een hoog niveau.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Word je nou vrolijk van dat lammetje, of gaat het meer om het leedvermaak dat internet heet?
Volgens mij is hij een meesterversierder die omringd wordt door vrouwen à la de clip van lapdance, en maakt hij op het internet deze grapjes om eens de andere kant van het mannenbestaan te onderzoeken. Zoals directeuren graag sexueel vernederd worden, dat werk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:53 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Wat McC nodig heeft is gewoon een leuk vurig en temperamentvol kleurlingvrouwtje, dan komt het allemaal wel goed met die jongen.
Een zogenaamde 'Big Momma'.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:53 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Wat McC nodig heeft is gewoon een leuk vurig en temperamentvol kleurlingvrouwtje, dan komt het allemaal wel goed met die jongen.
it worked for mequote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:53 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Hij zou waarschijnlijk zeggen; "Liever Big Momma, dan Big Government".quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:13 schreef Slikchick het volgende:
Een zogenaamde 'Big Momma'.
Fijn!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
it worked for me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |