Lijkt me sterk, dat is toch puur merk-gebaseerd die winkel.quote:Op zondag 27 november 2005 18:13 schreef okkie-man het volgende:
Bij Perry Sport
9 euro (lees: 20 gulden) voor een cap noem ik niet bepaald merkloos.quote:
Ik zoek eigenlijk een winkel die een grote rek heeft van die baseballcaps in een stuk of 20 kleuren, goedkoop, in 1 kleur en merkloos. Dat heeft de Zeeman denk ik niet.quote:Op zondag 27 november 2005 18:24 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb wel twee jaar geleden merkloze caps gekocht bij de Zeeman. Niks mis mee.
Jah, dat lijkt mij ook wel wat. Volgens mij bestaat dat gewoon niet.quote:Op zondag 27 november 2005 18:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een winkel die een grote rek heeft van die baseballcaps in een stuk of 20 kleuren, goedkoop, in 1 kleur en merkloos. Dat heeft de Zeeman denk ik niet.
Ik snap het niet, we leven toch in een economisch vrij land zou je zeggen. Waarom dan niet een dikke rek met keuze tussen allerlei kleuren (simpele) petten. Daar is best vraag naar.quote:Op zondag 27 november 2005 18:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, dat lijkt mij ook wel wat. Volgens mij bestaat dat gewoon niet.![]()
Op de Nieuwendijk (en Damrak misschien) zitten allemaal van die toeristenwinkeltjes. Daar heb je voor vijf euro ook wel een merkloze pet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:30 schreef pberends het volgende:
Zeeman deze week in de aanbieding, gewone 1 kleur petten zonder merk voor 1,99![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
58cm, 100% katoen.
Heb je iets tegen de Zeeman?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:17 schreef Brechtje het volgende:
Lekker petten kopen bij de zeeman.
turken.
Die zie ik hier juist altijd in merkkleding rondlopen, niet bepaald Zeeman.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:17 schreef Brechtje het volgende:
turken.
Ik wilde je net gaan tippenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:30 schreef pberends het volgende:
Zeeman deze week in de aanbieding, gewone 1 kleur petten zonder merk voor 1,99![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
58cm, 100% katoen.
volgens mij is er geen verband tussen de noodzaak onderbroeken te kopen en een positieve mening over de zeemanquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat is er mis met de Zeeman? Je moet toch ergens je ondergoed kopen?
Sloeber.quote:Op zondag 27 november 2005 18:27 schreef pberends het volgende:
[..]
9 euro (lees: 20 gulden) voor een cap noem ik niet bepaald merkloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |