Lees de OP eens beter? Je mag nog wel tussen de foto's door praten. Maar met mate en ontopic. Er is in het verleden gewoon veel te veel geouwehoerd in dit topic, en daar is de SC een goede plaats voor.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet blij met de regel dat er niks meer tussendoor gezegd mag worden.
Uiteraard draait het hier om de foto's, maar je mag ook wel een beetje rekening houden met mensen met een mindere pc/internetverbinding.
Bij mij gaat het nog wel, maar soms zit ook ik een tijd te wachten voor de hele pagina geladen is.
Liever dat een topic wat sneller vol is met wat meer gelul, dan dat ik een kwartier zit te wachten tot een pagina eindelijk klaar is om bekeken te worden.
Het blijft tenslotte een forum, waar je je mening zou moeten kunnen geven.
Alle aapjes kijken in de busquote:Op maandag 13 maart 2006 00:20 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Een Wolseley in de OP...![]()
Hier mee tevens een TVP.
[afbeelding]
he, die ken ikquote:Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef Rydell het volgende:
De bedrijfswagen van AJ's Corvette Clinic uit Lelystad.![]()
Dr zat een ouwe rijke lul in pak in, met een chauffeur met handschoentjes aanquote:
Wijsneusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
Dat beetje behoorlijke foto's maken is duidelijk mislukt
Da's geil, veel geiler dan een EVO V, hoe weet je dat, vertel meer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:10 schreef Kaj_A het volgende:
Het is een Evo 6 RS2 met een Evo 8 motor.
Als je goed had gekeken, dan had het type ook wel rechts achter op de kofferbak gezien (VI).
Een Mitsubishi, vraag me alleen niet welke.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:50 schreef The_Dijkstra het volgende:
http://upload.server8.org/p3165.jpg
welke auto is die gele daarachter ?
Een Nissan Vanette.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:50 schreef The_Dijkstra het volgende:
http://upload.server8.org/p3165.jpg
welke auto is die gele daarachter ?
zit jij daar op school?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:56 schreef OG-Loco het volgende:
Hier een aantal hele brakke Nokia 6230 foto's van heeeel lang geleden. Ik wil ook meedoen met dit topic
Wiesmann GT
IVA, Driebergen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
in dat zelfde museum stond ook een f1 autoquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:40 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en nog een halve mini
[afbeelding]
en nog een ????
[afbeelding]
en nog wat rare voertuigen
[afbeelding]
of tellen die laatste niet omdat ze in een museum zijn genomen???
Hoezo is het gelijk bij jou een GT? Wiesmann heeft tot op vorig jaar helemaal geen GT's gebouwd. Beetje wazige beredenering...quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:22 schreef OG-Loco het volgende:
Ik zit daar op school ja.
Bij een Wiesmann is het bij mij automatisch een GT, maar het was natuurlijk een roadster.
woei, wat is het Mecc?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:53 schreef Sjengdanny het volgende:
Vandaag gespot op de parking van het Mecc in Maastricht![]()
/edit/ Nu doen ze het![]()
plaatjes *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |