Via LiveTiming, maar slechts 4 rondjes...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar is het al op TV dan?
moet je op de site van A1GP kijken daar kun je wel registren voor een streamquote:Op zondag 12 maart 2006 21:59 schreef flipsen het volgende:
Oh, en nu weer afgelopen... Iemand misschien toch nog ergens een stream trouwens? ik wil zo graag kijken (vanuit Argentinië)
Helaas pindakaas, omdat ik niet in NL zit maar in Argentinië kan ik geen streams zien, ivm rechten ofzo... ERG kut...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:04 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je op de site van A1GP kijken daar kun je wel registren voor een stream
Lijkt me wel he, bij de sprintracequote:Op zondag 12 maart 2006 22:30 schreef sportfreak het volgende:
Ik neem aan een rollende start?
eerste keer dat je de cork screw ziet??quote:Op zondag 12 maart 2006 22:34 schreef X-fi het volgende:
Wow. Wat een hoogteverschil daar zeg. My God!
en reclamequote:
http://82.139.71.54:8888/1.asfquote:Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef flipsen het volgende:
Grrr, niemand nog ergens een stream? Ik wil zo graag kijken : (
Die doet het niet...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef Rover het volgende:
[..]
http://82.139.71.54:8888/1.asf
kweet niet of ie werkt, van het verstappen.nl forum
Je meent hetquote:
Hij ligt steeds verder achter in tijd.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef komrad het volgende:
verstappen nog steeds 11e
Als je commentaar gaat geven onder het kijken kun je dat beter wat gedetaileerder doen..quote:Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef dennistd het volgende:
onderdelen op het rechte stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |