Je kunt 'm nog een week gebruiken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:22 schreef Doderok het volgende:
Was al steunavatars aan het makenverloren moeite
[afbeelding]
Ze willen nogal eens werken bij unbans, tenminste, bij sommigen. Schijnt. Ik weet niet, ik heb ze nog nooit ontvangen.quote:
Die solliciteerde ook hardop naar een ban.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:18 schreef Doderok het volgende:
(over McCarthy gesproken, is Den_Dead_Kennedys nog gesignaleerd?)
Had je maar niet zo soft moeten zijn. Wie weet hoe ver ik was gegaan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze willen nogal eens werken bij unbans, tenminste, bij sommigen. Schijnt. Ik weet niet, ik heb ze nog nooit ontvangen..
Dump maar op tinypic.com, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een ontklede boezem is toch wel het minste.
Iets zegt me, mijn best e Dago, dat ik meer had gehad aan [betreffende] naaktfoto's dan jijquote:
...pardon?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iets zegt me, mijn best e Dago, dat ik meer had gehad aan [betreffende] naaktfoto's dan jij
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef Doderok het volgende:
Voor McCarthy (en voor anderen die smachten naar tieten)
Katherine Kelly Lang, de blonde van "The Bold & the Beautiful":
[afbeelding]
Naaktfotos van [betreffende sympathisant] dan nog altijd he.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iets zegt me, mijn best e Dago, dat ik meer had gehad aan [betreffende] naaktfoto's dan jij
Niet die van McCarthy?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Naaktfotos van [betreffende sympathisant] dan nog altijd he.
Oh, nietsquote:
Die mogen naar yvonne@fok.nlquote:
Ehm, doe maar naar Lucille, die verspreidt het dan weer naar de relevante FA's en A's.quote:
Het was natuurlijk een academische situatie.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ehm, doe maar naar Lucille, die verspreidt het dan weer naar de relevante FA's en A's.
Jawel, voorrecht, magquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg eens, enigmatische Sappho, zo werkt dat natuurlijk niet.
Ik zal ook eens wat mysterieus tegen jou zeggen om het vervolgens niet uit te leggen.quote:
Ja want ik heb op een basisschool gezeten die naar Anne Frank is vernoemd. Dat is maar iets minder erg dan de regenboogquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef Aurelianus het volgende:
Is dit weer zo'n links complot?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zal ook eens wat mysterieus tegen jou zeggen om het vervolgens niet uit te leggen.![]()
En dit schopje naar Onzin, wie weet wat voor tuig er op mijn mooie, schone, inhoudelijk relevante topic terechtkomt?
Ooooooooooooooooooooow, dat topicquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja want ik heb op een basisschool gezeten die naar Anne Frank is vernoemd. Dat is maar iets minder erg dan de regenboog.
En al die andere tienduizenden topics die hij naar ik meen op zijn CV wil zetten...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooow, dat topic
Face it, we kunnen hem niet missen
Ja, hallo, je weet wat je ervoor moet doen om dit te bespoedigen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om.
Ik kan pas weer lachen als McCarthy weer terug is.
Hem overhalen zijn pielemuisje tussen de scanner te pletten en naar je te mailen als enorme attachment?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hallo, je weet wat je ervoor moet doen om dit te bespoedigen!
Kleurplaat al af?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:04 schreef yvonne het volgende:
Het is ook geen ban die besproken wordt NJ, jij barbaar!
We zijn nu in totale verwarring achter gebleven!
Zijn leven is een hel, hij heeft geen vrienden, neukt nieteens!!
Wat moeten wij zonder hem, en hij zonder ons?!!!
Denk daar maar eens goed bij na NJ
Ja, dan wordt het misschien nog watquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hem overhalen zijn pielemuisje tussen de scanner te pletten en naar je te mailen als enorme attachment?
Wegens chantage is de banduur aangepast. Zie MED. Ik wil geen enge foto's in mijn inbox.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ehm, doe maar naar Lucille, die verspreidt het dan weer naar de relevante FA's en A's.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:08 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wegens chantage is de banduur aangepast. Zie MED. Ik wil geen enge foto's in mijn inbox.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |