Ik probeer me dan ook nog steeds voor te stellen hoe Red Dwarf zou zijn geweest als hij uit de auditie naar voren was gekomenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:13 schreef Floripas het volgende:
Alan Rickman is een Verdomd Tepelstijvend Persoon.
Die film is juist èèn van de betere van Bruce Willis, wat eigenlijk ook wel wat over zijn films zegtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:31 schreef sigme het volgende:
Alan Rickmann,, de enige sexy acteur, die hoef je alleen te hóren. Heel goed gecast in Dogma inderdaad, als 'stem van god'. Maar voor hem kijk ik zelfs die vreselijke actiefilm met Bruce Willis.
Sigme, je ritme!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:31 schreef sigme het volgende:
Alan Rickmann,, de enige sexy acteur, die hoef je alleen te hóren. Heel goed gecast in Dogma inderdaad, als 'stem van god'. Maar voor hem kijk ik zelfs die vreselijke actiefilm met Bruce Willis.
Gelukkig heb ik hier geeneens Veronica, ik moet echt zo naar bed. Ben nog steeds gebróken van gister.![]()
In de categorie 'films die sigme kijkt' is het een vreselijke filmquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die film is juist èèn van de betere van Bruce Willis, wat eigenlijk ook wel wat over zijn films zegt
Dus je kijkt bijna geen films?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:39 schreef sigme het volgende:
[..]
In de categorie 'films met Bruce Willis' is het vast de enige die sigme gezien heeft.
Misschien kijkt ze wel echte filmsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dus je kijkt bijna geen films?
Klopt. En als ik kijk is het vaak een 'echte'. Of een vliegtuigrampenfilm.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dus je kijkt bijna geen films?
SCHOKKEND!!!!!quote:
Kijk daar doet ie het een stuk beterquote:
Yvonne-exegese gevraagd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iets zegt me, mijn best e Dago, dat ik meer had gehad aan [betreffende] naaktfoto's dan jij
Misschien bedoelt ze de foto van haar met ontblote (slappe) tepel die online kwam?quote:
Klopt. Hij staat op de achtergrond aan bij mijn vriendin - die moet er speciaal een kastje voor opendoen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:23 schreef RichardQuest het volgende:
Jij had toch geen tv?
Ga je haar spiken of zo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:30 schreef du_ke het volgende:
Ajax is ook wel compleet kansloos vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |