abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35952115
Is dit nou de laatste training? (lijkt me wel aangezien de kwalificatie over 2 uur al begint..)
  zaterdag 11 maart 2006 @ 21:22:14 #102
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35952242
Hm, opeens 23 ronden verder en NL ergens onderaan...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 21:23:16 #103
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35952292
Heel raar ja
Ik gooi deze uitslag er wel op, ik denk dat ie wel goed is.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zaterdag 11 maart 2006 @ 21:25:42 #104
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35952405
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 21:23 schreef dennistd het volgende:
Heel raar ja
Ik gooi deze uitslag er wel op, ik denk dat ie wel goed is.
gebruiken jullie geen persberichten?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 21:30:22 #105
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35952610
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 21:25 schreef WEST het volgende:

[..]

gebruiken jullie geen persberichten?
Als die er zouden zijn zouden we ze wel gebruiken, maar ze zijn er gewoonweg niet.
De uitslag: [A1GP] Uitslag 2e vrije training
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35952713
hee Flipsen, jammer voor je dat je het niet kunt zien. ik ga ieder geval niet dokken voor een stream als ik gratis RTL 7 kan kijken. Kalff is ook weer niet zo slecht.
pi_35952933
Was dit nou de 2e quali of wordt dit toch als 3e gezien omdat de 2e eigenlijk afgelast is vanwege het weer? Of wat ik eigenlijk wil weten komt er nog 1 quali of nog 2?
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 21:42:54 #108
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35953172
Dit was de laatste training, zie [Upd][A1GP] Uitslag 2e vrije training
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35953285
Lekker weer daar


Timo Scheider in de Nederlandse pits
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
  zaterdag 11 maart 2006 @ 22:27:07 #110
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35955196
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 21:30 schreef dennistd het volgende:

[..]

Als die er zouden zijn zouden we ze wel gebruiken, maar ze zijn er gewoonweg niet.
De uitslag: [Upd][A1GP] Uitslag 2e vrije training
gewoon aanmelden bij de teams, heel eenvoudig
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 23:07:27 #111
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35956903
zo, laat de kwali maar beginnen
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35957042
Hmm, helaas nog niet voor GB
pi_35957520
mooi circuit, dat Laguna Seca en dankzij GT3 kan ik het ook dromen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_35957734
12e
  zondag 12 maart 2006 @ 01:56:12 #115
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35957947
tja... niet erg hoor..

tenminste weer mooie inhaalakties
pi_35959858
Precies, zoals iemand vorige keer al op het Verstappen forum zei.. Jos op pole is een saaie race, een inhaal race is wat eigenlijk iedereen wel wil zien..
pi_35960443
viel in slaap tijdens de tweede sessie

beuh,
pi_35960814
hoe laat begint het?
pi_35960850
quote:
Op zondag 12 maart 2006 09:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
hoe laat begint het?
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:51 schreef DutchTrain het volgende:
Zondag 12 maart
12.15-13.45 Kwalificatie hh
22.20-23.15 Sprintrace LIVE
23.45-01.20 Hoofdrace LIVE
  zondag 12 maart 2006 @ 10:17:24 #120
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35961139
quote:
Op zondag 12 maart 2006 08:29 schreef Greenday het volgende:
viel in slaap tijdens de tweede sessie

beuh,
ik tijdens de 3e sessie
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 10:20:15 #121
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35961175
Ik ben de hele tijd wakker gebleven....
Maar ja, slapen op je bureaustoel gaat dan ook niet zo makkelijk.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 12 maart 2006 @ 11:26:48 #122
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35961663
Nu doet de SBS stream het niet meer
quote:
Kan geen verbinding maken met de server. Mogelijk is de servernaam onjuist, is de server niet beschikbaar of zijn de proxy-instellingen onjuist.
Damn it! Was ik juist zo blij dat ik eindelijk weer eens naar Olav kon luisteren
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator zondag 12 maart 2006 @ 15:13:49 #123
18653 crew  D.
pi_35965947
Veronicablad
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 20:48:59 #124
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35971404
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35971451
hoe laat begin de wedstrijd?
laguna seca
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 20:52:58 #126
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35971544
quote:
Op zondag 12 maart 2006 20:50 schreef komrad het volgende:
hoe laat begin de wedstrijd?
laguna seca
22.30u, maar dat kun je uiteraard ook vinden op FOK!sport: [A1GP] Warmup ook geannuleerd
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35971577
Zal me benieuwen. Verstappen is wel altijd goed in de regen.
pi_35971649
regent het
en dat op laguna seca
denkt vol weemoed terug aan inhaalactie van Zanardi
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35971689
Iemand een filmpje van die inhaalactie?
pi_35972117
Jeps, heb ze ff op me paginatje gezet samen met de "Fatal crash" van Rodriguez op Laguna in 1999

Hier dus
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_35972374
wat voor soort codecs heb ik daar voor nodig mike??
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35972528
Jezus wat een crash van Rodriguez
  zondag 12 maart 2006 @ 21:15:55 #133
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_35972609
Ga zeker kijken vanavond, wordt de F1 nog ergens herhaalt trouwens, moest werken vanmiddag
Feyenoord!!! * Barça
pi_35972634
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef komrad het volgende:
wat voor soort codecs heb ik daar voor nodig mike??
Oie dat weet ik niet maar volgens mij heb ik wel eens iets als "Gordian Knot Codec Pack" geinstalleerd
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_35972660
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Bonobo11 het volgende:
Ga zeker kijken vanavond, wordt de F1 nog ergens herhaalt trouwens, moest werken vanmiddag
F1
  Moderator zondag 12 maart 2006 @ 21:17:06 #136
18653 crew  D.
pi_35972664
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef mikezwet het volgende:
Jeps, heb ze ff op me paginatje gezet samen met de "Fatal crash" van Rodriguez op Laguna in 1999

Hier dus
auw
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 21:19:57 #137
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35972765
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Bonobo11 het volgende:
Ga zeker kijken vanavond, wordt de F1 nog ergens herhaalt trouwens, moest werken vanmiddag
Ik heb geen idee. Volgens mij niet.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 12 maart 2006 @ 21:20:57 #138
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35972800
Hey
Ga vanavond ook maar eens kijken voor de sprint en de hoofdrace. Wordt er daarvoor nog een Warm-Up gereden?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 21:21:22 #139
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35972819
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef X-fi het volgende:
Hey
Ga vanavond ook maar eens kijken voor de sprint en de hoofdrace. Wordt er daarvoor nog een Warm-Up gereden?
Zie [A1GP] Warmup ook geannuleerd


Als jullie nu gewoon eens kijken op FOK!sport....
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35973748


[ Bericht 100% gewijzigd door Tiny_Tinus op 12-03-2006 21:46:44 ]
  zondag 12 maart 2006 @ 21:48:51 #141
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35973884
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

F1
ik zeg RKC
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35973958
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:48 schreef WEST het volgende:

[..]

ik zeg RKC
Ik zeg
  zondag 12 maart 2006 @ 21:52:51 #143
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35974048
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik zeg
Maar F1 was best wel te pruimen waren goeie inhaal acties
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 12 maart 2006 @ 21:53:29 #144
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35974073
anyway warm up is bezig nu
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35974086
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:52 schreef WEST het volgende:

[..]

Maar F1 was best wel te pruimen waren goeie inhaal acties
Formule 1 is zo voorspelbaar.....
pi_35974097
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:53 schreef WEST het volgende:
anyway warm up is bezig nu
Nog niet live te zien toch?
  zondag 12 maart 2006 @ 21:58:29 #147
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35974330
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef dennistd het volgende:

[..]

Zie [A1GP] Warmup ook geannuleerd


Als jullie nu gewoon eens kijken op FOK!sport....
Ze zijn net met warm-up begonnen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_35974351
Maar is het al op TV dan?
  zondag 12 maart 2006 @ 21:59:31 #149
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35974362
Oh, en nu weer afgelopen... Iemand misschien toch nog ergens een stream trouwens? ik wil zo graag kijken (vanuit Argentinië)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:00:22 #150
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35974403
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:58 schreef flipsen het volgende:

[..]

Ze zijn net met warm-up begonnen
IK WORD GEK
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')