quote:Misschien dat ik nog wel eens uit de doeken doe hoe ik dat voor elkaar kreeg, je moet in ieder geval niet trekken (zo masturbeer je toch? trekken aan je voorhuid?)
quote:ik ben ook een loner. Is kut, kan niet uit, kan niet op vakantie, kan geen neukvriendin krijgen, heb geen mensen om me in te schrijven voor spelactiviteiten. kortom doe alles wat ik nog kan doen alleen
Wie wordt er nu niet vrolijk van dit lammetje?quote:het schijnt dat mensen wel eens anaal neuken. Dan ga je met je stijve lul in het gat van de ander waar ook de schijt uitkomt. Toch?
Spreek voor je zelf, wil je.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:20 schreef Floripas het volgende:
maar we gaan hem missen!
Och, van jou heb ik nog niet eens gehóórd, laat staan dat iemand jou zou missen.quote:
quote:
jij wil gewoon zien wie ik in het echt ben, dat kan je ook gewoon zeggen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
![]()
Laten we maar gauw een meet houden, dan moet hij iets op het podium doen met klankschalen, een tuinslang en een fles oude jenever.
Niet alles draait om jou. Zèker niet in een topic dat over McCarthy (VZMH) gaat.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij wil gewoon zien wie ik in het echt ben, dat kan je ook gewoon zeggen.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet alles draait om jou. Zèker niet in een topic dat over McCarthy (VZMH) gaat.
Ik heb geen MSN. Zou ik mijn username kunnen veranderen naar X_Floripas?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zet een X voor je MSN als je McC terugwil
1 2 3 4 5 6 7 | 1 boerentarwe (half) 0.65 1 toffifee (lekker) 1.25 1 winterpeen 0.11 1 rode kool 0.55 TOTAAL 3.91 |
Dan moet je je icoon veranderenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb geen MSN. Zou ik mijn username kunnen veranderen naar X_Floripas?
En daar leeft hij al zeker een week opquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:28 schreef yvonne het volgende:
NJ!
Hoe moeten wij nu waken over zijn eten?
Krijgt de arme jongen nu wel voldoende voedinsstoffen binnen?
McCarthy zei:
Ik heb wat eten nodig dus net naar de super geweest (C1000). Dit kocht ik
[ code verwijderd ]
btw was 6% en is dus 0.22 euro van het totaal
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:37 schreef Floripas het volgende:
Doei, slingback!
Ben je mal.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:40 schreef Tafkahs het volgende:
Misschien lukt het 'm in die maand wel om een neukvriendin te scoren, die kans kun je 'm toch ook niet misgunnen?
Ja, en met wie moet hij dat nieuwtje dan delen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:40 schreef Tafkahs het volgende:
Misschien lukt het 'm in die maand wel om een neukvriendin te scoren, die kans kun je 'm toch ook niet misgunnen?
De feedback toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en met wie moet hij dat nieuwtje dan delen!
Als-ie meeleest, dan kan hij nu vast de verzineenvriendinvoordezenerdgeneratorTM aanzetten...quote:
Met hoeveel?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:05 schreef Floripas het volgende:
Is iemand bij machte om mijn avatar te vertragen?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:05 schreef Floripas het volgende:
Is iemand bij machte om mijn avatar te vertragen?
Nee, zo is het goed.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of moet ie nog anders?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, zo is het goed.
Mijn kloon Lord_Vetinari ergerde zich eraan.
HOE-RRRRAAAAAAA!!!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[softiemodus]
Een week, lager kan ik niet gaan.
[/softiemodus]
Ik vind dan wel dat iemand anders de andere drie weken uit moet zitten. Vrijwilligers? Floripas? (quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[softiemodus]
[/softiemodus]
Dagonet een softiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[softiemodus]
[/softiemodus]
En dit alles dankzij Floripasquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[softiemodus]
[/softiemodus]
En dat zonder naaktfoto's.quote:
Is goed, 14.gif.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind dan wel dat iemand anders de andere drie weken uit moet zitten. Vrijwilligers? Floripas? ()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |