22.30u, maar dat kun je uiteraard ook vinden op FOK!sport: [A1GP] Warmup ook geannuleerdquote:
Oie dat weet ik niet maar volgens mij heb ik wel eens iets als "Gordian Knot Codec Pack" geinstalleerdquote:Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef komrad het volgende:
wat voor soort codecs heb ik daar voor nodig mike??
F1quote:Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Bonobo11 het volgende:
Ga zeker kijken vanavond, wordt de F1 nog ergens herhaalt trouwens, moest werkenvanmiddag
auwquote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef mikezwet het volgende:
Jeps, heb ze ff op me paginatje gezet samen met de "Fatal crash" van Rodriguez op Laguna in 1999
Hier dus
Ik heb geen idee. Volgens mij niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Bonobo11 het volgende:
Ga zeker kijken vanavond, wordt de F1 nog ergens herhaalt trouwens, moest werkenvanmiddag
Zie [A1GP] Warmup ook geannuleerdquote:Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef X-fi het volgende:
Hey
Ga vanavond ook maar eens kijken voor de sprint en de hoofdrace. Wordt er daarvoor nog een Warm-Up gereden?
Maar F1 was best wel te pruimen waren goeie inhaal actiesquote:
Formule 1 is zo voorspelbaar.....quote:Op zondag 12 maart 2006 21:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Maar F1 was best wel te pruimen waren goeie inhaal acties![]()
Nog niet live te zien toch?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:53 schreef WEST het volgende:
anyway warm up is bezig nu
Ze zijn net met warm-up begonnenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zie [A1GP] Warmup ook geannuleerd
Als jullie nu gewoon eens kijken op FOK!sport....
IK WORD GEKquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |