gebruiken jullie geen persberichten?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:23 schreef dennistd het volgende:
Heel raar ja
Ik gooi deze uitslag er wel op, ik denk dat ie wel goed is.
Als die er zouden zijn zouden we ze wel gebruiken, maar ze zijn er gewoonweg niet.quote:
gewoon aanmelden bij de teams, heel eenvoudigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
Als die er zouden zijn zouden we ze wel gebruiken, maar ze zijn er gewoonweg niet.
De uitslag: [Upd][A1GP] Uitslag 2e vrije training
quote:Op zondag 12 maart 2006 09:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
hoe laat begint het?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:51 schreef DutchTrain het volgende:
Zondag 12 maart
12.15-13.45 Kwalificatie hh
22.20-23.15 Sprintrace LIVE
23.45-01.20 Hoofdrace LIVE
ik tijdens de 3e sessiequote:Op zondag 12 maart 2006 08:29 schreef Greenday het volgende:
viel in slaap tijdens de tweede sessie![]()
![]()
beuh,![]()
Damn it! Was ik juist zo blij dat ik eindelijk weer eens naar Olav kon luisterenquote:Kan geen verbinding maken met de server. Mogelijk is de servernaam onjuist, is de server niet beschikbaar of zijn de proxy-instellingen onjuist.
22.30u, maar dat kun je uiteraard ook vinden op FOK!sport: [A1GP] Warmup ook geannuleerdquote:
Oie dat weet ik niet maar volgens mij heb ik wel eens iets als "Gordian Knot Codec Pack" geinstalleerdquote:Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef komrad het volgende:
wat voor soort codecs heb ik daar voor nodig mike??
F1quote:Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Bonobo11 het volgende:
Ga zeker kijken vanavond, wordt de F1 nog ergens herhaalt trouwens, moest werkenvanmiddag
auwquote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef mikezwet het volgende:
Jeps, heb ze ff op me paginatje gezet samen met de "Fatal crash" van Rodriguez op Laguna in 1999
Hier dus
Ik heb geen idee. Volgens mij niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Bonobo11 het volgende:
Ga zeker kijken vanavond, wordt de F1 nog ergens herhaalt trouwens, moest werkenvanmiddag
Zie [A1GP] Warmup ook geannuleerdquote:Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef X-fi het volgende:
Hey
Ga vanavond ook maar eens kijken voor de sprint en de hoofdrace. Wordt er daarvoor nog een Warm-Up gereden?
Maar F1 was best wel te pruimen waren goeie inhaal actiesquote:
Formule 1 is zo voorspelbaar.....quote:Op zondag 12 maart 2006 21:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Maar F1 was best wel te pruimen waren goeie inhaal acties![]()
Nog niet live te zien toch?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:53 schreef WEST het volgende:
anyway warm up is bezig nu
Ze zijn net met warm-up begonnenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zie [A1GP] Warmup ook geannuleerd
Als jullie nu gewoon eens kijken op FOK!sport....
IK WORD GEKquote:
Via LiveTiming, maar slechts 4 rondjes...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar is het al op TV dan?
moet je op de site van A1GP kijken daar kun je wel registren voor een streamquote:Op zondag 12 maart 2006 21:59 schreef flipsen het volgende:
Oh, en nu weer afgelopen... Iemand misschien toch nog ergens een stream trouwens? ik wil zo graag kijken (vanuit Argentinië)
Helaas pindakaas, omdat ik niet in NL zit maar in Argentinië kan ik geen streams zien, ivm rechten ofzo... ERG kut...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:04 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je op de site van A1GP kijken daar kun je wel registren voor een stream
Lijkt me wel he, bij de sprintracequote:Op zondag 12 maart 2006 22:30 schreef sportfreak het volgende:
Ik neem aan een rollende start?
eerste keer dat je de cork screw ziet??quote:Op zondag 12 maart 2006 22:34 schreef X-fi het volgende:
Wow. Wat een hoogteverschil daar zeg. My God!
en reclamequote:
http://82.139.71.54:8888/1.asfquote:Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef flipsen het volgende:
Grrr, niemand nog ergens een stream? Ik wil zo graag kijken : (
Die doet het niet...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef Rover het volgende:
[..]
http://82.139.71.54:8888/1.asf
kweet niet of ie werkt, van het verstappen.nl forum
Je meent hetquote:
Hij ligt steeds verder achter in tijd.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef komrad het volgende:
verstappen nog steeds 11e
Als je commentaar gaat geven onder het kijken kun je dat beter wat gedetaileerder doen..quote:Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef dennistd het volgende:
onderdelen op het rechte stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |