Ik mag hopen dat ze dit tijdens de training en kwalificatie al hebben ervaren...quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dikke vette tvp voor een van mijn favoriete circuits. Kan nog een leuke hoofdrace worden, het stuk van start-finish naar de Andretti Hairpin loopt namelijk heuvelaf en kan, vooral voor de onervaren coureurs, een Waterloo worden bij het aanremmen.
Dat mag je wel hopen ja.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:20 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze dit tijdens de training en kwalificatie al hebben ervaren...
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:37 schreef sanger het volgende:
Andretti?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:33 schreef WEST het volgende:
Mooie baan, 1 fantatisch mooie bocht (3maal raden welke) en het baanrecord door een leuke en beste rijders bij irl Helio "spiderman" Castroneves
![]()
Dudequote:Circuitinformatie
jammer dat je hier geen afbeeldingen in je signature kan doenquote:
Dat herhinner ik mij nog welquote:Legendarisch is de actie van Zanardi, hij heeft het als enige rijder ooit klaargespeeld om de beruchte Cork Screw over te slaan. Terwijl Herta aan de leiding liggend braaf de chicane induikt, besluit Zanardi het anders aan te pakken, hij geeft voor de combinatie een dot extra gas en vliegt in een vrije val langs de verbouwereerde Herta, en neemt zo de leiding over.
denk wel heel moo, ik heb ook minder mooie herhinneringen aan die bochtquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Corkscrew! Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien met A1GP wagens!!
Gelukkig is Laguna Seca meer dan alleen de Corkscrew. Ik vind het voor de rest ook een schitterend circuit, met veel snelle bochten en hoogteverschillen. Het heeft wel wat weg van Estoril in Portugal.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:27 schreef WEST het volgende:
[..]
denk wel heel moo, ik heb ook minder mooie herhinneringen aan die bocht![]()
Verongelukte F3000 coureur Gonzalo Rodriquez niet in die bocht?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:27 schreef WEST het volgende:
[..]
denk wel heel moo, ik heb ook minder mooie herhinneringen aan die bocht![]()
jep, die ging rechtdoor en vloog over de vangrail heen naar beneden en toen tegen een boom aan geloof ik. dat was 7 jaar geleden, paar maand voordat Greg Moore in Fontana verongelukte op gruwelijke wijzequote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Verongelukte F3000 coureur Gonzalo Rodriquez niet in die bocht?![]()
wie laguna Seca zegt, denkt gelijk aan de Corkscrew. Het zelfde met Spa en Eau rougequote:Op woensdag 8 maart 2006 14:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Gelukkig is Laguna Seca meer dan alleen de Corkscrew. Ik vind het voor de rest ook een schitterend circuit, met veel snelle bochten en hoogteverschillen. Het heeft wel wat weg van Estoril in Portugal.
Uiteraard. Maar dat neemt niet weg dat de rest van het circuit er ook mag wezen. Idem met Spa.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:50 schreef WEST het volgende:
[..]
wie laguna Seca zegt, denkt gelijk aan de Corkscrew. Het zelfde met Spa en Eau rouge
mee eens.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat neemt niet weg dat de rest van het circuit er ook mag wezen. Idem met Spa.
leukquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja, voor de liefhebber: een rondje Laguna Seca in een Formulewagentje..
Leuk inderdaad, hoewel Laguna Seca wel een van de circuits is die ik door de jaren (lees: racespellenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja, voor de liefhebber: een rondje Laguna Seca in een Formulewagentje..
Is dat een typefout of een woord grapje dat ik niet snapquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:53 schreef Dacide het volgende:
WOOT WOOT...nieuwe race, nieuwe kansen, nieuw topic
Ik heb er zo veel zin in he.. Als jos hier toch als 1e kan finishen.. dan geeft ie wel een mooie stempel af daar in the unated stites
Overslaan gaat een beetje moeilijk met dat muurtje. Volgens mij ging hij buitenom in de eerste (linker)bocht, door het zand, vlak langs de muur en kwam voor Herta op de baan in de tweede (rechter) bocht.quote:Legendarisch is de actie van Zanardi, hij heeft het als enige rijder ooit klaargespeeld om de beruchte Cork Screw over te slaan. Terwijl Herta aan de leiding liggend braaf de chicane induikt, besluit Zanardi het anders aan te pakken, hij geeft voor de combinatie een dot extra gas en vliegt in een vrije val langs de verbouwereerde Herta, en neemt zo de leiding over.
Oud woordgrapje idd van ik dacht urbanus (nuff saidquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:56 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Is dat een typefout of een woord grapje dat ik niet snap
Was dat niet Ustated Nights? Om maar eens off-topic te blijven...quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:40 schreef Dacide het volgende:
[..]
Oud woordgrapje idd van ik dacht urbanus (nuff said)
Oeh, toen Senna zijn eerste overwinning pakte in een Lotus in de Portugese regen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:16 schreef Dacide het volgende:
volgens mij niet.. maar kan me vergissen.. urbanus is zo 1985 he
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:19 schreef Rover het volgende:
Iemand pics/vids over hoe zanardi de Cork Screw oversloeg?
Sinds de vorige race moet je op de A1GP site betalen voor de stream. Of in ieder geval registreren...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:15 schreef Rory78 het volgende:
A1GP stream kijken kan gewoon op de A1GP site (niet als je in een van de landen bent die A1GP gewoon op TV uitzenden), dus in principe moet je het altijd kunnen zien. Er is daar tevens een goede livetiming.
bronquote:A1 Team Netherlands is reporting that the forecast they were looking at included rain, rain, and even snow.
bronquote:zaterdag: 12 gr, 70% neerslagkans
Steady light rain in the morning. Showers continuing in the afternoon. High 53F. Winds W at 10 to 20 mph. Chance of rain 70%. Rainfall near a quarter of an inch.
zondag: 12 gr, 30% neerslagkans
Occasional showers possible. Highs in the low 50s and lows in the upper 30s.
Cool!! Moet de organisatie even een nieuw bordje maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
bron
Sneeuw.![]()
Overigens zeggen mijn weerberichten wat anders...
[..]
bron
Nog nooit Eau Rouge van dichtbij gezien?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:42 schreef Loesj het volgende:
Wat een hoogteverschil zeg!
of in Hongarijequote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:17 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Nog nooit Eau Rouge van dichtbij gezien?
Is er ook een filmpje van ?quote:
Ook niet...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:39 schreef dennistd het volgende:
Hoe laat begint VT1?
Ik dacht 21.30u, maar er is nog niks op de live timing.
Edit: 22.00u dus...
VT had om 13.00u lokaal moeten beginne, het is daar nu 13.12u.....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:10 schreef Rover het volgende:
Hmm nog steeds niks op live timing
Ik weet niet wat ze daar aan het doen zijn, maar ik heb er maar 1 woord voor:quote:
neequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:21 schreef Loesj het volgende:
Komt er vanavond niks op tv over de A1?
Een beetje het probleem bij de A1. Vaak net iets te amateuristisch. Ik ben heel benieuwd hoe deze klasse zich na dit seizoen gaat ontwikkelen. Ik zou de motoren 100 pk's sterker maken. Ook zou het goed voor de klasse zijn dat het deelnemersveld van een ietsje hoger niveau zou zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:29 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze daar aan het doen zijn, maar ik heb er maar 1 woord voor:
AMATEURS
bronquote:Gewijzigde tijden trainingen Laguna Seca
(11/3/2006) Het weer in Californië is niet wat je ervan zou verwachten. De hevige regenval en de daarmee gepaard gaande werkzaamheden om het circuit in orde te maken, alsmede het late aankomen van het materiaal, hebben ervoor gezorgd dat de vrije trainingen verschoven zijn.
De eerste vrije training zal op vrijdag om 16.00 uur plaatselijke tijd verreden worden, dat is om 1.00 uur Nederlandse tijd. Op zaterdagochtend zal dan de tweede vrije training zijn en de derde vrije training begint om 12.15 uur (21.15 uur Nederlandse tijd). De kwalificatie zal wel op de normale tijd van 14.15 uur (23.15 uur Nederlandse tijd) van start gaan.
Wat het weer nog allemaal in petto heeft voor Laguna Seca is afwachten. Maar de sneeuwval in de bergen nabij het circuit en de buien aan de kust, voorspellen niet veel goeds.
jos verstappen vaker geupdate? door wie door zijn vrouw?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:55 schreef Dacide het volgende:
3e plek voor jos.. mooie prestatie..
A1GP.com is niet zo snel met updaten.. over het algemeen wordt de jos verstappen vaker geupdate
Op tvgids.nl staat van 2305 tot 0055, maar ik weet niet of t live isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat de qualificatie?
Met droog weer en een goede setup kan iedereen daar tegenwoordig vol gas doorheen. Onderschat de traction control niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:47 schreef komrad het volgende:
Alle blinde bochten zijn voor de echt mannen maar deze
Eau Rouge is natuurlijk ook uber, de mannen planken en mietjes laten het gas los
hehe, maar zonder TC was planken daar voor de echte mannenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Met droog weer en een goede setup kan iedereen daar tegenwoordig vol gas doorheen. Onderschat de traction control niet.
a1gp heeft GEEN traction controllequote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Met droog weer en een goede setup kan iedereen daar tegenwoordig vol gas doorheen. Onderschat de traction control niet.
Als het goed is is het livequote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Op tvgids.nl staat van 2305 tot 0055, maar ik weet niet of t live is
Maar we hadden het dan ook over Eau Rouge.quote:
Alles LIVE dit keer op RTL 7:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:04 schreef dennistd het volgende:
Als het goed is is het live
alleen registreren kost geen geld....dus lijkt me wel een goede optiequote:Sinds de vorige race moet je op de A1GP site betalen voor de stream. Of in ieder geval registreren...
Ik heb al allerlei opties geprobeert, tot proxies aan toe, maar je moet altijd betalen, of je kunt helemaal niets.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:17 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
alleen registreren kost geen geld....dus lijkt me wel een goede optieen ook al zendt RTL7 het hier wel live uit....kijk liever met Engels commentaar.....of is dat niet mogelijk dan?
anders registreer ik me wel alszijnde Kirgizier.![]()
Same here. Niks gratis.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik heb al allerlei opties geprobeert, tot proxies aan toe, maar je moet altijd betalen, of je kunt helemaal niets.
quote:Please note: Due to contractual obligations the streams for this event will only
be available in the following countries:
Canada, Netherlands, Norway, Sweden, Finland, France, Brazil, Japan, Denmark, Switzerland, Iceland, Faroe Islands
We appreciate your understanding and would like to apologize for any
inconvenience.
Hey, thanks! Die is goed man, eindelijk weer eens Olav ipv die hyperactieve Argentijnse commentatoren (wat het ook wel weer leuk maakt natuurlijk...)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:45 schreef dennistd het volgende:
Ik heb ook geen RTL7 stream voor je...
Wel SBS6 (voor de F1): http://wwitv.com/i_tv/b1510a.asx
En hij hangt er nog steedsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:48 schreef dennistd het volgende:
Die gele vlag blijft er wel heel lang.
gebruiken jullie geen persberichten?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:23 schreef dennistd het volgende:
Heel raar ja
Ik gooi deze uitslag er wel op, ik denk dat ie wel goed is.
Als die er zouden zijn zouden we ze wel gebruiken, maar ze zijn er gewoonweg niet.quote:
gewoon aanmelden bij de teams, heel eenvoudigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
Als die er zouden zijn zouden we ze wel gebruiken, maar ze zijn er gewoonweg niet.
De uitslag: [Upd][A1GP] Uitslag 2e vrije training
quote:Op zondag 12 maart 2006 09:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
hoe laat begint het?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:51 schreef DutchTrain het volgende:
Zondag 12 maart
12.15-13.45 Kwalificatie hh
22.20-23.15 Sprintrace LIVE
23.45-01.20 Hoofdrace LIVE
ik tijdens de 3e sessiequote:Op zondag 12 maart 2006 08:29 schreef Greenday het volgende:
viel in slaap tijdens de tweede sessie![]()
![]()
beuh,![]()
Damn it! Was ik juist zo blij dat ik eindelijk weer eens naar Olav kon luisterenquote:Kan geen verbinding maken met de server. Mogelijk is de servernaam onjuist, is de server niet beschikbaar of zijn de proxy-instellingen onjuist.
22.30u, maar dat kun je uiteraard ook vinden op FOK!sport: [A1GP] Warmup ook geannuleerdquote:
Oie dat weet ik niet maar volgens mij heb ik wel eens iets als "Gordian Knot Codec Pack" geinstalleerdquote:Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef komrad het volgende:
wat voor soort codecs heb ik daar voor nodig mike??
F1quote:Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Bonobo11 het volgende:
Ga zeker kijken vanavond, wordt de F1 nog ergens herhaalt trouwens, moest werkenvanmiddag
auwquote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef mikezwet het volgende:
Jeps, heb ze ff op me paginatje gezet samen met de "Fatal crash" van Rodriguez op Laguna in 1999
Hier dus
Ik heb geen idee. Volgens mij niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Bonobo11 het volgende:
Ga zeker kijken vanavond, wordt de F1 nog ergens herhaalt trouwens, moest werkenvanmiddag
Zie [A1GP] Warmup ook geannuleerdquote:Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef X-fi het volgende:
Hey
Ga vanavond ook maar eens kijken voor de sprint en de hoofdrace. Wordt er daarvoor nog een Warm-Up gereden?
Maar F1 was best wel te pruimen waren goeie inhaal actiesquote:
Formule 1 is zo voorspelbaar.....quote:Op zondag 12 maart 2006 21:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Maar F1 was best wel te pruimen waren goeie inhaal acties![]()
Nog niet live te zien toch?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:53 schreef WEST het volgende:
anyway warm up is bezig nu
Ze zijn net met warm-up begonnenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zie [A1GP] Warmup ook geannuleerd
Als jullie nu gewoon eens kijken op FOK!sport....
IK WORD GEKquote:
Via LiveTiming, maar slechts 4 rondjes...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar is het al op TV dan?
moet je op de site van A1GP kijken daar kun je wel registren voor een streamquote:Op zondag 12 maart 2006 21:59 schreef flipsen het volgende:
Oh, en nu weer afgelopen... Iemand misschien toch nog ergens een stream trouwens? ik wil zo graag kijken (vanuit Argentinië)
Helaas pindakaas, omdat ik niet in NL zit maar in Argentinië kan ik geen streams zien, ivm rechten ofzo... ERG kut...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:04 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je op de site van A1GP kijken daar kun je wel registren voor een stream
Lijkt me wel he, bij de sprintracequote:Op zondag 12 maart 2006 22:30 schreef sportfreak het volgende:
Ik neem aan een rollende start?
eerste keer dat je de cork screw ziet??quote:Op zondag 12 maart 2006 22:34 schreef X-fi het volgende:
Wow. Wat een hoogteverschil daar zeg. My God!
en reclamequote:
http://82.139.71.54:8888/1.asfquote:Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef flipsen het volgende:
Grrr, niemand nog ergens een stream? Ik wil zo graag kijken : (
Die doet het niet...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef Rover het volgende:
[..]
http://82.139.71.54:8888/1.asf
kweet niet of ie werkt, van het verstappen.nl forum
Je meent hetquote:
Hij ligt steeds verder achter in tijd.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef komrad het volgende:
verstappen nog steeds 11e
Als je commentaar gaat geven onder het kijken kun je dat beter wat gedetaileerder doen..quote:Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef dennistd het volgende:
onderdelen op het rechte stuk
Zoiets ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:15 schreef Dacide het volgende:
Heeft ie een dikke spin gemaakt ofzo?
quote:Frankrijk kampioen A1GP, Jos 14e in sprintrace
(12/3/2006) Door de tweede plaats in de sprintrace op te eisen en door het feit dat Zwitserland een slechte race reed en ook nog eens een zwarte vlag kreeg, is Frankrijk al verzekerd van het kampioenschap.
"Wat is dit?" zal het eerste idee geweest zijn van menige kijker naar de door regen overheerste sprintrace op Laguna Seca. Fijne waterwolken achter de auto's zorgden voor een zicht dat nauwelijks twee meter kon zijn. Meer dan drie auto's waren bij de start niet door de camera te registreren, de rest zat verborgen in een spray van regen.
Eigenlijk was het nog een wonder dat er maar één auto spinde in die eerste ronde: Max Papis. De safetycar moest dus al snel ingezet worden.
Frankrijk liet even erna zien dat hun auto in de regen weer het best van iedereen functioneerde. Met een fraaie actie wist Nicolas Lapierre een tweede plek te pakken. Een belangrijke tweede plaats, omdat deze het kampioenschap zeker zou stellen.
Daarna zagen we een race waar de auto op de baan houden tot kunst werd verheven. Zeker niet gemakkelijk rijden! Daarbij nog eens in aanmerking nemende dat het voor veel rijders de eerste regenrace in een A1GP wagen was, was het verwonderlijk om te zien dat ondanks een minimaal zicht toch de een na de andere inhaalactie werd gepresenteerd. Meestal niet succesvol, maar toch.
Libanon sloeg een kleine flater door op het rechte stuk achter de safetycar zijn auto nog niet in bedwang te houden. Hij tikte daarbij Duitsland en Australië aan.
Voor Jos Verstappen was het 'overleven'. Vanuit een 12e startpositie zou een inhaalrace totaal zinloos zijn geweest en waarschijnlijk met schade afgelopen. Daarom probeerde Jos zijn plek te houden. Dat ging niet helemaal feilloos. Hij slipte en wist de auto met veel ervaring én een dubbele donut op de baan te houden. Daarna werd hij ongevraagd betrokken in een slippartij van Fittipaldi. Op het allerlaatst wist Verstappen dan toch nog een plaats naar voren te pakken door Pakistan in te halen. Met enkele uitvallers in de laatste ronde was een 14e klassering, gezien de hele situatie, nog niet eens zo heel slecht.
Jo Vleugels
land ronden tijd
1 MEXICO 16 31:07.422
2 FRANCE 16 31:09.193
3 PORTUGAL 16 31:15.462
4 GREAT BRIT 16 31:20.213
5 IRELAND 16 31:31.812
6 CANADA 16 31:33.449
7 GERMANY 16 31:33.838
8 NEW ZEAL. 16 31:37.896
9 USA 16 31:38.456
10 AUSTRALIA 16 31:42.069
11 SOUTH AF 16 31:43.393
12 AUSTRIA 16 31:59.182
13 BRAZIL 16 32:01.622
14 NETHERLANDS16 32:02.688
15 PAKISTAN 16 32:05.098
16 SWITZERLAND16 32:07.900
17 CHINA 16 32:20.430
18 CZECH REP 15 29:48.402
19 ITALY 15 32:15.466
20 INDONESIA 12 24:56.280
21 LEBANON 9 18:07.595
22 MALAYSIA 7 13:57.083
Ik wou zeggen, als hij normaal rustig had gedaan was hij eerder op het goede pas geweest. Dit was meer te snel weg willen en nog een keer dwars..quote:Op zondag 12 maart 2006 23:31 schreef Vitalogy het volgende:
Jo zegt met veel ervaring, maar het leek meer dat hij nogal geforceerd snel terug de baan op wilde komen.
Maar goed, niet te veel over zeiken. Die race was in zijn geheel een drama, niet alleen wat Jos betreft. Nu maar vlug de hoofdrace.
Ik vind het maar saai, als je dit ooit eens hebt gezien is het iedere keer hetzelfde... Ben er zelf ook een keertje live bij geweest. Eén keer leuk, maar om nog een keer te gaan....quote:
Over een paar ronden weten we hetquote:Op maandag 13 maart 2006 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Dit moet gewoon op slicks kunnen, toch?
Dat zei Allard, maar ik vraag me af.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:06 schreef X-fi het volgende:
Iedereen naar binnen, wat heeft Verstappen voor banden, ook regenbanden toch?
Het is zeker leuk om te zien! Deed me veel beter met de formule 1 winterstop!quote:Op maandag 13 maart 2006 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
Toch altijd leuke wedstrijden met die Dinky Toys, vinden jullie niet?
Geweldige reclamequote:
Het werkt, want ik wil er morgen wel eentje halen, kijken hoe het smaaktquote:Op maandag 13 maart 2006 00:12 schreef X-fi het volgende:
[..]
Geweldige reclameDan spelen we toch als vrouw! "Vindt je me te dik"?
niet erg lekkerquote:Op maandag 13 maart 2006 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het werkt, want ik wil er morgen wel eentje halen, kijken hoe het smaakt
is mijn avatar ook niet, ik heb deze (tot morgen) tijdelijk in bruikleenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee, jou ken ik
Maar jouw avatar niet
-> Google.nl <-quote:Op maandag 13 maart 2006 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Geen zin om Google op te starten: wat betekent Laguna Seca? Mooie lagune ofzo?
niets mis mee, heb hem ook even tijdelijk geadopteerdquote:Op maandag 13 maart 2006 00:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is mijn avatar ook niet, ik heb deze (tot morgen) tijdelijk in bruikleen
Whehe, valt me op dat bijna iedereen die avatar heeft. Erg frustrerendquote:Op maandag 13 maart 2006 00:17 schreef Guard het volgende:
[..]
niets mis mee, heb hem ook even tijdelijk geadopteerd![]()
Ik hoop het niet, die moeten pas komen als iedereen een keer gestopt is.quote:
Dat zou humor zijn inderdaad! Net binnen, begint het te regenen, damnitquote:Op maandag 13 maart 2006 00:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, die moeten pas komen als iedereen een keer gestopt is.
ach iedereen, nog geen 2000 Fok!kers hebben emquote:Op maandag 13 maart 2006 00:18 schreef X-fi het volgende:
[..]
Whehe, valt me op dat bijna iedereen die avatar heeft. Erg frustrerend
nouja, bijna iedereen?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:18 schreef X-fi het volgende:
[..]
Whehe, valt me op dat bijna iedereen die avatar heeft. Erg frustrerend
Trigger happyquote:Op maandag 13 maart 2006 00:22 schreef FHR het volgende:
Gebruikte Libanon nou 3 powerboosts in één keer bij die herstart? Volgens mij zag ik het tellertje van 7 naar 4 gaan.
Dan hebben ze tijdelijk 580PK ipv 550PK.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:22 schreef X-fi het volgende:
Wat is dat Power Boost eigenlijk? (ik kijk het namelijk voor de eerste keer eigenlik). Nitro?
Wauw, soort NOS dus!quote:Op maandag 13 maart 2006 00:25 schreef FHR het volgende:
[..]
Dan hebben ze tijdelijk 580PK ipv 550PK.
aanpassing aan motormanagement waardoor de motor gedurende korte tijd 500rpm meer kan maken dan normaal. scheelt 30 pkquote:Op maandag 13 maart 2006 00:22 schreef X-fi het volgende:
Wat is dat Power Boost eigenlijk? (ik kijk het namelijk voor de eerste keer eigenlik). Nitro?
winst op een lang rechtstuk is nog niet eens 3tiende ofzo... tis echt minimaal. MAar als je uit een slipstream komt dan kan het net genoeg zijn om iemand in te halenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:26 schreef X-fi het volgende:
Bedankt wedstrijdleiding
[..]
Wauw, soort NOS dus!
Worden dan de motoren daar niet gaar van, als je het zeven maal mag gebruiken.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:27 schreef Dacide het volgende:
[..]
aanpassing aan motormanagement waardoor de motor gedurende korte tijd 500rpm meer kan maken dan normaal. scheelt 30 pk
zijjn maar 500rpm.. en ook nog maar op korte duur... zal wel niks uitmaken.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:28 schreef X-fi het volgende:
[..]
Worden dan de motoren daar niet gaar van, als je het zeven maal mag gebruiken.
Oké, wilde ik even weten uit nieuwsgierigheid!quote:Op maandag 13 maart 2006 00:28 schreef Dacide het volgende:
[..]
zijjn maar 500rpm.. en ook nog maar op korte duur... zal wel niks uitmaken.
Niet alleen Jos heeft er last van, ze glijden voor hem links en rechts van de baanquote:Op maandag 13 maart 2006 00:27 schreef FHR het volgende:
Waar heeft Jos vandaag last van? Wel erg veel aan het glijden enzo.
All bow to the mighty Jozzquote:Op maandag 13 maart 2006 00:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jos rijdt overal op zn gemakkie langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |