abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 20:52:58 #126
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35971544
quote:
Op zondag 12 maart 2006 20:50 schreef komrad het volgende:
hoe laat begin de wedstrijd?
laguna seca
22.30u, maar dat kun je uiteraard ook vinden op FOK!sport: [A1GP] Warmup ook geannuleerd
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35971577
Zal me benieuwen. Verstappen is wel altijd goed in de regen.
pi_35971649
regent het
en dat op laguna seca
denkt vol weemoed terug aan inhaalactie van Zanardi
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35971689
Iemand een filmpje van die inhaalactie?
pi_35972117
Jeps, heb ze ff op me paginatje gezet samen met de "Fatal crash" van Rodriguez op Laguna in 1999

Hier dus
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_35972374
wat voor soort codecs heb ik daar voor nodig mike??
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35972528
Jezus wat een crash van Rodriguez
  zondag 12 maart 2006 @ 21:15:55 #133
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_35972609
Ga zeker kijken vanavond, wordt de F1 nog ergens herhaalt trouwens, moest werken vanmiddag
Feyenoord!!! * Barça
pi_35972634
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef komrad het volgende:
wat voor soort codecs heb ik daar voor nodig mike??
Oie dat weet ik niet maar volgens mij heb ik wel eens iets als "Gordian Knot Codec Pack" geinstalleerd
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_35972660
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Bonobo11 het volgende:
Ga zeker kijken vanavond, wordt de F1 nog ergens herhaalt trouwens, moest werken vanmiddag
F1
  Moderator zondag 12 maart 2006 @ 21:17:06 #136
18653 crew  D.
pi_35972664
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef mikezwet het volgende:
Jeps, heb ze ff op me paginatje gezet samen met de "Fatal crash" van Rodriguez op Laguna in 1999

Hier dus
auw
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 21:19:57 #137
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35972765
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Bonobo11 het volgende:
Ga zeker kijken vanavond, wordt de F1 nog ergens herhaalt trouwens, moest werken vanmiddag
Ik heb geen idee. Volgens mij niet.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 12 maart 2006 @ 21:20:57 #138
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35972800
Hey
Ga vanavond ook maar eens kijken voor de sprint en de hoofdrace. Wordt er daarvoor nog een Warm-Up gereden?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 21:21:22 #139
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35972819
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef X-fi het volgende:
Hey
Ga vanavond ook maar eens kijken voor de sprint en de hoofdrace. Wordt er daarvoor nog een Warm-Up gereden?
Zie [A1GP] Warmup ook geannuleerd


Als jullie nu gewoon eens kijken op FOK!sport....
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35973748


[ Bericht 100% gewijzigd door Tiny_Tinus op 12-03-2006 21:46:44 ]
  zondag 12 maart 2006 @ 21:48:51 #141
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35973884
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

F1
ik zeg RKC
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35973958
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:48 schreef WEST het volgende:

[..]

ik zeg RKC
Ik zeg
  zondag 12 maart 2006 @ 21:52:51 #143
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35974048
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik zeg
Maar F1 was best wel te pruimen waren goeie inhaal acties
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 12 maart 2006 @ 21:53:29 #144
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35974073
anyway warm up is bezig nu
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35974086
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:52 schreef WEST het volgende:

[..]

Maar F1 was best wel te pruimen waren goeie inhaal acties
Formule 1 is zo voorspelbaar.....
pi_35974097
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:53 schreef WEST het volgende:
anyway warm up is bezig nu
Nog niet live te zien toch?
  zondag 12 maart 2006 @ 21:58:29 #147
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35974330
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef dennistd het volgende:

[..]

Zie [A1GP] Warmup ook geannuleerd


Als jullie nu gewoon eens kijken op FOK!sport....
Ze zijn net met warm-up begonnen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_35974351
Maar is het al op TV dan?
  zondag 12 maart 2006 @ 21:59:31 #149
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35974362
Oh, en nu weer afgelopen... Iemand misschien toch nog ergens een stream trouwens? ik wil zo graag kijken (vanuit Argentinië)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:00:22 #150
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35974403
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:58 schreef flipsen het volgende:

[..]

Ze zijn net met warm-up begonnen
IK WORD GEK
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')