abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35952115
Is dit nou de laatste training? (lijkt me wel aangezien de kwalificatie over 2 uur al begint..)
  zaterdag 11 maart 2006 @ 21:22:14 #102
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35952242
Hm, opeens 23 ronden verder en NL ergens onderaan...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 21:23:16 #103
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35952292
Heel raar ja
Ik gooi deze uitslag er wel op, ik denk dat ie wel goed is.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zaterdag 11 maart 2006 @ 21:25:42 #104
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35952405
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 21:23 schreef dennistd het volgende:
Heel raar ja
Ik gooi deze uitslag er wel op, ik denk dat ie wel goed is.
gebruiken jullie geen persberichten?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 21:30:22 #105
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35952610
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 21:25 schreef WEST het volgende:

[..]

gebruiken jullie geen persberichten?
Als die er zouden zijn zouden we ze wel gebruiken, maar ze zijn er gewoonweg niet.
De uitslag: [A1GP] Uitslag 2e vrije training
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35952713
hee Flipsen, jammer voor je dat je het niet kunt zien. ik ga ieder geval niet dokken voor een stream als ik gratis RTL 7 kan kijken. Kalff is ook weer niet zo slecht.
pi_35952933
Was dit nou de 2e quali of wordt dit toch als 3e gezien omdat de 2e eigenlijk afgelast is vanwege het weer? Of wat ik eigenlijk wil weten komt er nog 1 quali of nog 2?
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 21:42:54 #108
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35953172
Dit was de laatste training, zie [Upd][A1GP] Uitslag 2e vrije training
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35953285
Lekker weer daar


Timo Scheider in de Nederlandse pits
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
  zaterdag 11 maart 2006 @ 22:27:07 #110
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35955196
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 21:30 schreef dennistd het volgende:

[..]

Als die er zouden zijn zouden we ze wel gebruiken, maar ze zijn er gewoonweg niet.
De uitslag: [Upd][A1GP] Uitslag 2e vrije training
gewoon aanmelden bij de teams, heel eenvoudig
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Redactie Sport zaterdag 11 maart 2006 @ 23:07:27 #111
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35956903
zo, laat de kwali maar beginnen
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35957042
Hmm, helaas nog niet voor GB
pi_35957520
mooi circuit, dat Laguna Seca en dankzij GT3 kan ik het ook dromen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_35957734
12e
  zondag 12 maart 2006 @ 01:56:12 #115
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35957947
tja... niet erg hoor..

tenminste weer mooie inhaalakties
pi_35959858
Precies, zoals iemand vorige keer al op het Verstappen forum zei.. Jos op pole is een saaie race, een inhaal race is wat eigenlijk iedereen wel wil zien..
pi_35960443
viel in slaap tijdens de tweede sessie

beuh,
pi_35960814
hoe laat begint het?
pi_35960850
quote:
Op zondag 12 maart 2006 09:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
hoe laat begint het?
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:51 schreef DutchTrain het volgende:
Zondag 12 maart
12.15-13.45 Kwalificatie hh
22.20-23.15 Sprintrace LIVE
23.45-01.20 Hoofdrace LIVE
  zondag 12 maart 2006 @ 10:17:24 #120
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35961139
quote:
Op zondag 12 maart 2006 08:29 schreef Greenday het volgende:
viel in slaap tijdens de tweede sessie

beuh,
ik tijdens de 3e sessie
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 10:20:15 #121
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35961175
Ik ben de hele tijd wakker gebleven....
Maar ja, slapen op je bureaustoel gaat dan ook niet zo makkelijk.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 12 maart 2006 @ 11:26:48 #122
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35961663
Nu doet de SBS stream het niet meer
quote:
Kan geen verbinding maken met de server. Mogelijk is de servernaam onjuist, is de server niet beschikbaar of zijn de proxy-instellingen onjuist.
Damn it! Was ik juist zo blij dat ik eindelijk weer eens naar Olav kon luisteren
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator zondag 12 maart 2006 @ 15:13:49 #123
18653 crew  D.
pi_35965947
Veronicablad
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 20:48:59 #124
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35971404
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35971451
hoe laat begin de wedstrijd?
laguna seca
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 20:52:58 #126
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35971544
quote:
Op zondag 12 maart 2006 20:50 schreef komrad het volgende:
hoe laat begin de wedstrijd?
laguna seca
22.30u, maar dat kun je uiteraard ook vinden op FOK!sport: [A1GP] Warmup ook geannuleerd
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35971577
Zal me benieuwen. Verstappen is wel altijd goed in de regen.
pi_35971649
regent het
en dat op laguna seca
denkt vol weemoed terug aan inhaalactie van Zanardi
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35971689
Iemand een filmpje van die inhaalactie?
pi_35972117
Jeps, heb ze ff op me paginatje gezet samen met de "Fatal crash" van Rodriguez op Laguna in 1999

Hier dus
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_35972374
wat voor soort codecs heb ik daar voor nodig mike??
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35972528
Jezus wat een crash van Rodriguez
  zondag 12 maart 2006 @ 21:15:55 #133
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_35972609
Ga zeker kijken vanavond, wordt de F1 nog ergens herhaalt trouwens, moest werken vanmiddag
Feyenoord!!! * Barça
pi_35972634
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef komrad het volgende:
wat voor soort codecs heb ik daar voor nodig mike??
Oie dat weet ik niet maar volgens mij heb ik wel eens iets als "Gordian Knot Codec Pack" geinstalleerd
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_35972660
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Bonobo11 het volgende:
Ga zeker kijken vanavond, wordt de F1 nog ergens herhaalt trouwens, moest werken vanmiddag
F1
  Moderator zondag 12 maart 2006 @ 21:17:06 #136
18653 crew  D.
pi_35972664
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef mikezwet het volgende:
Jeps, heb ze ff op me paginatje gezet samen met de "Fatal crash" van Rodriguez op Laguna in 1999

Hier dus
auw
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 21:19:57 #137
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35972765
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Bonobo11 het volgende:
Ga zeker kijken vanavond, wordt de F1 nog ergens herhaalt trouwens, moest werken vanmiddag
Ik heb geen idee. Volgens mij niet.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 12 maart 2006 @ 21:20:57 #138
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35972800
Hey
Ga vanavond ook maar eens kijken voor de sprint en de hoofdrace. Wordt er daarvoor nog een Warm-Up gereden?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 21:21:22 #139
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35972819
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef X-fi het volgende:
Hey
Ga vanavond ook maar eens kijken voor de sprint en de hoofdrace. Wordt er daarvoor nog een Warm-Up gereden?
Zie [A1GP] Warmup ook geannuleerd


Als jullie nu gewoon eens kijken op FOK!sport....
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35973748


[ Bericht 100% gewijzigd door Tiny_Tinus op 12-03-2006 21:46:44 ]
  zondag 12 maart 2006 @ 21:48:51 #141
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35973884
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

F1
ik zeg RKC
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35973958
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:48 schreef WEST het volgende:

[..]

ik zeg RKC
Ik zeg
  zondag 12 maart 2006 @ 21:52:51 #143
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35974048
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik zeg
Maar F1 was best wel te pruimen waren goeie inhaal acties
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 12 maart 2006 @ 21:53:29 #144
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35974073
anyway warm up is bezig nu
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35974086
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:52 schreef WEST het volgende:

[..]

Maar F1 was best wel te pruimen waren goeie inhaal acties
Formule 1 is zo voorspelbaar.....
pi_35974097
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:53 schreef WEST het volgende:
anyway warm up is bezig nu
Nog niet live te zien toch?
  zondag 12 maart 2006 @ 21:58:29 #147
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35974330
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef dennistd het volgende:

[..]

Zie [A1GP] Warmup ook geannuleerd


Als jullie nu gewoon eens kijken op FOK!sport....
Ze zijn net met warm-up begonnen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_35974351
Maar is het al op TV dan?
  zondag 12 maart 2006 @ 21:59:31 #149
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35974362
Oh, en nu weer afgelopen... Iemand misschien toch nog ergens een stream trouwens? ik wil zo graag kijken (vanuit Argentinië)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:00:22 #150
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35974403
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:58 schreef flipsen het volgende:

[..]

Ze zijn net met warm-up begonnen
IK WORD GEK
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 12 maart 2006 @ 22:02:27 #151
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35974503
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar is het al op TV dan?
Via LiveTiming, maar slechts 4 rondjes...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 12 maart 2006 @ 22:03:39 #152
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_35974561
Hopelijk word het een leuke race en laat ik me huiswerk niet voor niks liggen
  zondag 12 maart 2006 @ 22:04:02 #153
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35974576
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:59 schreef flipsen het volgende:
Oh, en nu weer afgelopen... Iemand misschien toch nog ergens een stream trouwens? ik wil zo graag kijken (vanuit Argentinië)
moet je op de site van A1GP kijken daar kun je wel registren voor een stream
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 12 maart 2006 @ 22:06:01 #154
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35974665
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:04 schreef WEST het volgende:

[..]

moet je op de site van A1GP kijken daar kun je wel registren voor een stream
Helaas pindakaas, omdat ik niet in NL zit maar in Argentinië kan ik geen streams zien, ivm rechten ofzo... ERG kut...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_35975217
ik heb er zin in
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 12 maart 2006 @ 22:20:38 #156
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_35975314
Natte race!!
Feyenoord!!! * Barça
pi_35975440
De eerste echte natte race?
  zondag 12 maart 2006 @ 22:24:58 #158
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:25:46 #159
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35975513
Lekker weertje...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35975616
we gaan zo los
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 12 maart 2006 @ 22:28:55 #161
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_35975638
Regen!
pi_35975664
Primeur, ben benieuwd..
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:30:39 #163
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35975696
beetje spray bij die wagens
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:30:42 #164
109131 crew  sportfreak
pi_35975699
Ik neem aan een rollende start?

EDIT: o ja, altijd een rollende start bij de sprintrace
  zondag 12 maart 2006 @ 22:30:49 #165
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_35975700
geen zoab

paar dikke crashes in het vooruitzicht zo...
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:32:46 #166
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35975787
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:30 schreef sportfreak het volgende:
Ik neem aan een rollende start?
Lijkt me wel he, bij de sprintrace
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35975788
ik denk dat er wel een paar hard af zullen gaan, cork screw gaat damage opleveren
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 12 maart 2006 @ 22:32:52 #168
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35975793
Lekker weer daar
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35975820
verstappen gaat rustig van start, verstandig
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 12 maart 2006 @ 22:33:44 #170
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_35975832
Prachtig
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 12 maart 2006 @ 22:34:52 #171
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35975872
Wow. Wat een hoogteverschil daar zeg. My God!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35975875
dit is mooi idd, er gaan mooie acties komen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35975895
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:34 schreef X-fi het volgende:
Wow. Wat een hoogteverschil daar zeg. My God!
eerste keer dat je de cork screw ziet??
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:35:17 #174
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35975900
safety car
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35975909
Nah, eerst weer een 5 min. safetycar
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:36:06 #176
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35975941
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:35 schreef Atreidez het volgende:
Nah, eerst weer een 5 min. safetycar
en reclame
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 12 maart 2006 @ 22:36:32 #177
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35975955
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef dennistd het volgende:

[..]

en reclame
wtf, reclame?? Ik ben dat niet gewend!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  zondag 12 maart 2006 @ 22:36:43 #178
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35975967
Grrr, niemand nog ergens een stream? Ik wil zo graag kijken : (
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_35976033
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef flipsen het volgende:
Grrr, niemand nog ergens een stream? Ik wil zo graag kijken : (
http://82.139.71.54:8888/1.asf

kweet niet of ie werkt, van het verstappen.nl forum
pi_35976047
zit je trouwens lang in argentinie??
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:39:14 #181
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35976075
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef Rover het volgende:

[..]

http://82.139.71.54:8888/1.asf

kweet niet of ie werkt, van het verstappen.nl forum
Die doet het niet...
Hier wordt redelijk actueel verslag gedaan: http://a1gp.jouwsites.nl/n.php?id=408
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 12 maart 2006 @ 22:40:17 #182
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35976121
Tering, het is nat
Confidence through competence
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:41:14 #183
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35976156
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Tering, het is nat
Je meent het
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35976159
yep, het schijnt te regenen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 12 maart 2006 @ 22:41:38 #185
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35976168
Come on Jos
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35976225
er is weinig te zien in de auto denk ik zo
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:43:13 #187
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35976238
Volgens mij zie je als coureur echt helemaal niks als er een voor je zit
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 12 maart 2006 @ 22:44:09 #188
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35976278
stream werkt niet helaas. Ja, lang in Argentinië...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_35976302
verstappen nog steeds 11e
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:46:03 #190
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35976362
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef komrad het volgende:
verstappen nog steeds 11e
Hij ligt steeds verder achter in tijd.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 12 maart 2006 @ 22:46:03 #191
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_35976363
vrij weinig grip op zich
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:47:28 #192
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35976411
verstappen 13e
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:47:59 #193
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35976424
maleisie uit

stomme-kut-alt-sneltoetsen

Safety car uit
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 12 maart 2006 @ 22:49:18 #194
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35976466
Team Frankrijk bleef heen en weer slingeren
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35976473
verstappen heeft volgens mij een slechte afstelling
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 12 maart 2006 @ 22:49:41 #196
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35976484
Jos nu twaalfde!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35976505
Mooie klasse nog steeds en heel gaaf om te zien dat ze meer vermogen dan grip hebben. Lapierre kan rijden he..

...maar WEER safety car. Heb echt het idee dat ik bij A1gp meer dan de helft van de tijd safetycar zie rijden...
pi_35976534
het is net indy car racing
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Redactie Sport zondag 12 maart 2006 @ 22:51:52 #199
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35976566
onderdelen op het rechte stuk
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35976618
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef dennistd het volgende:
onderdelen op het rechte stuk
Als je commentaar gaat geven onder het kijken kun je dat beter wat gedetaileerder doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')