Aaaaah, wat erg..quote:SP teleurgesteld in beslissing PvdA
14-3-2006 SP-fractievoorzitter Remine Alberts is teleurgesteld in het beslissing van de PvdA om de SP als coalitiepartner af te wijzen. Vooral omdat dit is gebeurd, nog voordat een eerste gesprek werd gevoerd tussen beide partijen.
"Het is erg jammer dat de PvdA niet de politieke wil blijkt te hebben om te kiezen voor een progressief bestuur met de SP. Wij hebben aangegeven dat voor ons alles bespreekbaar was, maar blijkbaar is zelfs dat onvoldoende. Doodzonde. "
Met een sprong van vier naar zes zetels was de SP met de PvdA de grote winnaar van de gemeenteraadsverkiezingen.
je zit in Australie ofzo?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:21 schreef Floripas het volgende:
Er zit ineens een gekke zender op tv. Een kroontje rechtsbovenin, en alleen maar Hollandse Hits. Heel deprimerend.
Ik kan slecht tegen mensen als zij, het is niet van het slag tiny kox, maar nog erger, deze is stiekemer. van Tiny Kox weet je dat het een debiel is die met z'n hand op de knip is geboren en geleerd heeft om altijd verongelijkt te antwoorden. Remine is sluwer.quote:
Ik ben het met je eens, hoor. Maar van Jasper maak je een inschattingsfout.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen mensen als zij, het is niet van het slag tiny kox, maar nog erger, deze is stiekemer. van Tiny Kox weet je dat het een debiel is die met z'n hand op de knip is geboren en geleerd heeft om altijd verongelijkt te antwoorden. Remine is sluwer.
Tja .....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Huntelaar met het ultieme voetballersinterview.
''Hun waren beter en hun scoren een goal dus hun hebben verdiend gewonnen.''
Dat wil ik helemaal niet, antiquarische queef.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:38 schreef Floripas het volgende:
Ik vind Johan de With zo leuk.
Het valt me nog mee dat-ie er geen d/t-fouten bij uitsprak.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Huntelaar met het ultieme voetballersinterview.
''Hun waren beter en hun scoren een goal dus hun hebben verdiend gewonnen.''
Kroeliewoeliewoelie, ouwe eenzame autist van me!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet, antiquarische queef.
Ik geloof zonder meer dat de man kennis van zaken heeft en z'n europa verslagjes zijn niet niet beroerd om naar te luisteren. Desalnietemin heeft hij er voor gekozen om zich bij het Remineclubje te scharen en daarmee z'n integriteit te grabbel te geven. We zullen zien uit welk hout hij gesneden is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, hoor. Maar van Jasper maak je een inschattingsfout.
Mán, mán....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik geloof zonder meer dat de man kennis van zaken heeft en z'n europa verslagjes zijn niet niet beroerd om naar te luisteren. Desalnietemin heeft hij er voor gekozen om zich bij het Remineclubje te scharen en daarmee z'n integriteit te grabbel te geven. We zullen zien uit welk hout hij gesneden is.
Goed zo, verkleefde bankzitter.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Goed, ik geef me gewonnen. Ik mag je.
quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo onder de indruk van 'm eigenlijk?
Tiny Koxquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen mensen als zij, het is niet van het slag tiny kox, maar nog erger, deze is stiekemer. van Tiny Kox weet je dat het een debiel is die met z'n hand op de knip is geboren en geleerd heeft om altijd verongelijkt te antwoorden. Remine is sluwer.
hehehehe, volgens mij is hij de enige met een enormequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Tiny Kox![]()
![]()
Wat een naam....Hebben alle SP'ers tiny kox?
Vandaag?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:30 schreef du_ke het volgende:
Ajax is ook wel compleet kansloos vandaag.
Yep, maar dat maakt het professionele deel nog niet goedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:01 schreef Floripas het volgende:
Heb je het gezien, Tafkahs?
Die Remine?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hehehehe, volgens mij is hij de enige met een enorme![]()
(het is alleen best een manwijf. Ik had eigenlijk al meteen iets van : weg met dat figuur! )
Maar dat verklaart het zwak en het jongetje-deel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:04 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Yep, maar dat maakt het professionele deel nog niet goed
vanuit mij gezien niet.. Het is wat mij betreft hetzelfde laken en pak als Ivensquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar dat verklaart het zwak en het jongetje-deel.
Dan ken je hem toch niet van gezicht.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:05 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Oh, hij. Hem ken ik wel van gezicht. Van de herenliefde zeker?
Ivensquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
vanuit mij gezien niet.. Het is wat mij betreft hetzelfde laken en pak als Ivens
Ja, hij. Hij ziet er alleen al uit alsof hij problemen zoekt he?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:05 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Oh, hij. Hem ken ik wel van gezicht. Van de herenliefde zeker?
In de Volkrant werd hij eens de paladijn van Marijnissen genoemd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, hij. Hij ziet er alleen al uit alsof hij problemen zoekt he?
Geen idee, volgens mij heeft hij wel kleffe handjes
quote:
Hij en Marijnissen hebben indertijd de boedel van Monje overgenomen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:11 schreef Floripas het volgende:
In de Volkrant werd hij eens de paladijn van Marijnissen genoemd.
En da's precies wat hij is.
Ikkequote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Tafkahs, Floripas, hoe zit het nu met een eventuele opvolging van Marijnissen; wie zou daarvoor in aanmerking komen? Ik kan zo gauw niet iemand bedenken die zijn plek goed in zou kunnen nemen...
Als ze in b.v. Amsterdam al geen fatsoenlijke mensen hebben hoe zouden ze dan wel regeringverantwoordelijkheid kunnen dragen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ikke
Ik heb goede hoop op óf Sjoerd Uitslag, óf Rosita van Gijlswijk.
Ik hou m'n hart vast. Als de gemeente Amsterdam al niet in staat is om een corrupt opperraadslid na 8 jaar te vervangen, dan moet het landelijk nog wel veel erger gesteld zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Tafkahs, Floripas, hoe zit het nu met een eventuele opvolging van Marijnissen; wie zou daarvoor in aanmerking kunnen komen? Ik kan zo gauw niet iemand bedenken die zijn plek goed in zou kunnen nemen...
Ik weet niet of alle mensen daar niet fatsoenlijk zijn - ik mag er alleen twee niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als ze in b.v. Amsterdam al geen fatsoenlijke mensen hebben hoe zouden ze dan wel regeringverantwoordelijkheid kunnen dragen?
Is ze zelfs corrupt? Dat is nieuws voor mij.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik hou m'n hart vast. Als de gemeente Amsterdam al niet in staat is om een corrupt opperraadslid na 8 jaar te vervangen, dan moet het landelijk nog wel veel erger gesteld zijn.
Mee eens.quote:Toegegeven, tijd is vrijwel het enige wat Jan M tegenzit, maar een beetje frisse lucht danwel totale vernieuwing zou geen kwaad kunnen. Je weet vast wel dat de basis politicologie al zegt dat machthebbers al vrij snel gaan samenklonteren. Dat is overal hetzelfde..
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ikke
Ik heb goede hoop op óf Sjoerd Uitslag, óf Rosita van Gijlswijk.
Daar ben ik zelfs bang voor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
![]()
Een grapje zeker?
Ik kan me niet voorstellen dat er nog niemand is geweest die Rosita van Gijlswijk is aangevlogen eigenlijk![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
![]()
Een grapje zeker?
Ik kan me niet voorstellen dat er nog niemand is geweest die Rosita van Gijlswijk is aangevlogen eigenlijk![]()
Goed zo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:21 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Daar ben ik zelfs bang voor.![]()
Wie zijn dat dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik weet niet of alle mensen daar niet fatsoenlijk zijn - ik mag er alleen twee niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |