Het is niet voor niets dat de partijdiscipline op de hei wordt bijgebracht.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:21 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Daar ben ik zelfs bang voor.![]()
Waar ken jij Alberts dan vanquote:
Laat me raden, een beter Nederland begint in Assen ..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:30 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Kent één van jullie beiden Marijke v/d Broek of Pauline Niers van de SP Assen ook?
Ja, zelfs op de slogans wordt nog bezuinigt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:32 schreef Tafkahs het volgende:
Laat me raden, een beter Nederland begint in Assen ..
Peter Verschuren is geweldig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:34 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ja, zelfs op de slogans wordt nog bezuinigt.
Maar Peter Verschuren kennen jullie wel toch?
Jawèèèèl...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:35 schreef Tafkahs het volgende:
nah, ik mis 'm eigenlijk nog steeds niet
Peter Verschuren ken ik nog toen hij districtsvoorzitter in Groningen was (en nog een snor had). Nette man hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:36 schreef Floripas het volgende:
Peter Verschuren is geweldig.
Ik denk dat jij het goed met hem zou kunnen vinden.
Ook mantelzorger. Sorry voor de monomanie, zo nu en dan.
Er is overigens een nieuwe hint.
Hij is werkelijk waar een schát.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:37 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Peter Verschuren ken ik nog toen hij districtsvoorzitter in Groningen was (en nog een snor had). Nette man hoor.
Volgens mij is ie vrij rechtlijnig en makkelijk om te praten als het om partijvoordeeltjes gaat. Maar de toekomst zal het uitwijzen. Ik ken 'm eigenlijk alleen van een aangename afstand.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:34 schreef Floripas het volgende:
Tafkahs, ik vind overigens hoe iemand met z'n familie omgaat tekenend voor z'n politieke spel. Een spiegel, zogezegd.
Onverwachts dronken met hem worden is uitserst aangenaam, anders.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Volgens mij is ie vrij rechtlijnig en makkelijk om te praten als het om partijvoordeeltjes gaat. Maar de toekomst zal het uitwijzen. Ik ken 'm eigenlijk alleen van een aangename afstand.
dat zijn scenario's die me waarschijnlijk nooit zullen overkomen, gelukkig. Ik geloof ook niet dat het erg nuttig zal blijken eigenlijk..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Onverwachts dronken met hem worden is uitserst aangenaam, anders.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:33 schreef Floripas het volgende:
Nog maar eens, gewoon voor the spam of it: [Remember him]Petitie voor McCarthy
Half Noord-Nederland kan erover meepraten, die man zette zich pas in.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:39 schreef Floripas het volgende:
Hij is werkelijk waar een schát.
Hoe vaak die mij al niet zonder wederkerigheid uit de nesten heeft geholpen.
Maar die was wel 'Heiden van het jaar.'quote:Een stuk christelijker in ieder geval dan jouw Wiegel.![]()
Voor wie?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:01 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Half Noord-Nederland kan erover meepraten, die man zette zich pas in.![]()
[..]
Maar die was wel 'Heiden van het jaar.'
![]()
Jij bent dus ex-SP ér?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:57 schreef Tafkahs het volgende:
dat zijn scenario's die me waarschijnlijk nooit zullen overkomen, gelukkig. Ik geloof ook niet dat het erg nuttig zal blijken eigenlijk..
Wat een onzintopic. Maar goed, niks over geiten neuken?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:01 schreef Floripas het volgende:
Mijn eerste SEX-topic - een ode aan McCarthy: De islamisering van seksualiteit
De Christen Unie jongeren geloof ik, maar don't worry, hij topt Peter Verschuren niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef Floripas het volgende:
Voor wie?
neuh, ik sta nog wel met een been in het grafquote:
Hee, het is een hommage ideologique aan McCarthy.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat een onzintopic. Maar goed, niks over geiten neuken?
Kan je dit soort dingen niet doen als hij wél de gelegenheid heeft tot posten? Het komt nogal laf op me over om iemand belachelijk te maken als hij zelf niet kan posten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hee, het is een hommage ideologique aan McCarthy.
Ik ben niet van plan om er ook daadwerkelijk te gaan posten, kom nou.
Ten eerste: ik heb zelf dat topic geopend in de feedback - daar waar hij kon reageren.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kan je dit soort dingen niet doen als hij wél de gelegenheid heeft tot posten? Het komt nogal laf op me over om iemand belachelijk te maken als hij zelf niet kan posten.
Ok, helder. Ik kreeg even een ander beeld, vandaar dat ik doorvroeg.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ten eerste: ik heb zelf dat topic geopend in de feedback - daar waar hij kon reageren.
Dat Sextopic is wel iets waar ik het de laatste tijd over heb gehad met vriendinnen. De reden waarom ik het nu plaats (en uberhaupt plááts) is wegens McCarthy (en de drank, toegegeven) - niet om hem belachelijk te maken.
Ik stem blanco.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:27 schreef Floripas het volgende:
Yildiz, de actie is hier: [Remember him]Petitie voor McCarthy
Zo ben ik niet - je wéét toch?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ok, helder. Ik kreeg even een ander beeld, vandaar dat ik doorvroeg.
Ik zou er een boek over kunnen schrijven, maar zolang er nog achterlijke gladiolen zijn (ik heb echt absoluut geen zin om mij in te houden voor klootzakken) in Londen die atoombommen willen maken, lig ik nog wel even dwars.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
En ook al geen SP.
Ben je eigenlijk wel ergens goed voor?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zou er een boek over kunnen schrijven, maar zolang er nog achterlijke gladiolen zijn (ik heb echt absoluut geen zin om mij in te houden voor klootzakken) in Londen die atoombommen willen maken, lig ik nog wel even dwars.
Trouwens, truste.
Ok, ok, ik kijk wel even.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:58 schreef Floripas het volgende:
http://www15.ocn.ne.jp/~oyakodon/newversion/yudayasensou.e.htm
Sigme! Iblardi!
Met afstand de domste website van vandaag.
Zo erg? Toch betwijfel ik dit.quote:Johan de With zal van nu af aan altijd lief doen tegen Fonkmeistah (ofzo) als hij deze link heeft bekeken....
Doe maar niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, ok, ik kijk wel even.
[..]
Zo erg? Toch betwijfel ik dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |