abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 maart 2006 @ 22:02:27 #151
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35974503
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar is het al op TV dan?
Via LiveTiming, maar slechts 4 rondjes...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 12 maart 2006 @ 22:03:39 #152
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_35974561
Hopelijk word het een leuke race en laat ik me huiswerk niet voor niks liggen
  zondag 12 maart 2006 @ 22:04:02 #153
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35974576
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:59 schreef flipsen het volgende:
Oh, en nu weer afgelopen... Iemand misschien toch nog ergens een stream trouwens? ik wil zo graag kijken (vanuit Argentinië)
moet je op de site van A1GP kijken daar kun je wel registren voor een stream
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 12 maart 2006 @ 22:06:01 #154
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35974665
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:04 schreef WEST het volgende:

[..]

moet je op de site van A1GP kijken daar kun je wel registren voor een stream
Helaas pindakaas, omdat ik niet in NL zit maar in Argentinië kan ik geen streams zien, ivm rechten ofzo... ERG kut...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_35975217
ik heb er zin in
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 12 maart 2006 @ 22:20:38 #156
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_35975314
Natte race!!
Feyenoord!!! * Barça
pi_35975440
De eerste echte natte race?
  zondag 12 maart 2006 @ 22:24:58 #158
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:25:46 #159
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35975513
Lekker weertje...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35975616
we gaan zo los
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 12 maart 2006 @ 22:28:55 #161
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_35975638
Regen!
pi_35975664
Primeur, ben benieuwd..
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:30:39 #163
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35975696
beetje spray bij die wagens
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:30:42 #164
109131 crew  sportfreak
pi_35975699
Ik neem aan een rollende start?

EDIT: o ja, altijd een rollende start bij de sprintrace
  zondag 12 maart 2006 @ 22:30:49 #165
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_35975700
geen zoab

paar dikke crashes in het vooruitzicht zo...
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:32:46 #166
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35975787
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:30 schreef sportfreak het volgende:
Ik neem aan een rollende start?
Lijkt me wel he, bij de sprintrace
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35975788
ik denk dat er wel een paar hard af zullen gaan, cork screw gaat damage opleveren
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 12 maart 2006 @ 22:32:52 #168
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35975793
Lekker weer daar
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35975820
verstappen gaat rustig van start, verstandig
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 12 maart 2006 @ 22:33:44 #170
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_35975832
Prachtig
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 12 maart 2006 @ 22:34:52 #171
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35975872
Wow. Wat een hoogteverschil daar zeg. My God!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35975875
dit is mooi idd, er gaan mooie acties komen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35975895
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:34 schreef X-fi het volgende:
Wow. Wat een hoogteverschil daar zeg. My God!
eerste keer dat je de cork screw ziet??
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:35:17 #174
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35975900
safety car
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35975909
Nah, eerst weer een 5 min. safetycar
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:36:06 #176
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35975941
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:35 schreef Atreidez het volgende:
Nah, eerst weer een 5 min. safetycar
en reclame
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 12 maart 2006 @ 22:36:32 #177
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35975955
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef dennistd het volgende:

[..]

en reclame
wtf, reclame?? Ik ben dat niet gewend!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  zondag 12 maart 2006 @ 22:36:43 #178
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35975967
Grrr, niemand nog ergens een stream? Ik wil zo graag kijken : (
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_35976033
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef flipsen het volgende:
Grrr, niemand nog ergens een stream? Ik wil zo graag kijken : (
http://82.139.71.54:8888/1.asf

kweet niet of ie werkt, van het verstappen.nl forum
pi_35976047
zit je trouwens lang in argentinie??
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:39:14 #181
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35976075
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef Rover het volgende:

[..]

http://82.139.71.54:8888/1.asf

kweet niet of ie werkt, van het verstappen.nl forum
Die doet het niet...
Hier wordt redelijk actueel verslag gedaan: http://a1gp.jouwsites.nl/n.php?id=408
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 12 maart 2006 @ 22:40:17 #182
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35976121
Tering, het is nat
Confidence through competence
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:41:14 #183
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35976156
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Tering, het is nat
Je meent het
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35976159
yep, het schijnt te regenen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 12 maart 2006 @ 22:41:38 #185
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35976168
Come on Jos
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35976225
er is weinig te zien in de auto denk ik zo
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:43:13 #187
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35976238
Volgens mij zie je als coureur echt helemaal niks als er een voor je zit
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 12 maart 2006 @ 22:44:09 #188
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35976278
stream werkt niet helaas. Ja, lang in Argentinië...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_35976302
verstappen nog steeds 11e
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:46:03 #190
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35976362
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef komrad het volgende:
verstappen nog steeds 11e
Hij ligt steeds verder achter in tijd.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 12 maart 2006 @ 22:46:03 #191
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_35976363
vrij weinig grip op zich
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:47:28 #192
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35976411
verstappen 13e
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:47:59 #193
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35976424
maleisie uit

stomme-kut-alt-sneltoetsen

Safety car uit
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 12 maart 2006 @ 22:49:18 #194
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35976466
Team Frankrijk bleef heen en weer slingeren
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35976473
verstappen heeft volgens mij een slechte afstelling
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 12 maart 2006 @ 22:49:41 #196
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35976484
Jos nu twaalfde!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35976505
Mooie klasse nog steeds en heel gaaf om te zien dat ze meer vermogen dan grip hebben. Lapierre kan rijden he..

...maar WEER safety car. Heb echt het idee dat ik bij A1gp meer dan de helft van de tijd safetycar zie rijden...
pi_35976534
het is net indy car racing
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:51:52 #199
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35976566
onderdelen op het rechte stuk
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35976618
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef dennistd het volgende:
onderdelen op het rechte stuk
Als je commentaar gaat geven onder het kijken kun je dat beter wat gedetaileerder doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')