abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35922577
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:22 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
Is er ook een filmpje van ?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Sport vrijdag 10 maart 2006 @ 21:39:25 #52
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35923972
Hoe laat begint VT1?
Ik dacht 21.30u, maar er is nog niks op de live timing.

Edit: 22.00u dus...

[ Bericht 16% gewijzigd door dennistd op 10-03-2006 21:56:04 ]
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport vrijdag 10 maart 2006 @ 22:09:59 #53
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35924802
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 21:39 schreef dennistd het volgende:
Hoe laat begint VT1?
Ik dacht 21.30u, maar er is nog niks op de live timing.

Edit: 22.00u dus...
Ook niet...
Iemand enig idee?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35924809
Hmm nog steeds niks op live timing
  Redactie Sport vrijdag 10 maart 2006 @ 22:13:00 #55
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35924880
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:10 schreef Rover het volgende:
Hmm nog steeds niks op live timing
VT had om 13.00u lokaal moeten beginne, het is daar nu 13.12u.....
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35925224
Nog steeds niks
  Redactie Sport vrijdag 10 maart 2006 @ 22:29:18 #57
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35925398
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:24 schreef Rover het volgende:
Nog steeds niks
Ik weet niet wat ze daar aan het doen zijn, maar ik heb er maar 1 woord voor:

AMATEURS
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35925796
Spannend tot nu toe
Dus...
pi_35927208
Komt er vanavond niks op tv over de A1?
  Redactie Sport vrijdag 10 maart 2006 @ 23:23:41 #60
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35927277
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:21 schreef Loesj het volgende:
Komt er vanavond niks op tv over de A1?
nee
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35927379
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:29 schreef dennistd het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ze daar aan het doen zijn, maar ik heb er maar 1 woord voor:

AMATEURS
Een beetje het probleem bij de A1. Vaak net iets te amateuristisch. Ik ben heel benieuwd hoe deze klasse zich na dit seizoen gaat ontwikkelen. Ik zou de motoren 100 pk's sterker maken. Ook zou het goed voor de klasse zijn dat het deelnemersveld van een ietsje hoger niveau zou zijn.
pi_35928199
Wel vreemd dat er nergens wat staat, niet op a1gp.com, verstappen.nl, a1team ned site
  zaterdag 11 maart 2006 @ 01:10:26 #63
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_35930553
quote:
Gewijzigde tijden trainingen Laguna Seca

(11/3/2006) Het weer in Californië is niet wat je ervan zou verwachten. De hevige regenval en de daarmee gepaard gaande werkzaamheden om het circuit in orde te maken, alsmede het late aankomen van het materiaal, hebben ervoor gezorgd dat de vrije trainingen verschoven zijn.

De eerste vrije training zal op vrijdag om 16.00 uur plaatselijke tijd verreden worden, dat is om 1.00 uur Nederlandse tijd. Op zaterdagochtend zal dan de tweede vrije training zijn en de derde vrije training begint om 12.15 uur (21.15 uur Nederlandse tijd). De kwalificatie zal wel op de normale tijd van 14.15 uur (23.15 uur Nederlandse tijd) van start gaan.

Wat het weer nog allemaal in petto heeft voor Laguna Seca is afwachten. Maar de sneeuwval in de bergen nabij het circuit en de buien aan de kust, voorspellen niet veel goeds.
bron
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_35931610
Vooralsnog 3e tijd, nu red flag
Dus...
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 06:42:57 #65
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35932859
Uiteindelijk dus derde tijd, volledige uitslag zie http://sport.fok.nl/f1/nieuws/22083

Ik snap trouwens niet dat er niks over uitstel op de offciele site staat
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zaterdag 11 maart 2006 @ 08:55:34 #66
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35933357
3e plek voor jos.. mooie prestatie..

A1GP.com is niet zo snel met updaten.. over het algemeen wordt de jos verstappen vaker geupdate
  zaterdag 11 maart 2006 @ 10:18:59 #67
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35934143
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 08:55 schreef Dacide het volgende:
3e plek voor jos.. mooie prestatie..

A1GP.com is niet zo snel met updaten.. over het algemeen wordt de jos verstappen vaker geupdate
jos verstappen vaker geupdate? door wie door zijn vrouw?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35935456
Laguna Seca Bocht 8 Blind insturen, echt een bocht voor racers
Where facts are few, experts are many.
pi_35936425
Hoe laat de qualificatie?
pi_35938852
Alle blinde bochten zijn voor de echt mannen maar deze

Eau Rouge is natuurlijk ook uber, de mannen planken en mietjes laten het gas los
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35939461
De 2de vrije training is vandaag om 18:15 tot 19:15
pi_35939943
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat de qualificatie?
Op tvgids.nl staat van 2305 tot 0055, maar ik weet niet of t live is
Where facts are few, experts are many.
pi_35940003
eigenlijk had Jos gewoon kampioen moeten worden
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:36:35 #74
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_35940081
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:47 schreef komrad het volgende:
Alle blinde bochten zijn voor de echt mannen maar deze

Eau Rouge is natuurlijk ook uber, de mannen planken en mietjes laten het gas los
Met droog weer en een goede setup kan iedereen daar tegenwoordig vol gas doorheen. Onderschat de traction control niet.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_35940153
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Met droog weer en een goede setup kan iedereen daar tegenwoordig vol gas doorheen. Onderschat de traction control niet.
hehe, maar zonder TC was planken daar voor de echte mannen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:48:59 #76
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35940351
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Met droog weer en een goede setup kan iedereen daar tegenwoordig vol gas doorheen. Onderschat de traction control niet.
a1gp heeft GEEN traction controlle
pi_35940431
Nu ik gisteren en vandaag weer F1 heb kunnen kijken na een hele winter alleen maar A1GP weet ik weer waarom F1 zo superieur is tov A1...
pi_35940684
ik zie het niet zo hoor whoot

coureurs in F1 zijn wel beter
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 15:04:51 #79
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35940746
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:30 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Op tvgids.nl staat van 2305 tot 0055, maar ik weet niet of t live is
Als het goed is is het live
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:53:16 #80
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_35941852
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:48 schreef Dacide het volgende:

[..]

a1gp heeft GEEN traction controlle
Maar we hadden het dan ook over Eau Rouge.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_35944864
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:04 schreef dennistd het volgende:
Als het goed is is het live
Alles LIVE dit keer op RTL 7:

Zaterdag 11 maart
23.05-00.55 Kwalificatie LIVE

Zondag 12 maart
12.15-13.45 Kwalificatie hh
22.20-23.15 Sprintrace LIVE
23.45-01.20 Hoofdrace LIVE
pi_35945680
quote:
Sinds de vorige race moet je op de A1GP site betalen voor de stream. Of in ieder geval registreren...
alleen registreren kost geen geld....dus lijkt me wel een goede optie en ook al zendt RTL7 het hier wel live uit....kijk liever met Engels commentaar.....of is dat niet mogelijk dan?
anders registreer ik me wel alszijnde Kirgizier.
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 19:28:17 #83
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35947965
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:17 schreef Raphaelo29 het volgende:

[..]

alleen registreren kost geen geld....dus lijkt me wel een goede optie en ook al zendt RTL7 het hier wel live uit....kijk liever met Engels commentaar.....of is dat niet mogelijk dan?
anders registreer ik me wel alszijnde Kirgizier.
Ik heb al allerlei opties geprobeert, tot proxies aan toe, maar je moet altijd betalen, of je kunt helemaal niets.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 19:29:12 #84
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35947990
Heeft iemand trouwens enig idee hoe laat de tweede training (die van gisteren) vanavond begint?
De training van vandaag is iig om 21.15u.

[ Bericht 0% gewijzigd door dennistd op 11-03-2006 19:35:06 ]
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35948163
Die zou om kwart over 6 beginnen


Two practices for A1GP Grand Prix of Nations had been scheduled for the Mazda Raceway Laguna Seca circuit but the first of those, set for 9:15AM PST had to be scrubbed when inclement weather once again settled on the Monterey Peninsula in north central California.
Last evening?s rain/snow/thunderstorm left standing water on the perimeter of the 2.238-mile undulating road course. Track officials worked throughout the early morning to drain the trackside rain and felt that, should none of the 22 drivers go off-track, all would be okay.

Neither the track officials nor the organization for A1GP wanted to take the chance of having to fetch a car from the water/mud and decided, for the better part of valor, to allow the support series time when they might condition the still-wet circuit for the A1GP troops.

The scheduled practice for 10:15AM will go on as intended, allowing competitors a second hour to prepare their cars for qualifying. Time trials are set to begin at 2:15PM and last to 3:45PM.
pi_35948342
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 19:28 schreef dennistd het volgende:

[..]

Ik heb al allerlei opties geprobeert, tot proxies aan toe, maar je moet altijd betalen, of je kunt helemaal niets.
Same here. Niks gratis.
Dus...
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 19:44:53 #87
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35948392


[ Bericht 99% gewijzigd door dennistd op 11-03-2006 20:11:37 ]
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 20:11:21 #88
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35949297
De live timing op http://130.117.162.12/pagines/cursa.asp geeft nu iig VT2 aan
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zaterdag 11 maart 2006 @ 20:24:19 #89
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35949777
Weather: een zonnetje. Mooi...

Hup Jos, die baan op!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 20:25:37 #90
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35949828
Mooie tijd van Firman... 5:14.919
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 20:26:03 #91
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35949845
Ah, direct verbeterd en Jos heeft geluisterd.. .Jos 1, Firman 2
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 20:29:00 #92
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35949977
Firman 1, Jos 2
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35950000
In ieder geval vooraan.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 20:31:06 #94
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35950075
gele vlag
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zaterdag 11 maart 2006 @ 20:32:22 #95
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35950124
Frankrijk slaapt nog?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 20:37:53 #96
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35950312
quote:
Please note: Due to contractual obligations the streams for this event will only
be available in the following countries:

Canada, Netherlands, Norway, Sweden, Finland, France, Brazil, Japan, Denmark, Switzerland, Iceland, Faroe Islands

We appreciate your understanding and would like to apologize for any
inconvenience.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 20:45:44 #97
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35950588
Ik heb ook geen RTL7 stream voor je...
Wel SBS6 (voor de F1): http://wwitv.com/i_tv/b1510a.asx
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 20:48:38 #98
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35950702
Die gele vlag blijft er wel heel lang.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zaterdag 11 maart 2006 @ 20:48:51 #99
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35950711
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 20:45 schreef dennistd het volgende:
Ik heb ook geen RTL7 stream voor je...
Wel SBS6 (voor de F1): http://wwitv.com/i_tv/b1510a.asx
Hey, thanks! Die is goed man, eindelijk weer eens Olav ipv die hyperactieve Argentijnse commentatoren (wat het ook wel weer leuk maakt natuurlijk...)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 21:11:04 #100
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35951760
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 20:48 schreef dennistd het volgende:
Die gele vlag blijft er wel heel lang.
En hij hangt er nog steeds
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')