abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:45:06 #76
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_35841147
Overigens zijn de vernieuwingen in het hoger- en wetenschappelijk onderwijs richting PGO en dergelijke systemen geinitieerd vanuit het onderwijs zelf. Probleem is dat didactici niet zo goed zijn in het vooraf bedenken hoe de uitwerking van een plan in het echt is, binnen onderwijs is de kloof tussen 'wetenschap' (didactici, pedagogen etc.), 'politici', 'management' en 'docenten' heel groot.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:49:25 #77
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35841280
hogere belastingen
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_35843991
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

klopt, en wie was er minister van Financien bij Lubbers III ?
Wim Kok
Maar Ruud Lubbers was een minister-president die voor 90% bepaalde wat er gebeurde met het land.
pi_35844431
Ik vind het altijd om te lachen dat bij links "solidariteit" een eenzijdige instelling is. Zolang een ander betaalt is men "solidair". Gaat het bijvoorbeeld om het openen van de grenzen voor buitenlandse werknemers, wat van invloed zou kunnen zijn op de hoogte van eigen salaris en uitkering, dan is solidariteit ver te zoeken. Voor mannen (en vrouwen) met een beetje pit in hun lijf en/of wat kapitaal om te investeren rest er nog maar een ding: emigreren voor dat het te laat is! Moge de laatste ondernemer in Nederland het licht uit doen dan kunnen alle ambtenaren, semi ambtenaren, mede landers en uitkeringsgerechtigden voortaan elkaars geld verdienen.
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:24:48 #80
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_35844520
Belastingdruk en vernieuwingsdrift.

Daarnaast zullen er weer allerlei extreem zinloze projecten worden gestart en zal het kabinet zichzelf gaan inslijmen bij Poetin om Rusland te behagen om het gigantische tekort op het budget te dichten. Ook zullen duizenden subsidieclubjes geld krijgen wat eigenlijk bestemd was voor lastenverlichting waardoor het ene hardwerkende gezin na het andere failliet gaat. Daarna zullen ze de schuld hiervan geven aan de Joden en Amerikanen zodat het linkse regime een excuus heeft om deze bevolkingsgroepen uit te moorden, deze brute en nietsontziende misdaders zijn immers schuldig aan het stellen van vragen naar de vreemde gang van zaken.

Dit alles uiteraard om de moslims te behagen, die massaal naar Nederland worden gehaald als toevoeging voor de Multi-Cultuur. Door deze toestroom zullen de blanke nederlanders bedreigd worden en zullen ze zich met geweld verdedigen, ze hebben toch niets te verliezen. Echter, het regime zal een akkoord sluiten met Iran, om in ruil voor olie doodseskaders toe te laten om elke niet-moslim te doden. De beloning zal in olie worden uitbetaald en de winsten op de persoonlijke bankrekeningen van Jan Marijnissen en Halsema's man worden gestort. Ondertussen groeit de islamitische bevolking als kool en vormd het door zijn aantal een bedreiging voor naburige landen. Als deze landen willen voortbestaan krijgen zij als voorwaarde elke niet-moslim in hun land te behandelen als een 2de rangs burger.

Het linkse regime voelt na dit alles een beetje nattigheid en vraagt de invloedrijkste Imam om tekst en uitleg. Deze voelt hier zich niet toe geroepen en spoort zijn volgelingen aan om de laatste Nederlanders samen met dit regime op te ruimen. Aldus geschiedde.
pi_35844591
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
dan kunnen alle ambtenaren, semi ambtenaren, mede landers en uitkeringsgerechtigden voortaan elkaars geld verdienen.
Jan Marijnissen (SP) laat gewoon de geldpers sneller draaien.
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:29:49 #82
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_35844687
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:26 schreef more het volgende:

[..]

Jan Marijnissen (SP) laat gewoon de geldpers sneller draaien.
Nee, geld wordt verboden, dat is namelijk de belichaming van ondernemerschap.
pi_35844760
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

en leven van de liefde........
pi_35844946
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ik krijg een beetje het animalfarm gevoel van de SP

pi_35845478
Een eventueel links kabinet moet eerst maar even naar de Laffer Curve kijken voordat ze belasting flink verhogen.
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:52:50 #86
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_35845550
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:50 schreef more het volgende:
Een eventueel links kabinet moet eerst maar even naar de Laffer Curve kijken voordat ze belasting flink verhogen.
Daar geloven ze gewoon niet in.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_35845616
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:50 schreef more het volgende:

De economie is hoe jammer ook niet in leuke grafiekjes te vangen. Het is geen rationele, exacte wetenschap en zal dat ook nooit worden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_35845710
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:54 schreef du_ke het volgende:
De economie is hoe jammer ook niet in leuke grafiekjes te vangen. Het is geen rationele, exacte wetenschap en zal dat ook nooit worden.
Een reden temeer om er dus niet zoiets als een plan-economie op los te laten. Je statement is dus juist een argument voor laissez-faire economie.
pi_35845924
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:56 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Een reden temeer om er dus niet zoiets als een plan-economie op los te laten. Je statement is dus juist een argument voor laissez-faire economie.
Klopt maar bijsturen kan wel in enige mate. Dit om b.v. ervoor te zorgen dat de zwakkeren in de samenleving niet het onderspit delven. Of om te proberen om de werkgelegenheid enigszins te spreiden.
  woensdag 8 maart 2006 @ 15:11:52 #90
45206 Pietverdriet
pi_35846292
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Klopt maar bijsturen kan wel in enige mate. Dit om b.v. ervoor te zorgen dat de zwakkeren in de samenleving niet het onderspit delven. Of om te proberen om de werkgelegenheid enigszins te spreiden.
Duitsland, Frankrijk, veel bijsturen, veel schulden, veel werkeloosheid
Nederland, GB, Ierland. weinig bijsturen, minder schulden, weinig werkeloosheid
pi_35847506
Waarschijnlijk komen er ook geen kerncentrales dus hebben we straks een energie rekening die 800% hoger is dan nu.
pi_35847565
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:58 schreef more het volgende:
Waarschijnlijk komen er ook geen kerncentrales dus hebben we straks een energie rekening die 800% hoger is dan nu.
Tja beter nu een hoge rekening dan het op volgende generaties afschuiven. En het scheelt een hele dikke miljarden investering dus nog minder belastingdruk ook Alleen betalen wat je verstookt.
pi_35847748
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja beter nu een hoge rekening dan het op volgende generaties afschuiven. En het scheelt een hele dikke miljarden investering dus nog minder belastingdruk ook Alleen betalen wat je verstookt.
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:10:11 #94
45206 Pietverdriet
pi_35847914
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja beter nu een hoge rekening dan het op volgende generaties afschuiven.
Oh, dus jij wilt afbouw van de staatsschuld en het huishoudboekje in balans?
pi_35847920
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:05 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoeveel de bouw van een, laat staan meerdere kerncentrales kost?
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:11:05 #96
45206 Pietverdriet
pi_35847933
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoeveel de bouw van een, laat staan meerdere kerncentrales kost?
Heb jij enig idee wat een staatsschuld kost?
pi_35847988
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

ja
pi_35848032
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb jij enig idee wat een staatsschuld kost?
Daar heb je hééééél véééél kerncentrales voor.
pi_35848563
Het lijkt mij wel verstandig om je spaartegoeden op een buitenlandse bank te zetten. Voor je het weet komen ze met een of andere Robin Hood wet waardoor ze de spaartegoeden van niet-minima in beslag kunnen nemen om daarmee de uitkeringen te verdubbelen...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:30:31 #100
45206 Pietverdriet
pi_35848625
goed idee, Tikorev, denk dat ik mijn kapitaal maar uit NL wegtrek,
pi_35848787
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:28 schreef Tikorev het volgende:
Het lijkt mij wel verstandig om je spaartegoeden op een buitenlandse bank te zetten. Voor je het weet komen ze met een of andere Robin Hood wet waardoor ze de spaartegoeden van niet-minima in beslag kunnen nemen om daarmee de uitkeringen te verdubbelen...
alleen al het feit dat de SP dit imago heeft is al schadelijk voor nederland. conclusie. sp is schadelijk.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_35848863
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:13 schreef more het volgende:

[..]

Daar heb je hééééél véééél kerncentrales voor.
Een stuk of 30.
pi_35848904
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:28 schreef Tikorev het volgende:
Ja jongen lijkt me een goed idee . Geloof je het al bijna zelf?
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:40:41 #104
45206 Pietverdriet
pi_35848957
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja jongen lijkt me een goed idee . Geloof je het al bijna zelf?
hee, als Zalm al inkomstenbelasting op fictieve rendamenten zet, wat denk je dan dat marijnisse gaat doen?
pi_35849020
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

hee, als Zalm al inkomstenbelasting op fictieve rendamenten zet, wat denk je dan dat marijnisse gaat doen?
Die gaat dat niet doen want dat laten ze echt wel over aan een PvdA'er of desnoods een GL'er.
pi_35849748
Hehe al die paniek. He er mag dan misschien wel een links kabinet komen (we zijn er nog niet eens), dat wil niet zeggen dat gelijk alles anders gaat worden. We hebben het hier wel over de overheid hoor...
pi_35850534
Ik weet nog iets waar ik bang voor ben als links aan de macht komt: Dat ik straks met spandoeken over straat moet gaan lopen om tegen kabinetsbesluiten te protesteren. Daar heb ik helemaal geen tijd voor, ik moet ook nog werken!
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:35:36 #108
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_35850647
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:56 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]
Je statement is dus juist een argument voor laissez-faire economie.
Laissez-faire tot op bepaalde hoogte ok, maar er mag wat mij betreft wel een instantie komen die het overzicht houdt en bevoegd is in te grijpen.

Dit bij voorkeur internationaal omdat er eigenlijk geen afgebakende nationale economie meer is. IMF en Wereldbank zijn schertsvertoningen imho, veel te weinig middelen.

Helaas zal dit wel een utopie blijven
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:35:55 #109
45206 Pietverdriet
pi_35850654
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:30 schreef El_Psycho het volgende:
Ik weet nog iets waar ik bang voor ben als links aan de macht komt: Dat ik straks met spandoeken over straat moet gaan lopen om tegen kabinetsbesluiten te protesteren. Daar heb ik helemaal geen tijd voor, ik moet ook nog werken!
IK denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken, een paar jaar klassiek links beleid en je hebt alle tijd van de wereld om andere dingen te doen, jij en 1 miljoen anderen.
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:39:51 #110
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35850772
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die gaat dat niet doen want dat laten ze echt wel over aan een PvdA'er of desnoods een GL'er.
wat is dit voor onzin reply
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_35852231
Het grootste linkse gevaar is dat men het "zoet" weer gaat toe bedelen aan "sociaal zwakkeren", de werkende mensen hebben laatste 4 jaar niks erbij gaat, pc-prive afgeschaft, spaarloon afgezwakt, aangepakt qua ziektekosten vergoeding, etc. Maar goed die mogen straks weer dokken als het slecht gaat, de grap is dat dit land zich zelf uitholt, iedereen die een beetje intilligent dan wel bereid is hard te werken zal migreren naar een land waar inzet wel beloont wordt. Maar goed de wouter bossen en marijnissen zijn te dom om dit in te zien.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_35854782
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:39 schreef McCarthy het volgende:

[..]

wat is dit voor onzin reply
Dat het mij niet logisch lijkt dat de SP de post financiën opeist. Bij een linkse regering zal de PvdA zelf flinke invloed op financiën willen.
  woensdag 8 maart 2006 @ 19:46:22 #113
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35854796
ok
pi_35862156
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:32 schreef raptorix het volgende:
Het grootste linkse gevaar is dat men het "zoet" weer gaat toe bedelen aan "sociaal zwakkeren", de werkende mensen hebben laatste 4 jaar niks erbij gaat, pc-prive afgeschaft, spaarloon afgezwakt, aangepakt qua ziektekosten vergoeding, etc. Maar goed die mogen straks weer dokken als het slecht gaat, de grap is dat dit land zich zelf uitholt, iedereen die een beetje intilligent dan wel bereid is hard te werken zal migreren naar een land waar inzet wel beloont wordt. Maar goed de wouter bossen en marijnissen zijn te dom om dit in te zien.
Maar misschien verhogen ze de uitgaven aan onderwijs wel.
pi_35862639
Als er maar geen Pvda + GL + SP kabinet komt

Dan is het einde echt zoek.

Verwelkom dan de duizenden nieuwe asielzoekers alvast maar. Die lui zouden 1 voor 1 neergeschoten worden door wanhopige Nederlanders omdat ze zien dat zij hun land verkloten.
pi_35862746
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:35 schreef Halinalle het volgende:
Dat maakt niks uit, het zal altijd te weinig blijven, de kwaliteit blijft ondermaats. Het enige wat je ermee bereikt is dat je het jaar erop er NOG meer naar toe mag schuiven. Zelfde geldt voor de zorg.
pi_35862902
Probleem met links is dat ze wel zo goed kunnen praten over banen scheppen. Maar dan alleen banen die niet veel aan de economie leveren. Natuurlijk kan de overheid banen scheppen in de zorg, maar wat voegt dat toe aan de Nederlandse economie??

Dit plus talloze andere dingen, zoals hun vluchtelingenbleid bv. Nog meer vluchtelingen kom maar, allemaal welkom ,dat is wat hun willen.
pi_35862978
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:

De beloning zal in olie worden uitbetaald en de winsten op de persoonlijke bankrekeningen van Jan Marijnissen en Halsema's man worden gestort.
Is zij geen pot?
pi_35863704
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Belastingdruk en vernieuwingsdrift.

Daarnaast zullen er weer allerlei extreem zinloze projecten worden gestart en zal het kabinet zichzelf gaan inslijmen bij Poetin om Rusland te behagen om het gigantische tekort op het budget te dichten. Ook zullen duizenden subsidieclubjes geld krijgen wat eigenlijk bestemd was voor lastenverlichting waardoor het ene hardwerkende gezin na het andere failliet gaat. Daarna zullen ze de schuld hiervan geven aan de Joden en Amerikanen zodat het linkse regime een excuus heeft om deze bevolkingsgroepen uit te moorden, deze brute en nietsontziende misdaders zijn immers schuldig aan het stellen van vragen naar de vreemde gang van zaken.

Dit alles uiteraard om de moslims te behagen, die massaal naar Nederland worden gehaald als toevoeging voor de Multi-Cultuur. Door deze toestroom zullen de blanke nederlanders bedreigd worden en zullen ze zich met geweld verdedigen, ze hebben toch niets te verliezen. Echter, het regime zal een akkoord sluiten met Iran, om in ruil voor olie doodseskaders toe te laten om elke niet-moslim te doden. De beloning zal in olie worden uitbetaald en de winsten op de persoonlijke bankrekeningen van Jan Marijnissen en Halsema's man worden gestort. Ondertussen groeit de islamitische bevolking als kool en vormd het door zijn aantal een bedreiging voor naburige landen. Als deze landen willen voortbestaan krijgen zij als voorwaarde elke niet-moslim in hun land te behandelen als een 2de rangs burger.

Het linkse regime voelt na dit alles een beetje nattigheid en vraagt de invloedrijkste Imam om tekst en uitleg. Deze voelt hier zich niet toe geroepen en spoort zijn volgelingen aan om de laatste Nederlanders samen met dit regime op te ruimen. Aldus geschiedde.
Paranoia is tegenwoordig vaak goed te behandelen.

Overigens: een premier die zich met olie-inkomsten uit een orthodoxe Islamitische staat laat betalen hebben we al gehad. Google maar eens op Lubbers en Koeweit-affaire.
pi_35865173
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:35 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Ook onder linkse kabinetten is dat uitgehold, imo mag men best investeren in onderwijs mits onder de voorwaarden dat de mensen die er van proviteren het ook gaan terugbetalen als ze goed verdienen, punt is dat veel studenten nu zoveel werken dat hun studie er onder lijd en de banenmarkt onnodig wordt belast, laat studenten lekker genieten en het straks terug verdienen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_35865398
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:05 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ook onder linkse kabinetten is dat uitgehold, imo mag men best investeren in onderwijs mits onder de voorwaarden dat de mensen die er van proviteren het ook gaan terugbetalen als ze goed verdienen, punt is dat veel studenten nu zoveel werken dat hun studie er onder lijd en de banenmarkt onnodig wordt belast, laat studenten lekker genieten en het straks terug verdienen.
Oh welk kabinet? We hebben al decennia geen linkse kabinetten gehad volgens mij...
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:16:05 #122
47580 hoM3r
Our trip.
pi_35865467
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:56 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Is zij geen pot?
Minder pot dan jouw mevrouw Verdonk denk ik.
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:41:14 #123
124377 pmb_rug
salvation received
pi_35865958
mijn grootste angst is dat er aantal zaken NIET meer worden voorgezet:

- De oorlog tegen de onnodige belastingwetten (Wijn = koning!) en andere overheidsbemoeienissen.
- De focus op 'wat kun je wel' ipv 'wat kun je niet' (WIA)
- Lastenverlichting (dus minder innen, ipv meer uitgeven. dat is economisch veel verantwoorder)
- Gunstiger ondernemersklimaat scheppen (respect voor bedrijven!)

deze zaken zullen in meer of mindere maten worden veranderd en dat is heel ernstig, want dit zijn uitstekende beleidspunten.
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
  donderdag 9 maart 2006 @ 01:32:33 #124
47580 hoM3r
Our trip.
pi_35866905
quote:
(respect voor bedrijven!)
Het is er wel goed ingeramd door pappa-lief of niet?
pi_35868554
Het wordt een puinhoop, maar dat was al bekend.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35868572
De eerste 4 topics in POL op dit moment:
Hoe linkser je stemt hoe lager je SES!
Linkse landelijke regering... de gevolgen?
Hoe nationalistisch zijn linkse partijen?
Wat is het grootste gevaar van een links kabinet volgens jou

We lijken wel bang..
Let op: Volgend jaar gaat links flink verliezen en we krijgen een CDA-VVD-coalitie..
Nederlanders zijn te bang om TE links of TE rechts te stemmen..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_35868574
Zou Nederland op tijd wakker worden? Ik vrees van niet.

Aan de andere kant is een links kabinet goed. Het wordt één grote teringbende en dan ben je van die linkse grootmuilen af.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35868703
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 06:13 schreef Kluupkluup het volgende:

We lijken wel bang..
Let op: Volgend jaar gaat links flink verliezen en we krijgen een CDA-VVD-coalitie..
Toont al aan waarom er geen links kabinet moet komen. Het land wordt er niet beter van als iedereen bang is en zijn eigen geld veilig zal proberen te stellen. Dan wordt er veel kapitaal aan he tland ontrokken waardoor we allemaal armer worden.

Een links overheid die bezuinigd zie ik ook niet zo 1-2-3 gebeuren oftewel de staatsschuld wordt groter en we krijgen allemaal extra onzinnige belastingregeltjes. Dus ik neem het mensen niet eens kwalijk dat ze hun kapitaal dan ontrekken aan de Nederland, zelf zou ik het ook doen als ik kapitaal had
pi_35868753
Obesias
pi_35869154
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 07:24 schreef Shakes het volgende:

[..]

Toont al aan waarom er geen links kabinet moet komen. Het land wordt er niet beter van als iedereen bang is en zijn eigen geld veilig zal proberen te stellen. Dan wordt er veel kapitaal aan he tland ontrokken waardoor we allemaal armer worden.

Een links overheid die bezuinigd zie ik ook niet zo 1-2-3 gebeuren oftewel de staatsschuld wordt groter en we krijgen allemaal extra onzinnige belastingregeltjes. Dus ik neem het mensen niet eens kwalijk dat ze hun kapitaal dan ontrekken aan de Nederland, zelf zou ik het ook doen als ik kapitaal had
Hoe dom kun je zijn als je opinie van wat xenofobe pubers/ economie studenten als waarheid wilt aanemen en daar je werkelijkheid aan wilt spiegelen.

Laat een echt links kabinet maar eens zien of ze echt deze onheilsprofetieen uberhaubt uitvoeren in de afgelopen decennia hebben we alleen maar gemengde kabinetten of rechtse meerderheden gehad.
pi_35869192
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 08:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hoe dom kun je zijn als je opinie van wat xenofobe pubers/ economie studenten als waarheid wilt aanemen en daar je werkelijkheid aan wilt spiegelen.
Imderdaad, de meest onrealistische doemscenario's passeren hier de revu, en allemaal zonder blikken of blozen. In de praktijk zal de PvdA, mochten ze de grootste worden (wat nog allerminst zeker is), gewoon moeten gaan regeren met het CDA of de VVD en een opvulpartij. Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd gaan in dit land.

Werkelijk, de fantasie van sommigen...
Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
  donderdag 9 maart 2006 @ 08:54:52 #132
14790 EvilFaith
zie signature
pi_35869346
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 06:13 schreef Kluupkluup het volgende:

We lijken wel bang..
GElukkig is Fok! qua politiek niet zo'n heel goede afspiegeling van de samenleving. FOk is over het algemeen wat rechtser in gesteld en daardoor krijg je meteen van die paranoia topics. Het feit blijf gewoon dat maar een paar procent tevreden is met het kabinet dat er nu zit. En omdat we in een democratie leven kan iedereen in Nederland dat laten merken door niet meer op die partijen te gaan stemmen. En dat hebben we ook tijdens de gemeenteraads verkiezingen al gezien. Ik ben er ook niet bang voor dat we daarom een CDA-VVD coalitie krijgen. HEt zal hun echt niet lukken om met zijn tweeen een meerderheid te behalen. Maar inderdaad als je moet afgaan op wat hier wordt gezegt en gestemd dan moet je wel bang worden voor een CDA-VVD coalitie. Maar zoals ik al eerder zei, qua politieke voorkeur is Fok niet een heel geweldige afspiegeling van de samenleving.
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:16:36 #133
45206 Pietverdriet
pi_35877716

een plaatje zegt meer dan 1000 woorden
pi_35877809
Gut gut, en je moet ze eens horen toen Fortuin met Berlusconi vergeleken werd (of erger)... Selectief allemaal hoor, erg sneu...
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:22:23 #135
45206 Pietverdriet
pi_35877912
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:19 schreef Solopeople het volgende:
Gut gut, en je moet ze eens horen toen Fortuin met Berlusconi vergeleken werd (of erger)... Selectief allemaal hoor, erg sneu...
daar was jij destijds ook erg tegen en dat liep je ook te nuanceren?
pi_35877995
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

daar was jij destijds ook erg tegen
Ja. Sterker nog, ik heb overwogen op de man te stemmen.
quote:
en dat liep je ook te nuanceren?
Weet ik niet. Was niet nodig, destijds, met alle Fortuinisten die om het hardst "DEMONISERING!!!" riepen.
pi_35878155
Ik lach me kapot hier om al die angstverhalen, opstand, geweld, falisementen etc. etc.

Toen fortuyn er was werd er gezegt laat het hem proberen, na vier jaar kunnen we hem toch weer wegstemmen.
Nu er een links kabinet zou dreigen zou nederland volgens sommigen binnen 1 jaar faliet zijn. Vergeten jullie niet dat de meeste linkse partijen al jaren in de oppositie zitten en een aantal al eens onderdeel van een coalitie geweest zijn? Ze hebben dus genoeg ervaring om te weten hoe het moet.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:30:16 #138
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_35878181
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 08:42 schreef Solopeople het volgende:

[..]

In de praktijk zal de PvdA, mochten ze de grootste worden (wat nog allerminst zeker is), gewoon moeten gaan regeren met hetCDA of de VVD en een opvulpartij.
Paars III dus.....
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_35878348
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik lach me kapot hier om al die angstverhalen, opstand, geweld, falisementen etc. etc.

Toen fortuyn er was werd er gezegt laat het hem proberen, na vier jaar kunnen we hem toch weer wegstemmen.
Nu er een links kabinet zou dreigen zou nederland volgens sommigen binnen 1 jaar faliet zijn. Vergeten jullie niet dat de meeste linkse partijen al jaren in de oppositie zitten en een aantal al eens onderdeel van een coalitie geweest zijn? Ze hebben dus genoeg ervaring om te weten hoe het moet.
Hee hee! Veel te genuanceerd voor op FOK, hou eens op!
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:34:35 #140
36038 Shaman
retro-progressief
pi_35878364
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[afbeelding]
een plaatje zegt meer dan 1000 woorden
Over de PvdA, over de SU, of over de rechtse angst voor wat linksere politiek?
Wat is het toch dat rechts zo bang maakt? Eerst voor de russen en de commies nu voor terrorisme, moslims en links? Hebben ze dat nodig om zichzelf in stand te houden?
pi_35878554
Hoe lang zal het duren voordat het nieuws van een linkse regering doorkomt in de Derde Wereld en we een explosieve toename van het aantal asielzoekers kunnen verwachten?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_35878575
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:39 schreef Tikorev het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat het nieuws van een linkse regering doorkomt in de Derde Wereld en we een explosieve toename van het aantal asielzoekers kunnen verwachten?
Och menneke toch.
pi_35878686
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:39 schreef Tikorev het volgende:
achjah, als je daar echt bang voor bent kun je beter op de NVU ofzo stemmen die als motto algehele re-emigratie hebben.
Fiets
pi_35878730
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

achjah, als je daar echt bang voor bent kun je beter op de NVU ofzo stemmen die als motto algehele re-emigratie hebben.
Of denk jij soms dat de toekomstige Minister van Vreemdelingenzaken Klaas de Vries deze linkse stemmers tegen zal houden....
pi_35878799
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:43 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Of denk jij soms dat de toekomstige Minister van Vreemdelingenzaken Klaas de Vries deze linkse stemmers tegen zal houden....
toekomstig minister van Vreemdelingenzaken Klaas de Vries deze linkse stemmers tegen zal houden? wat bedoel je?
Fiets
pi_35878821
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:43 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Toemaar, er worden zelfs al ministersposten verdeeld en zelfs ministers benoemd.
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:50:07 #147
45206 Pietverdriet
pi_35878969
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:34 schreef Shaman het volgende:

[..]

Over de PvdA, over de SU, of over de rechtse angst voor wat linksere politiek?
Wat is het toch dat rechts zo bang maakt? Eerst voor de russen en de commies nu voor terrorisme, moslims en links? Hebben ze dat nodig om zichzelf in stand te houden?
over dit topic
pi_35879014
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

toekomstig minister van Vreemdelingenzaken Klaas de Vries deze linkse stemmers tegen zal houden? wat bedoel je?
Of Klaas de Vries als Minister van Vreemdelingenzaken in staat zou zijn de explosieve toename van het aantal immigranten uit de Derde Wereld, die afkomen op het gerucht van een linkse regering, kan tegenhouden. Of zou hij het dan flink aan de stok krijgen met de Minister van Immigratiebevordering Fatima Elatik...

[ Bericht 0% gewijzigd door Tikorev op 09-03-2006 15:02:29 ]
pi_35879026
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

over dit topic
hahh, dat de angst ongegrond is, aanstellerij en stemmingmakerij?
Fiets
pi_35880173
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
.
Het zijn vooral de gevolgen op langere termijn waar je bang voor moet zijn. En ja linkse partijen hebben eerder in een coalitie gezeten, maar toen was er een "rechtse" partij bij die het gat in de hand een beetje klein kon houden. Als je een volledige linkse coalitie krijgt zullen ze over elkaar heenvallen om cadeautjes uit te delen, alleen iemand zal ze moeten betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')