Is er ook een filmpje van ?quote:
Ook niet...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:39 schreef dennistd het volgende:
Hoe laat begint VT1?
Ik dacht 21.30u, maar er is nog niks op de live timing.
Edit: 22.00u dus...
VT had om 13.00u lokaal moeten beginne, het is daar nu 13.12u.....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:10 schreef Rover het volgende:
Hmm nog steeds niks op live timing
Ik weet niet wat ze daar aan het doen zijn, maar ik heb er maar 1 woord voor:quote:
neequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:21 schreef Loesj het volgende:
Komt er vanavond niks op tv over de A1?
Een beetje het probleem bij de A1. Vaak net iets te amateuristisch. Ik ben heel benieuwd hoe deze klasse zich na dit seizoen gaat ontwikkelen. Ik zou de motoren 100 pk's sterker maken. Ook zou het goed voor de klasse zijn dat het deelnemersveld van een ietsje hoger niveau zou zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:29 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze daar aan het doen zijn, maar ik heb er maar 1 woord voor:
AMATEURS
bronquote:Gewijzigde tijden trainingen Laguna Seca
(11/3/2006) Het weer in Californië is niet wat je ervan zou verwachten. De hevige regenval en de daarmee gepaard gaande werkzaamheden om het circuit in orde te maken, alsmede het late aankomen van het materiaal, hebben ervoor gezorgd dat de vrije trainingen verschoven zijn.
De eerste vrije training zal op vrijdag om 16.00 uur plaatselijke tijd verreden worden, dat is om 1.00 uur Nederlandse tijd. Op zaterdagochtend zal dan de tweede vrije training zijn en de derde vrije training begint om 12.15 uur (21.15 uur Nederlandse tijd). De kwalificatie zal wel op de normale tijd van 14.15 uur (23.15 uur Nederlandse tijd) van start gaan.
Wat het weer nog allemaal in petto heeft voor Laguna Seca is afwachten. Maar de sneeuwval in de bergen nabij het circuit en de buien aan de kust, voorspellen niet veel goeds.
jos verstappen vaker geupdate? door wie door zijn vrouw?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:55 schreef Dacide het volgende:
3e plek voor jos.. mooie prestatie..
A1GP.com is niet zo snel met updaten.. over het algemeen wordt de jos verstappen vaker geupdate
Op tvgids.nl staat van 2305 tot 0055, maar ik weet niet of t live isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat de qualificatie?
Met droog weer en een goede setup kan iedereen daar tegenwoordig vol gas doorheen. Onderschat de traction control niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:47 schreef komrad het volgende:
Alle blinde bochten zijn voor de echt mannen maar deze
Eau Rouge is natuurlijk ook uber, de mannen planken en mietjes laten het gas los
hehe, maar zonder TC was planken daar voor de echte mannenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Met droog weer en een goede setup kan iedereen daar tegenwoordig vol gas doorheen. Onderschat de traction control niet.
a1gp heeft GEEN traction controllequote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Met droog weer en een goede setup kan iedereen daar tegenwoordig vol gas doorheen. Onderschat de traction control niet.
Als het goed is is het livequote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Op tvgids.nl staat van 2305 tot 0055, maar ik weet niet of t live is
Maar we hadden het dan ook over Eau Rouge.quote:
Alles LIVE dit keer op RTL 7:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:04 schreef dennistd het volgende:
Als het goed is is het live
alleen registreren kost geen geld....dus lijkt me wel een goede optiequote:Sinds de vorige race moet je op de A1GP site betalen voor de stream. Of in ieder geval registreren...
Ik heb al allerlei opties geprobeert, tot proxies aan toe, maar je moet altijd betalen, of je kunt helemaal niets.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:17 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
alleen registreren kost geen geld....dus lijkt me wel een goede optieen ook al zendt RTL7 het hier wel live uit....kijk liever met Engels commentaar.....of is dat niet mogelijk dan?
anders registreer ik me wel alszijnde Kirgizier.![]()
Same here. Niks gratis.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik heb al allerlei opties geprobeert, tot proxies aan toe, maar je moet altijd betalen, of je kunt helemaal niets.
quote:Please note: Due to contractual obligations the streams for this event will only
be available in the following countries:
Canada, Netherlands, Norway, Sweden, Finland, France, Brazil, Japan, Denmark, Switzerland, Iceland, Faroe Islands
We appreciate your understanding and would like to apologize for any
inconvenience.
Hey, thanks! Die is goed man, eindelijk weer eens Olav ipv die hyperactieve Argentijnse commentatoren (wat het ook wel weer leuk maakt natuurlijk...)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:45 schreef dennistd het volgende:
Ik heb ook geen RTL7 stream voor je...
Wel SBS6 (voor de F1): http://wwitv.com/i_tv/b1510a.asx
En hij hangt er nog steedsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:48 schreef dennistd het volgende:
Die gele vlag blijft er wel heel lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |